Auteur Topic: 2-LOVE  (gelezen 141927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #45 Gepost op: 9 september 2011, 02:33:31 »
Dat van die BMW blijft ze overigens staalhard ontkennen.  Ze houdt niet van mannen met gouden kettingen haha  ;)
 Alles op heel laag pitje nu, wordt vervolgd  :-[
Tja, Jabber, het vragen van die BMW is hetzelfde als te vragen wat ze heeft verdiend....dat gaat ze niet aan de neus hangen van de man die ze o zo graag ziet.
Of dacht je dat ze ging zeggen: "Ik zie je graag, maar wordt opgepikt door meneer na het werk... ."
Trouwens, ik vind het nogal 'raar' dat je die vraag gaat stellen aan haar...of het al wil weten...
Het heeft al wel meer op een laag pitje gestaan, ook die crisis overwinnen JULLIE weer  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #46 Gepost op: 17 september 2011, 14:06:41 »
Aangezien ik zeer onbetrouwbaar ben, achterbaks, schijnheilig, voor geen haar te vertrouwen en iedereen bedot, kom ik pas nu met een pasklare oplossing voor jabberwalkie. Veel later dan ik had beloofd, de BB blocking service.
Jabbertje, ik ben voor de eerste keer met mijn nieuwe BB aan het spelen, en ik ben in de wolken.
Weg met Android, weg met Apple, weg met Nokia, lang leve BB  ;D
Een phone appske dat Call Control Blacklist (Lite) noemt, geweldig, zo kan ik zelfs jou blokkeren.
De Lite versie is gratis, de betaalversie kost een habbekrats.
Hier alvast de features van de Lite versie
-blocked calls don't ring
-pickup and hangup mode, calls don't go to voicemail
-100 community blacklist callers (indien je een echte diehard hoerenloper bent, kan je meer dan 100 hoeren blokkeren met de pro versie  ;D )
-personal blacklist and whitelist
-block by earea code
-block private and unkbown callers
-blacklist, lookup and report calls directly from the call log
-calllog shows blocked calls
-privacy mode
-call waiting blocking supported


En verder zeer zeker aan te raden, een must have en kost 5.99 dollar, dacht ik, dat je voor iedereen die je contacteert een andere ledkleur kan instellen.
Rood voor de hoeren die hun regels hebben jabber, ha ha, en groen voor sexmachine, en blauw voor de belastingen.
Je kan zelfs een volledige discoled tevoorschijn toveren als er iemand belt, je een email, sms, mms, of BB berichtje krijgt ;D
Be BUZZ LED Lights and more, heerlijk ha ha




sexmachne - ik ga onmiddellijk vervelende rakkers blokkeren  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #47 Gepost op: 17 september 2011, 15:46:06 »
Aangezien ik zeer onbetrouwbaar ben, achterbaks, schijnheilig, voor geen haar te vertrouwen en iedereen bedot, kom ik pas nu met een pasklare oplossing voor jabberwalkie. Veel later dan ik had beloofd, de BB blocking service.
Jabbertje, ik ben voor de eerste keer met mijn nieuwe BB aan het spelen, en ik ben in de wolken.
Weg met Android, weg met Apple, weg met Nokia, lang leve BB  ;D
Een phone appske dat Call Control Blacklist (Lite) noemt, geweldig, zo kan ik zelfs jou blokkeren.
De Lite versie is gratis, de betaalversie kost een habbekrats.
Hier alvast de features van de Lite versie
-blocked calls don't ring
-pickup and hangup mode, calls don't go to voicemail
-100 community blacklist callers (indien je een echte diehard hoerenloper bent, kan je meer dan 100 hoeren blokkeren met de pro versie  ;D )
-personal blacklist and whitelist
-block by earea code
-block private and unkbown callers
-blacklist, lookup and report calls directly from the call log
-calllog shows blocked calls
-privacy mode
-call waiting blocking supported


En verder zeer zeker aan te raden, een must have en kost 5.99 dollar, dacht ik, dat je voor iedereen die je contacteert een andere ledkleur kan instellen.
Rood voor de hoeren die hun regels hebben jabber, ha ha, en groen voor sexmachine, en blauw voor de belastingen.
Je kan zelfs een volledige discoled tevoorschijn toveren als er iemand belt, je een email, sms, mms, of BB berichtje krijgt ;D
Be BUZZ LED Lights and more, heerlijk ha ha




sexmachne - ik ga onmiddellijk vervelende rakkers blokkeren  ;D

Dank u voor de uitgebreide info sexmachine !
 
Ook ik ben onbetrouwbaar en achterbaks, dus ik weet niet of ik het ga nodig hebben !  ;D
 
Maar ik zal het alvast downloaden en installeren, mocht het ooit nodig zijn ....
 
Standaard out of the box kon het niet volgens mij, maar met zo'n extra software zal het wel lukken.
 
Zelf heb ik een 9700 BOLD, welke heb jij gekocht ?  Toch geen witte hé ?! haha
 
Misschien heb je iets te vroeg gekocht, want ik las in de week dat ze met een hele serie nieuwe toestellen gaan komen, omdat de huidige als "ouderwets" worden aanzien.  Maar het is wel een goed toestel vind ik.
 

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #48 Gepost op: 17 september 2011, 15:51:55 »

 
Dank u voor de uitgebreide info sexmachine !
 
Ook ik ben onbetrouwbaar en achterbaks, dus ik weet niet of ik het ga nodig hebben !  ;D
 
Maar ik zal het alvast downloaden en installeren, mocht het ooit nodig zijn ....
 
Standaard out of the box kon het niet volgens mij, maar met zo'n extra software zal het wel lukken.
 
Zelf heb ik een 9700 BOLD, welke heb jij gekocht ?  Toch geen witte hé ?! haha
 
Misschien heb je iets te vroeg gekocht, want ik las in de week dat ze met een hele serie nieuwe toestellen gaan komen, omdat de huidige als "ouderwets" worden aanzien.  Maar het is wel een goed toestel vind ik.
Neen, geen witte, maar wel een 8250 curve, simpel mar met toetsenbordje eronder, sexmachine kan niet leven zonder toetsenbord ha ha.
Ik heb al alles gehad van telefoons, en deze degradeert HTC en de ipod volledig.
Ik was een beetje bang van de userinterface, maar het is gewoon een geweldig toestel, en eens je een beetje wegwijs bent met de applicaties en hoe het ding in mekaar steekt, tja, ik wil na enkele dagen niks anders meer.
Vooral die LED lichtjes, allemaal instelbaar per sms, contact, email en dergelijk, geweldig, ik ben nu even de apps aan het doorsnuffelen en de meest bruikbare schaf ik aan, en we zien mekaar volgende week wel, dan kan je eens kijken of er iets interessant voor jou bij zit.
De 8250 is inderdaad verkrijgbaar in het wit, maar met mijn zwarte poten zou dat niet goed komen ha ha.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #49 Gepost op: 17 september 2011, 22:05:42 »
Heren BB fanaten,


Misschien dat ik niet begrijp waarom een BB popie is, want ik ben een domme onnozelaar, maar een app voor dames te blokeren is volledige waanzin.
Geef gewoon niet je nummer en een app om op te nemen en meteen weer op te leggen, hoe blij kun je met zo'n optie zijn ?


Ik begrijp het niet, iemand die mij ongewenst belt zal ik dat voldoende duidelijk maken en ik heb nog maar 1 keer een vervelende beller gehad die ik even moest zeggen dat hij niet zo zielig moest doen omdat hij kaal was en mijn klanten afzet.


Kortom noem eens een waardevolle functie die ik niet heb en wat wel nut heeft (awel voor mij dan he).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #50 Gepost op: 17 september 2011, 22:14:20 »
Heren BB fanaten,


Misschien dat ik niet begrijp waarom een BB popie is, want ik ben een domme onnozelaar, maar een app voor dames te blokeren is volledige waanzin.
Geef gewoon niet je nummer en een app om op te nemen en meteen weer op te leggen, hoe blij kun je met zo'n optie zijn ?


Ik begrijp het niet, iemand die mij ongewenst belt zal ik dat voldoende duidelijk maken en ik heb nog maar 1 keer een vervelende beller gehad die ik even moest zeggen dat hij niet zo zielig moest doen omdat hij kaal was en mijn klanten afzet.


Kortom noem eens een waardevolle functie die ik niet heb en wat wel nut heeft (awel voor mij dan he).


Groet, Foots  O0
Heer Foots,


Ik heb een blocker op mijn BB voor mijn ex, want die wil ik NOOIT meer horen, en dat was geen professioneel hoertje...
Tja, sommigen geven hun telefoonnummer aan een hoertje, anderen trouwen ermee, en hoe block je dat? Niet met 5.99 dollar  ???
Ik dacht dat jij het misschien wel zou willen voor je broer te blokkeren  :P ;)
Ik weet niet wat toestel jij nu bezit, heb jij een BB? Dan gaan de apps-ontwikkelaars geen geld verdienen ha ha  >:D :))
Die LED is een zeer handige functie, een kleurtje zodat je weet wie er je belt of een berichtje stuurt, moet ik zelfs mijn leesbril niet opzetten.


En die BB, tal van handige tools, honderden, echt waardevol, de meesten wel betalend maar voor een habbekrats, enkele dollars.
Ik zal hier de meest waardevolle (voor mij dan) posten, met review, we maken er een BB-forum van, en er zijn apps bij die pijpen zonder  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #51 Gepost op: 17 september 2011, 22:40:28 »
Heer RP, SM,


Ik word nooit gebeld door mijn ex en ook nooit door mijn broer. Mensen die mij kennen bellen me niet als ze weten dat ik hun niet mag, ik straal die authoriteit blijkbaar dat uit zonder ledtjes  ;D .


Ik heb een HTC desire op Andriod, ik bel erg weinig, ik SMS vrijwel nooit, E-mail nooit, heb het toestel om gebeld te worden door zakelijke klanten of andere belangrijke zaken en voor te surfen via wifi of op een NL 3G netwerk.


Door de telefoon lullen met dames, dvp, minaressen of andere lange zanikers doe ik niet, heb ik een tering hekel aan, hooguit luister ik naar een langer gesprek met mijn zus.


Welke functie op een BB zou ik blij van worden, awel niet van een ledtje met een kleurlichtje, dat vind ik werkelijk een totaal nutteloze kermistroep brol, ik wil gewoon een naam zien op het beeldscherm en ik neem altijd op. Mocht de andere kant niets te melden hebben, dan zullen ze mij niet bellen. Een ledtje voor mijn leesbril ik dacht dat je het ledtje misschien nog kon gebruiken voor een foto te flitsen of als zaklamp. Dat kan namelijk met een HTC Desire en beide gebruik ik weer wel.


Trouwens de Andriod HTC Desire is ook niet wouw, wil ik ook niet beweren, maar het doet wat het moet doen, maar de browser is niet stabiel en tijdens het bekijken van een video op internet kan deze telefoon spontaan in een eindeloze opstartcylus komen. Remedie Batterij eruit en een harde reset. Tja, het is niet anders.


Groet, Foots  O0





Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #52 Gepost op: 17 september 2011, 22:52:32 »
Heer RP, SM,


Ik word nooit gebeld door mijn ex en ook nooit door mijn broer. Mensen die mij kennen bellen me niet als ze weten dat ik hun niet mag, ik straal die authoriteit blijkbaar dat uit zonder ledtjes  ;D .


Ik heb een HTC desire op Andriod, ik bel erg weinig, ik SMS vrijwel nooit, E-mail nooit, heb het toestel om gebeld te worden door zakelijke klanten of andere belangrijke zaken en voor te surfen via wifi of op een NL 3G netwerk.


Door de telefoon lullen met dames, dvp, minaressen of andere lange zanikers doe ik niet, heb ik een tering hekel aan, hooguit luister ik naar een langer gesprek met mijn zus.


Welke functie op een BB zou ik blij van worden, awel niet van een ledtje met een kleurlichtje, dat vind ik werkelijk een totaal nutteloze kermistroep brol, ik wil gewoon een naam zien op het beeldscherm en ik neem altijd op. Mocht de andere kant niets te melden hebben, dan zullen ze mij niet bellen. Een ledtje voor mijn leesbril ik dacht dat je het ledtje misschien nog kon gebruiken voor een foto te flitsen of als zaklamp. Dat kan namelijk met een HTC Desire en beide gebruik ik weer wel.


Trouwens de Andriod HTC Desire is ook niet wouw, wil ik ook niet beweren, maar het doet wat het moet doen, maar de browser is niet stabiel en tijdens het bekijken van een video op internet kan deze telefoon spontaan in een eindeloze opstartcylus komen. Remedie Batterij eruit en een harde reset. Tja, het is niet anders.


Groet, Foots  O0
Heer Foots,
Ik gebruik een telefoon waar hij voor gebruikt moet worden, dus als ik een zaklamp wil koop ik een zaklamp.
Androis is niet slecht, maar crasht te veel m.i., en dat doet BB niet. Veel stabieler.
Als je een telefoon nodig hebt om te bellen en te sms'en, zonder toeters en bellen, die zijn beschikbaar voor 25 euro.
De technologie stat echter niet stil, en als je het mij vraagt, is BB de ultieme telefoon, die ook nog eens stabiel is.
Iphones en Andoid phones zijn ontorpen voor labiele personen, zoals de dames die wij bezoeken ha ha......


En ik ben niet RP, die is dood en begraven met het afscheid nemen van ijsberenforum  ;D


Ik was reeds lang op zoek naar een betrouwbare telefoon die zijn afspraken nakomt, en die apps zijn nuttig, uiteraard moet je ze wel installeren.
De flashlight (dubbel) is trouwens uiteraard ook een appske en gratis bij BB, maar ik neem foto's met een fototoestel en flits met een studioflitser, fotokes genomen met een mobieltje? Ik krijg er koude rillingen van, is net als op garnalenvangst gaan met een vislijn in plaats van een net  ;D
Dat gezegd zijnde, ik ben volop aan het testen, en het is verdomd leuk te zien welk weer het morgen in pakweg Duitsland is, zonder internet te moeten openen, of te weten waar mijn dochter uithangt zonder haar te bellen via gps tracking, of of of, tal van dingen die je het leven makkelijker maken, en die soms wel eens van pas kunnen komen.
Lekker toch, zo lullen tegen mekaar, je lijkt wel een relnicht  :-*
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #53 Gepost op: 28 september 2011, 21:23:57 »
Vandaag na lange tijd nog eens een pint gaan pakken in 2Love!

Het was er maar kalmpjes. Een paar heren die daar door de dames als meubilair worden bekeken. Dat wil dus zeggen dat Roberto beziens had! :) ^-^

Slechts een paar dames aanwezig en naar mijn normen geen schoonheden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #54 Gepost op: 7 oktober 2011, 22:40:48 »
Dit moet me toch even van het hart ....
 
OK, 2-Love is een uitzuipbar, waar de dames zoveel mogelijk champagne proberen af te troggelen...
OK, de dames moeten zelf maar weten hoeveel ze drinken...
OK, vele dames kappen die champagne onderweg ergens uit, al of niet in de ijsemmer...
OK, sommige dames drinken wel alles op en weten van geen ophouden...
 
Maar .... aan iedere fles verdient de baas en de zoon van de baas toch ook wel een heel deel !
Misschien wel meer dan de dame zelf, want de drank zelf is van bedenkelijke kwaliteit en mijns inziens niet te zuipen van brakkigheid !
 
Als zo'n dame dan op het einde van de avond zoooooo dronken is, dat ze niet meer op haar eigen benen kan staan ...
Dat ze niet meer kan recht staan, dat ze meermaals valt, ook op de parking ....
Dan wordt ze in 2-LOVE in haar eigen auto gehesen door de zoon van de baas en een oude hoer die stikt van jalouzie ...
Ieder aan één kant de dame in kwestie ondersteunend onder haar armen genomen en hup haar auto in ...
 
En dan sturen ze haar de baan op !!!!  "Behouden thuisvaart" .... 
 
Dat terwijl er een taxi onderweg was om haar naar huis te doen, en die zou binnen de 30 minuten arriveren !!!!
Maar de fis-à-papa wou de deur sluiten en in zijn eigen keef kruipen !!!! Dus moest de dame eruit
 
Dan krijg je dit !!!!
 
Dat vind ik schandalig !!!!  Dat vind ik poging tot moord !!!! 
 
Niet alleen voor de dame in kwestie, maar misschien ook voor de tegenligger waarop ze zou botsen eventueel !!!!
 
Het geeft aan wat voor een verschrikkelijke wereld het is !!!!
 
Het kost de dame in kwestie zeker haar rijbewijs voor enkele maanden, plus een fikse geldboete !!!!
 
En waarvoor ?
Voor wat centen van die klant, die haar eigenlijk ook vol kapt ? 
Voor wat centen voor diezelfde baas ? 
Voor de nijd en afgunst van de andere dames die jaloers zijn op de dame in kwestie ?
 
Walgelijk, gewoon walgelijk !!!! Shame on you Peter !!!! Shame on you Karina !!!!
 
Ik hoop dat dit niet knaagt aan het geweten van die zoon van de baas.
Zeker niet aan dat van die oude hoer, want die kan de dame haar bloed wel drinken ! 
De dame in kwestie heb ik geadviseerd om niet terug te keren naar daar.
Hoe kan je daar nog terug aan de slag ?
 
Gelieve reacties zoals 'het zijn allemaal maar hoeren' achterwege te laten, dank u.
 
Jabber

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #55 Gepost op: 8 oktober 2011, 00:31:10 »
TOPIC STICKY  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #56 Gepost op: 8 oktober 2011, 12:27:35 »
Jabber,

Ik ken je als een goed man. Toch was al lang aan mijn oren gekomen dat het dame D. was die ladderzat in de wagen werd gehezen. Die naam maakt je emotioneel en kwetsbaar. Een reactie die ik ook volledig begrijp overigens. Ook als het een andere dame was geweest, had je het ook afgekeurd maar misschien niet zo fel.

Prostitutie is een schimmige wereld Jabber. Daar kan alles en daar zwaaien jalouzie en geld de scepter. We weten allemaal dat er in 2 Love door de dames gezopen wordt dat het een lieve lust is. Toch zie ik dames die behendig genoeg zijn om die champagne professioneel weg te toveren, in een bloemenbak, ijsemmer, op het wc enz.

Is het in die zin dan ook niet de verantwoordelijkheid van de dame? Ze is immers met de wagen naar 2 love gekomen en dan weet je dat je nog moet terugkomen ook.

Ik ken Peter goed genoeg. Uiteraard was er een taxi onderweg en uiteraard had Peter moeten wachten maar die mens staat ook dagelijks met zijn twee voeten in de wereld van de hoeren. Wat denk jij dat die vent al met die wijven heeft afgezien? Soms word je van die hoeren zo moe Jabber dat je zoiets doet. Karina handelt uit jalouzie. De hoertjes drinken elkaars bloed, lees mijn blog. Vraag het Sexmachine. Die heeft nog in Villa Marisol geleefd.

Ik keur zoiets dus absoluut niet goed maar verschiet er niks van dat dit is gebeurd.

Ik ga niet schrijven het zijn allemaal hoeren maar met de hoeren is het elke dag iets nieuws... Het zal niet het laatste zijn dat deze dame en haar collega's nog uitzetten.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #57 Gepost op: 8 oktober 2011, 13:18:57 »
Die naam maakt je emotioneel en kwetsbaar. Een reactie die ik ook volledig begrijp overigens. Ook als het een andere dame was geweest, had je het ook afgekeurd maar misschien niet zo fel.

Heeft niks met emotie of sentiment te maken, is gewoon een reactie als mens.

Het is de reactie die ik verwachtte

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #58 Gepost op: 8 oktober 2011, 15:47:04 »
Allereers, af te keuren.
Een Meid die te veel heeft gezopen, die neem je haar sleutels af en zet je niet in de wagen.


Wel een kanttekening, het gaat over je schatje, Jabber, en zij zuipt die drank zelf uit, tot daar haar verantwoordelijkheid.
Dat ze haar achter het stuur van de wagen durven steken, is te schandalig voor woorden.


En dan nu mijn reactie, en die staat buiten het af te keuren gebeurde, eigenlijk moesten de bazen in de bak gedraaid worden, maar iedere pimp, en loverboy zou in de bak moeten zitten en dan was dit forum nutteloos en onze hobby onbestaande....


Je had toch D afgezworen? Dat heeft lang geduurd ha ha.
En dan nu mijn prognose en ik ben geen helderziende...
Jabber gaat terug kameren met D in die keet, binnen de week. Als je ballen aan je lijf hebt, dan kom je deze tent NOOIT meer binnen, ook al gaat zij terug.
En zij gaat terug, dat staat buiten kijf, voor haar is het poen, en ze zit daar binnen de week terug, het moment dat ze terug centen nodig heeft.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #59 Gepost op: 8 oktober 2011, 16:20:42 »
Je had toch D afgezworen? Dat heeft lang geduurd ha ha.

Ach, we zijn in't zelfde bedje ziek hé  ;)   Tampons is zowat het enige dat ik nog niet heb moeten kopen  ;D
 
Jabber gaat terug kameren met D in die keet, binnen de week. Als je ballen aan je lijf hebt, dan kom je deze tent NOOIT meer binnen, ook al gaat zij terug.

Dat zal nog wel enkele maanden duren !  Ik vond ze daar zo al onvriendelijk, en die oude draak doe ik een malheure denk ik als ik ze zie
 
 
Een dvp met een pooier krijgt af en toe goe wa ros als ze niet genoeg binnenbrengt
 
Een dame in 2-LOVE wordt ook onder druk gezet om te kameren en zoveel mogelijk champagne te bestellen, dan moeten ze maar voorzien in een shuttle dienst denk ik dan !  Of haar boven in een bed duwen tot ze haar roes heeft uitgeslapen ! Maar niet in de auto duwen.
 
En een klant die niet kamert en alleen maar wat komt drinken, die is niet meer welkom heb ik van horen zeggen  ;D