Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608665 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #510 Gepost op: 18 mei 2017, 07:15:42 »
Afgelopen vrijdag ben ik, samen met Vendezz, na een ‘opstapje’ in Heaven7, voor de 2de keer dit jaar in Living Room beland. We zijn om 16u15 in Willich vertrokken, en om 17u, een korte tussenstop in Hotel Mercure (89€ voor een tweepersoonskamer) later, betraden we deze leuke club in Kaarst, waar we al onmiddellijk mederakker Shakir de hand konden drukken.

Al even snel merkte ik een groepje meiden, ex-Sixsens, onder leiding van Sibel op. Vendezz, Shakir en ik probeerden rustig wat bij te praten, maar dat was (uiteraard) buiten Sibel en co gerekend. Ze kwamen ons gezelschap houden, en aasden al snel op een kamergang. Het was weliswaar heel gezellig met de meiden, maar het was ons nog wat vroeg om al te neuken. Uiteindelijk dropen de girls dan ook af, om later op de avond weliswaar nog meermaals terug te keren, Sibel ten andere met het nodige succes, maar dat is voor later.

De komende tijd werd opgevuld met zeveren, nog eens zeveren en tussendoor ook een stevig aantal pinten verzetten (als je niet zelf met de auto moet rijden, kan dat hé 8)).

Shakir zou tussendoor plots verdwijnen. Hij was ‘speciaal’ voor Amira naar LR gekomen, maar had haar in de latere namiddag nog niet opgemerkt. Ik gaf op een bepaald moment aan dat ik een zekere meid helemaal zag zitten voor een latere kamergang, maar Shakir vond haar wat te gemaakt, niet echt zijn ding. Plots merkte die meid op dat we over haar aan het praten waren, en stapte ze op ons af. En wat bleek, dit was de Amira waarvoor Shakir naar LR was gekomen :-\ :lol. Hij had haar totaal niet herkend. Enfin, na hem er even mee te hebben gepest, werd Shakir al snel ontvoerd door deze mooie Roemeense voor een kamergang waarin hij ongetwijfeld zwaar gestraft is voor zijn vergeetachtigheid. En ik, ik dronk me nog een Beck’s Gold ;).

Teveel drinken op een quasi nuchtere maag, is niet verstandig, dus ergens in de vooravond hebben Shakir (die ondertussen was teruggekeerd van zijn ‘afstraffing’), Vendezz en ik ons een bordje eten laten vullen. Ik heb het gebraad met boontjes en aardappelen genomen. Simpele Vlaamse kost, maar het smaakte uitstekend. De boontjes waren heel lekker bereid en het gebraad was zalig mals. Ik heb het eerder in LR veel slechter geweten. Complimenten aan de kok!

We hebben ons buiten naast Bulgaarse Denisa geïnstalleerd om onze maaltijd te verorberen, en dat hadden we beter niet gedaan… ik ken Denisa immers al geruime tijd, maar tot een kamergang was het vreemd genoeg nog nooit gekomen, en daar zou nu verandering in komen…

Tijdens het eten hadden we al een gezellig gesprekje, en eens mijn bordje leeg gesmikkeld was, volgden al snel de nodige knuffels en tongzoenen. Denisa is misschien niet de allermooiste, maar haar ruige zigeunerlooks bevallen mij wel. Dat, in combinatie met de veelbelovende pre-sales, maakte dat plots de gevleugelde woorden ‘Ich möchte dich gerne ficken’ van mijn lippen afrolden :o.

Denisa liet zich dat uiteraard geen tweemaal zeggen, en ging achter een sleutel. Het werd een mooie, ruime kamer, die helaas wel wat te warm naar mijn zin was. We hebben tijdens de volledige kamergang het raam wijd open gezet, maar zelfs dat zorgde niet voor voldoende afkoeling.

De kamergang was… uitstekend ;D! We zijn om en bij een anderhalf uur bezig geweest, en Denisa heeft me enorm verbaasd. Ik heb meestal goede tot uitstekende kamergangen met Bulgaarse zigeuners, maar dit was… quasi onovertroffen voor een eerste kamergang samen.

Tongzoenen, tongzoenen en nog eens tongzoenen. Enorm intiem in elkaar verstrengeld raken. Zo lekker gepijpt worden dat mijn tenen weg krulden en mijn ogen wegdraaiden. 69, droogneuken en pussysliden. En om het allemaal helemaal af te maken: langdurig neuken in alle mogelijke snelheden en posities.

De alcohol zorgde er voor dat mijn orgasme wat langer op zich liet wachten, dus ik heb me volledig kunnen uitleven met deze natuurgeile zigeunerin ;D. Zijzelf heeft er duidelijk ook van genoten, want ze is 2 keer spletterend klaargekomen :-\. Mijn buik en benen werden beide keren volledig onder gesproeid.

Na bijna anderhalf uur genieten, heb ik dat orgasme er uiteindelijk gelukkig kunnen uitpersen. Ik heb nog 5 minuutjes nagenoten, en toen vond ik het tijd om terug neer te dalen uit de hemel en mijn kameraden opnieuw te gaan opzoeken.

Ik heb Denisa aan de lockers met een extraatje beloond voor deze memorabele ervaring, heb afscheid genomen met een laatste, lekkere tongzoen, heb een broodnodige douche genomen, en ben daarna teruggekeerd naar mijn kameraden.

De komende tijd hebben we afwisselend in de tent buiten en in een gezellig gevulde bar (btw absoluut niet overdreven druk afgelopen vrijdagavond) doorgebracht met opnieuw veel zeveren en drinken.

Ik heb het drankgelag enkel nog onderbroken voor een totaal geflopte kamergang met een Roemeentje (waar ik niet verder over ga uitweiden, wegens naam vergeten…) en voor een herhalingsavontuurtje met Sibel.

Deze mooie Turks Bulgaarse, met wie ik reeds in april 2014 een eerste keer gekamerd heb, had me al sinds mijn binnenkomst in LR heel veel aandacht geschonken, en zo ook weer ergens rond middernacht.

Sibel vatte in de zetel voor de zoveelste keer een geanimeerd gesprek aan, en verplaatste haar handen na enige tijd langzaam maar zeker via mijn borstkas, over mijn buik, naar kleine Piet. Ze begon hem subtiel te bespelen, en bewerkte mijn lippen ondertussen ook met subtiele, maar heel intieme zoenen. Grote en kleine KP zijn daar redelijk gevoelig aan, dus voor ik er erg in had, zat ik plots midden in de huiskamer met een knoert van een genotsknots :-\.

Het was hopeloos de schijn op te houden dat ik geen zin in Sibel had, dus ik heb haar maar een sleutel laten halen, en trok zo voor het eerst sinds lang nog eens op kamer met deze meid met de wondermooie ogen. Mijn vorige kamers met haar waren goed zonder meer geweest, dus ik was wel benieuwd of ze haar serviceniveau ondertussen opgetrokken had.

En wat bleek? Dat heeft ze wel degelijk gedaan! Tongzoenen: héél lekker. Pijpen: zalig! Ik heb Sibel tegen mijn gewoonte in een dik kwartier laten doen. Pussysliden: heel intiem en opwindend. Neuken: lang, gevarieerd en lekker. Enkel tijdens hondjes moest ik het wat rustig aandoen, maar dat kon de pret niet drukken. Dit was immers toch meer een GFE dan een PSE kamertje, en dan hoeft dat beuken niet zo nodig.

Na zo’n 3 kwartier op kamer ben ik rillend klaargekomen ;D, waarop we het uur al knuffelend rondgemaakt hebben. Zalig nagenieten was dat!

Uitgeput, maar heel tevreden, nam ik aan de lockers afscheid van Sibel en ging ik opnieuw op zoek naar mijn kameraden. Shakir had ondertussen LR verlaten, maar Vendezz was nog steeds het beste van zichzelf aan het geven (wat had je anders gedacht ;)).

We hebben het nog 1 drankje gerokken in een heel gezellige bar, maar toen sloeg de man met de hamer onverbiddelijk toe bij ons allebei. Tijd dus om met pijn in het hart een heel geslaagd bezoek aan LR af te sluiten, en om onze hotelkamer op te zoeken.

Mijn conclusies
na dit bezoek aan LR: het was weer top! Een mooie club, lekker eten, een leuke sfeer, een goede line-up (weliswaar kwalitatief minder sterk dan tijdens mijn vorige bezoek), toffe gesprekspartners en 2 uitstekende kamergangen. Super!

LR: tot de volgende keer 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #511 Gepost op: 18 mei 2017, 07:24:05 »
Ich bin enttäuscht Shakir!

Hab ich Amira so schlecht beschrieben?

Citat dinsdag 11 oktober 2016, 07u20

Amira, romain, 21, up to 170cm, C-cups natural!!!,
and lips to dream from.


vanKees

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #512 Gepost op: 18 mei 2017, 07:30:30 »
Ich bin enttäuscht Shakir!

Hab ich Amira so schlecht beschrieben?

Citat dinsdag 11 oktober 2016, 07u20

Amira, romain, 21, up to 170cm, C-cups natural!!!,
and lips to dream from.


vanKees

Het is nog veel erger dan dat: hij had eerder immers al met haar gekamerd :-\. Verbazingwekkend dus, dat hij zo een mooie meid, waar hij dan nog speciaal voor terugkeerde, nadien niet meer herkende :-\ :banghead:

:lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #513 Gepost op: 18 mei 2017, 12:44:12 »
Ich bin enttäuscht Shakir!

Hab ich Amira so schlecht beschrieben?

Citat dinsdag 11 oktober 2016, 07u20

Amira, romain, 21, up to 170cm, C-cups natural!!!,
and lips to dream from.


vanKees

Het is nog veel erger dan dat: hij had eerder immers al met haar gekamerd :-\. Verbazingwekkend dus, dat hij zo een mooie meid, waar hij dan nog speciaal voor terugkeerde, nadien niet meer herkende :-\ :banghead:

:lol_hitting:
Ze heeft wel haar lippen laten oppompen. Wellicht kwam het daardoor ☺.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #514 Gepost op: 18 mei 2017, 12:53:32 »
Ist die doof?  :-[
Sie hatte so einen schönen natürlichen "Knutschmund"  000008
zu ihren vollen Titten!!! :showtits1

vanKees

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #515 Gepost op: 18 mei 2017, 16:24:36 »
Ze heeft wel haar lippen laten oppompen. Wellicht kwam het daardoor ☺.
Met mijn olifantengeheugen vergeet ik normaal gezien nooit iets. Amira was op het eerste gezicht onherkenbaar met haar opgespoten lippen en valse wimpers ::) Niet echt mijn meug. What's next? Amira "En, wat vind je ervan?"--> bij den deze was het wat stillekes...

De vorige keer had ik ze puur natuur genomen ;D

Ich bin enttäuscht Shakir!

Hab ich Amira so schlecht beschrieben?

Citat dinsdag 11 oktober 2016, 07u20

Amira, romain, 21, up to 170cm, C-cups natural!!!,
and lips to dream from.


vanKees

Amira staat moeiteloos in de top 10 van de mooiste dames ooit geneukt (en dat zijn er veel!), indien naturel uiteraard.

zu ihren vollen Titten!!! :showtits1
Als tettenman was ik onmiddellijk verslaafd aan haar borsten  :-P.

Het is nog veel erger dan dat: hij had eerder immers al met haar gekamerd :-\. Verbazingwekkend dus, dat hij zo een mooie meid, waar hij dan nog speciaal voor terugkeerde, nadien niet meer herkende :-\ :banghead:

:lol_hitting:
Zeg KP, en Mira/Aïda/Lorene (ACA, A-straat) dan? ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #516 Gepost op: 18 mei 2017, 18:21:28 »
Zeg KP, en Mira/Aïda/Lorene (ACA, A-straat) dan? ;)

Kut :-\. Touché :banghead:. Maar... ter mijner verdediging: toen ik haar terugzag en niet onmiddellijk herkende, was het al meer dan 2 jaar geleden, dat ik haar nog eens gezien had. Maar toch... :banghead: :banghead: :banghead:
 
:lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #517 Gepost op: 21 mei 2017, 19:10:37 »
zaterdag 20-5 een gezellig dagje LR er liep in het begin van de dag al redelijk wat mooi spul rond veel al van roemeense komaf dat kan wel mooi zijn maar er is er in iedere club genoeg van . LR is een clubje waar de line up in de avond nog aardig kan veranderen dus geduld wordt vaak beloond . ook die zaterdag veel stutters kwamen binnen tussen 18 en 20 uur in de avond ontstond er dan bij mijn keuze stres en mijn dames keuze ging dan ook naar de Duitse kate 21 jaar een aanwinst voor LR en voor mijn een reden om LR spoedig weer te bezoeken  ;)

LR heeft de tent opgeknapt en zijn nieuwe tent zeilen geplaatst en het ziet er weer netjes uit LR is klaar voor de zomer nieuwe ligbedjes . ik heb nu al zin in 27-5  :cheer:

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #518 Gepost op: 23 mei 2017, 22:54:19 »
De 24 urenloop in Living Room (12-13/05). Een nieuw concept naast de reeks "Shakir Clubtour": twee dagen na elkaar in dezelfde club! Vrijdag ingecheckt om 16u en zaterdag uitgecheckt om 17u, met nog een hotelovernachting tussenin.

Wel ja, het was aanvankelijk allemaal niet zo gepland. Voor dag 2 had ik eigenlijk een bezoek aan het nabij gelegen "Insel Hombroich" in gedachte. Dat is een internationaal vermaard openluchtmuseum met als motto "kunst parallel aan de natuur". Ik bezocht het al eens rond de jaren 2000 in studentikoos verband en wou het absoluut nog eens gezien hebben. En nu, beste rakkers,  stel ik u de vraag: "Hoe zou dag 2 werkelijk vergaan?" Juist ja, noppes cultuur, het werd weer  wippen aan de lopende meter (voorspelbaar, hé mannen ;)). Wat volgt is een waargebeurd verhaal van een seksverslaafde.

Maar eerst de buit van het weekend even kort overlopen in chronologische volgorde:

* Amira (Roemeens). Het etalagepopje bij uitstek van LR. Twee vunzige vluggertjes.
* Amalia (Roemeens). Een schrander hertje. 200% PSE!
* Kacey (Roemeens). GND secretaresse. Zowel GFE als PSE! Samen goed voor 400% dynamiet!
* Selin (Turks). Een bloempje zo fris als dauw. Rustige afsluiter van het weekend.

Special guests: KanariePiet en Vendezz, een tot nu toe onbekende rakker voor mij.

Dag 1

(Alweer!) een primeur in mijn onstuimig, pril ijsberenbestaan: voor het eerst naar een club op mijn verjaardag (12 mei). En dat wil zeggen: gratis inkom in veel clubs! Het gaat hard, want hiervoor liet ik de feestelijkheden uit het normale leven schieten, en ben ik er in het geniep van onderuit gemuisd richting Duitsland ::). Vanwaar de keuze voor LR? Omdat dit voor mij geilste tent van het moment is. In tegenstelling tot Samya, heb ik hier weinig tegenvallende kamers gehad.

Het was mooi weer, en bij aankomst rond 16u hing er een ontspannen Club Med-sfeertje in de tuin. "Bier en Tieten" kwam zo maar eens even bij me op. Dit moest een topdag worden! Lang was ik niet alleen, want daar kwamen KanariePiet en Vendezz me al de hand schudden. Met hen en een tas koffie in de sofa gaan zitten, en het Springend Wild bekijken. Zoals verwacht hebben de Roemeense jachtluipaarden hier weer de bovenhand. De meiden waarvoor we gekomen waren, en waarmee KanariePiet en ik fantastische tijden hadden beleefd waren er niet (Rose/Amira,...).

Verrekt nog aan toe, Amira die ik kost wat kost nog eens wou wippen zat gewoon voor mijn neus zonder dat ik het goed en wel door had. De satire van KanariePiet lees je enkele posts hieronder. De ware toedracht van de feiten: valse wimpers en opgespoten lippen hadden haar onherkenbaar gemaakt. Ze is goed op weg om "een echte hoer" te worden. Ach ja, al die plastieken brol in de wondere wereld van de P6, het is nu zo, het is altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven. Bij mijn eerste clubscan vallen fake dames onverbiddelijk af, vandaar. Afijn, toch maar eens de sleutel laten halen want dit eerste kwakje van de dag moest er gewoon effe uit.

Ondertussen was het al 19u geworden en stond de keuken te wachten om al die hongerige magen te vullen. Nadat we de typische studentenfood van LR in onze kloten hadden geslagen, werd het tijd om nog eens een rondje te maken in de huiskamer. Na een slappe sessie met Amira was ik nu klaar voor het stevigere werk. Lang heeft de ronde niet geduurd, want twee hertjes zorgden voor een wegversperring. Shakir zat klem en moest worden bevrijd :17:. Amalia was mijn favo en misschien ook wel de knapste van de hele dag. Sleutel? 

In de line up liep nog een eigenaardig individu rond, bijgenaamd "Zotte Lola" (blond, onprettig gestoord). De dames lachen maar wat met dat arme schaap. Onder normale omstandigheden had ik er graag mijn vlees eens in gestoken, maar er klopte iets niet. Die verwilderde blik in haar ogen, ik vertrouwde het niet. Dame had nog nooit van de bewuste 01-07 gehoord :017:. Gesprekken beperkten zich hoofdzakelijk tot "room", heel de dag door. Ik zou het mens op den duur al de sleutel laten halen om van dat gezaag af te zijn. Mijn advies inzake conflictpreventie is vermijden die handel.

KanariePiet was duidelijk de ster van de avond 8): twee mokkels zaten hem tegelijk op te geilen. De ene mokkel had zijn hand vast, de andere mokkel zat onder zijn badjas. Hij was in zijn nopjes ;D.

Dag 2

Dit zou eigenlijk een cultureel dagje moeten geweest zijn...  In feite liep het 's nachts op hotel al fout wanneer ik zat te dromen over Heaven 7. Na een stevig, evenwichtig samengesteld ontbijt, en wat ochtendgymnastiek trok ik maar eens richting Heaven 7. Pas vertrokken stelde ik me de vraag: "Zeg, waarom niet gewoon terug naar LR?" Al vanaf het openingsuur (11u) stond ik al ongeduldig aan het hekken te rammelen. "Staat die gozer hier nu terug?".

LR was nog aan het ontwaken. Het personeel was buiten nog bezig met de ligzetels te kuisen, en sommige meiden liepen nog in hun pyama rond (zo'n sexy babydolletje ;D). Tot 14u beperkte de line up zich tot hooguit 5 dames. LR in een ander daglicht, het is eens iets anders want ik bezocht de club altijd 's avonds. Voor mij is LR nog steeds één van de beste feestketen, maar ik kan de club vroeg op de dag niet echt aanbevelen. Het is niet zoals in pakweg Babylon waar de line up al vanaf het openingsuur op peil is.

In het daglicht ziet de centrale ruimte er ietwat uitgewoond uit, met hier en daar vieze gele nicotinerandjes. Echt iets van mijn kindertijd want ik ben opgegroeid in een rokershol. Ik ben de enige niet-roker van de familie, al de rest rookt als een schoorsteen. Volgens mij hebben ze dat goudbruin behangpapier gekozen om de nicotine aanslag te camoufleren. Neen, LR heeft zijn uiterlijk niet echt mee. En dan die tegels en bloembakstenen buiten. Die staan gewoon overal schots en scheef :smiley:. Is dit het werk van een doe-het-zelver barbaar?  Of een aardbeving van minstens 6.0 op de schaal van Richter? En wat dacht je van die grote bouwvakker tent? Maar goed, het is de sfeer die telt, en die zit! ('s Avonds toch).

Contact leggen in LR gaat gewoon vanzelf. Het wemelt er van de Vlaamse beren. Shakir: "Hallo rakkers, zitten jullie ook op RB?". Rakker: "Neen, makker, wij zijn tegen fora, dat zijn echte klootzakken! Ik zal eens wat zeggen, ik ken ne kerel met zo'n klein pietje, en die zit al die meiden hier online af te breken". :sign0065: Ik kreeg hier bijna het deksel tegen mijn bek.

Vanaf 14u liepen er toch al voldoende dames rond voor een ruime portie zedeloosheid. Op de kerfstok voor vandaag: Kacey en Selin.

Rond 17u was de rek eruit. Sleutel afgegeven aan de balie waar ik nog een slappe handdruk kreeg van de stijve (doch niet-onsympathieke) blonde theke. Zo, het neukweekendje was weeral voorbij. De rukdagen konden weer beginnen.

-----------------------------------------------
DE PALMARES WAT MEER IN DETAIL
-----------------------------------------------

Amira (dag 1)

Denisa: "Schöne frau!". En als andere dames het ook al zeggen... De meid zou zo op de catwalk van Giorgio Armani kunnen lopen. In november had ik eerder een matige kamer met haar. In maart gaf ik haar nog een kans (ja, die borsten, hé ;)), en toen vlogen de stukken ervan af!

Dus ja, vandaag zou ik haar onophoudelijk van leer geven. Na de eerste kamer zei Vendezz: "Dat was dan 20 min!". Nu de roes voorbij is, even het rekensommetje gemaakt: na enkele minuten vogelen was de eerste kwak van de dag al gesmeten. Nog 2 minuten later lag de kwak in papier gewikkeld al in de prullenmand. (Het mens kan mikken, ze gooide dat van de ene kant van de kamer naar de andere. Gewoon raak!). Tel daar nog eens 5 minuten gepruts met haar smartphone bij, en nog andere beslommeringen, en we zijn rond. Als liefhebber van vunzige vluggertjes kwam ik wel aan mijn trekken, maar mag het iets meer zijn?

Een uurtje later zat ze al terug achter een kamer te aasgieren in de bar. En ik gaf daar toch nog aan toe, idioot :-[ Op zo'n moment beperkt mijn hersenactiviteit zich slechts tot de primaire hersenschors. Ik verschil eigenlijk niet veel meer van een primaat of een mensaap.

De sessie verliep vrijwel identiek. Volgens mij is zelf-geobsedeerd, want zelfs tijdens de seks zat ze dwangmatig in de spiegel te kijken. Tweede schot moeiteloos gelost, puur voor het uiterlijk, zoals alleen Shakir het kan. En toen smeet ze die kwak in papier toch niet bonk naast de prullebak! Ik schoot spontaan in de lach! Zij niet. Kortom: gezelligheid troef :huh:. Enig gevoel voor humor is haar dan ook vreemd.

Ze mag dan wel "het mooiste schepsel op aard" zijn, herhaling hoeft zo niet meer voor mij. De meerwaardezoeker slaat haar beter af.

Amalia (dag 1)

Deze antilope was de bij de mooiste dames van de avond. Ze was voorheen werkzaam in de UK, en spreekt goed Engels. Het was haar leuke wipneus die het hem deed.  (Het tegenovergesteld, een "haakneus" stoot me af).

Netjes gezegd noem ik haar van het ondernemende type. Dame pijpte dat het een lieve lust was. Met zoveel aandacht en bekwaamheid... Dit is zonder overdrijven de beste BJ die ik al ooit kreeg! En ondertussen komt 01-07 steeds dichter bij...

Kacey (dag 2)

Weergaloos... deze girl-next-door secretaresse. Nochtans had ik haar op dag 1 niet aangevinkt als een kameroptie. In een ander daglicht zoals op dag 2 was het koekenbak. De dame in kwestie blijkt hier al verschillende jaren te werken. Ze is blond, heeft een bril en is lekker stevig gebouwd. Eindelijk eens een dame waarbij ik lekker goed kon doorstoten :pompe. En het was weer brullen als een beer. "Roest!" Ik was uit het oog verloren dat we op kamer 7 zaten net naast de keuken. De brul van Shakir moet goed weergalmd hebben door de resto. Afijn, ik met een rooie kop terug naar buiten. Ken je dat moment vanuit één of andere film? Als de muziek plotseling uitvalt en dat alle aandacht op jou gericht is? Zo voelde het dus aan, ja.

Selin (dag 2)

Dit petite meisje lijkt een beetje Bambi te zijn tussen al die andere hertjes. Ik had ze aanvankelijk gekozen omdat ze eigenlijk als twee druppels water op Rose gelijkt. Vreemd genoeg was ook de seks precies hetzelfde. Normaal gezien zijn frêle poppetjes niet echt mijn meug, en even werd er gevreesd dat ze de sabel van Shakir niet zou aankunnen. Die angst in haar ogen bij het zien van... Ja, in een Jappentent als LR ben je natuurlijk wel veel kleine lulletjes gewoon. (Allez ja, het kunnen ook chinezen zijn). Maar neen, heel den bazaar kon er in! En dat voor zo'n klein meisje ;D. Deze sessie zou ik het best kunnen omschrijven als de "hoofse liefde".


PS. Ik heb er geen spijt van dat ik het openluchtmuseum "Insel Hombroich" had geskipt. Cultuur, ja dat zal pas voor na 01-07 zijn.

PPS. Om af te sluiten koos ik dit geweldig trackje als aandenken aan het "beach" sfeertje in de tuin: Srv Mannen-Bier en Tieten. Ach ja, het moet niet altijd serieus en hoogstaand gelul zijn.


« Laatst bewerkt op: 23 mei 2017, 23:28:46 door Shakir »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #519 Gepost op: 28 mei 2017, 19:34:01 »
Gisteren de verjaardag van De Shyman in LR. Het was bloedheet, en vrij rustig wat ik voorheen gewend was van LR, maar een gezellige en goede sfeer.

Rond 15:30 aangekomen en bij binnenkomst werd ik gelijk in mijn kont geknepen door Narcissa even mee gepraat maar de rest van de dag bleef ze een beetje afwezig rondlopen en had er niet echt zin in. Maar goed genoeg anders leuks wat er rondloopt.

Na mij omgekleed te hebben in zo’n warm berenvel even een rondje maken. De Shyman had zich al tactisch geplaatst aan de bar en kon alles in de gaten houden. De gasten kwamen ook langzamerhand binnen maar toch veel afwezigen.
In de middag was het toch wel een beetje afzien in de club vanwege de hitte zowel binnen als buiten. De airco was kapot of kon het niet aan.

Even wat gaan eten in het restaurant, Partycrasher, Bokito en Aloewe zaten er ook bij. Was al weer flink lachen.

Later na zijn we buiten in de tent gaan zitten. De bbq was ook aangezet. Luna zat ook aan die tafel en had haar eerder die middag ook gesproken en was wel een optie. Slank, lang zwart haar, blauwe ogen al denk ik dat het gekleurde lenzen waren maar ze ontkent. Half Hongaars, half Roemeens. Spreekt goed Engels en heeft gevoel voor humor.
Haar naakte vriendinnetje kwam erbij en ging op mijn schoot zitten. Dit was Nina.
Ze hadden allebei wat van de bbq gehaald en werd op tijd gevoerd door beide de dames.  Was wel makkelijk zo, het was nog te heet om een vork op te tillen. Maar van zo’n naakt Roemeentje op mijn schoot koelde ik niet echt af.
Toen ze het eten op hadden vroeg Nina of ik mee naar binnen ging, waarmee ze bedoelde een kamer. Ik had meer oog voor Luna dus afgewezen. Hoorde later van Boyke dat ik het beter wel had kunnen doen want ze schijnt goed te zijn.
Later na zelf ook naar binnen gegaan en kwam weer met Luna in gesprek en besloten om met haar naar de kamer te gaan.
Was wel alweer een wachttijd terwijl het mij helemaal niet zo druk leek. Tijd moeten wachten, in de tussen tijd maar snel gedoucht.
Uiteindelijk in een kamer terecht gekomen met een spiegel tegen de wand en plafond. Zij hield er wel van want was lekker geil aan het doen. Helaas heb ik van te voren niets gevraagd, ben te veel verwend in Babylon maar ze zei je mag mij overal kussen maar niet met tong. Was helaas wel een tegenvaller.
Verder gewoon een standaard kamer , hoe ze is buiten de kamer is ze ook op de kamer, dus lekker vrolijk. Neuken en pijpen verder niets op aan te merken, was goed. Resterende tijd vol gekletst.
Was een ok kamertje, maar zal niet snel herhalen.

Terug in de bar aangekomen na een douche was Partycrasher lollies aan het uitdelen. Lijkt wel een potloodventer die de hoertjes probeert te lokken met snoep. :D
Ook in de avond bleef het redelijk rustiger maar was leuk en gezellig. De vlaaien waren ook klaargezet, genoeg soorten en smaakte goed.

Binnen was het in de avond rustig want er was schijnbaar een belangrijke voetbal wedstrijd bezig.
Zag vaker zo’n pornobabe voorbij lopen met lange zwarte stijle haren en opgespoten lippen. Op zich wel een geil ding maar heb het er nooit zo op maar ze zat al vaker te loeren.
Na een tijdje ben ik mij bij de bar gaan zitten, had natuurlijk al zo’n vermoeden en na een tijdje stond ze bij me. Ik had direct de kamervraag verwacht maar dat viel mee. Ze stelde zich voor als Dominique zou al iets van 4 jaar in LR werken.
Met de vraag wat ik wou gaan doen, voorgesteld om eerst maar eens even ergens te zitten. Dit was geen probleem. Beetje ouwehoeren, na een tijdje vroeg ze dan om naar de kamer te gaan. Ik zei is goed alleen als je tongzoent. Daar kom je wel achter zegt ze. Die grappen ken ik en dan gebeurt er niks. Ligt aan de klant zegt ze, maar bij jou doe ik het wel. Haar maar gelooft in hoeverre dat gaat bij die meiden en naar de kamer gegaan. Ook nu moest ik weer wachten. Uiteindelijk op de kamer beland met de vele bedden.
Geen onderbrekingen op de kamer en we konden direct beginnen. Tongzoenen heeft ze waar gemaakt en was lekker met die dikke lippen. De rest van de kamer ook niks op aan te merken. Had er geen hoge verwachtingen van maar was een goede kamer.
Ze heeft ook een baan in Duitsland en zegt volgende week te stoppen met het club gebeuren. Maar goed is afwachten natuurlijk.

in de tent was het wel gezellig met Graagneuker, Bokito, De Shyman en Partycrasher aardig wat afgelachen daar. Bokito had zich Issa te grazen genomen. Zag er wel uit als een leuke meid en kon je wel mee lachen. Had haar naam al eerder van De Shyman en Aloewe gehoord en dat ze heel goed moest zijn. Maar ze was ook de hele dag bezig en ik ga er niet voor in de wachtrij staan dan maar een ander.
Toen ik binnen wat rondliep kwam ik Nina tegen. De tip nog van Boyke in mijn hoofd dat zij een aanrader is haar aangesproken of ze tijd had. Ze was op een sleutel aan het wachten zei ze. Maar zag haar daarna op de bank zitten alleen en ze is helemaal niet weg geweest. Zal misschien wel geïrriteerd zijn geweest dat ik haar heb afgewezen in de middag. Dan gaan we door naar de volgende.

Rond 00:00 was er pizza en dat gaat er altijd wel in. Aloewe kwam er ook bij na zijn lange kamer, maar zat toch een beetje een vervelende nasleep aan over de tijd op de kamer maar na wat overleg met de meid heeft hij de schade kunnen beperken.
Met hem later aan de bar gaan staan waar Issa er bij kwam staan. Ze kende Aloewe dus ze begon tegen hem te praten. Op een gegeven moment begint zij mij aan te staren. Ik zeg wat is er aan de hand. You are cute and have beautiful eyes. De gebruikelijke openingszinnen van die meiden.
Ik kwam wat dichterbij en na dat we elkaars namen uit hadden gewisseld. Kijkt ze mij aan met zo’n geile blik en pakt mij vol op de bek. Tongzoenen was direct afgevinkt want ze ging er tegenaan.
Okeej dan… Dit kan wel eens een hele leuk meid zijn. :P
Na wat kletsen aan de bar vroeg ze voor een sleutel. Doe maar. :D
Na een tijdje kwam ze terug, moesten toch nog even wachten. Duurde niet lang of ze begon mij weer te tongen aan de bar en duchtig, niet normaal. De meiden die er langs stonden begonnen te blèren dat ze eens rustig aan moest doen. Ze kijkt even en lacht en pakt mij weer op mijn bek. :D Ze heeft er gewoon kut aan. Kwam ook nog de nodige vunzige taal aan de pas hoe nat ze wel niet was. Ze deed goed haar best. :D
Weer even checken voor een sleutel en eindelijk was het zover we konden beginnen. Op de kamer liet ze er geen gras over groeien het laken werd gespreid en het tongen begon weer. Ik had echt zoiets van dat ze er nog zin in heeft. Ze heeft er aardig wat gehad die dag en het was al laat.
Op bed verder tongen, spelen en toen begon ze te pijpen. Vaak als de meiden hun mond vol speeksel hebben doen ze dat in een papiertje. Issa niet en spuugde haar rochel gewoon langs mij op het laken. Ze ziet er zo lief uit maar wat een beest op de kamer.
Daarna over naar neuken en ze ging bovenop mij zitten. Ik moest zelf ook flink aan de bak want dit was mijn 3e kamer en dat wordt het toch wat lastiger. Dus ik ook een beetje gas geven.
Ik dacht op een gegeven moment wat voel ik toch, maar ik kon niks zien want ze zat bovenop mij.
Voelde mijn hele pik warm worden en liezen en ballen. Toen ze eenmaal van mij afkwam zag ik de ravage, ze had mij gewoon onder gepist, ik was van onder zeiknat en het bed was nat.
Had dit nog nooit meegemaakt…. maar was wel lekker. :P
Nog een paar andere posities gedaan en uiteindelijk doggy. Wat een gesop was het, je zag de plek op het laken gewoon groter worden, ze bleef maar aan het druppelen. Was dweilen met de kraan open.
Heb flink mijn best moeten doen maar kwam uiteindelijk heerlijk klaar, ik was wel bek af. Heb flink moeten werken. Echt tijd voor te kletsen zat er niet meer in want half uur was voorbij.
De volgende keer moet je mij wel als eerste pakken zegt ze. Ik zei als je tijd hebt wel.
Ze haalt het laken van het bed en in het matras zat ook een grote natte plek. Daar zullen de schoonmakers blij mee zijn.
Ze zei dat ze vanaf 5 juni terug naar Roemenië vertrekt en pas in september/oktober terugkeert. Dus dat zal even op zich moeten wachten.

Daarna even in de tent bijkomen, en drinken. Rond 3:00 vond ik het wel welletjes geweest en moe en voldaan naar huis gegaan.
Was een geslaagd dagje in LR en De Shyman, bedankt voor de vlaai!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #520 Gepost op: 13 juni 2017, 08:50:36 »
Donnerstag 08.06. Teil II

Wohin mit dem angebrochenen Abend? O.k. gibst dem Living Room eine neue, zweite Chance.
Durch die immer noch bestehende Baustelle noch mal eine Autobahnrunde gedreht und dann die lange Umwegevariante zum Club gewählt. Super!
Beim Eintritt freundlich begrüßt, freien Eintritt gewährt und einen schönen Abend gewünscht. Tja, manchmal ist der Wunsch die Mutter des Gedankens.
Da ich mich unten erstmal frisch machte habe ich wohl zuviel Zeit vertändelt.
Warum? Denn gegen 20.30 war Grill-Hauptzeit mit einigen Leuten in der Schlange sodaß ich mich auf später vertröstete.
Fehler! Das bißchen Grillgut und Salat war nach einer Stunde weg und nur noch ein paar dunkelbraun gebratene Würste lagen auf dem Tisch. Mahlzeit!
Und am Buffet war schon Feierabend und sauber geputzt.
Naja, hatte doch schon "gut gespeist" im Schwesternclub. Mit Bier und Zigi in den Garten verdrückt und den bisherigen Tag revue passieren lassen.
Konnte es noch besser werden?
Keine Stimmung. die Frauen sassen im Barbereich rum und....meine erhoffte  Wunschfrau Amira nicht da. Das wird ein Abend!
In der Zwischenzeit zwei Frauen klargemacht, dass es mit mir nichts wird und die Abendzeit im Garten genossen.
Wer ist das in dem schwarzen Einteiler #summer vibes#? Ach Sie kenn ich doch.
Und D.... (ein Urgestein aus dem Topclub in Düsseldorf) äääh Rebekka war genauso überrascht. Ihr dritter Tag erst hier im LR da im DV nichts mehr zu verdienen ist. Gleich an mich gekuschelt, nett erstmal über lange Zeit unterhalten und....ich mag Sie.
Irgendwie dann doch zum Frischmachen und Sie sorgte in der Zwischenzeit den Zimmerschlüssel. Es war nicht schlecht und vielleicht tue ich Ihr Unrecht, aber in den letzten 1,5 Jahren hatte ich Sex der mich in andere Sphären "beamte".
Solides, gutes Zimmer aber sicherlich so gut wie keine Wiederholung mehr.
Noch nach dem Zimmer beieinander gesessen denn....Wir mögen Uns nur der Sex.....
Wie dann ein Gast Interesse zeigte war für mich es auch Zeit aufzubrechen.
Vor Mitternacht, bei mir ein Zeichen dass es mir besonders gut gefiel.
LR, auch Wir werden Uns so schnell nicht mehr sehen.

vanKees
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2017, 08:58:39 door vanKees »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #521 Gepost op: 19 juni 2017, 22:55:59 »
DE GROTE VAZKOR HEMELVAARTSTOUR – 25 TOT 28 MEI 2017
 
Gedurende 4 dagen bezoekt den Vazkor een aantal clubs in NRW en neukt er een hoop dames bij elkaar. Hij neukt zich haast kapot. Dit zijn de resultaten van zijn veldslag.
 
 
De derde dag: Living Room - Verjaardag De Shyman

27 Mei 2017
 
Voor een allereigenaardigste reden werd deze dag aangestipt als 'Headline van het weekend'. Niet onterecht achteraf gezien, er was de gezelligheid en de goede line-up. Hier heeft Vazkor het grootste deel van het budget aan toegekend maar dat werd niet helemaal besteed waardoor een deel doorschoof naar de volgende dag in Heaven7. Met recht en reden, trouwens.

 
 
Fazit
 
 ;D Dat met die wegenwerken viel wel mee.
 :)) Living Room is doorgeschoten naar de status nr. 1 serviceclub op mijn clublijst
 :pica Het was gezelligheid troef met ijsberen en onze vriendinnen.
 :039: Goed bier, lekkere barbeque bij lekker weer tussen lekkere babes: wat wil je meer
 :)) Wellness ok
 :lol Leuk om de dames eens te animeren

 :tietjes  Geen nadelen ondervonden, zelfs de wachttijden waren aangenaam mits de dames langer bij hem bleven.
 :pompe  3 uitstekende kamers met Kami, Olivia en Roxanna.
 
 
Aankomst
 
De club is in 20 - 25 minuten van het hotel af. Deze keer werd een grotere omweg doorheen Kaarst gemaakt en kwam zonder problemen aan bij de club. Zelfs parkeren was zonder probleem of toch iets minder dan vorige keer. Met gespannen afwachting drukte de wolf rond ca kwart voor 1 op de bel van de club. Ja zelfs op de derde dag is dat er gewoon nog. Je kan het niet van je afschudden. Het hek ging open en Vazkor ging binnen gewapend met de kortingskaart van de verjaardag van het ander forum. Deze werd aanvaard en hij kreeg een lekker dik ijsberenvel voor terug. Anderen kregen een dun zomervelletje maar den dezen? Ze wisten waarschijnlijk dat hij van de warmte houdt? Ach, je hoeft het ding niet aan te houden. Bij de lockers werd hem eens een kastje in de verste ruimte aangeboden. Detail, I know. Hij ging zich terug uitgebreid douchen. Remember dat verslag van YinYang en om welke reden hij de laatste douche niet nam? Om diezelfde reden nam hij de douche nu wel: om de vorige dag weg te spoelen en een nieuwe te beginnen met nieuwe meiden en nieuwe ervaringen op te doen. Na de douche zag hij dat de Vulkaan Spesjalist intussen gearriveerd was. Is ook een eerste keer om gozers van de vorige dag terug te zien in een andere club.
 
 
Dames Line-up
 
Als je in Babylon op de bel drukt (één maal!), dan kan je genieten van een erehaag aan naakte dames bij de balie. Hier is die erehaag aan qexy geklede dames quasi constant in stand gehouden want als je de bar binnenkomt moet je langs 2 rijen dames gaan. Links proberen ze je tegen te houden vanop hun krukjes. Rechts staan ze er of zitten op de krukken aan de bar. Je moet er doorheen zien te komen. De dames die Vazkor zag, konden hem wel bekoren al had hij een betere line-up gezien in deze club in eerdere bezoekjes. Het kan het effect zijn van vele line-ups te hebben gezien. Het staat voor hem vast dat in zijn optiek de line-up hier in LR beperkter was in aantal dan in YinYang maar ook kwalitatief sterker stond. Hij zag op eerste zicht veel meer dames waar hij mee wilde kameren dan gisteren in YY. Dat is een goed teken. Hij zag ook Kendra terug: haar haar was langer dan vorige keer en volledig blond nu. Een prachtige dame maar hij gaat niet zo vlug zo gauw op herhaling met eenzelfde dame: een belofte die hij zou gaan breken bij Olivia later. Kendra keek er soms maar beteuterd bij als Vazkor langsliep zonder even bij haar te stoppen.
 

Ontbijt en beren line-up


Eerst ging Vazkor ontbijten in het restaurant en koos voor een smakelijk omelet en een broodje en fruitsap. Knabbel kwam bij hem ontbijten, later kwam ook Deket binnen. Na het ontbijt ging Vazkor eens op zoek naar bekende medeplegers in de club waaronder de jarige. Hij kon ondermeer Partycrasher ontmoeten en nog andere beren die hij in andere clubs ook had gezien. Niet alle namen kan hij hier onthouden en neerzetten na zo lange tijd. Verder ontmoette hij Aloewe, een andere sympathieke Belg.

De jarige trof hij pas later, veel later aan in de grote tent waar hij samen zat met een gezellige bende bestaande uit ondermeer Firehawk, Windhapper en Bokito. Met zo'n naam dacht hij onderhand dat de jarige enorm verlegen was en zich verstopte in een kamer met een favoriete dame waarna hij pas op het einde tevoorschijn zou komen. Er kwamen zo dames bijzitten zoals Roxanna die hem door Bokito haast in de schoot werd geworpen en ene Issa die hij eerder op de avond ontmoette toen hij wat lag te liggen in de zetels achterin de tuin. Hij twijfelde of hij met haar zou kennis maken, ze bleek best een verstandige meid te zijn, maar hij benaderde haar niet. Later begreep de wolf dat hij een goede service dame liet staan. Er werd veel gepraat en gelachen, kortom het was beregezellig! Dat is onderhand een onmisbaar recept voor een geslaagde dag naast een goede kamergang, wellness en eten.

 
Eten
 
Het restaurant was open tot een bepaald uur en dan was het grillen geblazen of barbeque. Deze keer heeft die hem zeer goed gesmaakt: geen evidentie in deze club. PHG blijft echter the king of the grill maar dit mocht er ook mee door. Bij lekkere bbq past een goed biertje.
 
 
Wellnessen, relaxen en ambiance
 
Van de wellness heeft Vazkor uiteraard uitgebreid genoten. De club heeft geen zwembad en na zijn bezoek aan YinYang ervoer hij dat wel als een gemis. De jacuzzi heeft hij vaak gebruikt en die is warmer afgesteld dan de 2 in Yinyang. De sauna en de stoomcabine werden pas op het einde betreden en waren goed op temperatuur. Na het ontbijt ging hij wat liggen in de tuin. Het was nog veel te warm en te vroeg om een kamer te maken en hij genoot nog na van de dag in yinyang dat zo bijzonder geëindigd was. Naast hem lagen Deket en de Spesjalist. De ligzetels waren in de schaduw, wat Vazkor en de anderen aangenamer vonden. We werden door personeel bediend met drankjes als we erom vroegen. Dat is alleen hier ervaren. Gloria kwam in de tuin polsen en praatte eerst met Deket en dan met Vazkor. Hij kon het heel goed vinden met haar en we deelden gemeenschappelijke interesses. Ook nu hield hij echter de boot af, hij is niet zo'n MILF liefhebber. Ooit mag het er eens van komen want hij is best nieuwsgierig naar haar service maar hij moet het nog wat laten rijpen in zijn geest. Teleurgesteld droop Gloria af. Later probeerde ze het opnieuw en weer stelde hij haar teleur. Maar eens komt het ervan.
 
Sommige dames kwamen zonnen in de tuin, zo ook Luna wat later. Ze is van Hongarije en ziet er heel mooi uit maar de wolf twijfelde wat over haar service. Achteraf na het bezoek gelezen van Firehawk dat het wat in het midden ligt voor hem. Luna plaagde Vazkor en de Duiters links van haar lang en het was aangenaam plagen en kletsen. Vazkor ging daarop zijn speeltje bovenhalen dat hij in een erotische beurs in Antwerpen heeft gekocht en al in Babylon heeft gebruikt op zijn verjaardag: een massage-toestel werkend op batterijen. Heel wat dames kijken er nieuwsgierig naar en wilden weten wat het was. Daarop legde de wolf het toestel op hun benen of tegen hun rug, drukte en liet het trillen. Verraste 'Aaah!' en 'Ooh!' geluidjes van de dames leerden hem dat ze het best cool vonden en sommige wilden hun ganse rug gemasseerd hebben of alvast de bovenkant. Anderen zagen er al een soort vibrator in. Dat deed hij dan ook met plezier. Zelfs heel wat van het personeel wou de massage van het kleinood ondergaan. Er was veel plezier gemaakt met haar en de andere Duitse beren werden door haar bestookt met dat toestelletje.
 
[attach=1]
 
Luna was er erg enthousiast over en hij masseerde haar helemaal. Een leuke meid, ook zij zou ik wel eens willen kameren. Wat zou hij er toch zo graag terug keren bij dit schrijven! Ook de snoepen lieten de dames zich zeer welgevallen.
 
 
Kamers
 
Bij zijn terugkeer van de tuin naar de bar werd hij even tegengehouden door een paar dames voor dat toestelletje. Een van hen was Kami. Steeds spelde hij haar naam verkeerd: Kima, Mika, Maki,...oh het is Kami! 'Don't mess with my client' zei ze lachend aan de andere dames en ze gingen zich samen apart zetten in de bar om verder kennis te maken:
 
>> Kami - She who is constantly erroneously named
 
De kamergang met Kami was erg goed geweest en daarop werd er, zoals na elke volgende sessie, in de jacuzzi gegaan om daarna buiten te zitten om andere ijsberen te ontmoeten of dames te plagen. Hij zag in de bar een opvallende dame zitten met mooie blauwe ogen. Ze herkende hem sneller dan omgekeerd: Olivia! Hij herinner zich haar toch met een bruiner velleke of haar huidskleur is een beetje afgegaan door een langere tijd in Duitsland te zitten. Alles kan. Hoe het ook zij, vorige maand was het erg goed dus wou hij wel op herhaling met haar. Terecht, en er zal zeker meer volgen.
 
>> Olivia - meer GFE
 
Nog blijer kon Vazkor door de club lopen na 2 prachtige kamers. De volgende en laatste dame werd hem zowat in de schoot geworpen: Roxanna. Dit kleine Roemeentje is een heel vriendelijke knuffel-fähige dame. HIj bracht een langer dan normale presales tijd door met haar. Zij is met recht de beste dame van het weekend qua serviceniveau, de derde dame die met een 9 mag lopen. Vazkor is veel spaarzamer geworden met zijn punten: 3 negens zijn niet zo veel als bij vorig jaar waar hij makkelijker was.
 
>> Roxanna - beste dame van het weekend
 
Na haar was het voor zijn part gedaan met kameren in deze club en hij hield nog budget over (3 van 4 veronderstelde kamergangen). Wat gebeurde er nog: er werd gekletst met andere beren waaronder de jarige, deket was er ondertussen al van tussenuit, en er kwam een leuke dame even bij: Haïfa. Ze heeft zich de naam aangemeten van mijn favoriete zangeres Haïfa Whebe! De Roemeense beweerde Arabisch bloed in de aderen te hebben stromen en Vazkor ging eens testen of ze haar werkelijk kende. Dat leidde tot een uitwisseling van een lied van Haïfa voor Haïfa. Hij liet haar vervolgens alleen met Partycrasher en ging zich omkleden want het was bijna sluitingstijd. Deze keer waren er geen verrassingen met gemiste kansen die hem konden doen dromen die nacht. Tevreden verliet Vazkor Living Room en hij wou al dat hij al gauw kon terug keren.
 
 
Conclusie
 
Living Room is een heel goede club, zeker bij verjaardagen als er ook bekenden bij zitten. De service van de dames is behoorlijk hoog:
 
GEMIDDELDE SERVICENIVEAU DAMES: 8,33 / 10
 
Hiermee hoort de club nu echt bij de top op dat gebied, gecombineerd met goede wellness. Laat alleen nog de keuken een werkpunt zijn in het algemeen en we zijn er.
 

En ja, de tour is nu bijna ten einde,
 
Slechts een plaats rest nog voor een tweede bezoek
 
Waar het begon komt het einde
 
En komt hij in Heaven7 bij een bijzondere dame op bezoek,


Werd vervolgd in Heaven7
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2017, 23:33:48 door Vazkor »

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #522 Gepost op: 25 juni 2017, 23:35:50 »
Afgelopen zaterdag naar LR gegaan en het was een zeer geslaagde dag. Duisburg specialist, boy 69 en Nebunule hadden zich ook aangemeld en vendezz kwam ook. Het was zeer gezellig. Het was weer heerlijk afgekoeld dus het was weer prima uit te houden binnen.

De line-up was weer wat aangetrokken. 1 kamer gemaakt met de kleine duitse celine, voor mij nieuw. Verder mij met een mij al bekende dame vermaakt. Wou einde avond nog met een nieuwe dame die we lekker sletterig uit zag maar een prima figuurtje had. Heerlijk kontje. Ze had het ook op mij gemunt maar ik was te lang met andere dingen bezig en toen ik naar haar op zoek ging bleek ze eindelijk weer een klant te hebben. Had nog alle tijd maar het beviel die klant blijkbaar goed. Om 2 uur maar eens richting huis gegaan want langer ging ik niet wachten de reis naar huis is ook nog lang. Was lang geleden dat ik zo laat was weggegaan. Was even vergeten hoe veel rustiger het op de weg is als je een ruim uurtje later naar huis gaat. Heerlijk als je lekker in 1 constante snelheid naar huis kan zoeven bijna zonder te hoeven inhalen en weinig irrintante verblindende lichten van auto's op de andere baan en heerlijk die rust van de nacht. Het was weer een zeer geslaagde dag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #523 Gepost op: 26 juni 2017, 18:57:10 »
24-6 ik had 2 clubs geplant en ik ben niet zo goed in plannen althans me club plenging. die ouwe moest zo nodig weg met die andere ouwe. en zo ding met 4 benen moest zo nodig koliek krijgen. de stal hulp begon pas om 13 uur en de veearts zou er tussen 12 en 12.30 zijn  ik werd er niet vrolijk van ik als een gek aan de wandel met de 4 voeter zo 4 voeter moet met koliek in beweging blijven anders kan je ze zo op het bord vinden van een willekeurige sauna club . om 12.15 kwam de doctor van de vier voeter en om 13 uur zat ik in de auto  :steeringwheel: ik had het aders van H 7 al ingevoerd en kreeg de boodschap aankomst 14.30  :sign0065: de auto had ook nog een beetje gas nodig   [/b] onderweg naar H7 MAAR is besloten om H7 te laten vervallen soms luk het eenvoudig niet wat je van plan ben

14.26 kom ik aan bij LR ik word vriendelijk ontdaan van me 60 euro krijg er een badjas voor en een pols bandje van locker 253 boy69 is al aanwezig kempie ascari en BrianBoitano ook vendezz komt later binnen en staat versteld van de hoeveelheid salitos hij vraag zich af of de houdbaarheids datum wel in orden is .er was meer salitos als dames  :wtf: vooral veel roemeense .1 kamertje gedaan met de roemeense Gabriela ze kwam met sleutel van kamer 6 veel te heet in dat hok en we hebben maar besloten om buiten te  :bonken LR heeft sins kort de beschikking over 2 nieuwe werk plekken in de tuin  die door middel van een gordijn afgesloten kunnen worden . 2 van die bourgondische duitsers van hun rust gestoord en gaby vroeg vriendelijk of ze plaats wouwen maken . het was een leuke ervaring en de schapen genoten er van mee .

om 1.30 vertrokken het was gezellig   

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #524 Gepost op: 15 juli 2017, 22:55:50 »
Kort bezoekje aan Living Room (25/06), en de dag daarvoor aan Babylon. Het vorige topweekend (PHG & GT) zit nog vers in het geheugen, en nu werd het nóg meer TOP!. Een weekend zonder weerga... En telkens denk ik: "Nu kan het toch niet meer beter?" In vergelijking met vorige uitstapjes tekende zich een duidelijke trendbreuk af: ik ben maar liefst met twee meiden (Christina van Babylon, en Sofia van LR) voor een langere tijd op de kamer beland. Met tussendoor nog wat slippertjes, natuurlijk ;D. Normaal gezien ben ik een wippen-en-wegwezen kerel, en houd ik een afstand tussen de dames. Nu had ik twee "affaires" op een weekend tijd. Verwarrend...

"I am tired of having to be good all the time": kwam zomaar even bij me op. Klinkt een beetje als beginnende clubmoeheid. Na de uitspatting in Acapulco Gold (29/06) houd ik nu een welverdiende clubpauze tot oktober of misschien nog later (met uitzondering van 21-22/07).

Nu het eerste halfjaar 2017 erop zit, is het tijd voor een terugblik. Ik ben een typische statistieken-neuker, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Nog effe dit meegeven:

Prijsuitreiking

Er zijn veel clubs die mooier ogen, en ook praktischer zijn ingericht. De keuken vormt een gevaar voor de volksgezondheid. Bovendien is de muziekkeuze weinig origineel (toch zeker niet zoals in Babylon), en gaat het niet verder dan Top 40-zooi.

En toch is dit de club waar ik mij het meest thuis voel. Nergens is het knusser dan hier. Nergens heb ik mij meer suf geneukt dan hier. En vooral, naast enkele misstappen (Amira/Laura), heb ik hier nog nooit een tegenvallende sessie gehad. Nog nooit! Daarom:

:olaaaa :olaaaa

LIVING ROOM: FAVORIETE CLUB VAN HET EERSTE HALFJAAR 2017!

:olaaaa :olaaaa

Vorig jaar kreeg Samya die eer toebedeeld, maar na veel belabberde raamnummertjes belandde Samya tijdelijk op mijn zwarte lijst. Samya mag misschien één van de fraaiste line ups hebben van NRW, LR barst ook uit zijn voegen van de mooie jonge poppetjes.

Wat vooraf ging

Ik was vastbesloten geen "Shakir-tje" meer te doen. Een Shakir-tje doen is nauw verwant aan een KP-tje doen: oorspronkelijk grote plannen hebben die niet onmiddellijk P6-gerelateerd zijn (zoals een museumbezoek in Neuss), maar uiteindelijk toch in LR belanden. Bij mijn vorig LR-weekend (12-13/05) had ik zelfs museumfolders en brochures van thuis meegenomen voor die bewuste zaterdag 13/05, maar het werd dan toch wippen naar hartenlust. Seriously, was ik toen oprecht van plan om aan cultuur te doen met LR in de buurt? Deze keer had ik het me gemakkelijk gemaakt: ik had geen museumfolders meer meegenomen, en ben na mijn overnachting in Bergheim recht naar LR gegaan.

Uit de woonkamer gegrepen

Ik ga het kort houden. Het was een blitzbezoekje van nauwelijks vijf uur, en ik heb meer op de kamer gelegen als wat anders. Aanvankelijk had ik mijn verwachtingen laag gesteld voor een zondagmiddag. LR is immers een avondclub. Het werd uiteindelijk drukker dan gedacht.

De vriendelijkheid van de club zit hem in kleine dingen. Als je aankomt in de kleedkamer ligt de badhanddoek mooi opgevouwen voor je klaar in de locker. Ik vind dat een fijn en attent gebaar.

Daar zat ik dan in de huiskamer met een bakje koffie. Een typische zondagmiddag om mensen te observeren en situaties te analyseren. Een kleine anekdote: één van die pippo's had er niets beter op gevonden om stiekem de schuifdeur naar buiten te barricaderen zodat twee dames niet binnen konden. Toen stak één van die dames haar kop binnen en kreeg die gast een Roemeense scheldtirade van jewelste naar zijn hoofd geslingerd! Duizend bommen en granaten! Kapitein Haddock was er niets tegen. Neen kerel, fout grapje. Als er iemand zich kwaad maakt over een futiliteit, zijn er voor mij twee mogelijkheden: ik trek me terug in mijn schelp, of ik krijg de slappe lach. Afijn, je kan al raden wat er volgde: ik kreeg bijkanst "toeken op mijn bakkes".
:lol_hitting:                                               

De dames en de vangst

De line up was er weer eentje om een spontane zaadlozing van te krijgen :-\, en dat voor een luie zondagmiddag.

Amira stond me al op te wachten. Nog zonder me groeten zei ze: "Wacht jij even hier, dan gaan we straks naar de kamer". Amira, een gruwelijk lekker ding, maar niet sympathiek. En op de kamer levert ze minimale dienstverlening. Ze heeft me altijd al aan Paula Sixsens doen denken. "Neen meid, het is afgelopen." Ik ben fier op mezelf dat ik NEEN tegen de borsten van Amira heb kunnen zeggen :13:.

Wanneer ik LR bezoek is Kacey een zekerheid (jammer genoeg niet de gelijknamige porn star Kacey Kox ;)). Nooit voor een lange sessie, want met haar heb ik altijd korte maar krachtige seks. De typische Shakir-style zeg maar. Pure ochtendgymnastiek. Het mens heeft een kracht waarmee ze in één keer LR dwars doormidden kan boren. Ze verontschuldigde zich dat ze me al binnen de 5 minuten had laten klaar komen, maar het was zeker geen sluwe truc om snel van de kamer af te zijn. Nadien werd ik nog verwend met een stevige massage, ééntje met dieptewerking.

De kamer die hierop volgde was met Arianne, een Turks bloempje met de sprankelende blik van Danira Boukhriss. Hier in België zie ik op straat veel hete Turkse scheuren, maar die zijn totaal onbereikbaar. En in het RLD zitten ze al evenmin. Opnieuw ben ik de Heer (of Allah?) dankbaar dat ik in de Duitse clubs mooie jonge Turkse meisjes mag neuken. Ze nam me mee naar de leukste kamer van LR: een grote zolderkamer met grote ramen en met zicht op de schapen! Dit doet me eraan herinneren waarom ik het RLD heb afgezworen met al zijn donkere achterkamertjes (stijl: enkel red & black light). Voor een daglichtneuker als ik niet onbelangrijk.

Na de aperitief was ik klaar voor de hoofdmaaltijd: met Roemeense Sofia ben ik maar liefst 1.5 uur op de kamer geweest, mijn persoonlijk record! Bij Sofia had ik het instant ja-gevoel: naturel, lekker chill, een dromerige uitstraling, intelligent en natuurlijk niet te vergeten: een malse C-cup (ik ben en blijf nu eenmaal tettenman ;D). Nu nog een volle bos en het plaatje was compleet! De enige onnatuurlijke rotzooi zijn enkele tattoos met een betekenis (wat melige teksten en het infinity-teken). Ik was aanvankelijk bevreesd met een zweefteef te maken te hebben. Doch hier ontspon zich een gesprek met filosofische inslag. Met de meeste meiden zijn de gesprekken maar weinig inspirerend. Het kan nog straffer: enkele weken geleden ontmoette ik in PHG een dame die een mondje kon meepraten over programmeertalen! Nog een unicum in clubland: ze rookt niet! Kortom een clubmeid die me ook in het echte leven niet onberoerd zou kunnen laten, dat overkwam me nog nooit.

Conclusie. Na mijn clubpauze (hopelijk hou ik het vol?) zal LR de eerste club zijn die ik terug bezoek.

PS. Nu weet ik wat al die pannenkoekers daar op de kamer doen.
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2017, 23:55:38 door Shakir »