Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 223380 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #90 Gepost op: 18 juni 2017, 09:09:44 »

* Heb nog nooit zoveel dames zien gebruik maken van een zwembad als hier. Het was fun! Alleen dat reinigingsding en die  kabel in het water...like: really? Moet dat niet buiten de uren van gebruik🤔
Grote mazzelaar ! Je had het mooie weer mee en dan komen de dames dus wel uit hun schulp..!
Dat reinigingsding hoort inderdaad in de ochtend rond te wandelen, waren ze zeker vergeten of er moest tussendoor gereinigd worden vanwege te veel smeerlapperij in het zwembad  :douchen

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #91 Gepost op: 18 juni 2017, 11:02:05 »
Ik besloot net mn eerste KP'tje ooit te doen: ik ga niet naar PSR maar naar Babylon

.... 😆😂

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #92 Gepost op: 18 juni 2017, 11:15:14 »
Ik besloot net mn eerste KP'tje ooit te doen: ik ga niet naar PSR maar naar Babylon

.... 😆😂

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Je hebt groot gelijk, ik begrijp alleen niet wat die foto van Sexmachine in jouw bericht doet  :lol_hitting:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #93 Gepost op: 18 juni 2017, 12:16:33 »
Een meme over internetjokes 😆. Een KP'tje naar de imps is niet moeilijk: reistijd is 1 minuut vs 45 naar psr + langere rit huiswaarts wat wegvalt

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #94 Gepost op: 18 juni 2017, 13:28:25 »
Een meme over internetjokes 😆. Een KP'tje naar de imps is niet moeilijk: reistijd is 1 minuut vs 45 naar psr + langere rit huiswaarts wat wegvalt

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Doe jij 1 minuut van "Hotel Babylon" naar dat oord van verderf ..... je bent een valse trage  :lol ;D

Ga maar eens goed zwemmen met de Imps en maak alle poesjes nat  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #95 Gepost op: 19 juni 2017, 13:14:21 »
Een meme over internetjokes 😆. Een KP'tje naar de imps is niet moeilijk: reistijd is 1 minuut vs 45 naar psr + langere rit huiswaarts wat wegvalt

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Doe jij 1 minuut van "Hotel Babylon" naar dat oord van verderf ..... je bent een valse trage  :lol ;D

Ga maar eens goed zwemmen met de Imps en maak alle poesjes nat  ;)

Ja, ik moest ook eerst naar den auto voor de bagage weer weg te zetten eh, dat is me een afstand man :lol Niet te doen.

Anyway, compleet verbrand door de zon en lang niet meer live ondertussen:

Babylon dag 2 was ok maar kan vertellen dat je na 2 dagen ook echt verzadigd bent. 2 kamergangen kunnen plakken op de 4 van de vorige dag. Er was de vorige avond een glas in 't zwembad gevallen een van de Duitse rakkers werd Zondagmiddag 'levengevaarlijk' gewond aan z'n hand. Direct ontruiming van en geen glazen meer rond het zwembad, alleen bekers. Ze zullen best gauw belichting rond moeten zetten. Deze keer mocht niemand in het zwembad als dat ding bezig was te reinigen. Dat laatste gebeurt vaak dus dat is zowel een voor als een nadeel. Logisch wel. De eerste leerscholing hebben ze dit weekend dus al gehad.

Dit was mijn laatste clubbzoek vòòr de voor velen gevreesde wet, waar ik in Babylon trouwens geen woord over hoorde, en vòòr ik naar Engeland vertrek. Mocht een dwaze terrorist een bom leggen in de ferry en die zinkt, heb ik tenminste weer m'n zwemskills bijgespijkerd met de imps in Elsdorf  8)

Benieuwd evenwel hoe Eddy dat oplost als de dames niet meer in de club mogen slapen want daar gebeurt dat. Alles meer in m'n verslag uiteraard.

Over 2 maanden pas ( :o) plan ik in het verlengde weekend midden Augustus weer clubbzoeken in.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #96 Gepost op: 19 juni 2017, 22:47:32 »
Citaat van: Vazkor link=topic=19657.msg104568#msg104568

Er was de vorige avond een glas in 't zwembad gevallen een van de Duitse rakkers werd Zondagmiddag 'levengevaarlijk' gewond aan z'n hand. Direct ontruiming van en geen glazen meer rond het zwembad, alleen bekers. Ze zullen best gauw belichting rond moeten zetten.

Vrijdagmiddag hadden Licky Luke en ik ook al het advies gegeven aan de vriendelijke bardame,die op het terras kwam bedienen, om geen glazen maar plastic te gebruiken in de tuin en rond het zwembad.
Dat vond zij een goede tip, we werden vriendelijk bedankt en we hadden gelijk al het idee dat er eerst iets mis moest gaan alvorens zij ook iets met de tip gingen doen...
Vreemd dat ze ook overdag dat reinigingssysteem moeten inzetten. Hadden ze toch maar beter eerst informatie ingewonnen bij Sixsens.
En dat geldt ook voor dat goedbedoelde knollenveld, d'r uit en kunstgras leggen!
Blijft verder een leuk cluppie.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #97 Gepost op: 19 juni 2017, 22:53:31 »
Jullie moeten beiden een adviesbureau beginnen voor het inrichten van saunaclubs  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #98 Gepost op: 19 juni 2017, 23:10:48 »
Jullie moeten beiden een adviesbureau beginnen voor het inrichten van saunaclubs  :lol
Nee, het moet een hobby blijven  :lol_hitting:
Vandaar dat de adviezen gratis zijn, dit in integenstelling tot de adviezen die LL en LeL in het dagelijkse leven geven, maar daar betalen wij dan de clubs weer van  ::)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #99 Gepost op: 19 juni 2017, 23:25:19 »
Jullie moeten beiden een adviesbureau beginnen voor het inrichten van saunaclubs  :lol

Als je hun dagelijkse kloffie zou zien dan zou je een andere mening hebben  :lol

[attachimg=1]

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #100 Gepost op: 19 juni 2017, 23:30:22 »
Ik ben meer van deze.......en dan maakt het mij niet uit of het grasveld een knollenveld is......

TEDDY AND the IMP
:lol
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #101 Gepost op: 20 juni 2017, 00:02:15 »
Ik ben meer van deze.......en dan maakt het mij niet uit of het grasveld een knollenveld is......

TEDDY AND the IMP
:lol
[attachimg=1]
Fuck a duck zeg!
Hoe kom je aan die 15 jaar oude foto van Kinga?!?!
 :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #102 Gepost op: 20 juni 2017, 00:07:29 »
Jullie moeten beiden een adviesbureau beginnen voor het inrichten van saunaclubs  :lol

Als je hun dagelijkse kloffie zou zien dan zou je een andere mening hebben  :lol

[attachimg=1]
Voor alle duidelijkheid wens ik te verklaren dat ik niet de schaarsgeklede persoon in het midden ben. Ik ken haar ook niet en heb ook nooit sex met haar gehad!!!
Verder onthou ik mij van commentaar om zodoende nog anoniem over straat te kunnen, maar ik heb geen plakwimpers!! :dance2

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #103 Gepost op: 23 juni 2017, 10:45:40 »
Onderweg naar het Paradijs dat Babylon heet.
Verjaardag in stijl vieren. 8)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #104 Gepost op: 23 juni 2017, 11:51:24 »
Onderweg naar het Paradijs dat Babylon heet.
Verjaardag in stijl vieren. 8)

Happy birthday! And enjoy!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum