Auteur Topic: Carina/Karina Roemeens 19 jaar  (gelezen 51702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Carina/Karina Roemeens 19 jaar
« Gepost op: 1 april 2013, 00:25:58 »

Note dit is niet de Karina die al eerder genoemd is.
Die had ik wel gezien, maar was me op het oog al niet sympathiek.
Carina/Karina:

Vroegavond heb ik me laten verleiden door Carina/Karina een Roemeense zeker. Ze had al in de middag vele keren lief gelachen en op zijn tijd geknipoogd. Ik was er redelijk zeker van dat dat ze een redelijk rustige en mooie dame was, het bleek echter tijdens het zeer korte voorgesprekje dat ze nog maar 19 jaar was. Bewust heb ik de dame mij laten versieren, met handtjes en zonder enig verweer begon de dame met de kussen en tongzoenen, het leek wel of ik een halfgod was.

Pre-sales moet je als als nieuweling voor de stamgasten niet verbruien dus ik liet de dame me maar leiden. Pijpen bewaarde de dame voor de kamer, maar een goede tongworstelaar is doorgaans ook een behendig pijpster in mijn bolle brein is dat een basisbegrip. De kamer vraag, de gebruikelijke douche die ik vooraf doe want ik wil brandschoon zijn en zij begeleide me naar de kamer Blue fantasie. Overigens behoorlijk basaal qwa kamer en behoorlijk warm.

De dame was wat jong, maar kussen en tongzoenen was lekker en ook het staand pijpen kan mijn enthousiasme behoorlijk vergroten. Mijn kleine Foots veranderde in mijn ogen naar een keiharde genotsknots waar als er deftig op gezogen werd een spontane explosie zou komen. Daarom neem ik doorgaans de eerste dame een nieuwe liefst iets rustigere dame. Wat ik al zei, ken vooral jezelf.

Dat pijpen deed de dame in wat standaard, maar ook een beetje eierlecken en kussen tussendoor, niet te wild ik behield volledig de zelfcontrole en toen de dertig minuten bijna voorbij waren vroeg ik voor over de borsten te komen, de dame ging liggen en ik moest met de handkar de brandslang op hoopspanning brengen en zelf legen. Ze had niet meteen begrepen dat ze door mocht zuigen en dat ik dan wel zou kermen, kan ze met 19 jaar ook niet weten.


Ik vond het een prima ok sessie, geen spetterde sessie maar een rustig begin. Niet memorabel een dikke 7 niets mis mee. Oh nee voor zoenen en tongen een 8 en pijpen een 6,5. Verdorie zo kom ik niet op het gemiddelde dan maar wat aftrek voor de "finishing touch" over de borsten. Die cijfers zijn niet meer aan mij besteed, hahaa


Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.