Forum > LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR

HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK

<< < (2/168) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: jabberwalkie op 25 september 2010, 11:49:26 ---Goede vrienden komen langs achter ...

--- Einde van citaat ---
Dit is inderdaad een heerlijk stukje humor, ik neem dan ook de spreekwoordelijke adminstratieve vrijheid dit bij die andere topvideo's te plaatsen  ;)

sexmachine:
in mijn Poep

sexmachine:
Bedankt Foots, Eddy kan hier niet ontbreken....


Eddie Murphy




sexmachine

foots:
SM,
 
Ik wil je niet op werk storten, maar volgens mij waren er 4 delen. Goed Foots kent sommige teksten van buiten vooral die van:
"I want half" was zeldzaam waar, heren noem mij een vrouwenhater, maar trouwen is het domste wat een an kan doen.
 
Groet, Foots  ;D

sexmachine:

--- Citaat van: foots op 14 oktober 2010, 23:06:57 ---SM,
 
Ik wil je niet op werk storten, maar volgens mij waren er 4 delen. Goed Foots kent sommige teksten van buiten vooral die van:
"I want half" was zeldzaam waar, heren noem mij een vrouwenhater, maar trouwen is het domste wat een an kan doen.
 
Groet, Foots  ;D

--- Einde van citaat ---
Ik ben al gedurende een week aan een Relaxxxboard-Special aan het werken, noeste arbeid, maar met plezier gedaan ...  ;D ;)


... voor zeer spoedig, DE special.


Een tip van de sluier? Heel wat filmpjes, veel fotokes die over je beeldscherm zullen vliegen, en ik hoop dit tegen komende woensdag in een mooi kleedje gegoten te krijgen ...  :) ;)


sexmachine

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie