Auteur Topic: Aarschotstraat 64 Joanna  (gelezen 3559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 64 Joanna
« Gepost op: 24 november 2011, 21:24:56 »
Plaats van tewerkstelling: Aarschotstraat 64
Naam: Joanna
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 24
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Donker
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Slecht
Service: Aftrekken, PMC, NMC
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 5  minuten

Ter hoogte van van nummer 64 prevelde ik een gebed voor zoveel moois van de natuur. Een echt prachtige dame met de juiste maten en vooral maten op de juiste plaatsen. ;) Haar prachtig geblondeerd haar kwam onder het Red Light goed tot zijn recht. En bij mij kwam er in de broek al iets een beetje recht.

Ik huppelde binnen, ze nam me mee maar al wat fout kon gaan, ging fout. Zeer onvriendelijk. Ik kom niet voor te praten maar een ijzige stilte en niks terugzeggen als ik het ijs een beetje wou breken tijdens het uitkleden, dat maak je toch ook niet veel mee. Kortom echt verschrikkelijk. Ik ben gewend een gast te zijn bij een hoer. Hier voelde ik mij ongewenst. Het enige punt dat ik niet buiten liep was dat ze men poen al in haar pollen had.

Dus moesten we er wel aan beginnen... Goed, ik was niet onder de indruk van haar ongeïnterresseerd getrek en belachelijk slap gepijp. Ze had ook een zeer sterk geijkte keukenwekker naast het bed geplaatst. Mijn leuter liet het dus afweten en over het neuken kan ik niks schrijven want dat gaat niet met een slappe leuter. Deze stoephoer vond het dan ook nog nodig een lachbek op te zetten met mijn falen. Wijselijk ben ik daar niet op ingegaan...

Mogelijk de slechtste ervaring ooit in mijn nu al veel te lang durende carrière.

« Laatst bewerkt op: 29 september 2012, 14:52:21 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 064 Joanna
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2011, 01:10:13 »
Ja, zo werkt het grootstse deel van de Oosteuropeese dames achter de ramen nu eenmaal tegenwoordig :( (uitzonderingen bevestigen de regel). Zeker les gekregen van de Duitse en Nederlandse raamdames >:( . Lang leve de latinas....jammer dat daar niet zoveel jonge vruchtjes meer van zijn :P

Rolly C:-)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 064 Joanna
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2012, 03:24:14 »
Dame is niet meer actief in Brussel. Topic op slot.