Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

LIVE FROM BABYLON

<< < (2/40) > >>

Sjeufke:
Alice, Monica.....die Tommy weet ze er wel uit pikken. Een gevoelige antenne?  :lol_hitting:

Tommy80:

--- Citaat van: Sjeufke op  2 april 2016, 23:32:49 ---Alice, Monica.....die Tommy weet ze er wel uit pikken. Een gevoelige antenne?  :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---


Een neus voor de beste vleeswaren  8) ;D
Althans, dat kan je zeggen van Alice en Monica.
.niet van mijn laatste kamergang met Mandy. Dat is de slechste betaalde sessie die ik ooit heb gehad. Morgen volgt het verslag van deze, te mijden, meid. Ze ziet er geweldig uit, zowel haar kapsel, Body als gezicht, maar haar Service was onwaarschijnlijk slecht. Zelden meegemaakt.

Swat, nu naar huis na een geslaagde eerste kennismaking met Babylon. Leuke club die een heel gezellige sfeer kan creƫren !

RyuHayabusa:
Volgende keer es Melinda proberen  ;D wel beetje hot or cold haha

Sjeufke:

--- Citaat van: RyuHayabusa op  3 april 2016, 03:06:12 ---Volgende keer es Melinda proberen  ;D wel beetje hot or cold haha

--- Einde van citaat ---
Meliinda en Anastacia .....zucht. De mooiste body's in Bab. Melinda moet wel in de juiste mood zijn.  ;D

sexmachine:

--- Citaat van: Sjeufke op  3 april 2016, 12:01:50 ---
--- Citaat van: RyuHayabusa op  3 april 2016, 03:06:12 ---Volgende keer es Melinda proberen  ;D wel beetje hot or cold haha

--- Einde van citaat ---
Meliinda en Anastacia .....zucht. Melinda moet wel in de juiste mood zijn.  ;D

--- Einde van citaat ---
Ik dacht dat ze van Marc68-mood was afgestapt naar de Iedereen69-mood .... die griet pakken als ze wraak wil nemen, dan zijn ze het geilst namelijk .... niks zo geil in bed als een hoertje die wraak wil op haar ex-clubliefje ..... :cheer:


Ik raad dus aan ..... vragen aan melinda hoe het met Marc en haar gaat, en dan onmiddellijk vuurwerk op kamer  :censored :adult

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie