Auteur Topic: TAILER  (gelezen 53285 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
TAILER
« Gepost op: 24 oktober 2013, 12:07:16 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg40811#msg40811

 De gang bang show vandaag werd verzorgd door Tailer + Alexandra. Ik prefereerde om te kijken en had geen interesse om mee te doen. Ik raakte echter geïntrigeerd door het lekkere snoetje van Tailer.

[attachimg=1] [attachimg=2]
 
 Naam :Tailer
 Nationaliteit/Taal : Spaans/ Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,58 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 48 Kg, maat 34, hangende B-cups
 Service: TZ/ PZC/ FT/69/ NMC/
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 40 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Ik liet me even door haar pijpen en vroeg haar of ze aansluitend aan de show niet ook even een kamer met me wilde doen. Dat was OK en ik ging even een hapje eten, want de inwendige mens had ik tot nu toe helemaal verwaarloosd. Mijn bioritme draaide blijkbaar nog helemaal op Amerikaanse tijd. Na een half uurtje kwam Tailer naast me zitten. Ze is Spaanse, maar is in Duitsland opgegroeid (hoewel ik me niet aan de indruk kon onttrekken, dat ze toch Roemeense is, maar: who cares?) Eerder heeft ze o.a. als Alexandra in Penelope in Essen gewerkt. Ze was pas 5 dagen hier aanwezig en deed al mee aan de gang bang show. Ze heeft een heerlijk pijpsnoetje met mooie donkere geile ogen, net als op de tienerfoto’s van Nastasja Kinski of Desiree Nosbusch. Tijdens de blow-job tijdens de gang-bang bleef ze me steeds zo lekker genietend aankijken, terwijl ze Wijze Stijve afkluifde en over haar gezicht wreef. En dan weer langzaam van onder naar boven likkend als een lolly. Precies zo moet het voor degenen die er ook optisch van willen genieten. Haar poesje is lekker fris en mals. Tijdens 69 had ik Tailer op een gegeven moment zo ver dat ze mij helemaal vergat en zich steeds zo positioneerde dat het haar maximaal genot verschafte. En dan is het geil om door te blijven likken en af te wachten totdat ze klaarkomt. Ik merkte het weldra aan haar ademhaling en de daarmee gepaard gaande genotskreetjes. En daarbij haar knijpende spiertjes. Ik was het dus gelukkig nog niet verleerd. Daarna was ik aan de beurt. En ik werd beloond met een heerlijke afsluitende blowjob, waarbij ze tijdens mijn orgasme met het puntje van haar tong over het kopje van Wijze Stijve bleef likken. Dat hierdoor enkele shots tegen haar neus belandden, deerde haar niet. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
TAILER (B)
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2014, 21:39:58 »
Uit het algemene topic:

Na een paar dames waar ik al eerder mee gekamerd had was het tijd om eens wat "nieuws" uit te proberen. Hoewel ze al weer een redelijk tijd in Bochum werkt, hadden onze paden elkaar nog niet gekruist (op de dagen dat ik daar was, was zij er simpelweg niet). We hebben het dan over de donkerharige Tailer.

Na een korte tijd op het "wachtbankje" mochten we ons naar een kamer begeven. Eenmaal daar begon Tailer aan aan een goed geslaagde verkenning van Koosjes lichaam en kleine kompaan. Omdat deze behandeling wel goed beviel liet haar zo haar gang gaan en na een tijdje was de verwenning dan helaas voorbij. Daarna werd ik nog wel verwend met een massage van de rug (de massage was aan de stevige kant, maar niet verkeerd).

Tailer
Herkomst: Spanje (naar eigen zeggen)
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Borsten: A/B (natuur, helaas nogal hangend)
Haren: Zwart (middellang)
Taal: Duits
Uiterlijk: Ruim Voldoende
Vriendelijkheid: Goed
Service: Goed
Genoten diensten: Aftrekken (zc), Frans (zc), CIM, massage

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TAILER
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2015, 22:11:02 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]

[attachimg=15]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TAILER
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2016, 21:47:21 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TAILER
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2016, 21:33:24 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
TAILER
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2016, 07:11:55 »
Zal die grijze oplichter weer vol lof over gaan schrijven hahaha
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIA (EX PAUSCHALCLUB TAILER)
« Reactie #6 Gepost op: 5 december 2016, 23:46:55 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
TAILER
« Reactie #7 Gepost op: 30 december 2016, 21:24:11 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.