Auteur Topic: leuk dagje  (gelezen 1564 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bullmate

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
leuk dagje
« Gepost op: 16 februari 2011, 09:53:47 »
Met vele knuffels van mijn vrouw en met een lief telefoontje van mijn zieke vriendin is mijn testoteron echt niet gezakt integendeel erg gestegen.  Ik dus gaan feesten in PHG.   Bij mijn aankomst om 14.00 was het heel rustig.   Het eerste meisje die me beviel was Anka ; klein, zwartharig, acup en zoals de meesten roemeens.   Na wat praten ; slussel.   Op de kamer was ze voor mij een heerlijke ontdekking.   Wat een tong heeft dat meisje.  Wat ze daar alllemaal me kan doen is ongeloofelijk en ik kan iedereen gerust zeggen ; VERPLICHT EENMAAL IN JE LEVEN TE DOEN  !!!!   Enfin na een heel leuk uurtje netjes de handel in haar mondje gedeponeerd en dan 100 € betaald.  Herhalingsfactor ; Verslavend.   Nummertje 2 die ik kameren nam was een leuke duitse Anja.   Ietswat grotere en zwaardere dame maar ze was superlief en had mooie pantys aan, ietswat ik niet kan weerstaan.   Ik hou namelijk van die kousen rond mijn oren terwijl mijn tongetje druk aan de dame haar plezier aan het werken is.   Nadien eenwat monotone pijp en neuk beurt alles voor 50 €. Herhalingsfactor ; eerder laag.   Aan de toog aan de praat geraakt met een belg.   Hij zei dat Stella het einde was.  OK dat moet ik even controleren.  Stella is Italiaans/Duitse, ronde de 30 met een superkapsel en heel wat tattoos.  Op de kamer was Stella was heel lief maar de klik was er niet.   Waarschijnlijk doordat ik wat afgeknapt was met de scar op haar buik.   Enfin pijpen en neuken is voor haar een beroep  50 €en niet echt een roeping.   Herhalingsfactor voor mij ; nul komma nul.   Nummertje 4 was Beatrice.   Een roemeense, slank, groot, ccup en mooie amandelogen.  In de kamer was het super.  Ik heb haar eerst een orgasme gebeft en nadien heeft ze me als een koning behandeld.   Super pijpen en neuken in alle standjes met een enthousisme van een jong veulen.   Na het hoogtepunt nog wat gepraat en een sigaretje gerookt.  Intelligente meid is ze wel maar in Roemenie heb je echt weinig kansen in het leven maar toch 100 € , 75 +25 Ft aan ontwikkelingssamenwerking gegeven.  Mijn piemeltje kon niet meer maar de testosteron raasde nog tussen mijn oren.  Dus heb ik nogmaals een uurtje met Anka genomen.  Mijn idee was als ik nogmaals wil komen is zij de enige die da met haar gouden mondje en tongetje kan.
Enfin juist gedacht, de dame was weer niet te temmen en ja zij heeft mij binnen het uuur totaal leeggezogen voor 100 € .  Toen ik om 22.00 uur vertrok was het met eenzeer aangenaam gevoel maar met het besef dat ik echt HPGverslaafd ben....

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
leuk dagje
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2011, 19:27:45 »
Bullmate,
 
Ben effe de tel kwijtgeraakt in je verhaal !
En ik weet dat je NIET overdrijft, ik heb het u eens vaker zien doen.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.