Auteur Topic: Villa Tinto 44, Carolina  (gelezen 58283 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 44, Carolina
« Gepost op: 6 september 2013, 20:00:13 »

 
[box title=CAROLINA]
Land:             DOMINICAANSE REPUBLIEK
Taal:              SPAANS, ENGELS, NEDERLANDS
Leeftijd:         40-45
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Mollig
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2017, 17:37:13 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 38, Carolina
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2015, 00:32:14 »
Goedlachse Carolina  biedt- na 2,5 maand vakantie- opnieuw haar diensten aan; ze zal ongetwijfeld goed uitgerust zijn om ons nog eens extra te verwennen... :dance2
Zij staat in mijn "Top 6"- ex aequo met die andere "koningin van de nacht", Rosita- wat het aantal "raadplegingen" betreft, welgeteld met 19 bevredigende bezoekjes.... :035:
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2015, 00:52:17 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 38, Carolina
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2016, 01:22:40 »
Ze moet opnieuw ongeveer 2,5 maand afwezig zijn geweest, maar kijk, nu is ze terug in al haar glorie: :dance2 schatje én sextherapeute :adult Carolina !
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2016, 01:59:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 38, Carolina
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2016, 14:03:21 »
Ik ben nog eens "in therapie" :adult geweest bij deze lieve Carolina (ja met die Dominicaanse dames heb OOK IK toch wel iets hoor, sexmachine...) Ze is erin geslaagd mij die, andere Dominicaanse, duivelse Paloma :sign0103: te doen vergeten... Want inderdaad, het werd een schitterende sessie bij dit schatje, en dat na (eigenlijk) te veel alcohol en met maar 40 € op zak: voor deze "Koningin van de nacht" vormt dat allemaal geen probleem; zij  beschikt immers over de gave om mijn familiejuweel om te toveren tot een echte "zauberflöte" :xrated , en Mozartkenners zullen ongetwijfeld snappen wat ik met voornoemde koningin en fluit bedoel...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 38, Carolina
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2016, 09:55:17 »
Ook deze steeds goedlachse topdame is nog maar eens terug van weggeweest ! :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 44, Carolina
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2017, 17:36:28 »
Deze lieve Dominicaanse heeft sedert haar eerste verschijning in het skw begin 2012 constant op VT38 gestaan; 't zal haar daar "te heet" geworden zijn want ze is nu :cheer: plots verhuisd naar VT44. Haar shift (avond/nacht) is onveranderd gebleven.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...