Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1121487 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #555 Gepost op: 14 februari 2016, 10:57:09 »
Friday visit for the birthday, i arrived around 8 pm and paid 40 euros, thanks a lot for this birthday discount  :dance2
I was pleased to meet SM at the bar who introduced me then to famous and legendar rakkers, thanks  :111:

Then i was so pleased to see Chrystal at the bar who said to me immediately that she had not seen me for a long time ! but i did not want to try anything straight away because i only wanted to relax first at the bar with a couple of beers and colleagues i have not seen for a long time such as Jeank and Timtin for instance 

Then i have not seen again Chrystal for 3 hours at least :o
So I decided to try Tayra, Timtin warned me that she was from Hamburg, service of this girl could be then less than average and he was right  :))
No kisses, bacteria gel for my hands :o , short but good blowjob, sex with distance if you see what i mean ;D
Only the doggy position was interesting, she has a beautiful ass  :-P

Then i met Chrystal in the shower area ! too late unfortunately, i was tired and slept until 3 am near the jacusi  :))
Next time i hope so  :039:   

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #556 Gepost op: 15 februari 2016, 02:25:06 »
Laat me beginnen met deze quote van Kanariepiet...

Ondanks veelvuldige aandacht van andere ijsberen, verliet Julia me geen seconde en zo werd het samen met onder andere Licky Luke, Bob0808, Stacey, Simona en Cibel, een memorabel avondje. Er werd gedronken, gedanst, gelachen, gefeest… Onvergetelijk 8).

Daarmee heb ik eigenlijk al de hele dag en avond samengevat... maar ik zal toch wat meer detail geven voor de lezers die niet net genoemde rakkers en materie bekend zijn...

Een dag om mijn verjaardag te vieren, waarbij ik enkel pralines en chips heb hoeven regelen en de rest geheel door Sixsens is gedaan, waarvoor mijn dank uiteraard...

Maar ook een dag die in het geheel niet volgens verwachtingen is gelopen, wellicht ook dank daarvoor...

Laat ik het samenvatten dat ik in ieder geval heb genoten, wat eigenlijk ook het belangrijkste is, maar misschien niet voor iedereen even begrijpelijk....

Achteraf besef ik dat ik meer met dames dan met heren heb geconverseerd, maar daar heb ik uiteraard geen probleem mee. Ieder heeft zijn (of haar) ding gedaan en zo hoort het ook, als je maar plezier hebt want daar is een feestje uiteindelijk voor. En als iedereen plezier heeft gehad heb ik dat uiteindelijk ook gehad. Top toch?

Ik kreeg de hele avond onverwacht veel avond van Stacey, een enorme schat, en dat was onverwacht. Ik had er laatst één sessie mee gehad en ze bleef maar spoken in mijn hoofd, maar dat dat wederzijds was wist ik niet en dat bleek op deze avond. Overigens, elke twijfel aan opzet van haar kant werd vanavond weggehaald, want ik ben net terug van haar verjaardagsfeestje en weet nog steeds niet helemaal wat er nu allemaal gebeurd is... maar dat is voor een andere keer. Voelt in ieder geval goed en lekker en dat is het belangrijkste...

Afijn, ik was er later dan gepland door zakelijke verplichtingen, maar toen ik er eenmaal was maakte ik uiteraard allereerst een rondje langs mijn reeds aanwezige gasten. Helemaal helder is de dag en avond niet meer. maar aan een sauna en overige wellness ben ik niet meer toegekomen. Ik werd in de bar al snel geschaakt door Stacey die een onvervalste presales inzette waar ik met open ogen intrapte en waarvan ik het nog steeds knap vind dat ik dat zo lang heb volgehouden... voordat ik de eerste keer op kamer belandde... 

Een kamer met gratis jacuzzi die we gedurende een uur vol lieten lopen, om daarna ons spel in het warme water voort te zetten. Een heerlijke sessie die na een uur of twee werd afgesloten met een vreemd gevoel van ongestilde honger... Maar goed, er waren nog gasten en zo...

Dus op naar de bar, tussendoor een hapje eten, kletsen en zo, maar al gauw dook Stacey weer op en ik werd weer geclaimd.. Hoewel ik aangaf dat ik beter afstand kon nemen zodat ze voor de overige mannelijke bezetting "beschikbaar" zou zijn, weigerde ze dit en mocht ik haar niet verlaten. De hele avond is ze niet van mijn zijde geweken, zoals ook Julia niet van de schoot van Kanariepiet af kwam en Simona van de schoot van Bob0808... Zodoende heb ik Stacey uiteraard later op de avond wel een tweede kamertje gegund, al was het om mijn ongestilde honger te bevredigen, maar het voelde daarnaast ontzettend goed. Wederom een kamer met jacuzzi en weer een heerlijke vrijpartij met alles er op en er aan, hetgeen in mijn geval betekent dat er niet alleen gesext werd maar ook geknuffeld, gekletst, en nog veel meer. Gewoon een heerlijke tijd op kamer, zeg maar... Zoals ik het graag heb...

Ook na dit kamertje bleef Stacey bij me, alsof ze geen interesse had in andere mannen en andere kamertjes, en ik begrijp nog steeds niet waarom. Maar wie ben ik om te klagen? Ik heb in ieder geval van de dag en avond en met name van haar genoten.

Samenvattend was het weer een prima avondje met zowel heren als dames, prima sfeer en prima verzorging door Sixsens. Met goed gezelschap kan een feestje eigenlijk niet mis lopen, toch?

Iedereen die een bijdrage aan deze fijne dag en avond heeft gegeven, met name sexmachine die veel moeite heeft gedaan met flyer en opstellen van de gastenlijst, heel heel hartelijk bedankt!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #557 Gepost op: 16 februari 2016, 00:08:40 »
Op de verjaardag (12-2) van Licky Luke weer eens richting Lemiers gereden met mijn clubautootje (zonder automatische ritregistratie). Je staat met dat koekblik compleet voor aap naast al die andere VEEL grotere en duurdere auto's. Maar, geen nood! Eenmaal binnen, zie ik daar niets meer van. Precies om 11 uur ingecheckt bij die vrolijke blonde kortharige Nederlands sprekende receptioniste. Spontane dame! Zo tref je ze niet vaak!

Na alle startrituelen een rondje door de club gemaakt. Aan de bar waar ik als eerste arriveerde (en 2 dames) een koffie besteld. Toch wel even lekker, een lege club. Niet veel later vulde de bar zich snel met (on)bekende ijsberen en dames. Op de top zo'n 40 tot 50 dames aanwezig. Een line-up zoals je die in 90% van de clubs aantreft. Voor ieder wat wils!

Met een aantal bekende ijsberen und mädel heb ik me de lunch goed laten smaken, waarbij Carmen(2) zich op geheel eigen wijze in de picture zette. Het moet worden gezegd: een mooi figuur! Daarnaast draagt ze bij aan een positieve sfeer. Als ik sommige lunchgenoten moet geloven, kom je na een date met Carmen(2) gesloopt van de kamer. Er leek spontaan een wachtrij voor Carmen(2) te ontstaan.

In de bar een half uurtje bijgekletst met Gina. Om beider moverende redenen besloten we pas in de avond te kameren :happy.
Tijdens het gesprek met Gina leek het of ik Carmen(1) aan de bar zag zitten. Vond het al vreemd dat ze me niet kwam begroeten. Ze had ook niet zo'n luxe setje aan, zoals Carmen altijd 'gekleed' gaat. Het bleek Gabriella te zijn. Als twee druppels water. Wellicht enkele cm groter, maar dat is het dan ook. Later kwam ik ze samen tegen in de kleedruimte, waar ze beiden moesten lachen om deze look a like.

Selena.....! Met wie ik ook een gesprek voerde, Selena stond naast me, wrong zich er tussen (zodat een gesprek niet meer mogelijk was) of kroop op schoot. Selena valt in de categorie 'superjaagsters', geen onbekend gegeven. Dat zou op deze vrijdag ook weer waarheid worden. Ze zal en ze moet met je op kamer. Ik ken veel mädel in Sixsens. Velen komen langs om een praatje te maken, uiteraard met één doel: Zimmer. No prob, leuk zelfs. Maar Selena slaat door! Op een gegeven moment vond ik het irritant worden. Toen ze een andere dame begon af te kraken, was ik er even klaar mee. "Ik bepaal met wie ik op kamer ga! En nou wil ik mijn gesprek voorzetten". Ze vertrok en het was voor even gedaan. Ik heb de hele dag nog 'plezier' van Selena gehad.

CARMEN (1)
Inmiddels Carmen gespot. De GFE Carmen welteverstaan! Kort met haar bijgekletst en een Schüssel laten halen. Een uurtje mee op kamer geweest, helemaal in de nok van het 'hotel'. Wederom uitstekende service. Ik vond haar zelfs beter dan de kamer voor Kerst. De bijspijkercursus van een welbekende ijsbeer heeft zeker nut gehad.
Voor wat het waard is, ze blijft in Sixsens. Waarschijnlijk komt ook haar zus weer over van Oceans.

Tijdens het afrekenen was ook de jarige Licky Luke gearriveerd. Na een douche pas de felicitaties overgebracht in de bar. En ja hoor......wie kwam daar weer tussen ons in staan?  :banghead: Het leek wel of ik honing aan mijn r**t had.
Enfin, de bellekes wijn smaakten prima. Kennis gemaakt met fg22 en Carlooo, zo ook bijkletsen met ijsberen die ik niet zo vaak tegenkom zoals Lesyeux, Hasta la Pasta, Satanic Surfer, Ohhlord en Salitos.

Iets na half 6 richting restaurant met o.a. Gina. Vis en vlees op het menu. Aardappelgratin met diverse warme en koude groenten. Voor de liefhebbers was er ook pasta. Emanuel en gevolg hadden weer prima hun best gedaan om de hongerige magen te stillen. Daar mag niemand iets over te mekkeren hebben. Tijd voor een peuk op het terras als voorwarmertje op een kamer met Gina. De goesting kwam vanzelf op gang.

GINA
Met Gina heb ik een prima klik! Ze is graag aan het woord, totdat je er iets instopt.  ;D  Ik mag dat wel (dat aan het woord zijn ;)). Er als er iets in zit, nog veel meer.
Deze keer gekozen voor een kamer met jacuzzi. Gina had er al een gereserveerd. Hup naar boven en badderen  bad2.
En zo werden het twee mooie uurtjes. Het was de tweede date met Gina. Voor mij een vaste waarde in Sixsens!
Na de kamer hebben we samen nog een belleke wijn gedronken. Voor haar zat de 'werkdag' er op! Eens kijken in mijn agenda of ik weer een 'gaatje' kan vinden.  ;)

Van een mede-ijsbeer had ik gehoord dat er zich sinds kort een blonde Duitse onder het potentieel bevond. Blond + Duits! Tja, dé combi voor Sjeuf. Ik had nog wel zin in een kamertje. Toen later op de avond mij de dame werd aangewezen besloot ik met de dame een praatje te gaan maken. Ze stelde zich voor als TAYRA. Het gesprek met Tayra zou niet langer duren dan 10 minuten. Duitse dames staan in mijn geheugen als: vlotte babbel, spontaan en 'lusten er wel pap van'. Ruim twee weken geleden nog met Michelle in de koffer gelegen: Deutsche gründlichkeit. Nee.... . Het gesprek liep erg stroef. Het nodigde mij in ieder geval niet uit om met Tayra naar de kamer te gaan. Zie de recensie van Tikinui. Ik denk een juiste keuze geweest. Al schrijft hij wel dat het een lief meisje is. Daarentegen was de service onder de maat.

Zo rond half 12 komen getrouw de pizza's. Twee 'puntjes' gingen er in als koek.
Nog even getwijfeld of ik met Sasha een konkelebol zou maken. Ik had haar eerder met een ijsbeer zien tongzoenen. Dat 'onderdeel' zag er veelbelovend uit.
Een verstandig mens (ja dat ben ik soms) kiest tegen middernacht voor de terugreis naar Sjengencity. Het was mooi geweest.
De jarige heb ik maar weinig gezien. Als ik hem dan eindelijk zag, kwam het niet tot een gesprek. Te druk met zijn liefjes. Mooi toch! Zijn wijze van clubben!

Zo geven we allemaal onze eigen invulling aan het saunaclubbezoek.
Elke ijsbeer heeft zo zijn eigen mening over clubs, eten, dames, etc.... . En dat mag! We zijn (gelukkig) allemaal verschillend en het zijn subjectieve belevingen.
De laatste weken heb ik weer regelmatig recensies gelezen van ijsberen die menen de waarheid in pacht te hebben. 
Het lichamelijk afval komt in de toilet. Het geestelijk afval op forum. Dank aan de bedenker van dit citaat: deket.

Ik was in ieder geval weer in mijn element en heb een prima dag beleefd in Sixsens! Gezelligheid maak je immers zelf!

Illusion Plopp!

« Laatst bewerkt op: 16 februari 2016, 00:21:02 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #558 Gepost op: 16 februari 2016, 10:06:45 »
Verjaardagsfeestje Licky Luke en andere gebeurtenissen

Voorproefje op woensdag 10 februari:
Toen ik rond het middaguur vlakbij Sixsens bleek te zijn, ben ik even naar binnen gegaan om te kijken hoe de vlag er voor stond sinds mijn laatste bezoek van 3 weken geleden.
Al kort na binnenkomst bleek dat Maya mijn belofte om één keer per jaar met haar te kameren niet vergeten was. Sterker nog, dat zij haar dreigement om mij te grazen te nemen ook niet vergeten was, omdat ik mijn belofte in 2015 niet ben nagekomen! Kan je het nog volgen?
Op weg van bar naar restaurantje werd ik op -1 door haar ongemerkt gevolgd en op de overloop duwde zij mij op één van de bankjes, waarna zij gelijk haar poging om mij te verkrachten kracht bij zette.. Verrassend veel kracht uit zo'n frêle meisje, maar ze wilde dan ook 2015 en 2106 in één keer uit mij halen. Lachend onderging ik dit tafereel voor enkele ogenblikken. Gelukkig mocht ik mij bevrijden om eerst even te gaan lunchen, want anders zou ik telaat zijn voor de spiegeleitjes..en deze ijsbeer zonder spiegeleitjes is als een Eskimo zonder iglo, een kapitein zonder haak etc.
Na de lunch probeerde ik mij onzichtbaar te maken voor Maya. In de oriëntaalse ruimte dacht ik veilig te zijn, maar niets bleek minder waar. Omdat ik in het verleden best leuke sessies met haar gehad heb, gaf ik mij voor deze keer maar over en vertrokken we naar één van de drie kamers op -1.
De kamer heeft uiteraard geen ramen en met het dimmen van de verlichting kan je het hier pikdonker maken. Voor de grap deed ik dat dan ook om haar reactie te peilen. Maya vond het best, maar zelf vond ik het signaal dat ik hiermee uitzond toch wat te grof. Lampjes op één na donkerste stand en dan blijkt dat ze iets oplichten op het ritme van de bassen uit de speakers van de bar.
Maya is het nog niet verleerd en zo kon ik mijn jaarlijkse belofte inlossen in ruil voor mijn vrijheid.
Na het overhandigen van het losgeld, kwam de aap uit de mouw: Dit was voor 2015 waarin ik steeds mijn inmiddels vertrokken favoriete dame als excuus voor het ontwijken van Maya kon aanvoeren. 2016 heeft ze volgens haar dus nog tegoed..we zullen zien!
De rest van de middag wat gerelaxt in jacuzzi en nog wat gekletst met Gina, die deze week bij uitzondering de hele week bleef ipv het weekend met daar een dag voor of na.
Carmen2 natuurlijk ook aanwezig en was in haar gele bikini setje aan het tippelen. Wederom leek zij haar kleding te heet gewassen te hebben, want er zat nog maar verrekte weinig textiel om haar goddelijke lijf.

Het feestje op vrijdag:
Rond 12 uur binnengekomen en van plan om kennis te gaan maken met 2 Roemeense dames die al een tijdje in Sixsens rondlopen. Dit alles met als idee om een vervolg te geven aan mijn trio-tour die in 2016 de opvolger is geworden van mijn wellness-tour van 2015.
Bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd door de thekedame, naam op de lijst van Licky Luke verjaardagsgasten aan laten vinken en het gouden polsbandje (goed strak) om laten doen.
Een tip voor diegenen, die hier nog niet zo bekend zijn mbt de polsbandjes waarvan de ronde tag dient voor het openen/sluiten van de lockers en voor de registratie voor betaling van sterke drank: Als dat bandje te los zit, dan draait die telkens om je arm waarbij de scherpe kant je kamergenote vervelend kan krassen. Ik vraag dan ook altijd om het bandje zo strak mogelijk te bevestigen, zodat ik de ronde tag naar de binnenkant kan draaien. Eenmaal bevestigd, is het bandje pas te verwijderen bij vertrek.

Omgekleed en op weg naar de bar kwam ik een Vlaamse stamgast tegen. Als seksenfun een broer zou hebben, dan zou ik zweren dat dat dit zijn broer is! In de wandelgangen een kwartiertje met hem staan kletsen en gelijk gebruik gemaakt om elkaar informatie te verstrekken over diverse voorbij lopende dames.
In de bar trof ik even later al enkele gasten van het feestje waaronder sexmachine en de spesjalistinramenendeuren. Het feestvarken zou pas veel later binnenkomen. Maar met een geldig excuus: Een spoedopdracht moest eerst nog uitgevoerd worden maar wel met extra clubbudget als resultaat!
Later zouden de feestgangers zich regelmatig hergroeperen rondom de bar en de bij de danspaal, wat op de dames toch altijd wat merkwaardig overkomt (wat motten die kerels toch de hele tijd met elkaar).
Kort gesproken met sympathieke beer bob0808, die zijn favoriete dame mistte vanwege de carnavals vakantie. Het valt niet altijd mee om begaan te zijn met de lieve meisjes, maar gelukkig deed Simona haar best om hem te troosten. Aan het tongzoenen in de bar te zien, deed hij zijn best om zich in haar te verplaatsen...

Gedurende de dag ook kennis gemaakt met enkele bezoekers, die slechts enkele malen per jaar de club bezoeken en met een debutant. Altijd leuk om kennis te maken met gelijkgestemden inzake onze hobby. Zelfs de Satanic Surfer had opnieuw de weg naar Sixsens gevonden, waar hij geen genoeg kan krijgen van Roemeense dames. Prachtig hoe hij de kamergang van Ina en haar in de gang wachtende gast wist te versjteren met zijn zorgvuldig gekozen beledigingen aangaande haar te verwachten non-prestaties. Respect voor de wachtende beer dat hij er in de tussentijd niet tussenuit geknepen was. Ina is overigens al 3 jaar in Sixsens actief dus zal het met haar diensten vast wel goed zitten.

Het plan voor deze vrijdag was om eerst individueel met de twee Roemeense vriendinnen kennis te maken en dan een derde ronde te maken met z'n drieën. Op papier toch geen slecht plan, zou ik denken?!
Van een Vlaamse (niet-schrijvende) Sixsens stamgast had ik woensdag al begrepen dat hij goede ervaringen had met deze twee inclusief een trio. Aangezien we beiden in dezelfde vijver schenen te vissen, leken mij zijn ervaringen representatief genoeg om mij ook eens aan dit tweetal te wagen.
Nu weet ik niet meer zeker wat de artiestennaam van het slanke meisje met het lange haar is: ik meen Alexandra maar het kan ook Alexia zijn of iets dergelijks. Van de naam van haar vriendin met korter haar, wat volgens andere stamgasten wekelijks van kleur verandert, heb ik geen idee. Zij liep in een kort spijkerbroekje wat haar erg sexy stond.
Doordat ze zo close met elkaar zijn en telkens bij elkaar op de bankjes zitten, valt het niet mee om met ze in contact te komen. Sterker nog, zelfs als ik vlak bij ze sta en vervolgens tegenover hun zit, dan nog weten ze mijn pogingen om oogcontact te maken feilloos te ontwijken...tja..wat ik moet daar nou mee..? Toch maar tussen hun in gaan zitten of behoor ik niet tot hun doelgroep? Ik vermoed het laatste, heb daar overigens geen moeite mee, maar verbaas mij later als zij enkele uren later klagen dat de ene nog geen klanten heeft gehad en de andere één kamertje gedaan heeft.
Merkwaardig hoe sommige goed uitziende meisjes het voor zichzelf zo moeilijk kunnen maken. Aangezien ik mij daar het laatste jaar al meer dan genoeg druk over gemaakt heb, laat ik het voor wat het is. Dan maar geen trio..die hou ik later op de week in mijn andere clubje wel tegoed.
Zo wordt weer eens bevestigd, dat het maken van plannen voor een clubdag vrij zinloos is, want het loopt meestal toch anders dan je verwacht.

De plagerijen vooraf via de fora om de gunsten van Carmen2, werden voortgezet aan de bar met sexmachine, maar op een lege maag valt het niet mee om die bitch voldoende tegengas te geven. Carmen was gekleed in een donker jurkje, waarmee ze evenzogoed in het kerkkoor "say hallelujah" had kunnen staan zingen. Zij had waarschijnlijk al door dat ik de boot even afhield en richtte haar giftige maar o zo heerlijke pijlen alvast op mijn gesprekspartner, die minstens zo onder de indruk is van haar dan ik. Terwijl zij van de barkruk afstapte was te zien dat zij onder haar zwarte gewaad geen slipje droeg... Een kleine controle door met mijn handen onder haar jurkje over haar billen te strijken bevestigde mijn waarneming..
Carmen2 was dan ook van harte gegund aan de Vlaamse smeerlap. Wat een wijf, wat een lijf: Na de omkleedactie die sexmachine haar had (aan)bevolen zag zij eruit als de slet die je altijd al wilde hebben, maar die je buiten een club ver van je vader, je moeder en je werk zou moeten houden om onterving en ontslag te voorkomen!

Dan eerst aan de lunch met oa Jeank, de spesjalistinramenendeuren en hastalapasta.
Hasta had het al beschreven: Sommige gerechten kunnen ooit wat zwaar vallen.
Wederom mijn complimenten aan de sympathieke "omeletmevrouw", die altijd zo vriendelijk en gastvrij is. Petje af om telkens toch zo opgewekt aan het werk te zijn.
De combi van de goed gevulde soep, croissantje en de erg lekkere omelet met bacon viel mij vandaag wat zwaar op de maag.
Ik bespaar jullie de details maar van alle fraaie kamers in het pand, kan soms het kleinste kamertje je beste vriend zijn!

Na dit intermezzo het terras opgezocht om wat op adem te komen. Hier weer wat bijgepraat met hasta en ohhlord die midden op de middag de club binnengekomen was. Ohhlord zakte gemoedelijk als een Ollie B. Bommel onderuit op de riante terrasbank en moest eerst bijkomen van een dag hard werken. Als zelfs Crystal niet gelijk opgetild en meegedragen wordt naar rustiger gelegen plaatsen, dan is het duidelijk dat de werkzaamheden van deze kleine zelfstandige geen sinecure zijn. Enkele wederwaardigheden uitgewisseld over de toestand van de wereld en die van specifieke Balkan landen en haar inwoonsters in het bijzonder. We maken met z'n allen toch wat mee met die schatjes!

Elders de volgende opmerking van hasta la pasta gelezen:
Boven op de bank even gezellig bijgekletst met Eddy_V. Hij moet toch echt eens zijn auto na gaan laten kijken, deze leidt hem ongewild steeds weer naar de nodige sauna clubs. Auto’s met een eigen wil: It’s an amazing world.

Hastalapasta zijn conclusie m.b.t. de eigen wil van mijn auto zijn helemaal waar, heel bizar. Om hier een einde aan te maken wordt mijn eigenzinnige voiture binnenkort vervangen door een gehoorzame Duitse bolide. Nog een paar weken in spanning wachten en als deze toch weer ongemerkt van richting verandert en naar één van de clubs rijdt, dan heb ik volgens de marketeers in ieder geval lol in het rijden en zal ik er nog sneller zijn!

In de loop van de middag met diverse dames gekletst, zonder dat er een kamergang uit voort kwam. Nog steeds waren een aantal meisjes verbaasd door de afwezigheid van mijn favoriete dame. Aan de ene kant nieuwsgierig naar de achtergrond van haar afwezigheid en aan de andere kant roken zij hun kans nu ik eindelijk weer eens alleen in de club was en als aangeschoten wild hun prooi zou kunnen worden..

Wandelend door de club, van bar naar terras en van terras naar oriëntaalse ruimte, trof ik weinig dames aan waar ik mij op dat moment toe aangetrokken voelde. Één meisje uitgezonderd, maar ook zij blijkt een ster in het ontwijken van contact. Dat was afgelopen woensdag al zo, maar vrijdag idem dito. Prachtig meisje waarvan ik de naam niet ken, dat mij sterk doet denken aan Melinda uit Babylon. Van anderen hoorde ik ondertussen dat zij op de kamer evenmin erg enthousiast was, dus mijn pogingen om met haar nader kennis te maken staakte ik dan ook.
Typisch: soms lees je verhalen over tot vervelens toe jagende dames in Sixsens, maar ik merk daar maar weinig van! Misschien komt het nog door het beeld dat de meesten van mij hebben als notoire afwijzer, die alleen maar met dat ene meisje van de club ging. En nog wel het mooiste meisje van de club (vond ik).

Overwegend om vroeg naar huis te gaan door de combi van vermoeidheid en gebrek aan lust, liep ik op -1 naar de trap om mij bij de jarige te gaan verontschuldigen voor mijn vroege vertrek.
De jarige heb ik echter niet bereikt, sterker nog, die heb ik helemaal niet meer gezien.
Linet stond tegen de leuning op -1 naar beneden te kijken en glimlachte verleidelijk toen ik haar passeerde. Ik moet toegeven dat ik haar niet eens herkende.. maar haar glimlach en fraaie figuurtje... om op te vreten!
Enkele minuten daarboven met elkaar staan flirten (nou ja in een club...bij wijze van spreken dan), lekker zoenen en haar vasthoudend met mijn handen om haar fraaie billen. Af en toe naar beneden zwaaiend naar het zooitje ongeregeld om te laten zien dat het toch wel goed met mij ging ;-)

Een rustig en prettig uurtje volgde met Linet. Geen opzienbarende of schokkende gebeurtenissen die verder het vermelden waard zijn. Gewoon een lief meisje, die tijdens de daad grappige Hongaarse woordjes uitkraait.
Behalve haar vriendelijke houding en prettige verschijning, die mij over de streep trok (eigenlijk stapte ik zelf moeiteloos over de streep), moest iemand haar toch aandacht geven nu haar hoofdsponsor het liet afweten.
Ik kan hem overigens geen ongelijk geven. Zijn pocket Bulgaartje zat mij in de middag al zeer verleidelijk aan te kijken. Waar ik ook liep, zat of lag... Julia's grote ogen smeekten mij zowat om haar bezig te houden, maaaaaar... Ik heb de verleiding weerstaan om een nieuw Veronika* momentje te veroorzaken.
(* begin 2015).
Pas later begreep ik dat ik Veronika ook nog wel even had mogen sponsoren vanwege verregaande nalatigheid door KanariePiet!

Een espresso en een cola om alert te blijven in de auto en al rond 21uur vertrokken na een gezellige dag vol tegenstellingen en botsende emoties.
In burgerkloffie nog even Lesyeux sterkte en succes gewenst op het terras waar hij als een pasja tussen twee dames in lag.
De Line up was voldoende gevarieerd naar mijn smaak en veelbelovend voor een volgende keer.
En die volgende keer zal komend weekend zijn met het verjaardagsfeestje van Nedlovefkk.
Ik heb er zin in!

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #559 Gepost op: 19 februari 2016, 18:38:13 »
na een kleine rustperiode weer dit cluppie bezocht. Rond de klok van de half drie aanwezig. De altijd vriendelijke ontvangst van in dit geval de met een rode schijn in de haren gekleurde gastvrouw. Ik vergeet altijd haar naam, leeftijd??? Denk ik.
ook nu weer gedacht dat ik jasje xl past, echter iets te klein volgende keer xxl vragen. Had me vandaag voorgenomen eens te kameren met de favouriete van de beren die de laatste tijd veel schrijven over suzanne, carmen, sibel, gina enz.
aan de andere kant hoopte ik mijn favouriete crystal te verschakkelijken.
eigenlijk was het vandaag niet zo druk. Bij de dames hokten een aantal samen en die waren zichtbaar blij met elkaar. Een enkele jaagster. Voor het kameren met een van de dames waar veel over geschreven wordt moet je wel weten wie wie is. De beschrijvingen zijn op meerdere dames van toepassing dus mijn spiekbriefje met namen hielp mij niet. Derhalve maar rustig zitten wachten.
Wie kwam jagen? Selena, als eerste en gewaarschuwd zoals ik was effe twee zinnen praten en de kamervraag werd al gesteld. Ik haar afgepoeierd en aangegeven dat ik nog niet helemaal klaar was. Net weg komt Nadia. Best leuk ook nu meteen de kamervraag. Afgepoeierd. Ik wil toch meer het hebben van in alle rust praten en dan zien we wel. Dan maar naar de jacuzzi en het bedje ernaast. Zie dan een glimp van crystal en dan weet ik al dat het met haar vandaag weer moet. Echter ze is druk bezet. Kom ik natuurlijk Emma tegen. Al eerder vandaag gewoon hoi gezegd. Zat nu alleen aan de bar en naast haar gaan zitten. Leuk gekletst. Drankje aangeboden en zo verder tot we uiteindelijk op de kamer belanden.
Zie mijn commentaar bij haar item.
na de kamer bijkomen in de bar en kijken of de masseur vrij is. Na een half uurtje kom ik terecht en een lekkere massage gehad ofschoon ik niet helemaal weet wat ik aan deze Poolse jongen heb.
Lekker gaan eten, eenvoudig doch voedzaam.

terug de bar in en daar zag ik suzanne zitten, denk dit gaat hem dan voor de tweede sessie worden. Iets op afstand observeren en een mooi moment afwachten. Oeps zij staat op zegt tegen de barjuffrouw tot ziens en tot morgen. Ai te lan gewacht.
dan maar effe naar de serre beetje voetbal kijken en FB doen. Denk eraan om maar geen tweede sessie te doen en wat gebeurt ik loop toch nog crystal tegen het lijfje. En verkocht natuurlijk. Nog een lekker uurtje met haar doorgebracht en dan op weg naar huis waar ik nu nog geniet van een lekker dubbel bock biertje van onze Limburgse trots.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #560 Gepost op: 21 februari 2016, 14:06:33 »
Vrijdag 19 feb
De hele week getwijfeld tussen AcaGold of Sixsens. De korte reisafstand en de 'beperkte' tijd loodste mij uiteindelijk richting Lemiers.

Om kwart over twaalf 40 zilverlingen afgetikt bij Beate. Aansluitend richting bar. Daar was het nog rustig. Kop koffie en een nicotineshot. In het restaurant een lichte lunch genuttigd samen met de Portugese Carmen. Dat is toch een andere (inhoudelijke) lunch als met sexmachine of KanariePiet. ;D Wat een spontane dame! En prettig gestoord!

Terug in de bar kreeg ik gezelschap van Selena. Deze keer geen dwingende 'kamer'vragen. Gezellig gekletst! De eerste kamer was aanstaande, alleen met wie stond nog open. Eigenlijk maar 3 dames die op dat moment mijn aandacht trokken: Crystal, Sascha en Lolita. Op weg naar de douche liep ik Gina tegen het vege lijf. Tja...., dan wijzigen beoogde plannen. Terug in de bar na de douche zat Gina met een ijsbeer te kletsen. Dacht even dat het oude plan uit de kast gehaald moest worden, maar dat viel mee. Enkele minuten later zat ze weer alleen en nam ik plaats naast Gina. Na een half uurtje keuvelen een sleutel opgehaald bij Beate.

GINA
Geen herhaling van zetten. Nee, Gina heeft een onuitputtelijke tover'doos' en weet elke kamer weer tot nieuw feest te maken. Geen kamer met een sexsofa, maar die kamer komt er nog wel. Na de kamer hebben we aan de bar een belleke wijn gedronken.

Dhr.N was ook neergestreken in Sixsens, Met zijn maten aardig de tijd kapot kunnen slaan tot etenstijd. Een van zijn maten vroeg of ik SAS kende, want die was ook in Sixsens. Nope, alleen van het forum. Ik ging naast SAS zitten. Los van alle kennisdeling over clubs, bleken we in het gewone leven ook een aantal zaken gemeen te hebben.

Rond half 6 heb ik in het restaurant deze keer voor de vis gekozen. Het eten was weer dik in orde!

Je zou de bekende dames allemaal een donatie gunnen. Helaas, trekt kleine Sjeuf dat niet  :017: Dan moeten er keuze worden gemaakt. Bekenden als Crystal, Lolita, Larissa, ja zelfs Selena, het zou zo maar kunnen. Voor wat het waard is, Emma bood haar excuses aan met reden voor de mindere kamer de laatste keer begin december. Ze was in gezelschap van een vriendin. Leuke dame, waarmee ik direct een klik had. Een trio werd voorgesteld, maar voor een trio ben ik nog te jong. ;) Och, wie weet........trekt iemand mij nog eens over de streep :trio

Sascha en Carmen(Por) habben beiden mijn ooghoeken meermaals gevuld. Beiden blijven professioneel. Jagen niet. That's it!. Dan word ik pas nieuwsgierig  ;D

CARMEN (Por)
Het lot besliste voor Carmen. Je verveelt je niet met deze Carmen tijdens de presales. Zuid-Europees temperament. Op de kamer idem dito overigens. Die houdt van aanpakken  :o Half uur kamers maak ik zelden. Tenzij er geen klik is of de service onder de maat. Bij Carmen is het andersom. Carmen gaat als een raket. Het was kort en krachtig  ;D Uitstekende service!

Aan de bar een Spaatje rood besteld om af te koelen. Met bartdepauw, een niet-schrijver en Gina nog ff nagekletst.
Om kwart over 8 liep het alibi af. De Vino's afgerekend bij Beate, die vroeg of het weer naar wens was.
Ik heb me weer prima geamuseerd!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #561 Gepost op: 21 februari 2016, 15:45:55 »
Gisteren zo rond 15.45 was ik in SS. Na omkleden op naar de bar. Onderweg zag ik een topless jonge meid die meende dat ik met haar geakmerd zou hebben in Acapulco maar kon me echt niks van herinneren. Ze stelde zich voor als Roemeense Lolita. Bij en de bar een cappuccino besteld. Op een gegeven moment kreeg ik gezelschap van een leuk uitziende Roemeense dame genaamd Claudia. Met zoenen, plagen en strelen hadden we elkaar wat opgegeild. Ze wilde de kamer op maar was uitgenodigd voor een verjaardagsfeest door een lid van een collega forum en zei later op de avond. Hier baalde ze enorm van dat ze me ets later negeerde maar later op de avond begon ze weer contact met mij te krijgen. Blijkbaar dacht ze die 50 euro moet ik toch maar niet voorbij laten gaan en toen heb ik haar genegeerd.  ;D

Ging naar terras lounge de jarige gefeliciteerd en Bossche bol werd overhandigd  welke te samen onder meer met Vulkaanspecialist, Eddy_V, dekat en andere leden waarvan ik de namen ben vergeten werd benut. Na de bol even gebabbeld met Edd_V en richting de bar gelopen. Eddy ging de kamer op met Lydia. Ik nam plaats op een bank. Ineens kwam er een leuk uitziende blonde dame naast me zitten. Ze stelde zich voor als Bulgaarse Veronica en stopte gelijk haar tong in mijn mond. Dit noem ik pas een kennismaking.  ;D Vervolgens stelde ze voor om naar de Kino te gaan. Ok, waarom ook niet. We gingen liggen op een bank in het hoekje. Tongzoenen werd voortgezet, waarbij ze mij ook ging pijpen. "Shall I get a key for a room?" vroeg ze. Alhoewel mijn besluit al gemaakt was plaagde ik haar een beetje door te doen of ik er nog even over na moest denken. Vervolgens zei ik ok en zoef als een blij vogeltje was ze ineens weg. Een en ander werd voortgezet in de kamer wat geweldig was.

Daarna wat gegeten en vervolgens met Eddy_V een bakje cappuccino genomen en gebruik gemaakt van de wellness. Onderweg nog even door Eddy_V voorgesteld aan Gina. Na sauna en bubbelbad de stoombad gedaan. In de stoomcabine mijn been verbrand. Allen wees erop alert bij het betreden van de stoomcabine dat je rechtsvoor op een afstand blijft. Hierbij staat er ook een gele sticker met uitroepteken en een vlam in wat duidt op brandgevaar. Bij thuiskomst bleek dat ik een 2e graadse brandwond ben opgelopen. Me laten behandelen op de 1e hulp. Gelukkig valt het allemaal wel mee. Alvast een training voor de hel zou ik maar zeggen.  ;D

Terug naar SS heb ik in het bargedeelte met de jarige genoten van de paaldans show van Carmen2  ;D. Wow wat heeft zijn inderdaad een prachtige lichaam en wat is ze lenig zeg.  :-\ Op naar de bar. Er stond een leuk uitziende dame naast me die met wat andere heren aan het praten was. Ineens uit het niks sprak ze mij aan en ze stelde zich voor als Hongaarse Linet . Ik was de hele dag op zoek naar haar en net of mijn gebeden werden verhoord was ze ineens naast me. Gelijk ermee naar de kamer gegaan natuurlijk. ;D

Linet is echt een schat van een meid. Vooral haar pre en aftersales zijn geweldig. De kamer sessie was ook niet onaardig. Op een gegeven moment zei ze "you are sexmachine" waarop ik zei "No I am pret".

Met en al was het zeer gezellige dag en het was mijn genoegen om leden van deze en collega forum te hebben ontmoet, kennis gemaakt en gezien te hebben. Ongetwijfeld komen we elkaar nog vast wel tegen in clubs en hopelijk ook andere welke ik nog niet gezien heb.  :lol :lol :lol

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #562 Gepost op: 21 februari 2016, 22:02:34 »
eek wel na een afkickperiode maar besloot zaterdag terug te gaan clubben of dit positief of negatief kan zijn laat ik in het midden. Cognitieve dissonantie, eerst vrijdagavond nog eens in het Antwerps nachtleven gedoken, is niet meer wat het geweest is, of komt dat doorsat ik Wim Sonneveld"mijn dorp had opstaan tijdens de heenrit. Eerst nog eens naar het skw, vele beautys achter de raam, maar dit soort van vertier is niet aan mij besteed, dus bleef ik daar niet voor de ramen kijken zoals sommigen staren en blijven staren juist zoals in de zoo, ga naar binnen of ga door gasten, dat zijn geen apen, ik moet toch niet de rol van de pooiers gaan invullen om die weg te jagen, wilde wel eens zien of er bekenden van de clubs werkten, zou niet de eerste keer zijn, later kwam ik een een kareokecafe in het centrum nog een bloedmooie meid tegen die in de Duitse clubs gewerkt had en mij kende. Kan niet zulke mooie in de LR gewerkt en ik heb er nooit sex mee gehad. Tijd terug kwamen we ook een meid tegen die in LR werkte maar hadden toen beloofd discreet te zijn over haar naam.
goed naar het feestje in Sixsens dan, vroeg vertrokken om niet onbeleefd te zijn op een verjaardagsfeest. De hele weg vanuit het Antwerpse permanent stortregen. Rond 11h30 gearriveerd en mijn recente schoenen in een plas. De kizelparking lag er vol van. Deze keer wel een lieve thekefrau in Sixsens, wat een extreem verschil met een goed jaar geleden.
nog geen deelnemers van de party kraaide ze. Shit heb ik me daarvoor zo gehaast? Volgens haar maakte dat niet uit voor de entreeprijs. Ging ontbijten en we zijn in Nederland dus nam ik maatjes. Er werd ook spek met eieren gebakken, de soep was eens soort van tomaten soep vol met patatten. ., dus die liet ik maar. Had nog niet ontbeten, en wel thuis een bad genomen, maar niemand om me af te drogen, nadeel van alleen zijn. Soit later was er nog een pasta, maar daar bleef ik wijzelijk van af, een soort van ravioli met melk, dat is beter geweest. Gelukkig had de jarigen lekkere chocoladenbollen. In de avond frieten met relatief goedgebakken steak. Maar genoeg over eten, ik ga hier niet over uitwijden en schrijven over appelsienen en bloemschikken dat laat ik aan anderen over. De eerste partydeelnemer die ik zag was cardriver. Daarna dus zoals gezegd, met de chocoladebollen zat de hoop bijeen, den vulkaanspecialist heeft het altijd wanneer ik hem, in een club zie, over hoe goed het is in de ,,,,,,, vulkaan.
en nu de meiden, toen ik arriveerden zaten er een aantal volop te tokkelen aan hun phone , sommigen knipogen of lachen,maar mijn smaak zit er niet bij en gingen ze maar door met tokkelen oo hun phone, had een dejavu, met gisteren in het schipperskwartier, als ze niet wenken zitten ze met hun phone te spelen.
sommigen zitten luid in het Roemeens te bellen. Deze manager lijkt me zachtaardig, zou met de in wLR zelf oogestapde Uwe niet waar zijn
een dvp liet haar mooie kont zien, van dichtbij vond ik haar gezicht minder, en ga dan uit respect niet haar werknaam noemen, die ik nog weet, aangezien eenvriendin van lang geleden die ook die naam heeft. 
Anyway een volgende kennismaking was met Carmen 2, die ook aan gogo deed zei ze. Een optie voir later, Carmen 1 , Crystal etc heb ik ooit gekamerd, en ik zag daar een bloedmooie dame met een zwart soiree., origineel tussen al die lingerie.
naar het bankje en deket methode toepassen, en dat deed ze vol overgave. 
Ze stak haar tong in alles, later op de kamer nog meer deze Roemeense. Nicole.
het was nog vroeg en ik zag 2 Turken al terug naar buiten gaan,, na hun vluggertje en terwijk trokken er druppelsgewijs meiden met trolleys beter.
heb me kostelijk vermaakt met deze Nicole, haar enigste minpunt was dat haar borstjes wat hingen, ondanks ze nog geen moeder is. Toch voor herhaling vatbaar. 
Nu had ik wel zin in grotere borsten. Lolita duwde de hare tegen mij maar ze stond nog in mijn memory als een goede oowarmster maar tijdens de echte wedstrijd wat te haastig. Dus liet dit aanbod maar aan mij voirbij gaan, maar ze had niet te klagen aan belangstelling, zag er ook sexy uit.
ondertussen viel het mij op dat die secruty wel pogingen doen om zich stoer te gedragen maar eigenlijk pussys zijn, toch zeker in vergelijking met de portiers die ik ken. Volgens mij kijkt deze vaak voor de spiegel zoals Robert de Niro in Taxi Driver.
soit op naar de volgende schoonheid, Sissy, o surprise, geen Roemeense, maar dan wel weer een verassing, Een Bulgaarse. Maar oh zo lief bij het uitesten op de bank en later op de kaler.
de zaak was stilletjes volgelopen toen plots een Andrea op mijn schoot kwam zitten, Portugees zei ze maar na wat zinnen en over Madeira praten wist ik dat dit niet waar kaan zijn, scheen een Moldavische te zijn. Oh zo lief en toch tevens oh zo geil. Ze schaamde zich niet al heel ver op de banken te gaan. Sixsens leek op Babylon met dien verstande dat SS geen FKK is
deze Andrea deed alles fluusterde ze mij en maakte die belofte meer dan waar, daarom daarna nog een pannenkoek sessie waard. Dacht er geen FT meer uit te krijgen maar zo geil en zo lief slaagde ze erin. Ik voelde mijn ouderdom weer en ze stak haar vinger in mijn kont, deed hetzelfde bij haar en toen vroeg ze voor anaal fuck en deed ze wat met haar tong op een plaats waar ik het heel graag heb en waar ze net met haar vinger was. 
Tussendoor in de bar was ze zeer plakkerig en dat hoeft niet meer voir mij.
ze bleef lief op mijn schoot zitten en vleide haar hoofd tegen mij, hoewel ze wist dat een sessie er niet meer inzat.
voldaan terug naar huis, was doodop

« Laatst bewerkt op: 21 februari 2016, 22:16:27 door deket »

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #563 Gepost op: 22 februari 2016, 20:23:21 »
Om 11u30 aangekomen in SixSens en om 18u terug vertrokken. Heerlijke namiddag gehad.

Zoals zaterdag weer gestart met een jacuzzi van een uur. Ik kreeg al snel gezelschap van een Nederlander die net van een feestje kwam. Hij had blijkbaar urenlang met een vrouw liggen flirten, maar tot seks is het niet gekomen. Dan maar naar SixSens dacht hij. Zo zijn ze wel, de vrouwen....veel blabla, maar voor seks is het meestal nog veel te vroeg  ;D
Toffe kerel waar ik mij de rest van de dag reuze mee geamuseerd heb.

Na een paar koffie's aan de bar ging hij naar de kamer met een mooi griet en ik bleef achter. Time for some action dus. Al snel kreeg ik gezelschap van een zeker Diana (??? ofzoiets) die al snel vroeg om naar de kamer te trekken. Bijna geen presales, maar ik stond botergeil. Had ik dus beter niet gedaan, want het was maar een matige service. Na het uurtje met haar stapte we buiten uit de kamer en stond er een man voor de deur. Politie...SixSens kreeg vandaag uitvoerige controle voor de papieren van de dames. Ik hoorde alle dames zeggen "controle...controle!". Zeker een uur hebben die gasten daar rond gelopen. De bar was bijgevolg bijna leeg.

Ondertussen lag ik weer uit te puffen in de jacuzzi en kreeg ik gezelschap van een Duitstalige Belg. Wederom leuk gesprek mee gehad en daarna goed gelachen aan de bar. Het was zijn eerste SixSens ervaring. Al snel lag hij te tongen en bleef ik weer achter. Plots zag ik daar een mooie griet zitten...Crystal. Wat beginnen praten en dat is me toch een gezellige dame. Op naar de kamer waar ik werkelijk een ontzettend goede service kreeg. 2u en 2 orgasmes later de kamer verlaten. GFE ten top. Beter kan het niet. Heb haar wat extra gegeven, maar wou ze eerst niet aannemen. Volgende keer zorgt ze voor iets extra zei ze...ok, tot vrijdag dan  ;D

Zonder al te veel file thuis geraakt. Toch wel een gezellige keet, SixSens! Tot vrijdag!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #564 Gepost op: 24 februari 2016, 04:44:40 »
Al sinds de aankondiging dat Nedlovefkk zijn verjaardag zou vieren in Sixsens, had ik er zin in om weer eens naar Lemiers te rijden na de verjaardagsfeestjes van Sjeufke, OudeBelg en Licky Luke.
Van tevoren werd op de fora al wat informatie uitgewisseld over aanwezige dames en afwezige heren. In het bijzonder de aanwezigheid van Julia en de afwezigheid van KanariePiet.
Vandaag zou ik daarom de grote broek eindelijk eens aantrekken en nader kennis gaan maken met het pocket Bulgaartje. Als KP afwezig is, moet iemand anders zich toch zorgvuldig ontfermen over de kleine meid nietwaar?

Wat schetst mijn verbazing kort na binnenkomst.. Geen Julia aanwezig!
Dit kon niet anders dan een complot zijn. KanariePiet lag ongetwijfeld elders met Julia te vozen, de gemene stiekemerd..om mij eerst aan te moedigen, terwijl hij al lang wist hoe de (zijn) vork in de lepel zou steken!
Awel niet langer getreurd. Al bij de lockers trof ik enkele bekenden en stelde de jarige Nedlovefkk zich voor, zodat felicitaties gelijk overgebracht konden worden. In de bar dan bijkletsen met oa Vrouwenzot, Ryuha en tevens kennis gemaakt met Pret.
Als er één beer zijn nickname eer aan doet, dan is het Pret wel!
Wat een plezier straalt hij uit. En interessant  om te merken dat hij net zoals Nedlovefkk en mij dezelfde clubs bleek te bezoeken en daar ook veelal voor dezelfde (type) dames ging als ik, terwijl we elkaar nog nooit eerder getroffen hadden. Uit diverse berichten op de fora had ik dat ook wel al een beetje vermoed, maar al pratende werd veel duidelijk. Er zijn niet zoveel bezoekers van Sixsens die ook Villa Marisol, laat staan Van Goch graag bezoeken vanwege de afwijkende omgeving en regeltjes die in Goch gehanteerd worden, maar die nooit zo heet gegeten worden als dat de soep wordt opgediend.
De aangekondigde Bossche bollen werden op het terras voor de verjaardagsgasten geserveerd en dat was smullen. Op het terras Cavediver nog kort getroffen voor het eerst sinds lange tijd, maar vervolgens geen gelegenheid meer gehad om wat bij te praten met elkaar. Ook deket bleek hier aanwezig maar doordat ik zo opging in mijn gesprek met Vrouwenzot over de avonturen van één van onze gezamenlijke favoriete dames en doordat we allebei aan de andere kant van de lange tafel zaten, was het mij volledig ontgaan dat deket hier ook aanwezig was (je zou hem nauwelijks over het hoofd kunnen zien en toch..) Ik kende hem ook niet persoonlijk, dus dat zal een volgende keer worden in één van onze gezamenlijke hobbyruimte omgevingen.
Terug in de bar met Pret zitten kletsen en wij bleken niet alleen dezelfde voorkeur voor mooie slanke meisjes te hebben, ons schema bleek deze zaterdag avond ook parallel te lopen. Aldus troffen we elkaar telkens in de bar, jacuzzi of restaurant nadat we onafhankelijk van elkaar kennis gingen maken met één van de GMC schatjes. Nu Julia schitterde door afwezigheid en er talloze potentiële GMC dames aanwezig waren, was de keus nog niet zo eenvoudig. Alexandra, Diana (mijn trio optie die nog steeds open staat), Victoria en diverse dames die ik al dan niet eerder gezien had maar waarvan ik de naam niet kende... Plotseling werd mijn aandacht getrokken door een dame in een licht doorschijnend negligé (is dit een pleonasme?) . Haar lichte huidskleur en rossige/oranje haarkleur weken af van de standaard in Sixsens en wekte mijn nieuwsgierigheid, niet in de laatste plaats door haar fraaie boezem die uitdagend naar voren stond en niet te negeren was.
Toen zij een glas rosé bestelde vermoedde ik dat ik te laat was en dat zij hiermee naar een andere gast zou lopen. Niets bleek minder waar.. In een hoekje ging zij relaxed op een bankje zitten en genoot van haar wijntje. Dat zie je niet vaak.
Stoute schoenen aangetrokken en naar haar hoekje toegelopen. We zaten nog niet naast elkaar of zij vertelde mij dat ze mij een keer in Villa Marisol gezien had..huh? Haar artiestennaam was Lydia/Liana en die eerste keer in november dat ik Marisol bezocht heb, had zij mij kennelijk gezien...en al snel werd er een relatie gelegd met VM liefhebber Toetebel, die het later maar moeilijk kon geloven dat uitgerekend ik met haar een super PSE uurtje had beleefd. Een echte kameleon deze Roemeense dame, niet alleen qua haarkleur maar ook qua instelling en gedrag naar haar "gesprekspartner". Ook enkele andere feestgangers bleken onder de indruk. Over gebrek aan klandizie zal zij niet te klagen hebben gehad. Later op de avond, toen ik nog wat twijfelde tussen opnieuw Lydia of één van de andere beauty's, zag ik haar vertrekken met forgetskinnyletsgetfatty, die alsnog later op de dag de reis naar het verre zuiden had gemaakt.
Ook hem trof ik later weer met een heule grote glimlach op zijn gezicht!

Nadat Lydia mijn energie niveau danig op de proef had gesteld, was het tijd voor wat eten. Pret had zojuist één van de andere schoonheden overleefd en gezamenlijk gingen we richting restaurant waar Crystal met Ohhlord ook al zaten.
Hij had zijn aankondiging waargemaakt en was al vanaf 11uur aan het rollebollen, vozen en wat al niet meer met Crystal. Zij hadden dus ook wel een eenvoudige doch voedzame maaltijd verdient. Waarom ga ik altijd Bommel-taal gebruiken als ik aan deze heer van stand, Ohhlord denk...??

De Bossche bollen had Ohhlord gemist en tijdens het eten kwamen deze nog even ter sprake. Grappig dat er een opmerkelijke overeenkomst bestaat tussen Bossche bollen en Bulgaarse bollen!

Een cappuccino na het eten en richting sauna en jacuzzi, waar ook Gina en de Spesjialistinramenendeuren zich vermaakten. Verder met Pret gekletst en gelachen om onze hobby en avonturen.
Na de jacuzzi zorgt de stoomcabine er bij mij altijd voor dat de overtollige chloordeeltjes uit alle poriën gezweet worden. Terwijl ik al zat te navelstaren in de damp, werd ik opgeschrikt door een ijselijke kreet! Pret stond op de drempel en bleef net een seconde voor de pijp staan waar met grote kracht 100graden hete stoom naar binnen gespoten wordt...
Dat was niet zo fijn en later lees ik in zijn verslag dat dit zelfs een serieuze brandwond bleek te zijn geworden. De eerstvolgende keer even met de bedrijfsleiding overleggen hoe de waarschuwingen beter in het zicht kunnen komen, want dit is niet de eerste keer dat iemand zich bezeert of nu zelfs verbrand.

Bijkomen op het terras van de hitte en eens checken op de Phone hoe de stand van zaken op de fora is en of Wentelt Eefje al gearriveerd was. Wij hebben elkaar ooit in een split second gezien in Goch, maar een volledig beeld had ik niet voor ogen. Aan de lange tafel bleek een pieptoon op iemands Phone te gaan nadat ik een IM verzonden had. We zaten dus op 4 meter afstand van elkaar en hebben vervolgens wat bijgepraat over de recente gebeurtenissen en onze club voorkeuren. Lydia bleek bij Wentelt Eefje ook in z'n boekje te staan al was dat alweer even geleden.
En weer een gezicht bij een nickname, een leuk neveneffect van dit soort dagen.
Beneden in de bar was het ondertussen goed druk geworden. Sowieso één van de drukkere zaterdagen sinds maanden begreep ik van een aantal meisjes.
Linet liep speels en uitdagend om ons heen. Ik moest haar gewoon wegjagen om niet ten prooi te vallen... "Linet, I love you, go away!!" Een natte zoen en weg was ze, fladderend door de ruime bar.
Lydia zat mooi te wezen op haar bankje, Diana lachte zowaar. Veel snoepgoed in de speciaalzaak..
Nog maar eens een rondje wandelen: Voor mij één van de voordelen van Sixsens dat je op 3 verdiepingen (formeel 5 incl de verdiepingen met alleen kamers en douches) en in verschillende ruimtes kan zitten, staan, liggen en lopen zonder dat alle meiden je aanstaren en aanklampen zoals bij Yin Yang.
Lydia ging dus met vriend forgetetc en ik besloot om even te luieren in de oriëntaalse ruimte. En dat is vragen om problemen zoals we allemaal weten!
Wel aangename problemen.. Sibel kwam weer als vanouds naast me liggen, zodat ik haar wat kon strelen en masseren, terwijl ze heel brutaal een handje onder mijn badjas stak. Het probleem werd alsmaar groter en er werd naarstig naar een oplossing gezocht. Een lief meisje..kan niet anders zeggen en zij denkt in oplossingen!
Na een korte maar krachtige samensmelting afgesloten met een laatste drankje in de bar met Pret.

Rond 01.00 uur besloten we maar een punt achter de dag te gaan zetten. Nog wat korte gesprekjes met een paar meisjes die mij naar mijn verdwenen favoriete dame vroegen. Voor zover daar al iets over bekend was hield ik mij maar op de vlakte. Het roddelcircuit gaat hier nog harder dan Max Overstappen.
Deze zaterdag was weer gezellig als vanouds met toffe beren en rakkers en leuke dames die er zin in hadden nu de zaken weer beter gaan.
01.30 vertrokken en toen dacht ik al: Zou zo morgen weer willen gaan...

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #565 Gepost op: 27 februari 2016, 11:56:47 »
Zalig geslapen na een namiddag + avond in SixSens. Rustig ritje naar Vaals waar ik na 1u20 aan kwam op de parking die al aardig druk bezet was. 55€ neergeteld aan de inkom, de sexy badjas in ontvangst genomen en hop, de douche in. Zoals goede gewoonte eerst wat relaxen in de jacuzzi waar al drie gasten lagen te relaxen. Een Belg, een Waal en een Nederlander. Zeker een uur mee liggen zwanzen. Over prostitutie, Sixsens, andere clubs, privéhuizen in België, grappige kamergangen, service van de dames, ... fantastisch trio! 

De drie besloten om op jacht te gaan en ik had ook die intentie. Snel twee cola'kes besteld aan de bar om energie bij te vullen en al snel kreeg ik het gezelschap van Dannia. Eigenlijk weer dezelfde presales als voorheen, maar toch een uurtje mee doorgebracht op de kamer. Rustige aanpak, GFE en véél te snel klaargekomen. Nadien weer een douch'ke gepakt, in de jacuzzi gelegen en gaan eten. Het eten was wederom zeer lekker. Stukje zalm met gratin dauphinois en wat groenten erbij. Als dessert een mix van yoghurt, mascarpone en confituur van rode bessen. Lekker!
Op weg naar het eten Crystal tegen gekomen en ze zei: "Sjeufke is here! Did you meet him?". Nope, dus ze kwam met me mee naar de eetzaal en wees hem aan. Naar de tafel getrokken en kennis gemaakt met Sjeufke en Licky Luke  :cheer: Twee levensgenieters...had ik direct in het snuitje  8) Tegen Crystal gezegd dat ik later met haar zal kameren, maar helaas hebben we elkaar steeds gemist.

Tijdens het eten was mijn oog al gevallen op iets anders lekkers...Linet! Eerst aan Sjeufke gevraagd wie de dame was en of ze goede service leverde. Hij stak zijn duim direct omhoog. Goedgekeurd en klaar voor de jacht dus  ;D Toen ik mijn eten wat liet verteren in de jacuzzi kwam Linet voorbij en deed een "kom nekeer hier" teken met haar vinger. Ik twijfelde geen seconde en we gingen naar de bar voor de presales. Iets drinken, wat opvrijen en dan hop, een uurtje naar de kamer. Op weg naar de kamer passeerde we een rakker die riep "Linet, the best a man can get!"  ;D :pica

Linet staat qua service op dezelfde hoogte als Crystal. Wow  :-\ Volop tongzoenen zonder remming, rustig en met veel gevoel pijpen en veel variatie in het neuken. Topmeid. Ze wou absoluut dat ik twee maal kwam, maar de tweede keer is er niet van gekomen. Ze deed erg haar best, maar de volle maag speelde me nog parten. Maar das niks, want het was heerlijk.

Sauna'tje genomen voor een half uur en wat gaan liggen in de ligstoel. Ik was werkelijk kapot en had nog weinig fut. Maar ik dacht dat het met een koffie en een cola'tje nog wel een derde maal zou lukken. En zo geschiedde. Ik nam eerst plaats in een sofa en Simona kwam op mijn schoot zitten. Mijn energiepeil was nog niet honderd procent, dus ik zei haar dat ze binnen een half uurtje aan mijn bel mocht komen trekken  ;D Verplaatst naar de bar, waar ik plaats nam naast een heel gezellige rakker die het gezelschap kreeg van Simona. Ze wou absoluut met hem op de kamer en begon hem bijna te pijpen aan de bar. Helaas weinig leven down under en begon ze hem maar voor de lol te 'schijnpijpen'. Alle voorbij gangers moesten telkens wel komen kijken of er wel degelijk gebeurde wat ze dachten  ;D Ondertussen was de hevige Stacey op mijn schoot gekropen. Met haar benen open over mij aan den toog. Ik zei dat ik nog niet zo goed wist of ik nog wel zou kunnen komen. Ze kreeg er wel leven in zei ze...owkey dan, want ze begon aan mijne sjarel te trekken aan de bar. Al snel stond hij klaar voor actie en we besloten een half uurtje naar de kamer te trekken. Ik stond recht en plots nam  Simona mijn hand vast "But you said you would go with me". Ik kreeg ze allebei niet van me af en ze volgde me beiden naar de receptie. Op de trap vroeg Simona "What about the two of us? Me and Stacey?". Awel ja...ik stond zo geil en beide dames konder mij zo bekoren dat ik als afsluiter van de dag een trio zou hebben  :laughingchick

Op de kamer kreeg ik één en al porno van de dames. Simona was me super gretig en nat aan het tongzoenen, terwijl ze met haar poes speelde. Stacey zoog met alle kracht het laatste leven uit mijne sjarel. Ze wisselde soms, maar toch voelde ik dat het niet meer zou lukken. Overgegaan naar het neuken, waarbij Stacey gehurkt ontzettend stevig op me reed. Minutenlang hield ze het vol, tot ze nat stond van het zweet. Simona nam over met een handjob en olie. Uiteindelijk toch niet gekomen, maar wat een half uurtje was dat  :-\

Nog een spuitwater genomen aan de bar, waar ik kennis maakte met Ohhlord, en ik merkte dat de meeste gasten al naar huis waren. Om 0u de auto ingestapt en naar huis gebold met een grote smile op mijn gezicht. Het kriebelt zo hard dat ik zelfs overweeg volgende vrijdag van Berlijn na mijn werk naar daar te rijden. Ach, we zien wel. Topavond gehad!


« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 12:01:57 door Tommy80 »

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #566 Gepost op: 27 februari 2016, 15:42:14 »
En zo is een nieuwe club-addict geboren :D

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #567 Gepost op: 28 februari 2016, 11:40:12 »
Een tijdje geleden een vrijkaartje ontvangen voor Sixsense Waarvoor mijn oprechte dank uitgaat naar de verleners.
Ik heb het kaartje ingewisseld op 21 januari alhoewel ik wat ziekjes was toch de verplaatsing gemaakt mede door de aanwezigheid van Kinga.

Uiteindelijk werd het niet beter en ben ik voor mijn doen snel terug vertrokken zonder te kameren. Ik wou de dames ook niet besmetten met mijn griepje.

Maar als compensatie hier mijn bericht van mijn volgend bezoek aan Sixsense.

Vrijdag 26 februari 2016

Het was al behoorlijk lang geleden dat ik over de mogelijkheid beschikte om tijdens een vrijdag een saunaclub te bezoeken.
Ik had begin van de week drie opties in mijn hoofd sixsense ,Acapulcogold en Babylon met een lichte voorkeur voor Sixsense.
Toen er enkele bekenden hun aanwezigheid bevestigden op het forum was mijn keuze ook snel gemaakt zo kon er wat bijgepraat en ervaringen uitgewisseld worden.

Ik heb het gaspedaal nog aardig moeten indrukken om mij voor 14h00 te kunnen aanmelden.
Na transformatie en begroeting door enkele bekende ijsberen en dames kon ik mij begeven naar de verschillende ruimtes in het gebouw om te zien of het damesaanbod mij kon bekoren.
Blonde dames met mooie vrouwelijke rondingen, zogenoemde stunners, ontbreken steevast in Sixsense. Dit in tegenstelling met Ying Yang, een vergelijkbare club, waar het wel lukt om een damessamenstelling, met voldoende diversiteit, bijeen te scharrelen.

Een dame triggerde wel mij aandacht. Toen ik haar later aanspraak in de kino stelde ze zich voor als Duitse Tayria en dit met hoffelijke vriendelijkheid maar zonder enige vorm van emotie.
Vragend naar haar service kwam alweer vrij afstandelijk " blasen und ficken 50 euro / 30 minuten" op een manier zoals een marktkramer zijn goederen aanprijst op de wekelijkse markt. Professioneel maar te afstandelijk.
Na een drietal zinnen was mij duidelijk dit is geen optie en bedankte ik haar voor de aandacht die ze mij schonk.

Enig minpuntje wat ik ervaren heb de vrijdag is een chagrijnige houding van bepaalde dames en dan vooral uit het Roemeense kamp. Om dit te onderbouwen en voorbeeld.
Roemeense Claudia heb ik eens kort gesproken een jaar geleden sindsdien gunt ze mij geen blik meer.
Vrijdag haar aangesproken met "je bent toch Claudia" als antwoordt kreeg ik " aha je bent mijn naam nog niet vergeten" waar ze haar misprijzen(waarschijnlijk omdat ik nog niet gekamerd had met haar) maar moeilijk kon onderdrukken. Spijtig dit hoeft niet. Vriendelijkheid, beleefdheid en respect zijn voor mijn belangrijke waarden en kosten niks.
Dit is wel een persoonlijke kanttekening dit hoeft niet iedereen zo te ervaren of zich eraan te storen.   

Even gebruikt gemaakt van het restaurant om een stukje lasagne te nuttigen. Een dikke proficiat voor de keuken de lasagne smaakte voortreffelijk en het avondeten met op het menu zalm(toch geen goedkope vissoort) mocht gezien worden. Dik in orde.

Stilletjes werd het tijd om een dame te zoeken maar dit was niet nodig want Linet kwam zichzelf aanbieden in de kleedkamer.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ze niet meteen, uit fysiek standpunt, mijn voorkeur geniet wegens te skinny.
Maar de overwegend positieve berichten van de laatste tijd in de verschillende fora hebben ook mijn aandacht gewekt.

Linet

Dus met Linet naar de kamer. Kamer 4 was haar keuze tijdens het betreden van de kamer merkte ze op dat er een zweetgeur hing in de ruimte en ik bezwaar had om een andere kamer te gebruiken. Nee absoluut niet.
Dus ging ze terug een andere sleutel halen.
Dit beschrijf ik mee om aan te tonen dat ze geen tijd steelt toen we op bed lagen in de nieuwe kamer liet ze op haar uurwerk zien het is tien voor zeven de tijd begint nu pas te lopen. prima instelling.
Linet is uit het goede hout gesneden ofwel heeft ze begrepen dat als ze van enig succes wil genieten in deze branche ze zich een attitude moet eigen maken welke bestaat uit goede service verlenen op maat van de individueel klant met de nodige vriendelijkheid. Want de fysieke aantrekkelijkheid heeft ze al meegekregen van moeder natuur.
Zonder bijsturing had ze blijkbaar snel door in welke richting ik het graag heb.
Een stevige en gepassioneerde neukpartij en dat op zo jonge leeftijd. Van een perfecte illusie kon ik genieten met alles erop en eraan of toch niet helemaal ze wilde niet gevingerd worden maar daar kon ik mee leven.

Herhalingsgevaar : zeer groot.

Later op de avond was ik op zoek naar een tweede partij tot ik op veronika letterlijk gebotst was aan de oriëntaalse ruimte.
Deze wat stevigere dame zonder dat ze mollig is kon me wel fysiek bekoren. Ik had ook niet meer ze vol tijd over want mijn alibi was aan het verlopen.

Veronika

De sessie met veronika was maar van middelmatige kwaliteit en daardoor wat teleurstellend. Ik had er meer van verwacht. Het leek precies of ze maar weinig zin in had..
Tongzoenen in het begin zeer terughoudend en vreemd ze stak haar tong uit en dat was het. gelukkig verbeterde na een tijdje en werd het nog normaal getongzoend.
Het leek op sex zoals een getrouwd koppel na jaren sex heeft op een doordeweekse dag na een vermoeide dagtaak en ze mekaar aankijken zullen we nog rap een nummertje maken dan slapen we beter.

Herhalingsgevaar : onbestaand.

Uiteindelijk een prima dag en avond beleefd dankzij Linet en de bekende aanwezige ijsberen.


 
   
 
               

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #568 Gepost op: 5 maart 2016, 11:16:51 »
Ik val in herhaling, I know...maar het was weer een plezante dag en avond in SixSens!

Bij aankomst, rond 11u15, hoorde ik gelach en luid gepraat in de bar. Drie rakkers zaten aan de toog. Dit kon geen toeval zijn en dat was het ook. Ik zag het gespierde lichaam van Sjeufke vanop afstand, met daarnaast KanariePiet en sexmachine. Even kennis gemaakt en plaatsgenomen naast KP. Gezellige babbel en eigenlijk het soort gasten die ik voor ogen hield: Levensgenieters met een spontane persoonlijkheid. Top! Even later kwam ook Eddy_V en ??? (ik ben de nickname vergeten) ook even dag zeggen. Na een drankje op naar het ontbijt waar ik een croissant en twee schellekes heps in mijne frak heb geslagen. Aan tafel kon KanariePiet het niet laten om zijn pillekes boven te halen. Eéntje om zijne sjarel staalhard te laten worden en een tweede om de zak met één orgasme leeg te kunnen spuiten  ;D ... dacht ik, maar helaas wat het tegen de rugklachten.  Later op de dag ook nog kennis gemaakt met biged.

Het verdere verloop van de dag voor mij op ladies niveau? Een uurtje met Crystal, een half uurtje met Dominica en een uurtje met Linet. Linet was in vorm waardoor mijn derde orgasme van de dag ook direct de beste van al was. Zoals biged al zei, ze kan ontzettend passioneel neuken voor haar leeftijd.
Rond 23u naar huis vertrokken met een leeg reservoir en drie goeie kamergangen achter de rug. Zondag wou ik normaal naar Golden Time trekken, maar het zal waarschijnlijk toch terug SixSens worden.




Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #569 Gepost op: 5 maart 2016, 12:28:13 »
Ik zag het gespierde lichaam van Sjeufke vanop afstand,

Kijk, eindelijk iemand die het ziet  ;D

een uurtje met Linet.

Ik begrijp nu waarom ik Linet niet meer heb gezien  :lol_hitting:
19 maart, nieuwe ronde nieuwe kansen!  :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke