Auteur Topic: Shona  (gelezen 32054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Shona
« Gepost op: 3 november 2013, 11:09:44 »
Nog van het voorlaatste bezoek:

Koud een drankje besteld werd ik al gevraagd om bij de Afrikaanse Shona en Dominicaanse Katy te komen zitten. Op de bank moest ik eerst uitleggen waarom ik zo lang al niet geweest was (ja, nogmaals sorry), maar toen mijn drankje eenmaal op was, werd het toch tijd om eens een van de bedden te gaan verkennen met deze beide meiden. Op het bed nam het mondelinge werk op zich, terwijl Katy me eerst wat streelde en later haar poesje aanbod om te likken. In deze positie kwam het ook tot succes .

......

Na nog wat gegeten te hebben gingen de rolluiken al weer naar beneden. Mandy en Anni verzorgden een fraaie lesbische show op het naar binnen gesjouwde bed waarna uiteindelijk zo goed als iedereen tot actie overging. Voor mij was de sessie met Ellena nog niet zo heel lang geleden dus er zat niet zoveel in, maar Shona wist me toch te verleiden een poging te wagen op de bank. Naast ons was ondertussen de Libisch/Tsjechische Leila bezig en zij bemoeide zich er tussendoor ook mee. Na een tijdje moest ik toch de handdoek in de ring gooien, maar de ondersteuning door Leila smaakte wel naar meer voor later op de dag.

Shona:
Herkomst: Zuid Afrika
Talen: Engels en Duits
Postuur: Normaal tot volslank
Haren: Geblondeerd, middellang
Borsten: C-cup
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Dienstverlening: Goed
Genoten diensten: aftrekken (zc), frans (zc), COB, trio, neuken (mc)


http://www.xantener-partytreff.de/sexy/girl-gallery/Shona/135.html

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Shona
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2016, 10:27:16 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.