Forum > ANTWERPEN - SKW

Schippersstraat 25/3, Selena (Roe /dagshift)

<< < (2/25) > >>

Kippenneuker:
Ik ben vorige week nog even met Selena gaan spelen want ik zal haar kinky spelletjes voor een aantal weken moeten missen, ze gaat namelijk op verlof naar het thuisland.

Ik heb haar telefoonnummer maar durfde niet goed bellen om een uur af te spreken omdat de weersomstandigheden niet echt mee zaten. Een beetje gek om dan af te spreken en te moeten vaststellen dat het op het uur dat je moet vertrekken te hard regent om erdoor te lopen.

Op de middag werd het dan toch wat droger dus ben ik maar op goed geluk af naar het SKW gewandeld. Eerst even door de Verversrui en even gaan schuilen in Villa Tinto omdat het weeral terug begon te regenen en daarna de Schippersstraat in. Ik had geluk, Selena stond vrolijk te lachen in haar vitrinneke. De deur ging met een zwier open en ze zei “Je had wel beloofd dat je nog zou komen vóór mijn vertrek maar ik begon al te vrezen dat je me vergeten was”. “Neen schat, ik heb je vorige week toen ik voorbij wandelde toch nog gezegd dat ik deze week nog zou langskomen”.  ::)

Na de gebruikelijke begroetingen en ons beider wasbeurt  bad2 vroeg ze me wat ik vandaag wilde doen. Ik vroeg haar wat ze voorstelde en ze kwam onmiddellijk met een paar dingen af die mij wel leuk leken. Ik gaf haar de gebruikelijke 100 Eur zodat we ruim de tijd zouden hebben en er een leuk spelletje van zouden kunnen maken.

Allereerst mocht ik kiezen of ze haar 23 cm high heels zou aanhouden of deze zou inwisselen voor hoge zwarte latex lieslaarzen. Ik koos voor de lieslaarzen. Dan mocht ik haar outfit kiezen. Ik koos voor haar zwarte latex broekje dat als een string door haar achterspleet loopt zodat haar kontje mooi uitkomt. Boven koos ik voor een zwarte latex bh met metalen ringetjes vooraan. Als ze daar dan zo uitgedost staat dan ziet ze er onvoorstelbaar geil uit  :mistress , zonder dat ik haar nog maar had aangeraakt stond mijn kleine vriend al helemaal omhoog.

Vervolgens hebben we rechtstaand wat met elkaar gespeeld. Ik kon haar rustig overal betasten en de latex gaf toch wel een extra speciaal gevoel. Af en toe gaf ik haar een flinke pets op haar kontje en dat kon ze wel appreciëren. Ze begon geil te ademen in mijn hals terwijl haar beide handjes al rond mijn kleine vriend en mijn ballen zaten. “Oeh”, zei ze, “your dick is very strong already”. Niet te verwonderen als je haar daar zo ziet staan. Ze zakte lichtjes door haar knieën en begon aan mijn tepels te sabbelen en erin te bijten. Ze maakte me nog wat geiler door nog wat verder door haar knieën te gaan en te teasen alsof ze al aan een pijpbeurt zou beginnen. Ze bleef echter op een paar cm afstand van mijn eikel. Jongens, dat was geil!

Ze zette zich op het bed met haar latex laarzen en haar kontje naar mij toe  :shakekontje. Ze trok het latex broekje van tussen haar benen en gebood mij om haar kutje te likken. Ik mocht er lang mee doorgaan en toen haar poes goed nat was likte ik ze helemaal uit. Ze vond het plezierig dat ik haar schaamlippen naar binnen zoog en stuurde me vervolgens richting haar clit. Ze gaf zelf de plaats en het tempo aan en even later zat ze te kreunen en te schokken, ze gebood me om al haar sappen tot mij te nemen. Toen ik dat deed trok ze even terug omdat het blijkbaar allemaal wat té gevoelig werd. Daarna gebood ze me om haar kontgaatje te likken en mijn tong er in te steken.

Dan was het mijn beurt. Ze vroeg of ze me weer moest vastketenen aan het bed. Omdat het mijn laatste bezoek was voor langere tijd vond ik dat niet nodig, ik wilde deze keer nog eens overal aanzitten. Toen vroeg ze of ze me een “masker” mocht opzetten. Ik schrok want ik had recentelijk een stevig verhaal gelezen op een ander forum waar Selena een klant een gasmasker had opgezet. In het gasmasker had ze dan met poppers besprenkelde watten gestopt. De klant was er volledig in mee gegaan maar was er achteraf niet goed van, véél te heftig! Niet voor mij dus, daar begin ik niet aan!

Ze ontdeed zich van het latex broekje en van de latex bh en bood haar borsten aan  :showtits1 zodat ik ze uitgebreid kon betasten, kussen, likken en zuigen. Ze vroeg of ze ook deze keer met haar vingers de prostaatmassage moest doen of dat ik liever een dildo had. Ik koos voor de dildo waarop ze me liet kiezen uit haar assortiment. Ik koos een bescheiden exemplaar qua dikte, de lengte was echter aanzienlijk. “I am gonna put this thing deep in your ass, as deep as I can”, zei ze. Ze deed er een condoom over en voorzag de dildo van het nodige glijmiddel. Zachtjes begon ze mijn kontgaatje te masseren. Ik gaf haar nog even de juiste richting aan en dan schoof ze het ding zachtjes en in stukjes naar binnen. Ik voelde hem dieper en dieper naar binnen gaan. Dan nam ze een condoom en pijpte dat over mijn harde kleine vriend. Ze zwierde één been over mij en gebood mij om met haar poesje te spelen, ik mocht er alles mee doen als het maar nat werd. Ik heb er op gespuwd, mijn vingers er in gestoken, gezogen en gelikt terwijl ik lag te genieten van een extra lange fantastische pijpbeurt. In de spiegel zag ik regelmatig mijn ganse kleine vriend in haar mondje verdwijnen terwijl ze met het puntje van haar tong aan mijn ballen likte en ze de dildo zachtjes in en uit liet bewegen.

Plots zei ze “I am gonna jump on your dick, I want to fuck you”. Ik vind soms het pijpen en het kinky spel al voldoende en hoef daarom niet persé elke keer ook te neuken maar vandaag had ik ook wel zin om mijn kleine vriend in haar poesje te stoppen. Ze vroeg of de dildo mocht blijven zitten. “Ja, en zo diep mogelijk”. Ze zette zich op mij, bracht mijn kleine vriend in haar poes en zakte helemaal door. Mijn kleine vriend verdween tot aan de ballen in haar poes. Ze ging zachtjes op en neer en even later kwam ze heel dicht tegen mij met haar mond op twee centimeter van de mijne, tegelijkertijd begon ze me stevig te berijden. Zo heeft ze een aantal keren van positie en tempo gewisseld. Ik kreeg het alsmaar moeilijker maar wilde eigenlijk nog niet komen dus vroeg ik haar om even te stoppen en daarna verder te gaan met de handmatige afwerking. Ze voorzag mijn kleine vriend van wat olie, duwde de dildo stevig en diep in mijn kont en begon mij zonder condoom af te trekken met haar mond op enkele centimeters van mijn eikel. Als je op zo’n moment een respectloze passant bent dan heb je de kans om recht in haar gezicht en/of mond te spuiten. Gelukkig ben ik niet zo, ik heb altijd voor alle dvp’s het nodige respect en wat niet afgesproken is, dat doen we dan ook niet. Ik voelde de vulkaan opborrelen en vroeg haar om met haar ene hand de dildo te bedienen en met haar andere hand aan mijn balzak te kriebelen. Ik nam het aftrekken zelf even over  :019a en had dus bijgevolg het heft in handen (letterlijk dan) en kon zelf kiezen in welke richting ik mijn zaad zou spuiten. We hadden niet afgesproken dat ik op haar lichaam zou spuiten dus deed ik dat ook niet. Ik spoot het, onder luide aanmoedigingen van Selena, over mijn eigen buik.

Amai, wat was dat weer voor een sessie! Ik moest er even van bijkomen terwijl Selena mij vakkundig proper maakte. Tijdens het spel kan ze soms bitchy zijn maar op zo’n moment komt de lieve Selena dan weer boven.

Tijdens de nababbel kon ik het toch niet laten om nog eens naar het masker te vragen. Bleek dat ze een klein oogmasker wou gebruiken en niet het gasmasker waarover ik gelezen had. Oef, een hele geruststelling! Ik heb haar beloofd dat ze het kleine maskertje volgende keer mag gebruiken en dat vond ze geweldig. Ze mag mij volgende keer ook opnieuw vastketenen aan het bed en ze wil mij dan persé neuken met een strapon. Dat laatste heb ik onder voorbehoud toegezegd want daarvoor moet ik echt in de juiste stemming zijn.

Hoe bitchy en dominant Selena soms kan zijn, zo verlegen en lief is ze tijdens de nababbel. Samen met mij waste ze zich grondig en trok daarna een zwart, blinkend soort kimono-jurkje aan. Ze had ook de latex laarzen al uitgetrokken en ze stond nu op teenslippers. Ik had de indruk dat ze daar zo een beetje verlegen stond te wachten op een laatste knuffel. Vermits ik zelf ook een knuffelaar ben gáf ik haar dan ook die knuffel. Ze pakte me zó stevig vast dat ik er even een raar gevoel bij kreeg   t4517. Dit was meer een écht gemeende knuffel dan een betaalde knuffel. Ik heb zo een vermoeden dat we een heel goede klik hebben en dat dit een (weliswaar betaalde) seksrelatie is die nog wel eens lang zou kunnen duren.

Ik kreeg nog drie afscheidszoenen en Selena fluisterde in mijn oor “Don’t forget me!”. Ze zei dit op zo’n manier dat ik er ook weer een beetje een raar gevoel bij kreeg  t4533 . Het zal wel niet zijn maar ik dacht even dat ze het spijtig vond dat ze mij een maand niet zou zien. Het leek wel alsof ze een beetje bang was dat ik tijdens haar verlof ergens anders zou gaan spelen en daarna niet meer terug bij haar zou komen. Hoe zou ik zo’n fantastische meid nu kunnen vergeten? Natuurlijk ziet ze me terug na haar verlof! Zeker nadat ze deze keer ook weer haar uiterste best gedaan heeft om mij te laten genieten.

Ook deze keer ondervond ik geen enkele tijdsdruk, ik weet zelfs niet met zekerheid of ze de tijd wel in het oog hield. Ik ben weer 50 minuten binnen geweest voor mijn 100 Eur en ik heb van Selena nog nooit een vraag gekregen om bij te betalen.

Ben weer héél tevreden buiten gestapt bij deze topmeid.

Have a nice holiday, my dear! See you in May!

Na mijn bezoekje aan Selena heb ik nog een toertje of twee gewandeld. Voor de komende twee weken moet ik namelijk op zoek naar een alternatief want dan zijn mijn drie toppertjes alle drie tegelijk afwezig. Ik wilde dus het aanbod al eens gaan verkennen maar ik weet natuurlijk niet welke meiden volgende week aanwezig zullen zijn.
Wordt het nog eens de Braziliaanse Celina? Of zal ik voor de allereerste keer Beatrice eens kunnen bezoeken? Misschien wordt het wel Michaella maar daar heb ik nog een eitje mee te pellen over mijn laatste bezoekje en dat zou minder leuk kunnen uitdraaien. Op mijn verlanglijstje staan ook nog

-Claudia
-Micha
-Rushi
-Mona
-Jasmine
-en nog een paar andere dames

Jullie lezen het volgende week wel bij wie ik uiteindelijk binnen gesukkeld ben   :blonde   :ladyinred   :diva   :laydown   :gtgal 

Greetz!

bet(d)weter:
Terug na een afwezigheid van een zestal weken, en wel met een nieuwe "voorgevel": Selena !!!

Kippenneuker:
Je was me weer net voor Bet(d)weter. Ik had gisteren haar bericht ontvangen dat ze terug was en vandaag terug zou starten met werken. Ik was een beetje aan het rondsnuisteren op dit forum en dacht er net aan dat ik nog moest laten weten dat Selena terug was en toen zag ik jouw berichtje verschijnen.

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits1   :blonde 

 :1rij:

broodpoot:

--- Citaat van: bet(d)weter op 19 mei 2018, 14:11:16 ---Terug na een afwezigheid van een zestal weken, en wel met een nieuwe "voorgevel": Selena !!!

--- Einde van citaat ---

En, ziet het er imposant uit?

bet(d)weter:

--- Citaat van: broodpoot op 19 mei 2018, 16:14:04 ---
--- Citaat van: bet(d)weter op 19 mei 2018, 14:11:16 ---Terug na een afwezigheid van een zestal weken, en wel met een nieuwe "voorgevel": Selena !!!

--- Einde van citaat ---

En, ziet het er imposant uit?

--- Einde van citaat ---
Ja hoor, heb de indruk dat ze het zelf nog niet goed gewoon is .... :movingtits

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie