Auteur Topic: T85 3e keer Thailand Bangkok  (gelezen 11707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
T85 3e keer Thailand Bangkok
« Gepost op: 11 april 2014, 19:34:49 »
One night in Bangkok

Mijn laatste uren in Thailand bracht ik door in Bangkok na op Don Muang geland te zijn nog een uurtje of 4 Bangkok city in, op Don Muang duurde het niet lang voor ik het aan de stok had met een Thaise over een taxi. Ik wilde graag een taxi aanhouden maar volgens deze dame mocht dat niet, echter sprak deze dame zo slecht Engels weer dat ze me niet duidelijk kon maken waarom dat hier niet mocht alleen dat ik terug moest naar binnen waar ik vanuit een rij moest wachten op een rij taxi's die ook stonden te wachten. Na enig aandringen zette de chauffeur de meter aan en er moest verplicht stond op folders ook nog eens 50 bth extra betaald worden voor de chauffeur, het zal wel weer allemaal. Maar goed ik had een paar uur voor ik mijn vlucht op suvarnabumi moest gaan halen en een groot koffer bij me, ik stuurde de chauffeur naar de Patpong rld. om daar voor een een goedkoop short time hotel te kijken om mijn koffer een paar uur te kunnen dumpen. Schijnbaar zijn er nergens grote digitale kluizen waar je zoiets kwijt kunt dus eenmaal aangekomen in de Patpong had ik bij het uitstappen al de eerste propper aan mijn broek met de bekende uitspraak where are you looking for pinpong show? Nee dat zocht ik dus niet ik zocht iets waar ik mijn koffer een paar uit kwijt kon een hotel bij voorkeur, daar wist de regelneef misschien wel iets op ik liep met hem naar een hotel 15 meter verderop. Een kamer voor een paar uur ging niet maar voor 200 bth wilde de security en nachtwaker er wel een paar uur op letten, ik twijffelde nog maar optie 2 was dat pleuris ding mee slepen dus liet hem maar daar staan mijn kostbare handbaggage ging echter met mij mee.

Ik was zo een 2 jaar geleden ook nog in Patpong geweest en er was niet veel veranderd in mijn ogen, snel een hapje Thais gepakt. Een paar kamagra voor thuis, een souvenier voor oma in een van de vele kraampjes. En natuurlijk werd ik met die tas op mijn rug om de 5 meter aangehouden voor een pingpong show of massage. Uiteindelijk me nog even iets in een bar gedronken maar zonder te neuken mijn koffer godzijdank in dezelfde staat als ik het achter had gelaten opgehaald en een taxi gepakt om mijn vliegtuig niet te missen.

Al met al mijn 3e keer Thailand en ik moet tot de conclusie komen dat die me een beetje was tegen gevallen had ik vorig jaar mijn twijfel deze keer weet ik zeker dat de volgende verre rola hola vakantie eerst maar eens naar een nieuw land in Zuid of Midden Amerika gaat. Ben ik helemaal klaar met Thailand nee dat niet maar puur alleen Thailand als vakantie bestemming alleen hoeft voor mij niet meer zo, echter Thailand blijft de gateway to southeast-asia en daar wil ik het ook nog voor gebruiken in de toekomst.
Bestemmingen voor een paar dagen als Hong Kong, Maleisiƫ,Cambodja,Laos,Vietnam maar ook Indonesiƫ en de Filipijnen wil ik nog graag gaan zien en dan kan je wel snel een paar dagen in Thailand als hub gebruiken. Dus ik zeg Thailand tot ziens maar nog niet definitief gedag