Auteur Topic: Chopp Inn  (gelezen 3362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Chopp Inn
« Gepost op: 25 maart 2011, 22:59:39 »
Kwestie van al een beetje aan opwarming te doen voor morgen (saunaclub Yin Yang)  vertoefde ik deze namiddag in Chopp Inn in Brussel aan het Centraal station.

Chopp Inn is makkelijk bereikbaar en ligt tegenover een gelijkaardig café genaamd Ravenstein 2.  Met de auto in Brussel is niet aan te raden.  Met de trein stap je af te Brussel Centraal.  Je neemt de hoofduitgang.  Dit is de uitgang met de aanduidingen metro (M – in het blauw-).  Je komt zo het stationsgebouw buiten en steekt een klein straatje recht over om zo weer naar beneden te lopen, weer onder de grond.  In die gang neem je de eerste gang rechts naar boven en je staat al in de galerij.  Ietsje verder liggen links en rechts deze cafés.  Het zijn geen gewone cafés.

Over de Chopp Inn kan ik wat meer kwijt omdat ik daar een goeie twee uur gezeten heb.  Zéker op donderdag vanaf 16.00 uur en ook op vrijdag vanaf 16.00 uur zijn er meiden aanwezig waar je wel wat mee kan tegen betaling.  Voor 16.00 uur en op andere dagen schijnbaar niet.  De prijs voor een cola of een pintje was voor 16.00 uur trouwens 1,60 euro en na 16.00 uur 2,50 euro.  Of het op woensdag ook animatie met meiden is, weet ik niet zeker.  Ik betwijfel het.  Op zaterdag en zondag is het café gesloten.  Dan werken de ambtenaren niet (anders wel?).

Er waren 2 diensters aanwezig en een stuk of vijf dames.  De dames komen binnen vanaf een uur of vier.  De vrouwen lopen meestal in een sexy tenuetje rond.  Eén dame liep in bikini.  Een negerin.  Haar vond ik met vlag en wimpel de mooiste.  Polderknollen zijn er niet aanwezig.  Voor de rest ieders type.  Van erg slank tot normaal, blond en zwart, jong en wat minder jong. 
De negerin had strakke billen en een stevig strak rond kontje, een A-cup en heel mooi lang, een beetje golvend, bruin haar.  Een lolita-type (net niet helemaal).
Zo goed als alle dames wisten mij te vertellen dat ze er elke vrijdag werken. 

Ik heb enkel de negerin weten dansen voor de heren.  Het dansen gebeurt niet aan een paal maar komt ze voor jou privé doen.  Het bleef meestal bij heel dicht bij je komen dansen.  Soms daagde ze wat meer uit.  Komt ze even een kort schootdansje presenteren of mag je wat uit of los doen bij haar.  Het slipje bleef aan.  Ze ging wel topless.  Zij bracht best wat amusement.  Uiteraard komt ze nadien eens polsen of je er niet wat geld voor over hebt.  De andere dames beperkten hun verleiding tot het vragen of ze niet bij jou mochten komen zitten.  De bijna onmiddellijke volgende stap is dan dat ze vragen om hen wat te trakteren of dat de bardame het komt vragen aan de dame.  De bardame is ook voor meer in.  Sommige vragen gewoon of ze wat de drinken krijgen.  Ook de negerin kwam na het dansen zoiets voorstellen op leuke wijze.  Zij deed dat het best.  Zij verdween dan ook keer na keer met een man naar een afgelegen donker hoekje in het café met champagne.  Daar gebeurt dan net wat meer.  Ik zag ze bijvoorbeeld op hem liggen en ook dat hij zat en zij stond voor hem terwijl ze haar kontje in zijn gezicht wreef.  Hoeveel een fles champagne kost weet ik niet.  Een dame komt ook gewoon bij je zitten als je haar een piccolo trakteert.  Een piccolo kost 10 euro.  Hiervoor blijft de dame ongeveer 10 minuten bij je zitten.  Bij mijn vriend vroeg ze of hij op de tweezit tegen de muur wou gaan zitten of zij.  Mijn vriend zat niet aan de kant van de muur.  Hij antwoordde assertief dat ze op zijn schoot mocht komen zitten.  Dit deed ze dan ook maar de meeste mannen durfden blijkbaar zoiets al niet voorstellen. 

Het café is gezellig en donker ingericht met de typische gekleurde verlichting en lichtbollen die je in zulke tenten kan verwachten.  Het café op zich is eerder klein maar groot genoeg voor het aantal dames en bezoekers.  De toiletten zijn rein.  Door het gehele café staan danspalen.  Je betaalt geen inkom. 

Het personeel is erg vriendelijk.  De dames zijn spontaan en heten je hartelijk welkom als ze je al kennen, zag ik. 

Ondanks verzoekjes heb ik de boel vandaag wat geobserveerd.  Het bleef dus bij een korte babbel en enkele kusjes.  Er is geen verplichting om wat dan ook aan de dames te trakteren maar het is wel de bedoeling. 

Er zijn geen kamers aan het café.  Seks is niet mogelijk.  Lekker flirten kan precies pas vanaf het bestellen van champagne.  Als je een piccolo trakteert blijft het bij wat babbelen, vasthouden….  Ik denk niet dat je met tongzoenen en zo moet afkomen, ook niet na het bestellen van champagne (maar dat kan ik niet met 100 % zekerheid zeggen).

De muziek die er speelt, staat niet te luid en houdt het bij easy dans beats.  Ik weet niet of daar binnenkort ook niet meer mag gerookt worden maar in elk geval had ik er totaal geen last van de rook.  Het mannelijke publiek is van alle leeftijden.  Je mag met kleine groepjes binnen en moet niet persé opgekleed zijn. 

Van buiten uit kan je niet binnen zien in het café. 

Tot hoe laat het café open is, weet ik niet.  Wel weet ik dat de dames ons vroegen om na de voetbal (na 22.00 uur dus) nog terug te komen.  Dat hebben we niet gedaan.

Ik vond het een leuk tijdverdrijf.  Mooie meiden gezien.  Twee dansjes en uitdagende moves mogen zien van de negerin en wat leuke dames kort gesproken, aangeraakt en gekust. 

Als je er dikwijls komt lijkt het mij erg moeilijk om niet meer te doen met de meiden.

Zo, een kleine impressie over de Chop Inn.  Ravenstein 2 zou gelijkaardig zijn  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Chopp Inn
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2011, 18:24:17 »
Mijn vriend zat niet aan de kant van de muur.  Hij antwoordde assertief dat ze op zijn schoot mocht komen zitten.  Dit deed ze dan ook maar de meeste mannen durfden blijkbaar zoiets al niet voorstellen. 


Ze kennen Foots nog niet !
Groet, Foots  ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Chopp Inn
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2011, 19:28:21 »
Wat ik nog vergeten te melden was: het viel me op dat zo goed als alle aanwezig dames meertalig waren (Frans, Engels en Nederlands)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Chopp Inn
« Reactie #3 Gepost op: 1 april 2011, 22:32:30 »
Vanavond na het werk hier nog eens binnengespongen.  Van 17.00 uur tot ruim over 19.00 uur (inclusief een klein uitstapje van een kwartier naar de overkant = Ravensteinetablissement). 

Op weg naar het café liep ik de dienster al tegen het lijf.  Ze herkende mij nog van vorige keer en vroeg of alles o.k. was.  Ze was schoon gekleed.  Een kort zwart rokje en haar lange zwarte haren waren nu ook wat meer gekruld.  Ze schitterde nu nog meer dan de vorige keer.  Bovendien is ze erg spontaan, los en vriendelijk.

Binnen waren er een stuk of 5 mooie (vrij) jonge dames aanwezig.  Eén van hen had ik vorige vrijdag zeker nog niet gezien.  Na enkele ogenblikken kwam ze naast mij zitten.  Ze zei een paar woorden, had me nog niet eens aangeraakt en vroeg al of ze wat mocht drinken.  Zo werkt dat natuurlijk niet bij mij.  Ik ben een beetje assertief geweest want ze probeerde het toch nog eens.  Ze bleef nog gezellig wat zitten.  Uiteindelijk nam ze toch het hazepad omdat ze merkte dat ik niet zou toehappen.  Ze voerde later op de avond nog een paaldans- en privéact op.  Nadien kwam ze rond.  Ze vond dat ze een briefje had verdiend.  Best een mooie vrouw.

Later op de avond ontdeed de dienster zich van haar zwart overtenuetje en had je een mooie inkijk op haar prachtige B-cup.  Een groene bh had ze aan op haar zwart tenuetje.  Stak mooi af en ze werd er enkel nog mooier van.

Weeral een heerlijke tijd beleefd gedurende die twee uurtjes.

Wel nog even aanvullen dat een glaasje bubbels 25 euro kost op een bepaald moment (dus niet de tien euro waarvan ik eerder sprak, dat is maar zo tot 16.00 uur).
Een fles champagne kost 150 euro.  De dame houdt daar 75 euro van over.  Van het glaasje bubbels houdt ze 10 euro over (of 2 euro voor 16.00 uur).  Dit maar ter informatie en hopelijk heeft mijn bron het bij het juiste eind.

Ik weet nu ook dat je niet enkel de mogelijkheid hebt om je in een hoekje van het etablissement terug te trekken met een dame met champagne maar dat je ook met de dame op kamer kan.  Of er dan nog iets extra moet betaald worden als je all-the-way wil gaan, is me nog niet duidelijk  ;).

Jammer dat de negerin van vorige week er niet was.  Nadere inlichtingen leerde mij dat ze maar tweewekelijks komt op vrijdag.  Volgende week is ze er dus weer maar dan staat er een dagje PSR gepland  ;).
« Laatst bewerkt op: 1 april 2011, 22:35:18 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man