Auteur Topic: TRUMPIE STUMPIE  (gelezen 29263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
TRUMPIE STUMPIE
« Reactie #15 Gepost op: 5 november 2020, 20:20:21 »
Ik ga Kim Jong-un nog moeten gelijk geven toen hij zei
" verkiezingen met méér dan 1 kandidaat is teveel gedoe"  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TRUMPIE STUMPIE
« Reactie #16 Gepost op: 7 november 2020, 17:37:33 »
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk witte rook van CNN

BIDEN IS THE 46TH PRESIDENT OF THE USA

Wat gaat Trumps geschifte vrouwelijke prediker van het Witte Huis nu doen?

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
TRUMPIE STUMPIE
« Reactie #17 Gepost op: 8 november 2020, 07:51:12 »
Ik neem al mijn woorden terug want nu ik onderstaand filmpje heb gezien is het een zegen dat Biden gewonnen heeft (als we het gesjoemel even vergeten natuurlijk).



Benieuwd welke wonderen hij nog gaat verrichten !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TRUMPIE STUMPIE
« Reactie #18 Gepost op: 8 november 2020, 10:20:47 »
Het grootste wat hij tot nu toe al verwezenlijkt heef, is Amerika GENEZEN van Trump  ;D
Dat alleen al verdient de Nobelprijs van de Vrede.

Kijk eens naar onderstaande filmpje ....
Een storm aanvallen met nucleaire wapens?
De revolutie heroverden de luchthavens in de jaren 1700  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Het GELUID van windmolens veroorzaakt kanker? Dan kan ik geloven dat Biden dat kan genezen  ;D ;D ;D
Een F35 kan je niet zien als hij in een gevecht naast je vliegt, it is INVISIBLE?
We gaan een steenkoolmijn openen en de kool reinigen, zodat we propere steenkool hebben?
Water is wet, from the standpoint of water???
Injecteer bleekwater in de longen, en bestraal hen met IR????




Ken het niet erger?
Ja hoor, de kleine blijft bweren op "twitter" dat hij de verkiezingen heeft gewonnen en dat er fraude is gepleegd, zoals jij ook suggereert, Mocata ....

Stop the counting in the states where i am in front and losing.
Keep counting in Arizona, because perhaps I can win there.
Stop the counting
Stop the fraud
I won big.




Welk gesjoemel, Mocata? Jij tweet hier net als Trump en Trump junior die onzin zonder bewijzen. Er is geen gesjoemel, de idioot heeft iedereen opgeroepen om NIET per mail te stemmen, Joe Biden heeft iedereen gevraagd op voorhand en per mail te stemmen. Die stemmen werden als laatste geteld.
En niet verwonderlijk dat Biden daar 75 percent van de stemmen haalt, als de grootste  idioot die ooit president was oproept om niet per mail te stemmen;

Want laat ons wel wezen, 70 miljoen Amerikanen hebben op deze idioot gestemd, dat toont alleen maar aan hoe achterlijk de gemiddelde Amerikaan is, dat zegt veel minder over Trump zelf.
Hij weigert nu nog steeds de nederlaag to te geven, hij zou nog liever een oorlog tussen de Amerikanen ontketenen dan zijn verlies toe te geven en Amerika terug bestuurbaar te maken.
Oproepen om Dr Fausti en het hoofd van de FBI te onthoofden, de democratische kandidaten op te sluiten.

Alleen de harde kern van republikeinen blijft over, al de rest distanciëren zich van zijn verkiezingsspeechen en van zijn tweets. Die mensen beseffend at er nog leven na Trump is voor hen, voor Trump is er geen leven meer na 20 januari. Daarom ook dat hij zich zo hardnekkig vast houdt aan zijn "overwinning"

You lost, idiot, the American people voted and you lost .... BIG .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal