Auteur Topic: Aarschotstraat 130, Elena  (gelezen 5055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest221

  • Gast
Aarschotstraat 130, Elena
« Gepost op: 27 december 2010, 17:12:54 »
Nu ik toch aan het schrijven ben ga ik door!  ;D
De bloedmooie Russische Elena... een echt topmodel... Beetje koel soms, maar een heleboel pluspunten...
1. ze is echt wondermooi...prachtig figuur met eindeloos lange benen en droomborstjes (B-tje) en een meer dan mooi kopje
2. ze begint niet meteen het condoom aan te doen...ze neemt rustig te tijd om even met je fluit te spelen terwijl jij haar lichaam riustig kan verkennen
3. ze houdt wel van andere dan de normale standjes...rechtopstaand pijpen en neuken etc het is er allemaal bij!

Echt een must voor de fans van mooie dames!

Ik weet dat ze in januari op vakantie vetrekt dus hurry up!

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Brussel, Aarschotstraat 130, Elena
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2011, 01:44:11 »
Nu ik toch aan het schrijven ben ga ik door!  ;D
De bloedmooie Russische Elena... een echt topmodel... Beetje koel soms, maar een heleboel pluspunten...
1. ze is echt wondermooi...prachtig figuur met eindeloos lange benen en droomborstjes (B-tje) en een meer dan mooi kopje
2. ze begint niet meteen het condoom aan te doen...ze neemt rustig te tijd om even met je fluit te spelen terwijl jij haar lichaam riustig kan verkennen
3. ze houdt wel van andere dan de normale standjes...rechtopstaand pijpen en neuken etc het is er allemaal bij!
Echt een must voor de fans van mooie dames!
Ik weet dat ze in januari op vakantie vetrekt dus hurry up!
vlg mij werkt deze dame er niet meer, en als zij er TOCH is, WAAR is dan onze vriend Sticky Mike ? ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest221

  • Gast
Brussel, Aarschotstraat 130, Elena
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2011, 17:07:53 »
Hier is uw vriend Sticky Mike! Heb ze een maand geleden nog gezien, misschien dat ze nu op vakantie is. Als ze er staat kan je er niet naast kijken want het is een achte beauty! 's avonds vanaf 18u à 19u ib het rechterraam

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 130, Elena
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2012, 22:02:26 »
Dame is gestopt. Topic op slot.