Auteur Topic: Eros 26 kamer NR 402, Lea (Hongaarse)  (gelezen 2787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Eros 26 kamer NR 402, Lea (Hongaarse)
« Gepost op: 16 oktober 2014, 02:39:57 »
Een aantal uren geleden heb ik een bezoek gebracht aan de lieve Lea uit Hongarije. Ze werkt in Eros 26 in de 1 na laatste VIP kamer. De Hongaarse Angela die nou achter de bar van Eros 26 werkt, Loredana van het middenpad, Olga van de sexpalace en Ayla aus Perzië hebben in het verleden ook al op deze kamer gewerkt. Heel wat toppertjes hebben deze kamer gebruikt om hun topdiensten te leveren.

Voor elke extra service brengt Lea 20 euro extra in rekening. Standaard service kost bij haar 30 euro. Ik heb gekozen voor nmc + pzc. Pzc doet ze pas na een soa check. Ze kijkt eerst bij de wasbak onder de lamp naar je penis om te checken of er geen wratjes of puistjes aanwezig zijn. Als alles "clean" is, vindt er een pzc plaats. Gelukkig kwam ik de strenge voorselectie wel door. Ik heb haar toen 50 euro overhandigd en zijn we overgegaan tot de daad. Zowel pzc als nmc waren gewoon goed. Ik ga haar overmorgen weer bezoeken. Ze kan echt heerlijk pijpen...
« Laatst bewerkt op: 8 november 2014, 20:21:05 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Lea (Hongaarse) Eros 26 kamer NR 402 Duisburg
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2014, 13:48:37 »
Voor een soa test moeten we dus op kamer 402 zijn onder de blauwe lamp met je leuter  :cheer: waar maak je dat nu mee alleen in eros 26 op kamer NR 402 gisteren kwam ik tot de ontdekking dat lea niet aanwezig was  :cry dus voor mijn geen was er geen controle of er een soa aanwezig was dus heb ik besloten om zaterdag ma is na LR te gaan voor een soa onderzoek  :lol_hitting: