Auteur Topic: Koopliedenstraat Lena  (gelezen 1630 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Lena
« Gepost op: 12 januari 2012, 00:24:49 »
Plaats van tewekstelling: Koopliedenstraat
Naam: Lena
Nationaliteit: Niet gevraagd
Leeftijd: +/- 25
Haarkleur: Blond, lang  ^-^
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, vingeren, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Vanavond heb ik met deze schone een zeer lekkere fuck gehad. Lena is een mooi meisje. Ze heeft een prachtig lichaam. Alles in verhouding. Er waren geen tattoos en siliconen te bespeuren. Zo heb ik ze het liefst...

Ik rekende de kamer af en volgde haar lekkere kont die me binnenlokte in de kamer waar het allemaal ging gebeuren. Bij de overhandiging van de nodige sollen gaf ze me zowaar 3 kusjes op de wang. Lief en speciaal...

Ze had zich ontdaan van haar kleding en ik zag een echt puur natuur, mooi meisje. Kleine Roberto werd er vrolijk van en begon al licht te steigeren. Handmatig werd hij door Lena opgekrikt zodat hij al gauw fier naar het plafond staarde.

Ze deed het jasje erover en begon me heel lekker te pijpen, al had het wel wat dieper gemogen. Toch klaag ik niet. De pijpbeurt was gevarieerd en best wel goed opgebouwd.

Ik legde haar op haar rug en neukte haar zo lekker - lees: ik vond het dus lekker :D. Hierbij hield ze zo goed mogelijk oogcontact. Dan ging ze op haar knietjes en handjes en schoof ik mijn kleine Roberto er achterlangs in.

We werkten het af in schildpadje. Ik was tevreden van deze kamergang.

Mogelijk bezoek ik Lena nog eens als ik op verplaatsing in de Koopliedenstraat ben!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...