Auteur Topic: Eros 26, kamernummer 220, Lexy Duitse  (gelezen 16645 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamernummer 220, Lexy Duitse
« Gepost op: 28 juni 2015, 14:32:53 »
mijn grootste fout die ik ooit gemaakt heb op de vulkaan  is deze dvp  :banghead: 

lexy ziet er bloed mooi uit en ze hat zo mooi setje lingerie aan en zo geil brilletje op dat ik liep te kwijlen als een boxer in de wandel gang van eros 26 en dat al een maand . dat kleine drie hoekje van stof in de kleur rood en die veter door haar bilnaad maakte mijn zaterdag 27 juni nog geiler  :lol_hitting: ma er werdt roet in het eten gegooid een duitse lotgenoot vroeg of ik mee na bochum ging .en ik had vernomen dat mia daar werkte mia is mijn schatje en een zeer goede dienstverlenende dvp . helaas wou ze door een maandelijks probleem haar dienstverlening niet uitvoeren bij mijn  :cry het was 1.00 uur en geheel gefrustreerd liep ik door bochum im winkel er zat verder niks na mijn zin. en geheel opgewonden en met een volle zak de terugreis na duisburg gemaak . bij aankomst bij mijn auto trof ik een briefje onder de ruiter wisser  van WG. ik loop hem de laatste tijd vaak mis is geen ramp ma ik heb de indruk dat hij zich zorgen over mijn maak  :banghead: lexy was zo rond de klok van 2 nog immer an den arbeid . kwijlent en kwispelent stond ik voor haar deur en zonder te vragen wat haar dienstverlening inhield ma wel te vragen wat het kosten zij ze 30 euro start tarief . start tarief bij lexy houd in alleen ma pijpen en trekken met de lingerie aan  ;D ze had er een tenis arm van wand er is er ma 1 die mijn kan bevredigen met aftrekken en dat ben ik zelf  ;D ik heb geen stendes gemaakt voor die 30 euro  ;) en kans gezien om revans te nemen bij mijn laatste rondje zat haar sleutel van de kamer nog in het slot aan de buitenkant. nu weet ik dat er een borg op de kamers zit van eros 26 van 300 euro ik heb de sleutel in mijn zak gestoken . vanavond ga ik ma weer is na de vulkaan en zal de sleutel terug brengen in ruil voor een picelo met angela en de 30 euro retour van lexy. ik zal een poging wagen haar uit te leggen wat het standaard tarief in hou  pm nm . en als ze accord ga mag ze dat in natura betalen een herkansing zit er dus voor haar in  

gelukkig was de NL yasmin uit amsterdam op kamer 208 aanwezig  waar ik een geile 30 minuten mee gehad heb  :cheer:   
« Laatst bewerkt op: 13 april 2016, 23:05:59 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eros 26 kamernummer 220 lexy Duitse
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2015, 12:43:48 »
om haar dochee compleet te maken doe ik er nog een link bij waar haar fotos staan megaboob opgepast haar cub is 70 E ma de dienstverlening is bager  ;)

http://www.casa-amore.de/damen/sedcard-lexy%20sky-16927.html

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eros 26 kamernummer 220 lexy Duitse
« Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2016, 17:32:14 »
deze dame heeft haar dienstverlening verbetert en nog steeds aanwezig  :039:

Offline Stap1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
eros 26 kamernummer 220 lexy Duitse
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2016, 16:48:05 »
Lexi heeft mij laatst ook belazerd, helaas had ik de berichten hier niet gelezen. Hetzelfde recept: aan de deur zegt ze 30 Euro standaardnummer, maar na betalen als je eenmaal op bed ligt houdt ze haar bikini aan en wil alleen zuigen en trekken...  :017:
Ik had dezelfde reactie als @vulkaan spesjalist : laat haar zo lang mogelijk zuigen en trekken voor haar 30 Euri. Ze heeft er bijna 20 minuten over gedaan voordat ik klaarkwam. Ze deed op het laatst wel haar benen wijd zodat ik aan haar kleine strakke broekje kon voelen, toen spoot ik het cd goed vol.
Wees gewaarschuwd, ga niet bij haar naar binnen!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamernummer 220, Lexy Duitse
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2016, 20:23:05 »
Dat ik er weer ben ingetrapt zeg al meer als genoeg lexy ziet er geil uit met haar d siliconen gehuld in een te kleine bh met over haar billen een te kleine slip waar een smal streekje haar je je toelacht aan de bovenkant van haar slip . iedereen kent het wel zo broekje waar je door de stof de lipjes af kan lezen . vellen mallen stond ik sterk in me kisten . ma 3 weken terug liep ik op me badslippers door eros 26 vellen malen daar voor stond ik voor haar kamer te kwijlen als een jongen boxer ma was sterk genoeg . lexy ziet er uit alsof ze zo uit het mannen blad de playboy is gestapt . ik dag laat ik haar is 50 euro betalen  :lol_hitting:

Wie weet kom ze wat los en wordt ze geil van het geld ma ik had het mis . pijpen onder de maat neuken onder de maat . haar als straf maar kei hard genomen in dogy ik hoop dat ik er van gefleerd heb en in het vervolg sterk genoeg ben om haar te laten staan ;)