Auteur Topic: NICOL  (gelezen 35469 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
NICOL
« Gepost op: 13 oktober 2013, 20:37:40 »
haarkleur/-lengte: blond/halflang (los, van voor een soort froufrou)
lengte dame: 1,64
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: ?/Duits
leeftijd: 22
tatoeages/piercings: tribal, linkerschouder grote/?
opmerkingen: wittere huidskleur, half jaar in PE

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2013, 16:39:56 »
Als dat geen kleine geile luder is  ;D :shakekontje















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2013, 17:12:35 »
Veulst te wit allezins voor foots :-P Maar weer mooie foto's, vooral als ze daar mekaar aan het aflebberen zijn. Ik wil gerust de derde hond in het sexspel zijn. ;D
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2013, 17:21:32 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2013, 18:25:21 »
Veulst te wit allezins voor foots :-P Maar weer mooie foto's, vooral als ze daar mekaar aan het aflebberen zijn. Ik wil gerust de derde hond in het sexspel zijn. ;D
Zonnebril op je lelijke smoel, en dan weerkaatst dat sletje niet meer in je ogen  :douchen ;D


Maar ik denk dat ze een verdomd geil en lekker ding is.


Feestje in Planet Eden?  :cheer: :017: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #4 Gepost op: 17 oktober 2013, 20:05:17 »
Je la connais bien, elle est de retour au planet eden
super chaude.
Suce bien, elle a un super cul.
Et elle aime aussi l anal qu elle propose.
A conseiller !!!
Dommage pour ses seins..

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #5 Gepost op: 17 oktober 2013, 21:00:25 »
Een echt lekker sletje dus dat van niet veel vies is.


Zo horen we het graag, de geilheid druipt al van die foto's af, wat een lekker  dier  ;D :adult :censored
Met PRETOOGJES  :pompe :happy :035:


Die tieten trekken we ons niks van aan, die laten we wel in de verpakking zitten dan   ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #6 Gepost op: 17 oktober 2013, 22:58:28 »
Veulst te wit allezins voor foots :-P Maar weer mooie foto's, vooral als ze daar mekaar aan het aflebberen zijn. Ik wil gerust de derde hond in het sexspel zijn. ;D

Inderdaad ik zag de mooie dame, maar de foto in het directe zonlicht daar is ze niet wit, nee daar lijkt het of ze radioactief is en zowaar licht geeft. Verder lijkt ze mij de dochter van een timmerman ofwel ik vind naast de te witte huid ook de lippiercing niet echt mijn ding.
 
Maar, ik vind het wel een mooie meid, alleen niet voor mij, of het moet echt wat donkerder zijn. Ik zou deze dame dan ook zomaar kunnen voorstellen om naar de zonnebank te gaan, het zal de eerste meid niet zijn die dit antwoord krijgt op een suggestieve vraag van haar kant die misschien richting kamergang zou kunnen gaan.
 
Bv. Dame zegt "Wie geht's ?"
waarop ik dan antwoord, "Mir geht es gut aber du seht ein bischen Krank aus. Warum geht du nicht zum Solarium ?
 
Iets in die trant, want ik vind een witte huid gewoon niet mooi, daar straalt werkelijk niets sexy van al, alsof je met een spook in bed ligt  :-\ . Ik kap dat dan ook gelijk af.
 
 
Ook Alexa in Babylon zei ik dat ik ze te wit vond en op mijn suggestie naar het solarium te gaan was ze nog veel duidelijker dan ik. NEIN !  Kortom ook dat zal ondanks haar verdere mooie uiterlijk en prima service (ook oraal) geen match opleveren. Ook verder geen overbodige communicatie.
 
vriendelijke groet

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2013, 02:02:51 »
She is in Bab  ;)

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #8 Gepost op: 21 oktober 2013, 00:31:34 »
ja,ik weet dat Foots en SeX&Fun ze veel te bleek en of wit zouden vinden,maar voor mij was ze de knapste meid die ik in al mijn bezoeken in de Babylon heb mogen treffen en niet alleen dat ook de meest geile,
kwam me bij het afscheid zaternacht rond 12h nog een warme knuffel en een innige tz geven,wat ze eigenlijk al bijna de hele dag had gedaan,
kent geen tab oes op de kamer en liet op haar I-phone oa ook verschillende van deze fotos zien,die je hieronder kan vinden,enkele getrokken in Pl Eden.
zij is voor herhaling vatbaar,goede pijpster met ft,goede neuksters,alle possities,aangename persoonlijkheid.
zag er in de nacht moe uit,maar wanneer personeel niet in de buurt is,en Eddy,,,dan zit zij glazen te poelen,aftedrogen en op te ruimen,kan geen rommel zien.
je kan alleen aan haar wat hangende borsten zien dat zij een jonge moeder is

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
NICOL
« Reactie #9 Gepost op: 21 oktober 2013, 11:30:02 »
Nou dat is een optische aanwinst want op de bovenste foto's geef ik haar ondanks de witte kleur een 8,5. Ook zou ik haar zeker kunnen kameren net als Loredana, die nog witter is.


SM en Deket hebben gelijk haar gezicht straalt iets pittigs uit. De onderste foto's in de zon die vind ik duidelijk veel minder. Maar ieder zijn smaak.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.