Auteur Topic: Saunaclub Xanten algemeen  (gelezen 245476 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #45 Gepost op: 4 juni 2014, 12:30:50 »
In mei de Partytreff bezocht, het was erg rustig omdat het meivakantie was.

De meiden hadden volop tijd en er waren gedurende de middag gemiddeld  mannen aanwezig.  :039:

Eerst een lekker bakkie koffie en daarna langs Paula op de bank gaan zitten. Paula is een meid van eind 20 met een flinke bos hout voor de deur, ze is redelijk nieuw in Xanten en heeft hiervoor in een saunaclub gewerkt.
Terwijl ik aan het bakkie nipte verdween haar handje al verkennend onder mijn badjas en na wat kroelen op mijn borst zakte haar hand naar beneden en vond een al fier staand duikertje, ze keek me diep in de ogen maar ik gaf haar aan nog even de koffie te willen opdrinken. Ze vleide zich tegen me aan en bleef lekker strelen. Nadat ik de koffie op had trok ze me mee naar de bedden  waar ze haar borsten bevrijde. Ik gaf haar eerst een lekkere rug massage die ze zuchtend onderging. Na een tijdje masseren en bodymassage draaide ze om en begon ze een heerlijke pijpbeurt, lekker diep en intens. Na een korte missionaris kwam ze op me zitten en reed me naar het hoogtepunt terwijl ik mooi zicht had op haar dansende borsten.  :tietjes Ze liet me rustig komen en nam de tijd voordat ze afstapte en alles schoonmaakte. Daarna een lekkere douche.

Na een lekker soepje nam ik plaats op een lege bank, bleek dit de bank van Antonia en Katja te zijn, twee goede vriendinnen. Antonia kwam als eerste en nam naast mij plaats op de bank, niet slecht, Antonia is één van de mooiste dames in het huis met een paar flinke sili's, cupje D of E. Ze is een aangename gesprekspartner en spreekt goed Duits. Kort daarna kwam ook Katja weer terug en kwam aan de andere kant op de bank zitten. Katja is zelf iets minder in het voeren van gesprekken maar door Antonia kwam er een leuk gesprek op gang tussen ons drieën. Antonia vroeg of ik een duo of een trio wilde,..  :trio ..dat laat ik me geen twee keer vragen, een trio natuurlijk. Samen togen we naar het laatste bedje in de rij en binnen een mum van tijd lagen onze kleren op de grond. Antonia heeft een paar stevige borsten die fier vooruit steken, Katja heeft een flink hangende cup C. Daar lag ik dan, aan elke zijde een naakte dame en in elke hand een borst die ik stevig mocht door kneden. Antonia schoof langzaam naar beneden, Katja schoof omhoog, voor ik het wist zoog Antonia zich vast aan mijn duikertje en ik zoog me vast aan de borsten van Katja die in mijn gezicht bungelden. Antonia had inmiddels een rubbertje gemonteerd en kwam op me zitten. Ik hoefde niets te doen, Antonia bereed me en Katja smoorde me door haar borsten in mijn gezicht te duwen, heerlijk toch! Natuurlijk wat dit niet lang vol te houden en ik kwam met een knal. Na het schoon maken kwamen beide dames nog lekker teen me aan liggen om te knuffelen.  :inlove

Weer een lekkere douche en wat drankjes later stond ik op de veranda te genieten van het heerlijke weer toen Mona zich tegen me aan drukte. We zijn nog even op een bank gaan zitten om te kletsen (viel niet mee vanwege haar beperkte Duits), haar hand was steeds actief onder mijn badjas. Toen ze het gewenste resultaat had bereikt :-) zijn we naar een bedje getogen en heb ik haar eerst een stevige massage gegeven, ze had zelfs olie in haar tasje. Ze genoot ervan, dat kon ik ook terug zien in de actie daarna, ze zoog aan alles waar ze maar aan kon zuigen, waarna ik haar stevig in doggy nam en eindigde met haar bovenop waarna ik mijn laatste druppels in het rubbertje spoot. Omdat het rustig was kwam ze nog geruime tijd tegen me aanliggen op lekker te kroelen.  :great:

Na deze sessie nam ze aan de deur nog afscheid met een stevige tongzoen en hoopte dat ik snel weer kwam.

Al met al een heerlijk relaxte middag met een grote kans op herhaling.  :sign0098: Wel jammer dat Elvira weg is, was toch altijd ff heerlijk met deze MILF

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #46 Gepost op: 22 juli 2014, 21:09:36 »
Xanten eindigt als Partytreff?
Juist gelezen op een ander forum:
"Na informatie van de gastvrouw gaat de huidige formule nog maximaal 2 maanden door.
Daarna wordt het een model richting €60 entree en dan per sessie €50 voor 30 min met de meiden zelf afrekenen."
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #47 Gepost op: 23 juli 2014, 10:21:32 »
Ik lach me kapot. Daarmee zitten ze op het prijsniveau van clubs als GT/LR/PHG. Er zal heel wat moeten veranderen in Xanten om ook maar in de buurt van die clubs te komen.

De dikste/oudste/lelijkste vrouwen eruit, en met de anderen een serieus functioneringsgesprek over de te verlenen service. Want ze zijn daar aan snel afwerken gewend, en van tongzoenen hebben ze nog nooit gehoord. Denk niet dat de leiding dat op zal pakken. Zal eerder een spetterende aankondiging van komen. Ik zie de reclamecampagne alweer voor me. PTX zijn meesters in het misleiden van klanten. De beste fotoshopfotograaf van Duitsland waart daar rond, en ze schromen ook niet om plaatjes van modellen van internet te plukken en te gebruiken. Dat je jezelf van je beste kant presenteert is normaal, dat doet iedereen, maar Xanten bedondert de boel ronduit. Een vrouw als Elvira, heel aardig mens overigens, niets op haar tegen, maar die stond een paar jaar gelden doodleuk op de site als hebbende 34 lentes. Terwijl kwatongen beweerden dat ze al AOW genoot. Lijkt me wat overdreven, maar ik sluit het ook niet uit. In ieder geval dik in de 50. Toen dat niet meer te verkopen viel hebben ze haar maar eens opgeschaald naar 41. Dat moet een knallend verjaardagsfeest zijn geweest, in één klap 7 jaar erbij. De laatste tijd stond er helemaal geen leeftijd meer bij, is voor de geloofwaardigheid ook maar beter ook.

De laatste keer dat ik er was, werd het een compleet fiasco. Dat was al op de nieuwe locatie, die was toen net open. Een vrouw (ex Amnesia, kan nooit veel zijn) stond te boek als hebbende een "D cup". Dat klopte denk ik ook wel, maar ze waren alleen vergeten erbij te vertellen dat hij tot op haar navel hing en onder de acné zat. Ik ben er nog altijd niet uit welke puist nou de tepel was. Met dat beeld op mijn netvlies ben ik met een misselijk gevoel vertrokken naar van Goch en heb me daar een slag in de rondte geneukt. Hoewel ik in het verleden best wel eens leuke dagen heb beleefd in Xanten, heeft dit akkefietje me de deur voorgoed doen dichttrekken.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline witte

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #48 Gepost op: 29 augustus 2014, 18:28:38 »
Weet iemand waar Marta nu werkzaam is?

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze's kennismaking met PT-Xanten.
« Reactie #49 Gepost op: 19 oktober 2014, 11:31:59 »
Niet zo positieve berichten uit het verleden maakten dat ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat ik toch wel enigszins sceptisch de reis van 146 KM aantrad.
 
 De club is makkelijk te vinden. Parkeerplaats zat voor de deur. De meerderheid van de kentekens was geel/zwart toen ik om 12:30 arriveerde.
 
 Ontvangen werd ik door Theke Barbara die meteen een meid (Maya) regelde om me een rondleiding door de club te geven. Eerste indruk was dat de club bijzonder schoon en hygiënisch is. Omkleden geschiedt in de kelder, waarna je geacht wordt de sleutel bij de theke in te leveren. Ik gaf er echter de voorkeur aan de sleutel zelf bij me te houden. Toch wel makkelijker als je tussendoor iets uit je locker wilt pakken.
 
 Wat positief opviel aan het ontbijt was de kwaliteit van de worst. Negatief was de kwaliteit van het drinken. Ik dronk de hele dag jus d’orange en appelsap, maar dat was geen vruchtensap, maar slechts vruchtennektar. Dat is goedkoper want bevat maar 50 % vruchtensap. De no-name cola heb ik ook even geproefd, maar dat is ook maar een slap surrogaat. Lekker te drinken bij het eten was wel het “Simon Traugott” bier dat je hier kunt krijgen. Met zo’n naam moet het wel van Joodse oorsprong zijn.
 
 Ik had toch wel wat openbare geile acties verwacht, maar werd daarin toch teleurgesteld. Zouden er niet om de zoveel tijd publieke gang bangs plaatsvinden? Vandaag geen enkele keer, althans ik heb er niets van meegekregen. Er wordt niet getongzoend, (behalve één meid die dit bij wijze van uitzondering toch met me deed). FT is ook uit den boze. Blijkbaar kan het wel als er de beurs voor getrokken wordt.
 
 Een meid vroeg me tot twee maal toe haar een champagne te spenderen à raison van EUR 50,=.
 
 Er zouden afgelopen en komend weekend feesten geprogrammeerd staan. Derhalve hadden de meiden wat minder energie. Daar ben je dan mooi vet mee als je als bezoeker op een Dinsdag de club voor het eerst bezoekt. Ik kreeg wel mee dat er binnenkort een leuke olieparty georganiseerd wordt. Een kamer wordt dan helemaal met plastic bekleed, waarna Barbara alle aanwezigen eventjes met baby-olie komt bespuiten. Dat lijkt me een leuke glibberparty te worden.
 
 Hoe zit het dan met de kameractie?
 
 Antonia:
 
[attachimg=1]

 Antonia stelde zich voor als een Italiaanse. Leuk. Ze ratelde het taaltje inderdaad rap en temperamentvol als een echte Italiaanse. Dus dit was geen surrogaat Roemeentje. Zij was hartstikke goed bezig met me op de enorme matras in de ronde aanbouw aan de voorkant. Ik stond op het ultieme punt haar huig vol te schieten. Voor de zekerheid toch maar eens vragen of dit in haar service pakket zat. Dat was niet zo en een flinke domper op de feestvreugde. Dus zonder orgasme maar afgesloten en met een heftig protesterende wijze Stijve weer terug naar de bar. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
 Trio met Lucy + Tina
 Dan werd ik ingepalmd door 2 blonde Bulgaartjes. We zaten buiten wat te ginnegappen voor zover dat mogelijk was, want Lucy sprak geen woord over de grens. Alles moest met behulp van Tina vertaald worden. Al snel kwam het voorstel om een trio te doen. Geen probleem, ware het niet dat een wat oudere Nederlander de uitnodiging opvatte om ons naar de mat te begeleiden. Vrij bot werd hij echter door de meiden teruggestuurd.
 
 Het trio zelf was een ramp. De dames wensten niet samen simultaan te pijpen. Ze keken me aan alsof ik ze een bijzonder onzedig voorstel had gedaan. Als de een gepijpt had, moest er eerst een batterij doekjes bijgehaald worden, voordat de ander haar lippen over Wijze Stijve wenste te stulpen. Bij het neuken kwam het beruchte handje voor het poesje, terwijl de andere meid werkeloos toekeek. Ik werd er eigenlijk een beetje recalcitrant door en heb Tina een hele tijd in doggy genomen, zonder klaar te komen. Daarna wilde ik Lucy een zelfde behandeling geven, maar zij meende dat dat niet kon, want ik had Tina al geneukt. Uiteindelijk deze kansloze missie dan maar afgekapt.
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Lucy: 3,0/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Tina: 2,5/10
 
 Trio met Maja (zie foto) en Sarah:
 
[attachimg=2]

 Roemeense Maja had me met de Bulgaartjes op de matras bezig gezien en via oogcontact hadden we elkaar al duidelijk gemaakt dat dat hem niet ging worden. We troffen elkaar weer in de bar en met Roemeense collega Sarah erbij werd het echt gezellig onder ons drietjes. Zij wilden weten hoe de Bulgaartjes het ervan afgebracht hadden en spraken er schande van. Alle meiden krijgen hetzelfde betaald en dan mag je ook van iedereen voldoende inzet verwachten.
 Ik wilde wel eens kijken hoever ze daarin zouden gaan en beklaagde me over het gebrek aan erotiek op de bank of in de barruimte. Was de dag ervoor geen “Blasen an der Bar” Mottoparty geweest? Dat was de dames hun eer te na en ze zouden het wel even compenseren. Eerst ging Maja wel aan Barbara vragen of dit OK was. Nou, dat heb ik geweten. Maja ging voor me op haar knietjes zitten en trok m’n badjas open. Sarah knielde naast me op de bank. En ja hoor, lekker simultaan glibberden twee tongetjes langs Wijze Stijve op en neer. 4 ranke handjes en 20 vingertjes toverden overal bijzonder prettige gevoelens. Dat werd vervolgd op de matras, die je d.m.v. een gordijn wat intiemer kunt afscheiden van de rest. En daar bewezen Maja en Sarah het verschil met de Bulgaarse brigade. Een trio zoals het hoort, met geile interactie. En eindelijk kon Wijze Stijve z’n overdruk lossen. Helaas niet met een FT, maar Maja presenteerde haar borsten en Wijze Stijve spoot er een goeie lading latex white monodek tegenaan, met een beetje collateral damage op haar kin.
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Maya: 7,0/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Sarah: 6,0/10
 
 Sarah heeft zeer korte (bijna jongensachtig) haren en opvallende tijgerachtige pigmentvlekken op haar lichaam. Toen het tegen 18:30 wat rustiger qua bezoekersaantal werd, mocht ze er voor vandaag een eind aan breien. Samen met Antonia. En toen waren er nog maar 7 meiden.
 
 Melissa

[attachimg=3]

 Melissa is Hongaarse. Duidelijk was dat ze aandelen heeft in de fabriek die vochtige doekjes verkoopt. Die gebruikt ze namelijk belachelijk veel en vaak. Een carrière als autowax polijster ligt nog voor haar in het verschiet. Bovendien heeft ze een voorvochtfobie dus al snel moest er een condoom omheen en werd er alleen nog maar PMC gepijpt. Melissa is wel goed befbaar. Dat bleek toen we in standje 69 wisselden. Ze liet zich helemaal gaan. Zo goed zelfs, dat ik ze me er vrij goed van overtuigd heeft dat ze een orgasme onderging. Ik echter niet, want toen ze eenmaal aan haar gerief gekomenwas, vond ze dat ze haar 10-minuten plicht gedaan had en dat ik later maar een vervolgkamer met haar moest doen. Wijze Grijze sexapproval™: 4,5/10
 
 Maya
 Aangezien het vandaag wellnesstag was, heb ik maar eens bij Maya geïnformeerd naar haar massage kwaliteiten. Daarvoor wordt je mee naar de kelder genomen en mag je op een massagetafel plaatsnemen. En toen? Een fysiotherapeutische massage is aan mij niet zo besteed. Dus het maar gelaten bij een erotische oliemassage van Wijze Stijve en belendende gebieden. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
 Katy

[attachimg=4]

 Katy is Dominicaanse en ze had me een massage in het vooruitzicht gesteld. En dat was de verrassing van de dag. Eerst werd met een geweldige PZC gestart waarbij ze met haar vingers bijzonder aangename trucjes rond m’n sluitspier uithaalde. Royaal olie erbij en de tweede spuitfontein van vandaag mocht tegen Katy’s parmantige tietjes aan kletteren. Was de sessie daarmee afgelopen? Nee hoor. Het was per slot van rekening wellnesstag en dan kon ik ook een peelingbehandeling krijgen. Je wordt dan helemaal ingesmeerd met een of andere vettige crème die ook kleine zanddeeltjes bevat. De bedoeling is dat dan je dode huiddeeltjes weggescrubd worden, waarna je huid babyzacht wordt. Al met al een interessante gewaarwording om eens meegemaakt te hebben.
 Als afsluiting moesten we natuurlijk wel samen gaan douchen, want die glibbertroep was je niet zo maar even zelf van je rug. Kathy was me hierbij behulpzaam. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Sofi 1

[attachimg=5]

 Sofi is al wat ouder, maar zeer vriendelijk om mee om te gaan. Ik beklaagde me bij haar dat mijn eerste kennismaking met de club niet onverdeeld gunstig had uitgepakt en dat de inzet van sommige meiden te wensen overliet. Sofi nam me mee naar de grote matras en gaf me een zeer goede pijpsessie met bijbehorende lekkere erotische massage. Klaarkomen mocht ik tegen haar borsten, maar (uiteraard) niet in haar mond. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Sofi 2
 Ik was me gaan douchen en ging buiten weer bij Sofi en Melissa zitten, die er een sigaretje zaten te roken. Het was 23:00. Één kamer zat er toch nog wel in? “Dames: Het is wel de bedoeling dat ik me op de weg kan concentreren en niet 1 ½ uur naar een kloppende en mopperende Wijze Stijve moet gaan zitten luisteren. Wie gaat er nog met me op de kamer?” Sofi schamperde dat dat niet meer veel kon voorstellen. We waren immers net 10 minuten van de kamer af. “Nou dame, laat dat dan maar aan Wijze Stijve over”. Deze keer belandden we in de intimiteit van een kamer. Gelukkig, want ik wilde toch nog wel wat Nederlandse chromosomen hier in Xanten achterlaten. Met hulp van de ervaren tong en handen van Sofi lukte dat wonderwel binnen 10 minuten.
 
 En zo kon ik toch nog op een enigszins schappelijk tijd van 23:30 vertrekken. Wijze Grijze is weer een stukje wijzer geworden.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Partytreff Xanten vandaag: 4,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

   

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2014, 11:38:54 door Wijze grijze »

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Sfeer en echte omschrijving dames
« Reactie #50 Gepost op: 3 december 2014, 14:03:24 »
Vorige week na een paar maanden weer eens  in Xanten geweest. Bij binnenkomst werd ik aangenaam verrast door een nieuwe donkerharige Theke. Veel vriendelijker en correcter dan de laatste tijd de erg chagrijnige en niet klantvriendelijke blonde Barbara. Ook hoorde ik van sommige meiden dat ze blij waren dat Barbara er niet was, omdat ze door haar gedrag de meiden regelmatig geld kost. Doordat klanten door haar brutale houding en mond afzien om een kamer boven te nemen of afzien van het bestellen van champagne. Helaas zeiden de meiden dat Barbara wel weer terug zou komen.

Even over de agenda. Zoals de vaste bezoekers van Xanten ondertussen wel weten kan je hier qua omschrijving van de meiden niet op aan. De aanwezigheid van de lijst klopte aardig alleen stond Antonia erop en die was er niet. Toen ze later in haar vrijetijds kleding binnenkwam vertelde ze me dat dit een foutje van de planning was ;-)

Verder een paar correcties in de omschrijving van de meiden.
Carol , op de website staat 24 jaar terwijl ze toch zeker 40 plus is.
Maja, op de website staat dat ze 21 jaar is terwijl ze 26 jaar is.
Melissa, op de website staat 24 jaar, blond, cup 80C terwijl ze net 23 jaar is, zwart haar en cup 75A.
Sibil, op de website staat 24 jaar terwijl ze 22 jaar is.
Shona, op de website staat 27 jaar, confectiemaat 34, cup 75B terwijl ze zeker eind 30 is, dik en cup D.
Sofi, op de website staat 21 jaar, terwijl ze zeker 35 jaar is.

Verder wel een leuke dag gehad maar dat lag vooral aan Sibil en de nieuwe theke en het ontbreken van de chagrijnige oude theke Barbara.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #51 Gepost op: 4 december 2014, 14:31:40 »
Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en heb voor het eerst Xanten bezocht, die stoute schoenen heb ik daar met plezier uitgetrokken.
Ik kan niet anders zeggen dat ik mij prima vermaakt heb. Ik koos voor een 3 uurskaart omdat ik niet heel veel tijd had maar de volgende keer ga ik voor een dagkaart.
Ik kreeg een korte rondleiding door Luci, wat een lekker ding is dat zeg. Daarna met kopje koffie naast haar op de bank gaan zitten. Communiceren was lastig en haar handen gingen al snel onder mijn ijsberenpak. Snel een kamer opgezocht, wel gehorig overigens want je kan letterlijk horen wat ernaast gebeurd. Daar kon zij ook wel om lachen. Heerlijke blowjob gehad en daarna nog lekker even nagelegen, geen tijdsdruk prima.
Nadat ik een broodje had gegeten wilde ik eigenlijk latina Katy aan de haak slaan want die leek me wel wat op de foto's. Ze was echter steeds bezet. Ik werd wel getroffen door een dame met voor mij prachtige ogen. Dit bleek roemeense Antonia te zijn die heel behoorlijk Engels sprak en dat maakt het allemaal net wat leuker. Met haar een groter bed achterin opgezocht en ik vind het stiekem wel een geil gezicht om anderen bezig te zien dus dat was leuk en lekker.
Na dit avontuur moest ik even bijkomen en had ik dus daarna niet veel tijd meer. Nog net tijd genoeg toen een wat oudere dame me wenkte, dit bleek Paula te zijn, een beetje een milftype zeg maar. Zij heeft met vaardigheid de laatste druppels eruit gezogen, prima!
M'n tijd zat er toen op maar het was ook voor deze middag genoeg. Volgende keer een dagkaart dus.

AriaNL

  • Gast
Partytreff Xanten
« Reactie #52 Gepost op: 30 december 2014, 22:21:49 »
Ik ben vandaag (30-12-14) naar Xanten geweest. het was helemaal niet leuk en ik weet zeker dat ik niet weer naar xanten terug zal keren. Weet niet waar al die reacties hier vandaan komen maar ik vond het aanbod van dames tegenvallend. Op de website stond dat 10 dames beschikbaar zijn (van 21 jaar tot 29 jaar!!!) maar toen ik daar kwam zag ik 5 dames met een gemiddelde leeftijd van 45 jaar :mad: Het waren niet echt mooie dames.Hele tijd zat iedereen te wachten tot er weer eens een dame klaar was. het bardame was heel onaardig. Wat op hun site staat klopt helemaal niet!!! Geloof het nooit in. Ik raad het aan om je geld niet te besteden in dit soort oplichterijen. :(

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #53 Gepost op: 30 december 2014, 22:34:35 »
Ik ben vandaag (30-12-14) naar Xanten geweest. het was helemaal niet leuk en ik weet zeker dat ik niet weer naar xanten terug zal keren. Weet niet waar al die reacties hier vandaan komen maar ik vond het aanbod van dames tegenvallend. Op de website stond dat 10 dames beschikbaar zijn (van 21 jaar tot 29 jaar!!!) maar toen ik daar kwam zag ik 5 dames met een gemiddelde leeftijd van 45 jaar :mad: Het waren niet echt mooie dames.Hele tijd zat iedereen te wachten tot er weer eens een dame klaar was. het bardame was heel onaardig. Wat op hun site staat klopt helemaal niet!!! Geloof het nooit in. Ik raad het aan om je geld niet te besteden in dit soort oplichterijen. :(
Heb je de reacties hier dan wel goed gelezen?
Wijze Grijze geeft een 4.5/10....
Tjeppah schrijft dat de leeftijd van de meiden niet klopt...
NLNU die de deur voorgoed achter zich dichttrok ....


Volgens mij zijn dit toch geen uitermate positieve (wel respectvolle) recensies, of lees ik nu zo slecht?
Ik lees eerlijke, weliswaar minder goede recensies over Xanten, en de jouwe sluit er gewoon bij aan ....


En tevens welkom op RB  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #54 Gepost op: 17 januari 2015, 19:36:13 »
Partytreff Xanten 05-12-2014

Vrijdag was het dan eindelijk zo ver. PT Xanten stond al een tijdje op de agenda. Want ik had echter een kortingskaart gewonnen bij een collega site van het van RelaxxxBoard. Maar deze dag was het dan zo ver. We zouden tijd vrij maken voor PT Xanten.  Ik had Wijze Grijze ook al gevraagd of hij zin had om mee te gaan. Echter zijn vorige ervaring was rondt uit negatief, dus hij sloeg deze dag wijzelijk over. Later bleek dat hij best mee had kunnen gaan om daar ook eens een goede positieve dag te beleven. Met een paar bedenkingen deze kant zelf op gereden. Sjaakpikhaak moest eerst nog wat dingen regelen en kwam op eigen gelegenheid. Tegen 12.00 uur de parkeerplaats opgereden. Even waande ik me weer in Nederland. Ik was toch op de goede plek ?
 Alleen maar auto's met geel zwarte nummer borden !!! Snel naar binnen en 60 euro betaald. Snel gaan douchen en weer naar boven.
 Waar was iedereen ?? Een dame zat naast een andere raker, voor de rest niemand te bekennen. Dus eerst maar eens een broodje eten. Na het eten kwamen de dames weer een voor een naar boven. Ze vroegen me naast hun te komen zitten in het achterste gedeelte. Gelijk een gangbang bij binnen komst en wel met twee dames (Ja wijze Grijze ze moesten de schade nog inhalen van je vorige bezoek ) Nieuw sinds een week in Xanten is de minimale kamer duur van 20 minuten  Al hoe wel de helft van  de dames netjes 20 minuten actief op de kamer waren, was de andere helft van de dames na 10 minuten al klaar en was het dus 10 minuten op het bed blijven liggen. Hopelijk leren zij snel bij. De tijd gaat in als een dame komt melden dat ze op de kamer gaat met een raker. Na afloop gaat de dame een handdoek halen voor de raker en dan stopt de tijd weer. Dit wordt netjes bij gehouden op een stukje papier. Voor de rest zijn er gedurende de dag 4 gangbangs geweest. 3 heb ik er die dag mee gemaakt. Tijdens de laatste twee gangbangs was er vooraf eerst een striptease van een van de dames (Beetje overbodig omdat het FKK dag was ) De laatste gangbang werdt vooraf gegaan met een lesbische show van twee dames  Die dag 7 keer naar de kamer geweest en 3 gangbangs mee gemaakt. Twee keer een mindere kamer gang gehad de rest was goed tot zeer goed.

De dames krijgen dan ook een 7 op PoolbeerZuid's punten lijst

De faciliteiten in PT Xanten zijn ook gewoon goed. Kamers zijn schoon en bij betreden elke keer netjes. Goede douches. Drinken is duidelijk op bezuinigd. Goedkope cola, bier, wijn, sinas. Jammer want voor een entree prijs van 120 euro mag je toch wel een beetje redelijk drinken verwachten. Het eten daar in tegen is wel weer gewoon goed. Die dag waren er verschillende luxe broodjes. Veel verschillend beleg. 2 soorten soep. Het avond eten bestond uit: schnitzels, gebakken vis, Duitse braadworst, rouwkorst frietjes en rijst met tomaten saus. Al met al goed te eten en beter dan bij de meeste partytreff's.

PT Xanten scoort dan ook een 7 op PoolbeerZuid's Fataliteiten lijst

Verder de dag natuurlijk gesproken met Sjaakpikhaak en even kort met TonyM. Verder twee Nederlanders gesproken die niet op de autobeurs in Essen waren beland, maar in PT Xanten. Tevens met een Nederlander gesproken die alleen in Xanten komt. Gezegt dat er nog veel meer te wandelen is in Duitsland en dat hij zich lekker kan inlezen op het RelaxxxBoard.

 Tegen 22.00 uur weer terug gereden.

PT Xanten krijgt voor deze dag een 7 op PoolbeerZuid's punten lijst
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

pornokio

  • Gast
Partytreff Xanten
« Reactie #55 Gepost op: 1 februari 2015, 12:34:39 »
Dagje PTX met polleke.
Na aankomst ff wat vreten en een tas kaffee begonnen met a.. de gespierde chick met tattoo’s.
Gezien het winterweer gekozen om ff een sauna te pakken. In de sauna kwamen ff later tony m en een andere beer. Tony heeft zijn verhaal al geschreven, hij heeft wel wat weg van zijn forumfoto.
Ton jeremy. Ik heb hem wel niet horen aftellen naar een orgasmus 10 tot 1. Maar dat kan komen omdat zijn date van die dag heel hard kreunde alina of zo.
de andere man was op weg naar de autosalon in essen met zijn maat maar verdwaalt en terecht gekomen in de poepsalon in xanten. Of was het toch de bedoeling.
Tieten kont en kut ipv koplampen, bumpers en spoilers.
Na een 15 stomen weer opgewarmd voor de rest van de dag.
Sessie met elena veel schatzi en ander nepgekeun geen topsessie.
Op de bank zat een wat oudere vrouw type milf bijna 40 met geile blik.
Een francaise voulez vous l,ámour toujours.
Deze dame is een echte pijpkoningin. Ze verwent je pik, ballen met mond en hand. Een echte prof.

Tussendoor nog een GB .Op de bank geneukt met turkse en tatto chick.
Daarna kwam een sessie met maja. Maja is een van de betere in xanten. Humor en mooi en goed op de kamer. Tijdens het nababbelen vertelde ze dat ze over 2 weken urlaub had.

Het werd tijd voor avondeten.
Vrijdag visdag of worst.
Na het eten ontmoette ik de hongaarse melissa. Ze heeft het typische hoofd maar ook de mooiste borsten en kontje. Met haar GFE 4 sessies alles erop en aan. Beide meermaals orgasmus.
Alleen was de uppercut (theke) het hier niet mee eens.
Deze dame Barbara? Lange blonde stuurde dames naar andere klanten eerst.
Maar het wachten werd beloond. De laatste ronde was met brenda steunbeer.
Deze dame waarschijnlijk alina of zo is het type gillende keukenmeid.
Begint vanaf het begin wild te kreunen en steunen om je op tegeilen. Wel goed maar beetje te.
Haar show tijdens de laatste Gb samen met de tattoo chick was echt geil. Altijd opwindend om 2 vrouwen zo te zien dansen en geilen.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #56 Gepost op: 16 juni 2015, 20:04:25 »
Een vrij lange tijd ben ik niet meer in PTX geweest, vooral omwille van enkele toch wel tegenvallende bezoeken (mentaliteit, kwaliteit en inzet dames), maar de afgelopen maanden heb ik er toch weer enkele bezoekjes gebracht. En die ‘enkele’ geven natuurlijk al aan dat het dus niet tegenviel.

Natuurlijk moet je rekening houden met de beperkingen van het concept. Absolute stunners van saunaclubniveau zul je er nauwelijks of niet tegenkomen, en de seks is meestal routineuze afwerkseks. Maar binnen die krijtlijnen/beperkingen kun je er toch wel een leuke dag doorbrengen met value for money.

Ik was er dus vorige vrijdag, op de Hawaii-party. Oorspronkelijk was die enkel op zaterdag gepland, en dat was te merken. Ik heb niks, nada Hawaii-achtig bespeurd. Ook niet, en dat is toch wel een puntje van kritiek, dat er iets (zoals toch aangekondigd) verloot werd (uurtje met een dame). Wel sprak ik met iemand die als 20ste bezoeker voor 90 i.p.v. voor 120 euro binnen mocht. Dat dus wel, en dat mag dan ook gezegd.

Maar goed, overall was het een leuke dag, met een 14-tal dames (dus overeenkomend met de aanwezigheidslijst). Een aantal ervan kende ik nog niet, en over het algemeen was het een aangename kennismaking. In een aantal gevallen was het zelfs erg goed. O.a. met Jasmin was de klik heel erg aanwezig, hetgeen leidde tot een meer dan doorsnee sessie (waarover ik liever niet uitweid). E.e.a. werd later op de dag nog eens overgedaan in een Latina-trio wat mij compleet uitgeput achterliet.

Ook bijzonder was de ervaring met Larissa die op een bepaald (rustig) ogenblik een goed half uur met mijn penis en ballen zat te spelen (doktertje spelen leek het wel – het deed me echt denken aan jeugdervaringen ) op een bankje op de buitengalerij, waarbij Mara en Jasmin ook even kwamen kijken en voelen hoe hard hij was .

Mara is trouwens ook een leuke, aantrekkelijke meid die echt moeite deed om het je naar je zin te maken.

En dan vergeet ik Antonia nog, bewust de eerste van de dag. Een echt sympathieke meid, en die tieten… die moest ik echt vasthouden - meer dan een hand vol - en er uitgebreid aan sabbelen.

En verder nog de regelmatige showtjes en er op volgende gangbangs… Tja, na het avondeten was ik leeggen**kt…

Moe maar tevreden zoals dat heet dan maar richting Venlo/Eindhoven…

Wellicht volgend w-e maar eens op herhaling...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #57 Gepost op: 30 november 2015, 12:01:12 »
Sinds enige tijd lijkt PTX drastisch van koers veranderd te zijn: i.p.v. onbeperkte seks te kunnen hebben, mag je nu voor 100 euro nog 3x en voor 120 euro 5x. Er zijn geen gangbangs meer, en pijpen is met condoom.

Disclaimer: ik heb een en ander niet uit eigen ervaring (de eerste signalen die ik omtrent het bovenstaande opving hielden me tegen), maar ik heb het nagevraagd bij meerdere wandelaars die er wel heel recent nog geweest zijn.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #58 Gepost op: 30 november 2015, 17:24:44 »
Sinds enige tijd lijkt PTX drastisch van koers veranderd te zijn: i.p.v. onbeperkte seks te kunnen hebben, mag je nu voor 100 euro nog 3x en voor 120 euro 5x. Er zijn geen gangbangs meer, en pijpen is met condoom.

Disclaimer: ik heb een en ander niet uit eigen ervaring (de eerste signalen die ik omtrent het bovenstaande opving hielden me tegen), maar ik heb het nagevraagd bij meerdere wandelaars die er wel heel recent nog geweest zijn.
er gaat bij zulk soort clubs veel meer veranderen  ;)

Offline frankieb

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #59 Gepost op: 9 december 2015, 21:08:14 »
Na een bezoek aan YingYang waar ik ook nog recensie van moet schrijven, viel in een gesprek daar de mogelijkheid om zo veel te neuken als je wilt.
Dat moet je eens meemaken dacht ik.
Xanten werd het.. Nog even frontaal geflitst bij aankomst altijd fijn. die boete moet ik nog krijgen.
Ik was er vrij vroeg, werd begeleid door een duitse dame. iIk vond het allemaal wat spannend.
Was niet druk en zocht wat Nederlanders op om even wat te ont-stressen. vraagt om op kamer te gaan. Geen benul laat maar doen.
Niet mijn type, maar goede pijpbeurt met condoom en daarna even doggy, was prima.. Had me direct voorgenomen zoveel mogelijk toch met condoom te doen. Vreemd
Daarna, kwam er een show, die eindigt niet in gangbang maar in groepssex. Wat in mijn geval toch met neus in boter was, twee vrouwen, was er een over.. prima spul..
Daarna weer even chillen in bubbelbad, opladen voor tweede akte... Maar keus is niet reus en met alleen engels kom je niet ver genoeg.
Een echt lekker ding maar die liep ik mis, en die andere ijsbeer had mazzel.Na het eten is de truc om iedereen weer even rustig te krijgen met show en groepssex..
meegenomen door.. die dacht aan mij een goede te hebben. Uiteindelijk iets te verveeld, en heb het maar laten zitten. Daarna bij andere dame, babbel gemaakt, die ik eerder had laten wachten..maar ze was niet de beroerdste.. haha die ging voor de finalprijs..
Het afturven was alleen bij nummer 1 en daarna niet meer hoeven doen..
Terugkeer denk het niet,  dorsten proberen,,ter vergelijking