Auteur Topic: nlnu's asiatour september 2013, deel 1, Bangkok.  (gelezen 41296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
nlnu's asiatour september 2013, deel 1, Bangkok.
« Gepost op: 5 september 2013, 14:12:11 »
Na 11 maanden in het saaie Europa had ik er echt genoeg van. Tijd voor een Asiatour. Geen voorgekauwde Neckermann reis voor deze jongen. Ticket naar Bangkok, de rest komt zoals het komt. Zaterdag ingecheckt in Nana, suf van de reis dus eerst wat proberen te slapen, maar dat lukt nooit zo goed. Tegen tienen eerst maar eens in de G Spot gaan kijken, daar tref je tenminste geen ladyboys en ik heb er altijd wel leuke meiden vandaan gehaald. Deze keer was het een dooie boel. Hooguit acht danseressen en ik als enigste farang. Wat gedronken met de knapste van de meiden, maar die wilde alleen shorttime. Dan kijk ik nog even verder. In een andere gogo een lange slanke Isaan meid gevonden met een mooi figuur. Halverwege het eerste drankje zaten we al lekker aan elkaar geplakt. Tip meegenomen naar het hotel. Na een uurtje stoeien eindigde het feest met een fraaie bodypaint. Van kin tot navel zat ze eronder. Met de handen tegen het schaambeen gedrukt rende ze naar de douche. Ja, pas maar op dat er niks in komt, heb geen zin om een Boris Becker proces aan m’n broek te krijgen. Om vier uur werd ik wakker gemaakt, haar zus had gebeld, er moest voor een baby gezorgd worden bla bla. Dat soort smoezen hoor je wel vaker. Maar morgenavond zou het niet meer gebeuren als ik haar weer mee zou nemen. Droom verder, duizend en een andere mogelijkheden hier, bye bye.

De eerste dag maar in Bangkok gebleven, indrukwekkende stad, maar persoonlijk vind ik een dag ook precies lang genoeg. Boottochtje op de rivier, nog even in Chinatown wezen kijken en ’s middags een nurumassage bij dr. BJ in soi zeven. Waar dat voor staat laat zich raden. Paa glibberde  lekker over me heen met haar mooie C cup, eerst van achteren, toen van voren en kwam uiteindelijk op de juiste plek uit. Na een zachte blowjob  zoog ze het tweede schot van de reis eruit, en liet het met een ondeugende grijns over haar tieten lopen. Weten we ook weer wat een nurumassage inhoudt. Later nog een Thaise Massage zonder extra's genomen bij Ananja's in soi acht. Voelde echt goed, de stijfheid van de vliegreis in een keer weggemasseerd, alle spieren en gewrichten opgrerekt. Gaan we vaker doen.

‘s Avonds eerst eens in Patpong wezen kijken, na soi cowboy en Nana het rld van Bangkok dat ik nog niet kende. Wel apart dat er markt gehouden wordt in een rosse buurt met aan beide kanten van de straat Gogo’s . Tussen de kraampjes door van de ene kant naar de andere. Een straat verderop de ladyboys en de gay afdeling. Een propper wist me een schitterende gaybar aan te raden. Grapjas. De skytrain terug naar Nana genomen. In de bierbarretjes niet zo gauw iets kunnen ontdekken naar mijn smaak. Op straat veel freelancers, en niet allemaal van één geslacht. Een van de jonguhs was zo eerlijk om het uit zichzelf te melden, me ladyboy, have big dick. Fijn voor je, maar die heb ik zelf wel. Een meid viel me op door haar onmiskenbaar vrouwelijke vormen, met haar even gebabbeld, leek me wel een leuke griet. Overdag een gewone baan, ’s avonds soms wat bijklussen tussen de lakens. Pon had inderdaad een mooie natuurlijke C cup en aan de achterkant had ik de handen ook goed vol. Heerlijke zoenster en pijpster. Na de eerste ronde lagen we een uurtje tegen elkaar aan te doezelen. Ineens dat handje weer daar beneden. One more time? Daar zeg je geen nee tegen uiteraard. Tegen drie uur in de morgen waren we klaar met ronde twee en vertrok ze. Hoewel ik zelden een freelancer meeneem, was Pon toch een goede keus. Meer sex dan met die griet van de eerste nacht en voor de helft van het geld.

Meestal slaat na een dag de vermoeidheid toe weet ik inmiddels, je hebt dan al een nacht in dat vliegtuig gezeten ook. De volgende dag vertrokken naar mijn vriendinnetje sinds twee jaar en met haar een paar heerlijke relaxte dagen doorgebracht in een badplaats. Hierna weer fit genoeg voor de volgende etappe, de Philippijnen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
nlnu's asiatour september 2013, deel 1, Bangkok.
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2013, 21:12:06 »
Hoewel ik zelden een freelancer meeneem, was Pon toch een goede keus. Meer sex dan met die griet van de eerste nacht en voor de helft van het geld.


NLNU bewijst hier dat freelancers erg goed kunnen meevallen. :dance2
Echter in het Asia topic raden Foots en doorgewinterde Asia gangers dit ten stelligste af.
Dus is dat freelance gebeuren dan toch niet zo risicovol als dikwijls wordt beweert?

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
nlnu's asiatour september 2013, deel 1, Bangkok.
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2013, 23:59:17 »
Hoewel ik zelden een freelancer meeneem, was Pon toch een goede keus. Meer sex dan met die griet van de eerste nacht en voor de helft van het geld.


NLNU bewijst hier dat freelancers erg goed kunnen meevallen. :dance2
Echter in het Asia topic raden Foots en doorgewinterde Asia gangers dit ten stelligste af.
Dus is dat freelance gebeuren dan toch niet zo risicovol als dikwijls wordt beweert?

Grtz,Dolfie


Totaal foute conclusie Dolfie !


Allereerst NLNU is in de Filipijnen Angeles City geweest, de meeste die dit "overleven" kunnen gans Azie aan. AC is geen makke slappe hap voor onervaren reizigers, die gaan rechtstreeks ten onder, voorbeelden te over.


Ten tweede NLNU heeft ze voor het slapen gedumpt, dus geen onbewaakt moment en ik neem aan zijn centen in de kluis, tenslotte is het ervaren Azie ganger.


Ten derde er zijn wel ok freelancers, niet zozeer op beachroad Pattaya, maar er zijn overal goede en slechte. Er zijn ook verhalen van mensen die de meest gruwelijke dingen mee maken en vandaar de waarschuwingen die je overal leest.


Kortom om zomaar op 1 berichtje de conclusie te trekken dat de freelancers wel ok zijn is wel heel erg kort door de bocht. Hetzelfde als dat er geen goede dames in GT zijn of dat je geen slechte sessie kunt treffen in HP.


Ik heb zelf ook wel eens een freelancer in een kamertje bij Nana plaza geboekt. Echter toen ik klaar was meende ik dat ze geschoren snorstoppels had. Ik vroeg er na en ze antwoordde "Boedda zegt niet alles wat je ziet is echt". Nou interesseert mij dat geen mieter, maar de meeste hadden denk ik toch flink moeten slikken. Ik kon nadat ik toch wel schrok er naderhand slechts mee lachen  :o :)) ;D .


Met deze nuancering sluit ik graag af.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik heb op een "ander" forum wel eens een indianenverhaal gelezen van iemand die alles bijelkaar liegt en schrijft dat hij een Thaise bij een dikke papzak daar van een tafeltje wegtrok. Deze recensie werd zelfs nog "gewaardeerd" door de Beste Recensie van de Maand. Deze recensie was echter ondanks leuk en vlot geschreven totaal bijelkaar gelogen en brengt mijns inziens alleen leden of lezers op een totaal verkeerd inzicht in de Aziatische cultuur. Zo'n recensie kun je hier niet lezen, want dergelijke troep gooi ik rechtstreeks in de vuilbak.


[attach=1]

Dit kan namelijk je laatste actie van je leven zijn, want bv in de Filipijnen knallen ze je daar vlot voor neer. Eh ja daar lopen er genoeg met een blaffer rond en niet voor de sier. Klinkt ook weer ruig, maar trek dat bij Dupke of NLNU maar eens na.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
nlnu's asiatour september 2013, deel 1, Bangkok.
« Reactie #3 Gepost op: 6 september 2013, 18:46:26 »


Totaal foute conclusie Dolfie !


Allereerst NLNU is in de Filipijnen Angeles City geweest, de meeste die dit "overleven" kunnen gans Azie aan. AC is geen makke slappe hap voor onervaren reizigers, die gaan rechtstreeks ten onder, voorbeelden te over.


Hi Foots,helder en klaar!
Inderdaad baserend op 1 bericht kan je niet afgaan + idd het feit dat NLNU zoals jij en Dupke al wat meegemaakt hebben in de Asia area.
Goed om het hier nog eens extra te vermelden dat het erg tricky kan zijn met die freelancers.

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
nlnu's asiatour september 2013, deel 1, Bangkok.
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2013, 19:55:36 »


Totaal foute conclusie Dolfie !


Allereerst NLNU is in de Filipijnen Angeles City geweest, de meeste die dit "overleven" kunnen gans Azie aan. AC is geen makke slappe hap voor onervaren reizigers, die gaan rechtstreeks ten onder, voorbeelden te over.


Hi Foots,helder en klaar!
Inderdaad baserend op 1 bericht kan je niet afgaan + idd het feit dat NLNU zoals jij en Dupke al wat meegemaakt hebben in de Asia area.
Goed om het hier nog eens extra te vermelden dat het erg tricky kan zijn met die freelancers.

Grtz,Dolfie


Tja het komt wat "belerend" over en eerlijk ieder doet wat hij wil uiteraard. Maar van de andere kant spenderen de meeste hier minstens 800,- euro voor de vliegticket, elke dag wel een 30 - 60 euro voor hotel, inentingen, fatsoenlijk eten, want je kunt ook bij een straattentje eten voor een paar euro, dan geniet je vooral van de sanitaire voorzieningen en eventueel de locale doctor of hospitaal.


Echter de fora worden uitgepluist en dan moet op de dame van plezier (waar je als het goed is het meest van geniet) daar moet dan het laatste tentje eruit geknepen worden met alle risico's van dien. Voor mij al redelijk vreemd, maar zo werkt het vaak wel. Bespaar op grote kosten zoals vlucht en hotel want die kopen ze bij de eerste de beste op de hoek en dit geldt vooral degene die hier de eerste keer komen.


Wil je alleen voor het voordeel naar Azie en heb je eigenlijk geen interesse in het land dan is mijn simpele advies: ga niet, blijf thuis en ga naar de saunaclub of gangbang, dan heb je veel meer plezier en "bang for your buck". Dit geldt voor PSE gasten die er een paar dames willen beuken per dag, maar ook voor de pannenkoekende GFE gasten, want die gaan in Azie gegarandeerd een enorme zak geld verliezen aan "post-sales".


Heb je wel interesse in Azie zoek naar geschikte periodes, want vliegtickets verschillen best veel in prijs en vooral ook naar geschikte "girl friendly" hotels, want anders pakken ze je voor een extra bedrag waar je niet op telt. Ofwel dan wordt het een pak duurder ofwel je moet bezuinigen op waar je voor kwam. Niet handig dus !


Ga je voor het eerst, win dan vooraf informatie in. Er is overal genoeg informatie te vinden en genoeg mensen die je goed kunnen helpen ook met sexervaringen. Maar ga geen stunts uithalen, want ik heb heel wat overbodige drama's meegemaakt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.