Auteur Topic: Mellie, Roeemeense schoonheid  (gelezen 52096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Mellie, Roeemeense schoonheid
« Gepost op: 31 maart 2013, 11:34:00 »
Naam: Mellie
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: 20             
Lengte/Model: 1,62 m/slank
Cup/Kont: Cup A/mooi
Haarkleur/-lengte: zwart/lang
Service: PZC / NMC / TZ / Beffen
Pre: fotomodellen look, mooiste blauwe ogen van VV
Contra: mocht niet me naar huis 
Extra:

Het is voor mij Roemeense ladies time, want Mellie wordt al mijn 2de Roemeense vandaag tijdens mijn eerste VV avontuur. Ze is de blikvanger van die avond, slank lichaam, dansend voor de bar, super sexy lingerie, stijlvolle schoenen en een paar blauwe verstralers van ogen. Carlos is verliefd! Ik kon haar ontfutselen uit de herrie en we liepen hand in hand richting de sauna ruimte. Achterin was nog plaats voor ons beiden, waarop we ineens verstrengeld op de bank zitten. Ze legt gelijk haar benen op mijn schoot en ik kon niet van ze afblijven, Mellie is een slimme meid, heeft uni gedaan, later blijkt dat de Uni Orale minimaal te zijn, en spreekt goed Engels alleen iets binnensmonds en snel. We vertellen een half uur over van alles en nog wat, en ik moet de sleutel vraag stellen want zij doet het niet. Ik heb ook helemaal niet aandachtig geluisterd, mijn gedachten waren bij haar mond om mijn lul.

Jammer dat er wachttijden zijn, later blijkt dat we geluk hadden met die 20 minuten, ze liepen op naar een uur.
In vergelijk met kamer 9, hebben we nu denkelijk de lelijkste kamer van het huis. Ergens achter de welness hebben ze wat kamers bijgebouwd, weinig geld denk ik toen want het mist totale uitstraling. Maar Mellie maakt alles goed, vanaf nu alleen oog voor haar. Nog met het laken in de hand begint ze me te kussen, ik neem haar stevig vast en onze monden zuigen zich aan elkaar vast, natte tongen raken in een gevecht waar Badr Harry  ;) zijn andere voet zou breken.
Ik doe haar BH al uit en duw haar slip naar onder tot op de knieën. Ik begin direct haar kut te likken en duw met mijn handen op haar billen haar kruis diep in mijn gezicht. "You're crazy" is wat ze roept en is niet de eerste die dat doet, ze stapt uit haar slipje en maakt het bed op, ik kan niet van haar afblijven, met mijn stijve lul tegen haar billen probeert ze het bed op te maken, wat haar uiteindelijk toch lukt.

Ik duw haar op het bed en kus haar weer minuten lang, heerlijk mals is haar tong, klein zeker t.o.v. de mijne. Ik kus haar nek en lik al haar parfum op, speel met haar borstjes en lik haar tepels stijf. Brutaal duik ik tussen haar benen en lik haar hele kut en steek een vinger in haar poes. Ik ben opgewonden, zo opgewonden dat ik haar niet klaar lik, egoïstisch maar het zijn mijn centen en ik wil neuken.

Ze neemt een condoom en plaatst deze om mijn lul, ze wilt gel gebruiken en ik zeg haar me nog even nat te pijpen, want ik heb sinds mijn club bezoek een hekel aan gel.
Haar benen uit elkaar en ik plaatst mijn eikel tegen de ingang, voorzichtig duw ik hem verder. Na een minuut heb ik toch spijt van de gel, maar ik duw door en hij zit er voor de helft in. Met langzame halen probeer ik het vocht te spreiden, het gaat al beter, dat geeft Mellie ook aan. Wat een strakke kut, heerlijk, ze doet goed mee en kreunt lichtjes, ik blijf in missionaris neuken, het voelt goed en ik kan haar mooie gezicht zien. Maar lang houd ik het niet meer vol, Mellie vind het lekker ik herken het, of hoop het. Maar het kreunen gaat steeds harder klinken en dan roept ze: fute me, fute me, fute me..... repede, repede, repede! Wat een binnenkomer, de manier waarop ze het zei. Ik had geen idee wat ze zei maar het was de trigger die ik nodig had. Mijn gekreun was niet zo hard als die van Mellie, maar voelde wel heerlijk aan.

Mellie geeft me de tissues aan en ik maak mijn lul een beetje toonbaar. We genieten nog even na, in een verstrengelde positie, kussend en strelend. Ik zou haar zo kunnen meenemen, zo mooi, zo lief, zo geil.

Hier moet ik niet te vaak komen, want Mellie gaat me geld kosten. Als ik mijn ogen nu weer sluit zie ik haar mond om mijn lul en kijkt ze me aan met die prachtige blauwe ogen.

Waardering? Een dikke 8.8. (Shit, laat ik me toch door WG oplullen)
I like to  :dance: and have  :06: