Auteur Topic: LORENA  (gelezen 56839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
LORENA
« Gepost op: 7 mei 2013, 12:41:16 »
 :censored
Uiterlijk: geen mooi gezicht, wel een lekker roomblank jomg lichaam met mooie tits in maatje B, zwart haar
Leeftijd:24 jaar.
Nationaliteit: Rumenistan
Talen: roemeens, engels
Presales: Erg goed, ik kwam koud de bar binnen en ging op barkruk zitten en ze wreef 10 minuten met haar blanke kutje tegen mijn lul. :picaOveral kussen, vastpakken, opgeilen, boven het dakterras op en lekker pre-salen
Service: erg mager , gejaagd, geen illusie, geen wil om er iets van te maken, kussen redelijk, PMC !!!! slecht, smetvrees of na 10 minuten geen zin meer om het pijpend en trekkend af te maken,ik was eigenlijk al mijn goesting al kwijt maar wilde niet opgeven, melkmaschine aftrekken wilde ze nog wel met en verveelde blik. Afgebroken na 15 minuten.Onder de streep gewoon geen euro waard, wel veel euros ter vermijding van zo een ervaring en ver onder saunaclub niveau.
Aftersales: zelden zo onbeschoft behandeld in een club, keek me net meer aan, geen gesprek meer mee te voeren, behandelde me als een stuk vuil, zette de hele club onterecht tegen me op. ERG GOED DUS. :17: :17: :17: :17:

Fazit:
Ik zeg het niet snel maar Bob/Panthera hier ga je geen klanten mee trekken, eerder mee afstoten denk ik! Deels golddigger en werkweigerende mtv hoer, alles moet snel en fast, en deels een onervaren meiske die best aardig is maar gewoon niks tot weinig te bieden heeft. Ik wide intappen op haar natuurlijkheid en heerlijke blanke volslanke lichaam en vaak gaat het goed en heb je soms een super date maar zij was professioneel genoeg om ook dat niet te geven en wat ze wel gaf was helemaal niks.

Natuurlijk kan het persoonlijk zijn maar ik denk het niet , mijn presales kontakt met haar was goed. Op de kamer was er niks van over, dat is onwil van haar kant. Ff snel het geld vangen en klaar.

Kortom: uithuilen en opnieuw beginnen maar dan de 25ste en EENS MAAR NOOIT MEER :17: :17: :17: :17:
 :censored
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lorena
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2013, 12:57:17 »
Mijn 2de DVP in HP is Roemeens Lorena geworden. Ze werkt sinds een paar weken in HP. Lorena is 25 jaar oud, is maar een goede 1,60m groot, is eerder mollig, heeft een paar heel mooie borsten en een lekkere kont, heel mooie ogen en een gezicht dat misschien niet heel mooi is, maar mij om de één of andere reden toch fascineerde. Geen tattoo's of piercings.

Haar service: uitstekend! Kan ook wel zijn omdat er een serieuze klik was tussen ons. We hebben gisteren 3 keer gekamerd en tussen de kamergangen door heb ik héél veel aandacht van Lorena gekregen. Lorena is btw een heel lieve meid. Op de kamer zelf verliep alles ook elke keer naar wens: tongzoenen, haar overal overvloedig betasten, beffen, 69, cowgirl, missio, hondjes... Alles was uitstekend. Ik heb 2 keer een uur met Lorena gekamerd en 1 keer een half uur. Ik heb me geen seconde verveeld en ben bij elke kamergang stevig klaargekomen.

Herhalingsgevaar: uiteraard bestaande, al ga ik met deze meid oppassen. Ze begon zich op het eind van de dag iets te veel als mijn vriendinnetje te gedragen (beetje bezitterig en aanhankelijk) en dat hoeft voor mij niet: zo eentje heb ik thuis al zitten. Desalniettemin: een schatje dat een uitstekende service levert!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2013, 19:28:48 »
[box title=LORENA]

[/box]


[box title=PICS]






[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2013, 19:46:40 »
Lorena werkt sinds afgelopen vrijdag niet meer te HP. Wie haar elders ziet opduiken, mag mij dat altijd laten weten!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2013, 20:00:48 »
Lorena werkt sinds afgelopen vrijdag niet meer te HP. Wie haar elders ziet opduiken, mag mij dat altijd laten weten!
En wij maar werken aan de fotoselector  :035: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2013, 16:55:58 »
Ze is blijkbaar toch terug aanwezig!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2013, 11:19:18 »
zij zat en stond mij al de gehele dag op te egeilen,maar tja je kan niet iedereen een pleziertje gunnen he,haha. de meningen zijn ook over haar blijkbaar verdeeld,maar in de bar leek ze mij zo geil als boter

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2013, 08:53:06 »
Lorena:

Lorena ist zwar optisch nicht ganz mein Beuteschema, aber während ich am Tresen auf mein Abendmahl wartete, kam sie zu mir und wir knutschen und fummelten 15 Minuten am Tresen., obwohl ich ihr sagte, dass ich jetzt esse.
Derlei Marketing machte dann aber nach dem Essen Lust auf mehr.
Lorena hat ja hier schon ganz schlechte Bewertungen bekommen.

Ich setzte mich ins PK und wartete ab. Sie hatte mich dann aber nur kurzer Zeit entdeckt. öffnete mir den Bademantel und setzte sich mit nackter Schnecke auf mich und knutschte mich wieder ab.

Sie küsst gerne und wirklich sehr gut. Da gab es eine orale Einlage für den kleinen Wolf. Hier hat sie sich offensichtlich verbessert. Keine Jacky oder Alina, aber durchaus variabel und auch das Eierlecken wurde nicht vergessen.
So hat der Wolf das gerne.
Das Zimmer selbst war dann auch gut. Während wir nebeneinander lagen und uns streichelten, nahm sie meinen Finger und schob sich diesen in die fleischige Möse. Etwas getrübt wurde diese Nummer dadurch, das sie beim harten Ficken doch etwas Probleme mit Schwänzen hat, die etwas außerhalb der Norm liegen.

Kein TopAct aber durch guter Clubstandard. Mir hat die Nummer Spaß gemacht. Ich mag im Panthera die Atmosphäre und die gute Stimmung der Mädels.

ZK: klasse
EL: macht sie ,kenne ich aber besser
FO: für mich echt gut, variabel ohne HE, mal zärtlich mal etwas heftiger
Lecken: ja
Fingern: schiebt sich von selbst den Finger rein
GV: Missio, Doggy

Wiederholung: gelegentlich bestimmt

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #8 Gepost op: 1 juni 2013, 11:05:40 »
Gisteren ondanks de aanwezigheid van vele andere mooi vrouwen in HP toch opnieuw 4 keer met Lorena gekamerd. 4 uitstekende kamergangen, waarbij we telkens serieus over het half uur gingen, zonder dat ik daar ook maar 1 euro extra voor heb moeten bijbetalen. 4 keer klaargekomen. Ik snap nog altijd niet hoe dat haar bij de laatste kamergang nog gelukt is, want Piet was toen eigenlijk al volledig leeggemolken.

Mijn kameraad die gisteren mee was naar HP heeft ook met haar gekamerd en was ook heel hard te spreken over haar dienstverlening.

Ze ziet mij zeker nog terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LORENA
« Reactie #9 Gepost op: 8 juni 2013, 19:22:34 »
En ja. Gisteren was het weer 2 keer van dat hè! :sex  :pompe  :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum