Auteur Topic: Verversrui 12/4 Sara (de vroegere Lena van Duisburg)  (gelezen 6292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/4 Sara (de vroegere Lena van Duisburg)
« Gepost op: 25 juli 2011, 22:28:16 »
Plaats van tewekstelling: Verversrui 12/4
Naam: Sara
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Groen
Lengte dame: 1 meter 60
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Roberto is weeral hier met een primeur. Hij was de tweede klant van Sara in Antwerpen en de eerste die er over schrijft...

Toen ik in de VR voorbijwandelde in de vroege middag zag ik plots een voor mij nieuwe dame. Dus een praatje gaan doen aan de deur. Ze wist me te vertellen dat ze hier inderdaad nieuw was en dat ze vroeger in Duisburg heeft gewerkt onder de naam Lena. Hoewel ze niet mijn type is, ontstond er toch een zekere sympathie en nieuwe dames wil ik altijd wel proberen...

Het is een zeer lieve en leuke vrouw. Onmiddellijk gingen de kleren uit en ze stelde me op mijn gemak. Doe maar rustig zei ze. Dat zijn die momenten dat je al weet dat er niet naar de klok gekeken wordt. Pijpen vond ik niks bijzonder maar ook niet slecht. Laten we zeggen de grijze middenmoot.

Dan heb ik haar zijdelings geneukt en in de spiegel zag ik me haar penetreren. Dat was wel leuk. Het afgemaakt in schildpadje of een soort van liggende doggy ;). Ze stak daarbij een hand aan haar klit en dat maakte het veel geiler. Voor mij dan toch. ;D ;) :P

Hiermee was de druk weeral van de ketel. Sara is een bijzonder lieve dame die haar klanten tracht te plezieren zonder daarbij al te veel zever en show te verkopen.

Gaat ze me terugzien? Ik denk het niet maar met deze service zal ze in Antwerpen wel een vaste klantenkring opbouwen want die was hoger dan gemiddeld zonder extreem goed te zijn.

Jullie reporter ter plaatse: Conny "Roberto" Mus.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/4 Sara (de vroegere Lena van Duisburg)
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2013, 01:38:19 »
Noemt deze Dame zich nu niet terug Lena? Of zijn dat toch twee verschillende. Als dit wel Lena is, dan werkt ze momenteel op Verversrui 12/6.