Auteur Topic: Antwerpsesteenweg, Christina  (gelezen 5341 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Antwerpsesteenweg, Christina
« Gepost op: 28 maart 2012, 18:23:43 »
Vorige week zaterdag ben ik nog eens naar Brussel afgezakt. Ik wilde de toestand in de plaatselijke tippelbuurt nog eens van dichtbij onderzoeken. De laatste keer dat ik er was was het daar armoe troef, zo een beetje zoals op de markt van Beiroet... Echter, in het verleden is wel vaker gebleken dat wanneer het goed weer is er ook meer te beleven is, en ja, dat was ook nu het geval.
Langsheen de Lakensestraat stonden veel dames in lentekledij hun opwachting te maken, en ook langs de Hooikaai waren behoorlijk wat meiden aanwezig. Een paar junks natuurlijk, je haalt ze er zo uit, maar ook een aantal ferme wijven die in het SKW wel sukses zouden hebben. Echter, het is daar altijd bumperrijden in de omgeving en zo verspil je veel tijd natuurlijk. Ik besliste dan maar om mijn wagen ergens neer te zetten en de buurt te voet te verkennen. Nu, in Brussel parkeer je je wagen best in een bewaakte parkeergarage. Kost geld natuurlijk, maar een inbraak kost nog meer en dat is mij al twee keer overkomen. Een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen... Onderweg naar de parking aan de Botanique kwam ik langs de Antwerpsesteenweg, en op het kruispunt met de E. Jacqueminlaan (aan de kantoren is dat) stonden begot ook nog dames, en dat is lang geleden! Transen staan daar natuurlijk altijd, maar 'echte' jonge meiden, dat dateert al van de glorieperiode en dat is al bijna tien jaar geleden. Afin, toen ik terugkwam van de parking ging ik langs die meiden en ja, het waren echte en niet van de lelijkste! Een van hen, Christina uit Roemenië, heb ik dan maar meegenomen naar het hotel.

Christina dus. Ze is al een paar maanden in Brussel actief, en ze werkt zowat elke avond. Ze heeft lang zwart haar in een staart, is slank gebouwd en heeft een c-cup. We zijn naar het dichtsbijzijnde hotel gegaan, hotel Europe. Kostprijs voor zo'n 'kort verblijf' : 18 euro, de maffia verdient daar goed geld aan. In de kamer heb ik aan Christina 50 euro betaald, voor gewone seks, zoenen en pzc. De kamers van zo'n rendez-vous hotel worden wel onderhouden maar zijn toch wel afgeleefd, als je eens moest weten wat daar allemaal is gebeurd... Op de achtergrond speelde een jaren 70 discomuziekje en op de muur was een zeezicht geschilderd...
We hadden ons ontdaan van alle textiel en ons een beetje verfrist aan de lavabo, en dan maar het bed op. Zoenen vol overgave, en pijpen als de beste. Seks was echter iets te gewoontjes, je merkt dat je 'nummer zoveel' bent. Ik heb verschillende standjes uitgeprobeerd, alleen de vering van dat bed speelde mij een beetje parten. In het Skw zijn er geen bedden maar van die neukbakken, een constructie zonder vering om langer mee te gaan. In zo'n hotel dus niet... Uiteindelijk dan maar gekozen voor 'zij op mij', dan heb je een goed uitzicht natuurlijk.
Na afloop hebben we ons nog een beetje opgefrist, en de dame wou onmiddelijk vertrekken dus tijd voor een babbel was er niet. Wellicht 'moest' er geld binnenkomen... Bwa, het was zeker niet slecht, ik heb al mindere ervaringen gehad.

Plaats van tewerkstelling : Brussel, kruispunt Antwerpsestw./ E. Jacqueminlaan
Naam : Christina
Nationaliteit : Roemeense
Leeftijd : 18-22
Haarkleur : zwart
Kleur ogen : bruin
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : c, siliconen
Uiterlijk : slank, geen tattoos, 1 piercing
Vriendelijkheid : ok
Service : zoenen pzc, nmc
Shift : avond
Kosten : 50
Afspraak nagekomen : ja

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Antwerpsesteenweg, Christina
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2012, 00:32:48 »
Ik vind het jammer dat zoals je schrijft, de glorieperiode van de tippelzones gedaan is. Dat had ik graag meegemaakt.


Ik stel het me al levendig voor Roberto die naar het SKW gaat en dan in de nacht naar huis rijdt door een overvolle Atheneumbuurt. Helaas heb ik dat niet meer mogen beleven.


In Brussel ga ik dan maar tegenwoordig en ik vind het aan de Hooikaai, Lakenstraat en Koopliedenstraat zeker niet slecht! Zoals je zegt, staan daar inderdaad tegenwoordig mooie dames die ook nog eens een fatsoenlijke service weggeven...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Antwerpsesteenweg, Christina
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2012, 05:37:54 »


[box title=CHRISTINA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              FRANS, ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:         1,70m
Model:            Zeer slank
BH:                 C cup, siliconen
Kontje:           Strak
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang, in een staart
[/box]
 
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Veel is mogelijk.
-Alles moet snel-snel gebeuren.
[/box]

[box title=extra info]
Christina is een straatprostituee in Brussel. Ze staat in de buurt van de Antwerpsesteenweg, 's avonds.
Typisch voor deze dames is dat alles zeer 'gejaagd' is, alsof er geld verdiend 'moet' worden...
[/box]
« Laatst bewerkt op: 18 september 2012, 06:09:06 door mechelen »