Auteur Topic: Koopliedenstraat, Andrea  (gelezen 3275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest294

  • Gast
Koopliedenstraat, Andrea
« Gepost op: 31 januari 2012, 22:04:14 »
Een paar maand terug ben ik mee gegaan met de toen 18 jarige Andrea. Albanees van afkomst, donkerharig en een piercing in haar wenkbrouw. Ze stond aan de overkant van het gekende hotel.
Ik weet niet of het aan de klik die er was lag of niet maar ik had een superervaring.. Heb 50€ gegeven en er was totaal geen tijdsdruk, ben minstens 35 minuten binnen geweest.
Na wat gespeel pijpte ze me lang en gevarieerd. Ik moest zelf aangeven wanneer ik iets anders wou. Ik vroeg haar of ik haar mocht beffen en dat bleek geen probleem te zijn.
Na een tijdje werd ze kletsnat en krulde ze in alle mogelijke bochten. Toen ze bijna klaarkwam afgewerkt in missionaris. Ofwel heb ik geluk gehad (ik ben zelf ook nog jong en zie er zeker niet slecht uit...) ofwel is ze altijd zo goed, ik weet het niet...

Een paar weken terug ging ik opnieuw op wandel, veel dezelfde gezichten maar geen Andrea te bespeuren helaas...
Iemand een idee of ze nog actief is?

dankje

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat, Andrea
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2012, 22:41:58 »
Hey Dirtytalk,

Ik ken Andrea. Wel ben ik met haar nog niet op kamer geweest, al wel kort met haar gesproken.

Andrea heb ik het laatst gezien begin december. Bij mijn laatste bezoek aan de Koopliedenstraat, een dag of tien geleden, heb ik haar echter niet opgemerkt.

Heb jij blonde Laura nog gespot want dat is voor mij samen met Elena de koningin van de straat.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest294

  • Gast
Koopliedenstraat, Andrea
« Reactie #2 Gepost op: 1 februari 2012, 23:25:11 »
Ze zijn me beiden onbekend helaas... Ik ben in 2 jaar tijd slechts 2 maar gaan wandelen daar. Twee hele goeie ervaringen (waaronder Andrea) en twee slechte bij meisjes die steeds meer geld vragen om vervolgens niks te doen...
Leuk dat je weet over wie ik het heb, hopelijk duikt ze terug op... Ben benieuwd naar hoe het de tweede keer bij haar zal verlopen...
Als je ze spot, laat het weten, dat zou fijn zijn...

guest294

  • Gast
Koopliedenstraat, Andrea
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2012, 01:42:36 »
Nog een vraagje. Wat is eigenlijk het beste moment om de tippelzone te gaan verkennen? m.a.w. , wanneer zijn er het meeste dames aanwezig? Varieert het naargelang het uur? Op bepaalde dagen? Ik ben voorlopig alleen nog maar op zondagen geweest...
Ben benieuwd...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat, Andrea
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2012, 17:55:49 »
Nog een vraagje. Wat is eigenlijk het beste moment om de tippelzone te gaan verkennen? m.a.w. , wanneer zijn er het meeste dames aanwezig? Varieert het naargelang het uur? Op bepaalde dagen? Ik ben voorlopig alleen nog maar op zondagen geweest...
Ben benieuwd...

Vanaf 21 uur is de keuze het grootst. Op zaterdag is er ook meer beweging dan op een zondag.