Auteur Topic: Schippersstraat 37/1, Tanja ( Pools)  (gelezen 58131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 49/1, Tanja ( Pools)
« Reactie #15 Gepost op: 22 november 2016, 00:50:28 »
Zondag 1 januari 2017 (jawel: Nieuwjaar !) :party0036: zou Tanja's ultieme werkdag zijn ! En vermits deze bijzonder lieve en geile dame nog enkel op zondag ( en dan nog niet altijd...) actief is, rest er niet zo heel veel tijd meer voor de liefhebbers....  :17:
Wat mij opvalt, is dat de dames afkomstig uit Polen stilaan het skw vaarwel zeggen: daarbij denk ik dan aan Anja, Judy, Violetta, Silvia, en "last but not least" Yvonne...Enkel Isa (SS2/1) en Monica (Verversrui 26/5) beiden in de dagshift, blijven volharden, maar laatstgenoemde is dan ook, voorzover ik weet, de meest recente aanwinst uit voornoemd Oost-Europees land... :017:
« Laatst bewerkt op: 2 december 2016, 16:12:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 37/1, Tanja ( Pools)
« Reactie #16 Gepost op: 19 december 2016, 18:23:27 »
Tanja heeft nu al enkele zondagen terug op SS37/1 postgevat; alhoewel ze normaal gezien nog maar tweemaal aanwezig zal zijn (zie eerdere berichten), adres toch maar aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 37/1, Tanja ( Pools)
« Reactie #17 Gepost op: 8 augustus 2017, 04:25:39 »
Tanja is definitief gestopt. Kortelings gaat topic op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...