Auteur Topic: Kity (ex Monica Bernds of Lucy Samya)  (gelezen 2571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Kity (ex Monica Bernds of Lucy Samya)
« Gepost op: 22 januari 2011, 20:11:04 »
Haarkleur/-lengte: zeer konkerbruin tot Zwart, lange dikke bos krullen
Lengte dame: 1.65
Postuur/Cupmaat: normaal/C-echt
Nationaliteit/Taal: Hongaars/Duits, Engels
Leeftijd: 35 denk ik
Tatoeages/Piercings: Tattoo op de buik/zij - Piercings: geen
Service: Erg goed (zoenen redelijk, PZC, beffen, neuken met condoom verschillende posities, aftrekken, massage , geen FT)
Voordelen: Goede, lieftallige service
Bijzonderheden : Heeft een moedervlek bij haar mond.
Nadelen: Geen - vooralsnog, maar wat weet ik nou?
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs: 50,-

Ze gebruikt geen schmink en zo heb ik ze graag. Ze valt bovendien in de leeftijdscategorie waarin vrouwen op hun best zijn, vind ik, een hele boel ondervinding, weten wat een man leuk vindt en er nog goed uitzien.
Ik kende haar nog van enkele jaren terug in Bernds Schieferhof en wist wat me te wachten stond.
Een service zoals het hoort te zijn, zelf het tongzoenen is er op vooruit , en dat is een goede zaak.
Ze vertelde me dat ze na Ome Bernds ook nog Babylon heeft aangedaan, en blijkbaar heeft ze een hele tijd in Samya gezeten Als Lucy.
Gezien er hier in PSR reeds een Monica was, moest ze een andere naam kiezen, dat werd dus Kity, maar namen veranderen zo makkelijk bij die meiden.
Prettig weerzien toch en vrij groot herhalingsgevaar bovendien.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kity (ex Monica Bernds of Lucy Samya)
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2011, 21:03:28 »
Haar pijpkunsten komen gevaarlijk dicht bij de pijpkunstjes van Russische dames, overigens  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kity (ex Monica Bernds of Lucy Samya)
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2011, 19:24:57 »
In Park Sauna Residenz had ze niet zo goed te doen.  In Finca Erotica is ze druk bezet.  Zo zie je maar.  Ze wil hier lang blijven  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man