Auteur Topic: Schippersstraat 29/1 Eva  (gelezen 74112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 Eva
« Gepost op: 18 september 2011, 21:10:12 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 39/3 in de nacht en Schippersstraat 43/3 in de dag, naast Alexandra
Naam: Eva
Nationaliteit: Spaans, dit wil zeggen Roemeens  ;D
Leeftijd: +/22
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC, beffen en alle mogelijke standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten


Hierbij mijn recensie van vrijdagnacht... Al weken had ik haar opgemerkt, een nieuw Roberto - meisje pur sang, deze bevallige Spaanse.

Met Eva heeft het Schipperskwartier er weer een pur sang Roberto - meisje bij, die ik maar al te graag lyrisch beschrijf. Hopelijk is ze zoals goede wijn, dit wil zeggen, komt er een kilootje of 3 bij gedurende de jaren. Nu is ze net iets te mager maar voor de meeste mannen perfect, geloof me vrij.

Toen ik voor het pand SS 39 opdook, zag ik de spanning op het gezicht van "vriendin" Nicolle. Deze keer koos ik voor een van haar buurvrouwen, namelijk de mooie blonde Eva. Nicolle zal dus scherp staan en bij mijn volgend bezoek alles uit de kast halen.  ^-^

Goed, terug naar de mooie Eva nu. Eva is nog nieuw in het vak en dat merk je onmiddellijk. Ze begint met een vriendelijk babbeltje. We komen niet om te praten maar toch vind ik het leuk als dat gebeurt want waar krijg je dat nog? Trouwens, het praten stopt onmiddellijk als de kleren uit zijn want dan kan een gezonde man niks anders meer uitkermen dan een simpele doch kordate "wow", en Eva weet het begot! Dat merk je aan haar ietswat verlegen lach.

Uiteraard stond ik daar nog te klooien met mijn kleren toen Eva me al ontwapenend uitnodigde op bed. Wulps streek ze door haar haren terwijl ze haar benen ietswat opende en weer gaf ze me hierbij een niet hoerige maar verlegen lach. Ik kwam erbij en Eva streelde mijn hele lichaam en gaf mij hier en daar voorzichtig een kusje. Ze graait pas naar een glyder als ze in de smiezen heeft dat pielemans fier overeind staat. Ze weet het condoom ook nog eens sensueel uit zijn verpakking te helpen om hem er dan over te pijpen.

Ik ga hier niet beweren dat het pijpen van een hoog niveau was. Niet alle dames beheersen immers de kunst van het oraal plezieren even goed. Toch zette Eva een zeer verdienstelijke prestatie neer. Tijdens het pijpen komt ze zo naast jouw zitten dat je haar overal mag aanraken en dat je haar overal kan bepotelen. Heel voorzichtig liet ik mijn vinger in haar poes glijden wat werd toegestaan en waar ze zeer goede punten voor krijgt, uiteraard! Zo nu en dan, kijkt ze eens geil en knipogend naar achter. Toch merkte ik een zekere onzekerheid over haar prestatie naar mij toe. Toen ze wou gaan neuken vroeg ik om nog effe door te pijpen omdat het zo lekker was - zei ik om haar vertrouwen te geven. Dit deed haar goed, ze begon vaster en steviger te pijpen. Ze komt er wel.

Dan was het tijd om te neuken. Ze vroeg in welke positie ik dat wilde. Ai, ai, toch een minpunte dan bij deze schoonheid. Het is toch zo'n moodkiller als dat gevraagd wordt een echte hoer moet je al besteigerd hebben terwijl je nog ligt te genieten van de blowjob. Ik zei dus "Just fuck me, baby!". Dat heeft ze gedaan...

Ze vatte de perfecte amazonerit aan op kleine Roberto. Ze begon vrij snel om dan een vitesse lager te schakelen en zachtjes van links naar rechts te wiegen. Dan weer wat sneller, zeer geile heupbewegingen makend. Dan plots inhouden en terug beginnen. Maar vooral en het belangrijkste CONSTANT oogcontact houden om dan haar tieten in mijn gezicht te duwen en ermee over mijn borstkas te strelen. Al geef ik toe dat ik haar voor dat laatste naar onder duwde maar ze had de hint dan toch begrepen!  ^-^

Gelukkig kon ik het volhouden en gingen we over naar doggy! Het werd een plezante en geile doggyrit! Eva begon met de beentjes lekker van elkaar maar die duwde ze al vrij gauw terug tegen elkaar. Ik weet het, ik was ongecontroleerd aan het stoten! Foei Roberto! Sorry Eva. ;D Ik begon het dan maar sensueler aan te pakken wat ze apprecieerde, zag ik aan haar lichaamstaal. Don't finish yet, fluisterde ze me toe! ??? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Het LEEK of ze geil was. Hoe dan ook, ik kon het niet al te lang meer houden en spoot finaal het condoom vol. Ik moest bekomen want het zweet gutste over mijn lijf en ook over dat van Eva!  ;D Ik viel neer op het bed en Eva liet me nog een anderhalf minuutje bijkomen. Waar krijg je dat nog aan het standaardtarief en als je al over de tijd zit, waarbij door het goede weer de straat vol hongerige hoerenlopers loopt?

Eva heeft mij de perfecte GFE gegeven! Ze is nog vrij nieuw in de business en geeft een pure niet professionele service. Hopelijk blijft dat zo.

Het was zeer speciaal! Had ik gisterennacht geluk en was ik de juiste man op de juiste plaats of is het een superactrice en geeft ze een service die standaard hoger is dan die van de andere dames?

De toekomst zal het uitwijzen want ik ga terug. Waarschijnlijk en hopelijk is het een superactrice maar het was echt speciaal...

Dank u Eva, Eva merci beaucoup, Danke Eva, thank you Eva! Dit zijn alle talen die ik ken want ik ben maar een simpele jongen!

 :-* :-* :-* :-* Eva! :-* :-* :-* :-*
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 00:41:09 door Rolly »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2011, 22:06:04 »
Voor de liefhebbers op haar met inkt bewerkte kont heeft ze een tweety - tattoo!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2011, 22:17:55 »
Voor de liefhebbers op haar met inkt bewerkte kont heeft ze een tweety - tattoo!
mmm; tweety, lekker lekker  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2011, 22:25:19 »
mmm; tweety, lekker lekker  ;D

Die tattoo wordt nu wel overschaduwd door mijn handafdruk die nog altijd op haar kont staat te priemen! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2011, 01:45:37 »
Ik ben ze terug gaan neuken en zit nog steeds in dromenland! :)
GFE noemen ze dat denk ik! ;D Wow!

Sexmachine help! Straks word ik nog verliefd en helemaal gepluimd! ;D

Ze werkt niet hetzelfde stramien af want vandaag hebben we alles anders gedaan.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #5 Gepost op: 19 september 2011, 02:00:50 »
Ik ben ze terug gaan neuken en zit nog steeds in dromenland! :)
GFE noemen ze dat denk ik! ;D Wow!

Sexmachine help! Straks word ik nog verliefd en helemaal gepluimd! ;D

Ze werkt niet hetzelfde stramien af want vandaag hebben we alles anders gedaan.
Je verdient geplukt te worden, Roberto, alle mannen verdienen dat  ;D
Ik help dat hoertje wel even met uit te leggen hoe het moet, of ik stuur ze naar Erika  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #6 Gepost op: 19 september 2011, 07:07:05 »
Ik ben ze terug gaan neuken en zit nog steeds in dromenland! :)
GFE noemen ze dat denk ik! ;D Wow!

Sexmachine help! Straks word ik nog verliefd en helemaal gepluimd! ;D

Ze werkt niet hetzelfde stramien af want vandaag hebben we alles anders gedaan.
Je verdient geplukt te worden, Roberto, alle mannen verdienen dat  ;D
Ik help dat hoertje wel even met uit te leggen hoe het moet, of ik stuur ze naar Erika  :D

Nu heb je ze twee keer gehad ... op naar de volgende haha

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #7 Gepost op: 24 september 2011, 22:16:30 »
Heeft er dan niemand ervaring met deze echte schoonheid?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest237

  • Gast
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #8 Gepost op: 24 december 2011, 10:51:29 »
Ik ben het laatste half jaar vaste klant bij haar. (ze staat trouwens overdag in SS43/2,snachts weet ik niet)
Ze maakt me echt helemaal zot, ik heb nog maar bij 1 andere dame zo'n service gehad in het SKW.

Maar spijtig genoeg zullen het haar laatste dagen in Antwerpen zijn.
Volgende week trekt ze naar haar thuisland, ze denkt eraan om ermee te stoppen, of eventueel naar een andere stad te gaan voor deze job.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3 Eva
« Reactie #9 Gepost op: 24 december 2011, 12:28:30 »
Gopher in de nacht staat ze al eens op SS 39/3 dan weer ter hoogte van SS 41. Ze wisselt dus af.
Het is inderdaad een echte schoonheid.

Het leuke aan haar rakkers is dat ze steeds inventief is. Elke keer als je binnengaat daar krijg je nooit een herhaling van je vorige bezoek maar steeds iets nieuws.

Inderdaad ik hoop dat ze in ons Antwerpen blijft!

Gopher en ik zullen er alles aan doen haar te overtuigen. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 (nacht) Schippersstraat 43/2 (dag) Eva
« Reactie #10 Gepost op: 24 december 2011, 21:34:13 »
Het vaste adres van Eva is in de nacht SS 29/1 en in de dag zoals Gopher zegt SS 43/2.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 (nacht) Schippersstraat 43/2 (dag) Eva
« Reactie #11 Gepost op: 2 april 2012, 01:08:41 »
Deze dame is helaas uit het zicht verdwenen. Was een echte topper. Jammer, hopelijk duikt ze nog terug op.


Topic voorlopig (even) op slot.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 (nacht) Schippersstraat 43/2 (dag) Eva
« Reactie #12 Gepost op: 4 april 2012, 13:11:32 »
Deze dame is helaas uit het zicht verdwenen. Was een echte topper. Jammer, hopelijk duikt ze nog terug op.


Topic voorlopig (even) op slot.


Voor de SKW - verslaafden onder ons heb ik goed nieuws! De absolute topper Eva is terug opgedoken!
Voorlopig zou ze op SS 32/3 staan. Ikzelf heb haar nog niet gespot maar hou het in het oog uiteraard!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest237

  • Gast
Schippersstraat 29/1 (nacht) Schippersstraat 43/2 (dag) Eva
« Reactie #13 Gepost op: 4 april 2012, 22:28:33 »
Super,

ik heb haar zelf ook nog niet aangetroffen.
Maar morgen namiddag ga ik toch eens op verkenning gaan denk ik  :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 (nacht) Schippersstraat 43/2 (dag) Eva
« Reactie #14 Gepost op: 5 april 2012, 00:19:53 »
Super,

ik heb haar zelf ook nog niet aangetroffen.
Maar morgen namiddag ga ik toch eens op verkenning gaan denk ik  :)


Ik heb haar vandaag gezien naast Eni op SS 32/2! Ze zag er werkelijk stralend uit!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...