Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 327959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #180 Gepost op: 3 april 2016, 14:22:20 »
Er is al weer een kwart van 2016 voorbij. Tijd voor een tussenstand:

Ik heb 25 clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:
8 bezoeken aan Sixsens
8 bezoeken aan Freude
4 bezoeken aan Samya
1 bezoek aan Dolce Vita, Villa Venus, LR, Babylon en AG

In 25 clubbezoeken heb ik (slechts) 41 keer gekamerd, met 17 verschillende meiden. Enkele kamergangen van een half uur. Het merendeel van de kamergangen 1 uur, 2 uur of langer.

De 17 verschillende meiden:
Veronika (12 kamergangen, veeeeeeeeel uurtjes geneukt)
Yasmin (10 kamergangen, om en bij de 20 uur fun)
Hanna (4 kamergangen, goed voor 12u neukplezier)
Julia (2 kamergangen, 3 uur geneuk)
Erica, Roxanna, Amy, Jennifer, Sarah, Simona, Banni, Valeria, Suzanna, Indina, Fara, Ruby, Sonia (1 kamergang)

Qua nationaliteit zijn mijn 17 meiden als volgt verdeeld:
8 Roemeentjes
7 Bulgaartjes
1 Russische
1 Indische

Voorlopige top 5 van 2016 (allemaal Bulgaartjes!):
5.  Simona (SS)
3.  Hanna (Samya) en Veronika (SS)
2. Juliana (SS)
1. Yasmin (Freude) ;D :pompe

Conclusies: Qua clubbezoeken zit ik momenteel, net als in 2015 op koers om de 100 te halen. Qua aantal meiden en aantal kamergangen is het dit jaar allemaal veel minder. Om maar iets te zeggen: amper 10 nieuwe meiden tot dusver.
Qua aantal uren op kamer is het weer een topjaar. De huidige tendens is: minder nieuwe meiden proberen, vaak op herhaling gaan met mijn Bulgaarse schatjes en gemiddeld (veel) langer per kamergang op kamer blijven.

Wat de rest van 2016 zal brengen :017:? Geen flauw idee. Kan zomaar weer een heel andere manier van clubben worden. Maakt ook niet uit. Zolang ik me maar blijf amuseren ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #181 Gepost op: 3 april 2016, 14:40:06 »
Er is al weer een derde van 2016 voorbij. Tijd voor een tussenstand:

Wat de rest van 2016 zal brengen :017:? Geen flauw idee. Kan zomaar weer een heel andere manier van clubben worden. Maakt ook niet uit. Zolang ik me maar blijf amuseren ;D 8)!

En daarbij: er is nog maar een kwart van 2016 voorbij.
Daarom heten 3 maanden een kwartaal  :dance2

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #182 Gepost op: 3 april 2016, 14:58:32 »
Er is al weer een derde van 2016 voorbij. Tijd voor een tussenstand:

Wat de rest van 2016 zal brengen :017:? Geen flauw idee. Kan zomaar weer een heel andere manier van clubben worden. Maakt ook niet uit. Zolang ik me maar blijf amuseren ;D 8)!

En daarbij: er is nog maar een kwart van 2016 voorbij.
Daarom heten 3 maanden een kwartaal  :dance2

Inderdaad :o. Waar zat ik toch weer met mijn gedachten!? :017: ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #183 Gepost op: 3 april 2016, 19:23:07 »
Er is al weer een derde van 2016 voorbij. Tijd voor een tussenstand:

Wat de rest van 2016 zal brengen :017:? Geen flauw idee. Kan zomaar weer een heel andere manier van clubben worden. Maakt ook niet uit. Zolang ik me maar blijf amuseren ;D 8)!

En daarbij: er is nog maar een kwart van 2016 voorbij.
Daarom heten 3 maanden een kwartaal  :dance2

Inderdaad :o. Waar zat ik toch weer met mijn gedachten!? :017: ;) :lol_hitting:

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #184 Gepost op: 7 april 2016, 01:27:29 »
Citaat
Voorlopige top 5 van 2016 (allemaal Bulgaartjes!):
5.  Simona (SS)
3.  Hanna (Samya) en Veronika (SS)
2. Juliana (SS)
1. Yasmin (Freude)  ;D :pompe

Kleine aanpassing: op 1, en dat waarschijnlijk ineens voor de rest van het jaar:

Pocket Bulgaartje Juliana ;D. Ooooh wat heeft ze me vandaag 2u lang de 7de hemel in geneukt :-\. Er zijn gewoon geen woorden voor :o :o :o. Pffffft 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #185 Gepost op: 7 april 2016, 02:10:11 »
Citaat
Voorlopige top 5 van 2016 (allemaal Bulgaartjes!):
5.  Simona (SS)
3.  Hanna (Samya) en Veronika (SS)
2. Juliana (SS)
1. Yasmin (Freude)  ;D :pompe

Kleine aanpassing: op 1, en dat waarschijnlijk ineens voor de rest van het jaar:

Pocket Bulgaartje Juliana ;D. Ooooh wat heeft ze me vandaag 2u lang de 7de hemel in geneukt :-\. Er zijn gewoon geen woorden voor :o :o :o. Pffffft 8)

Ik ben er van overtuigd dat jouw top 5 nog wel wijzigt voor 31 december.  :laughingchick
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #186 Gepost op: 7 april 2016, 13:05:39 »

Kleine aanpassing: op 1, en dat waarschijnlijk ineens voor de rest van het jaar: Pocket Bulgaartje Juliana ;D. Ooooh wat heeft ze me vandaag 2u lang de 7de hemel in geneukt :-\. Er zijn gewoon geen woorden voor :o :o :o. Pffffft 8)

Ik ben er van overtuigd dat jouw top 5 nog wel wijzigt voor 31 december.  :laughingchick

Ik denk het niet. De nummers 2 tem 5 misschien wel, maar de nummer 1 echt niet. Gisteren was echt fenomenaal. Het perfecte lijfje en de onweerstaanbare ogen heeft Julia altijd al gehad. De klik is er ook altijd geweest. En de seks was zelden minder dan uitstekend. Maar wat er gisteren gebeurd is... Pfoe.

Een kleine 2 maand geleden, schreef ik dit over haar:

Citaat
Een moeilijk afscheid, want ik zal dit kleintje de komende maanden maar zelden kunnen zien. Oh, wat ga ik die top seks missen :o. Maar bon. Afgelopen vrijdag was het weer top met haar, zeg gerust fabelachtig goed en onvergetelijk. Ze was mijn nummer 1 in 2015 en heeft na 2 kamers in 2016 al weer geen concurrentie meer voor het lopende jaar. Mijn miss KP 2016 is al weer gekend :o 8).

Allen die daarna gekomen zijn, inclusief Veronika en Yasmin reikten qua totaalpakket niet tot aan Julia haar enkels. Ik snap zelfs niet dat ik haar voor gisteren ook al niet op 1 plaatste (allez, ik snap dat eigenlijk wel, maar die reden is niet voor publicatie vatbaar ;) :-P). En gisteren was de kamergang dan nog beter dan die kamergangen midden februari :o. Nope. Geen twijfel mogelijk: Julia is nu al mijn nummertje 1 van 2016 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #187 Gepost op: 8 april 2016, 14:11:58 »
Hmmm.

Het exacte getal zal ik nooit kennen aangezien ik pas 4 jaar geleden mijn geneukte meiden ben beginnen 'bijhouden', maar een voorzichtige telling leert me dat ik al minimaal 500 verschillende DVP's geneukt heb :-\. Das voor een kerel van mijn leeftijd toch al een respectabel aantal  :o :017:.

Zou ik dan toch een fanatieke hoerenloper zijn, zoals mij soms 'verweten' wordt? ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #188 Gepost op: 1 juni 2016, 21:10:57 »
Het is dus inderdaad een Roemeentje geworden, wat me dit jaar, na dik 2 maanden op de volgende tussenstand brengt: ik heb ondertussen gekamerd met 8 nieuwe meiden, 6 Roemeens, eentje Russisch en eentje Indisch/Duits. Nog geen nieuw Bulgaartje maw. En das waarschijnlijk maar goed ook ;).

Het gaat traag in 2016. Na 5 maanden zit ik nog maar aan 17 nieuwe meiden, als volgt verdeeld:

11 Roemeentjes
4 Bulgaartjes
1 Russische
1 Indisch/Duitse

De 100 haal ik dit jaar niet (was btw ook niet de bedoeling), maar ik hoop toch ergens in de buurt van de 50 te eindigen. Ik zal de komende maanden maw een tandje moeten bijsteken.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #189 Gepost op: 1 juni 2016, 23:46:13 »
Hmmm.

Het exacte getal zal ik nooit kennen aangezien ik pas 4 jaar geleden mijn geneukte meiden ben beginnen 'bijhouden', maar een voorzichtige telling leert me dat ik al minimaal 500 verschillende DVP's geneukt heb :-\. Das voor een kerel van mijn leeftijd toch al een respectabel aantal  :o :017:.

Zou ik dan toch een fanatieke hoerenloper zijn, zoals mij soms 'verweten' wordt? ;) :lol_hitting:
Nee valt wel mee.
Ik zat op die leeftijd al rond de 1000
Dus feitelijk ben je een beginneling die lekker aan de weg timmert   :lol_hitting:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #190 Gepost op: 14 juni 2016, 16:24:24 »
Citaat
Voorlopige top 5 van 2016 (allemaal Bulgaartjes!):
5.  Simona (SS)
3.  Hanna (Samya) en Veronika (SS)
2. Juliana (SS)
1. Yasmin (Freude)  ;D :pompe

Kleine aanpassing: op 1, en dat waarschijnlijk ineens voor de rest van het jaar:

Pocket Bulgaartje Juliana ;D. Ooooh wat heeft ze me vandaag 2u lang de 7de hemel in geneukt :-\. Er zijn gewoon geen woorden voor :o :o :o. Pffffft 8)

Mmm. Die top 5 zal ik toch weer moeten aanpassen. Stacey heeft haar plaatsje daarin afgelopen vrijdag immers met glans afgedwongen. Vraag is enkel nog op welke plaats ze zal belanden: 5de, gedeeld 3de of gewoonweg van uit het niets naar nummer 2? Weet je wat: ik ga nog wat nagenieten van de herinnering en kom er dan ongetwijfeld vanzelf wel uit ;) :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #191 Gepost op: 1 augustus 2016, 09:23:03 »
Voorlopige top 5 van 2016 (allemaal Bulgaartjes!):
5.  Simona (SS)
3.  Hanna (Samya) en Veronika (SS)
2. Juliana (SS)
1. Yasmin (Freude)  ;D :pompe

Mmm. Die top 5 zal ik toch weer moeten aanpassen. Stacey heeft haar plaatsje daarin afgelopen vrijdag immers met glans afgedwongen. Vraag is enkel nog op welke plaats ze zal belanden: 5de, gedeeld 3de of gewoonweg van uit het niets naar nummer 2? Weet je wat: ik ga nog wat nagenieten van de herinnering en kom er dan ongetwijfeld vanzelf wel uit ;) :)).

Ik moest mijn top 5 nog aanpassen, dus bij deze:

5. Hanna (Samya) en Veronika (SS)
3. Stacey (SS)
2. Yasmin (F39)
1. Julia (SS, en vanaf midden augustus waarschijnlijk terug aanwezig in 'The World of Pleasure' ;D)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #192 Gepost op: 1 augustus 2016, 09:32:21 »
Het is dus inderdaad een Roemeentje geworden, wat me dit jaar, na dik 2 maanden op de volgende tussenstand brengt: ik heb ondertussen gekamerd met 8 nieuwe meiden, 6 Roemeens, eentje Russisch en eentje Indisch/Duits. Nog geen nieuw Bulgaartje maw. En das waarschijnlijk maar goed ook ;).

Het gaat traag in 2016. Na 5 maanden zit ik nog maar aan 17 nieuwe meiden, als volgt verdeeld:

11 Roemeentjes
4 Bulgaartjes
1 Russische
1 Indisch/Duitse

De 100 haal ik dit jaar niet (was btw ook niet de bedoeling), maar ik hoop toch ergens in de buurt van de 50 te eindigen. Ik zal de komende maanden maw een tandje moeten bijsteken.

Er zijn weer 2 maanden voorbij en het blijft traag gaan. Komt ervan als een Vlaamse meid je op bijna dagdagelijkse basis uitput hé ;).

Ik zit in 2016 ondertussen aan 31 verschillende meiden, waarvan 24 nieuwe. 50 nieuwe meiden halen in 2016 wordt aartsmoeilijk. Maar bon, ik heb tegenwoordig meer seks dan ooit, dus ik klaag niet ;) ;D 8).

Mijn nieuwe meiden zijn als volgt verdeeld:

14 Roemeentjes
7 Bulgaartjes
1 Russische
1 Indisch/Duitse
1 Turkse

Op naar de 30 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #193 Gepost op: 14 augustus 2016, 09:53:37 »
Afgelopen donderdag heb ik in YY 2 Roemeense meiden geneukt, waardoor zij qua totaal weer wat uitlopen op de Bulgaartjes. Meer nog: hoewel ik mijn beste kamergangen telkens weer met Bulgaarse dames heb, blijf ik toch nog steeds voornamelijk met Roemeense grietjes neuken: meer dan 60% van mijn 'nieuwe meiden' is van Roemeense afkomst.   

Mijn 26 nieuwe P6 meiden tot dusver in 2016 zijn als volgt verdeeld:

16 Roemeentjes
7 Bulgaartjes
1 Russische
1 Indisch/Duitse
1 Turkse
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #194 Gepost op: 14 augustus 2016, 10:02:43 »
Ik heb ook eens even gekeken naar mijn clubbezoeken. In 2016 zit ik voorlopig aan 42 uitstapjes.

Sixsens blijft mijn meest bezochte club: 16 bezoeken
Het ondertussen gesloten Freude39 komt op de 2de plaats: 8 bezoeken
In Samya, mijn favoriete club, ben ik 5 keer geweest
Planet Eden staat op een verrassende 4de plaats: 4 bezoeken
En verder waren er 1 of meerdere bezoeken aan Babylon, Villa Venus, LR, YY, H7, AG en DV

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum