Auteur Topic: Haus 17 kamer 307, Anka (Roemeense)  (gelezen 3875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 17 kamer 307, Anka (Roemeense)
« Gepost op: 19 november 2016, 18:25:15 »
Naam: Anka
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26-29
Lengte: 1.50-1.55
Postuur: normaal
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: ja - arm, been, rug
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Duits (goed)
Service genoten: PMC, HJ, EL, NMC
Extra info: geile PSE-tuinkabouter

Sessie
Deze tuinkabouter van Roemeense makelij al vaker in 17 beneden of op de trap tegen het lijf gelopen, maar wist niet onder welke paddestoel ze zat. Altijd lachte ze geil als ze me zag. Ditmaal kwam ik op de 3e etage aan en daar stond ze. Ze hield me tegen en zei dat ik vandaag haar maar eens moest neuken ipv mijn gebruikelijke dames. Eerst begon ze met haar kontje tegen me aan te rijden om daarna haar kleine handje in mijn broek te laten verdwijnen. Toch wel benieuwd naar deze dreumes ben ik bij haar naar binnen gegaan voor het instaptarief van €30.

Nadat we ons uitgekleed en gewassen hadden het bedje opgedoken en ze begon met haar borsten over mijn lijf en lul te gaan. De wijze waarop duidde al dat ze een PSE-dametje is in turbostand. Pijpen in PSE modus zonder handen, maar af en toe voelde ik haar tanden. Eitjes werden ook meegenomen. Neuken eerst in cowgirl waarbij het leek alsof ze door de duivel op de hielen werd gezeten. Na enkele minuten gewisseld in missio waar ze goed meeging en ik haar heftiger en sneller (ging mee in de PSE) als ik normaal doe neukte.

HHG zeer klein of ik moet zin hebben in een turbo PSE-sessie, waarbij ik zo snel mogelijk mijn kwakje kwijt wil als opwarmertje.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:44:36 door Rolly »