Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503970 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #105 Gepost op: 22 augustus 2013, 18:42:10 »
[attachimg=1]

Niet dat men zo stoeft over de vele party's in PHG maar ik geef het maar mee  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #106 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:21:36 »
Diamantair SEF,


Geweldig verhaal Seksenfun, je maakt je naam weer helemaal waar.
Met Rebecca heb je poesje lu wrijf spel gespeeld (seks) en jee wat was je recensie grappig (fun).


Ik zou als ik diamantair was met Loredana trouwen, voor mij is dat een diamant alleen ik zoek nog iemand die ze voor mij mooi kan polijsten zonder dat ze me vilt op basis van wat onwaarheden die ze van "Johnny (ik ben niet) Bravo" die ze overigens al heeft gedumpd, maar dat ter zijde.


Wel vond ik het heel opmerkelijk dat je als diamantair je telefoonnummer afgeeft aan Rebecca, zelfs een GFE+++ er had je moeten zien aankomen dat die je lastig ging vallen.


Maar ik heb van je recensie absoluut genoten, zeldzaam gewoon, het is er weer 1 om in te lijsten.


Groet, Foots  C:-)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #107 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:19:35 »
Wel vond ik het heel opmerkelijk dat je als diamantair je telefoonnummer afgeeft aan Rebecca, zelfs een GFE+++ er had je moeten zien aankomen dat die je lastig ging vallen.



Kijk het zat 'm zo.  Ik voelde me erg gelukkig met haar (in het vel van een diamantair) en deed is onbezonnen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #108 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:08:50 »
Wel vond ik het heel opmerkelijk dat je als diamantair je telefoonnummer afgeeft aan Rebecca, zelfs een GFE+++ er had je moeten zien aankomen dat die je lastig ging vallen.



Kijk het zat 'm zo.  Ik voelde me erg gelukkig met haar (in het vel van een diamantair) en deed is onbezonnen  :douchen .


Ach onbezonnen onbezonnen is een groot woord.
Stel dat je Loredana met haar bikini in het zwembad had gekieperd , zoals je destijds met Nele wilde doen.


Tja dat zou pas echt onbezonnen zijn. Tenslotte hang je eentelefoontje  gewoon op.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #109 Gepost op: 26 augustus 2013, 15:29:11 »
Visite au PHG ce samedi 24 août. Arrivé à 15h, je fais rapidement le tour du propriétaire. Il y a... 7 filles et des ours dans tous les coins . Le cheptel s'étoffera certes par la suite, mais le ration restera toujours extrêmement défavorable: 1 à 3 à vue de nez, et les clients (majoritairement turcs en soirée) n'arrêtaient pas d'entrer... Un gros point noir pour le club. Par contre, au niveau bouffe, ça va: chili con carne en plus des charcuteries habituelles à midi, et barbec très copieux (et rapide) le soir. Il y avait même de la mousse au chocolat en dessert!
Première session avec SELENA, une valeur sûre que j'avais déjà sessionnée l'été dernier (c'était la wife de Welby à l'époque). Grande professionnelle. Ce n'est pas une petite débutante toute fraiche qui débarque de sa cambrousse, mais le service impeccable. En plus, elle est marrante. 
Des francophones me donnent 3 tuyaux: CELIA (mais qu'ils ne pourront pas me présenter, donc raté pour cette fois-ci), RALUCA et ROXY.
Une fois seul, je commence lentement mes approches: l'eye contact ne passe pas du tout avec RALUCA. Tant pis. Par contre, ROXY comprend tout de suite mes intentions. Elle m'emmène pour une session toute douce, toute gentille où la belle ne perdra pas son temps à simuler (gros point positif) ET me regardera droit dans les yeux pendant toute la session. On a vraiment l'impression de faire l'amour à sa petite amie. Je ne sais pas ce qu'elle vaut en hard sex, mais pour une session douceur, récidive assurée.
23h30. Les clients continuent d'arriver. Je préfère partir en gardant une impression fort mitigée: de belles filles, il y en avait. certaines n'ont pas arrêté de tourner de la journée. Mais ce rapport 1 à 3 a quand même plombé l'ambiance. Je ne m'attendais pas à voir tant de clients.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #110 Gepost op: 26 augustus 2013, 23:55:16 »
Old friends convinced me to go to PHG during this sad saturday.
For us,it was close to desperation because of bad ratio and holydays of numerous girls (not more than 30).
I ate breakfast, I saw bundeliga, I ate barbecue then we decided to go somewhere else at 20.
I had time to talk with Gaby.ro (not my type), Kristina.let (not bitchy enough), to jenya.ua (already fucked).
I saw the 4 usual russo-ukrainian,Gang bang Lorena,Loredana,Raluka,Ingrid, Roxy,Selena,Tania,Precieuse,cataleya,Victoria.bre,teela.thai;and 2 unknown polish whom I regret not talked to them.
Holydays: Angy,Madie,Iris.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #111 Gepost op: 5 september 2013, 20:55:09 »
[attachimg=1]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #112 Gepost op: 5 oktober 2013, 22:23:30 »
Vrijdagje PHG eind september

Inmiddels een ruime week geleden… maar het gebeurt de laatste tijd steeds vaker dat een weekendje clubben wordt afgestraft, met een weekje overuren draaien.

Hoe dan ook; ik kon eens wat eerder pleite op een vrijdag en rammelde in een paar uurtjes naar de ‘grensregio’. Een vaal vrijkaartje van de beren bracht me bij PHG; de tweede keer pas hier. Nog weinig auto’s op de parkeerplaats, maar toch zet je het barrel dan tussen twee andere autootjes neer… bij het uitstappen keek ik twee verschrikte blondjes in de ogen. In een van die auto’s (oud barrel uit de buurt) zaten dus vier blonde meisjes... ik stel me zo een groepje studentjes voor die twijfelen of ze het tijdens een zuipavondje gemaakte plannetje ook echt gaan doorzetten. Later heb ik ze niet meer gezien… helaas.

Bij binnenkomst moest ik van de Beierse ontvangstdame (die nu dus kennelijk niet in Magnum werkt) even aanstrepen wat mijn nick name was en wanneer de vrijkaart verzonden was…  :017:

Qua mannen zo rond een uurtje of vier nog heel rustig en eigenlijk begon het pas laat in de avond wat drukker te worden… zonder dat het echt druk werd. Ik denk ook dat er weinig dames waren die tevreden zullen zijn geweest met hun omzet. Ik meen te weten dat er nog wel eens wat over Sudlander wordt gemeld in PHG, maar ik heb weinig negatieve gedragingen van deze groep opgemerkt… sommige ‘landgenoten’ echter, lieten zich van hun ‘beste’ kant zien. Bezopen, luid, met geldbriefjes naar dames wuiven… als ik er als Hollander de volgende keer niet in kom, zou ik het helemaal snappen: wat een kolere tuig zeg. Ik hoop van harte dat ze het bij de grensregio houden, dan rijd ik wel wat verder: pleuris Tokkies.

Natuurlijk ook enkele heren van stand aanwezig: iets met dolfijnen, Lidl, plinten en een N. De te verwachte berenclub ;) zou je kunnen zeggen. Dit maal eigenlijk voornamelijk wat met B30 geouwehoerd… onder meer over hoe soepel het forum wel niet liep bij de nieuwe provider; is de goden een beetje verzoeken he.

Tussendoor nog even de faciliteiten: enorm goed voor de inkom van 0 euro, tamelijk achteraan bungelend voor 60 euro. Bij aankomst was er best aardig wat soep, broodjes en warmhoudbakroerei… maar dat meet zich echt niet met de life cooking bij de concurrenten. Later een homp vlees met bot dat er uit stak met zuurkool (ik meen te hebben begrepen dat dit Haxe heet, maar geen idee wat ik nou echt met een bot mes van het been heb zitten scheuren): smaakte behoorlijk goed… al heb ik later de nodige tijd de tegels van het schijthok zitten bestuderen; de pizza ook maar overgeslagen :o. Het blijft vreemd dat je regelmatig helemaal niks kunt vinden (tussen 20 en 23 bv). Qua drank natuurlijk twee plusjes voor de Tjechische pils.

Omdat ze in Beieren aan de zuip waren, was ook in NRW enige aandacht voor dit stukje Hochkultur. Blauw-witte tafel lakentjes, thekes in kledij, je kon speciaal pils krijgen (maar niet in een Mass), een figuur dat tijdens het eten smartlappen zat te zingen (boven naast de zonnebank, met zijn zelf meegebrachte Casio… zo een medelijden). Uiteindelijk was de dj in de avond een stuk leuker, al werd er niet heel veel met de kontjes geschud. Van de wellness geen gebruik gemaakt geloof ik.

Zo rond vieren was het grootste deel van de dames eigenlijk al aanwezig en eigenlijk was de line up wat tegenvallend. Volgens het meubulair 40+ dames en ook best wat aantrekkelijke meisjes… maar ze halen het niet echt bij de line ups van een GT of LR. Wel leuk dat ze hier net als in Samya zo een tienerklasje hebben, zodat je jezelf wat kunt entertainen door de ontwikkelingen op het schoolplein te volgen. Hoe dan ook werd ik nou niet heel sterk getriggerd om de kamers veelvuldig van binnen te gaan bekijken.

De eerste twee meisjes die hun best deden iets te regelen, waren ‘toevallig’ twee meisjes waar ik de vorige keer ook mee was geweest… al had ik sterk het idee dat A&A dat zelf niet meer wisten (bij eentje weet ik het zeker)… die kamers waren dan ook ontzettend onmemorabel. Beiden wel veel charmanter dan de vorige keer, maar herhalingen zitten er niet echt in (ook omdat een van de dames toch wat is aangekomen de laatste maanden).

Na een paar uur moest er toch maar wat gebeuren en daar ik bij eigenlijk niemand nog echt het idee had gehad, dat er super service aan zat te komen… ging ik maar voor het optick hoogtepuntje (erg persoonlijk). Slank en jong Roemeentje dat wat meer zou moeten lachen… maar wel een ontzettende cutie is. Ik zat op de bank buiten de kino en toen ze langsliep was een half geluid genoeg om haar op schoot te krijgen. Nu wel een mooie glimlach, knuffels en kuise zoentjes. Een basaal praatje met deze Morena, die zichzelf al 21 lentes toedicht (al kan een paar minder ook). De smeekbede voor een echte zoen werd beantwoord, door snel even haar tong in mijn mond te duwen… je kan niet zeggen dat ze de motivatie voor die vraag fout heeft ingeschat 8).

Met tamelijk lage verwachtingen naar een hutje buiten toe gesjokt… en eigenlijk viel het goed mee, zonder dat het nou een servicebom. Al snel blijkt dat haar keuze voor een one-piece-badpak-achtig ding, niet echt slim is… haar lijf benadert namelijk de perfectie. Mooi slank, 1.60/1.65 met prachtige kleine b-cups (of grote a-cups) en een heerlijk kontje… zie je niet echt in dat badpak. Dan geldt toch dat je wat sneller tevreden bent met verleende diensten.

Tongzoenen was aanwezig, maar wel terughoudend… gedurende de kamer werd het beter, zonder dat je ooit echt in de veronderstelling bent een vriendinnetje in je armen te hebben. Redelijk snel door naar een wat inspiratieloze BJ, in een houding waar je weinig met haar kunt aanvangen… en een paar minuten later zwaaide ze al met een rubbertje: optieften dat ding! (gefronsde wenkbrouwtjes en het duurde even voordat ze het woordje ‘later’ begreep; best aardig Engels… maar af en toe onmogelijk een punt over te brengen, gelukkig begrijpen alle Roemeentjes het woord ‘Egal!’).

Dus hetzelfde nog maar een paar keer doen: knuffelig zoenen – meisje heeft weinig ‘contact angst’ – weer pijpen, etc. Bovenop me ging ze instinctief al wat met haar muschi over mijn pula, maar echt doorzetten naar concrete pussy slides zat er niet echt in… net zoals ze even met haar tong langs de ballen ging, zonder dat het echt eierlecken werd. Misschien leert ze dit allemaal nog wel bij. Toen duidelijk werd dat ik best een uurtje wilde blijven, moest er eerst even een Davidoff worden opgestoken… wel grappig om een beetje te prutsen terwijl die kleine haar longetjes asfalteerde.
Daarna weer verder, met plotseling een wat stevigere en betere pijpbeurt. Mijn hand op haar rug, leidde er onverwacht toe dat ze haar kont naar me toe draaide… duidelijk dat ik haar eerst klant was, en dus vingerend het gewenste pijptempo aangegeven. Voor het neuken werd onnodig wat flutschi aangebracht, maar tijdens de seks was ze wel behoorlijk close… zoals gezegd, niet vies van lichaamscontact en ook tongzoenen was inmiddels wat beter. Na de cowgirl, in een knuffelig lepeltje-lepeltje de activiteiten afgerond. Nog even een sigaretje terwijl we in een folder de verschillende hoerenoutfits langs gingen; het verbaast me steeds weer dat die meiden het zo leuk vinden om met dit soort kleding bezig te zijn… en dan de stripper heels die ze mooi vond :-P. Afrekening zoals hoort en ook best leuke aftersales, met regelmatig een knuffel, kuis kusje of kort praatje.

Nadat de avond een tijdje voortgekabbeld had, leek een volgende kamer toch wel gewenst. De focus lag een beetje op schattige Rebecca (het was echt Roemeense-tienertjes dag)… die zelf volgens mij niet echt wist of ze nou met me wilde kameren, of niet. In de bar had ze al even om mijn hek gehangen, om daarna door een vriendin te worden weggeroepen… toen sprong ze ook nog eens op me in een bankje… maar de pizza kwam net en ze had honger. Daar ik geen behoefte had de kookkunsten nogmaals te proberen, zei ik dat ik een biertje zou gaan doen… kennelijk kwam het daarna niet in haar op even in de bar te gaan kijken. Weer een tijdje later haakte ze haar arm in de mijne bij het tafeltje naast de douches… en liet me niet meer gaan. Wat geknuffel en onzedelijk gefriemel, terwijl ik wat met haar en haar vriendin kletste (welke ik ooit in Aca heb zien worden ingewerkt door een bekende dame)… beide maar 1 kamer deze dag; goh, hoe zou dat nou komen snoes… dus na een halfuurtje door haar slipje heen over de poes te strelen, gingen we naar een kamer…WRONG! Na een half uur poesje strelen en knuffelen, kreeg ik twee zoenen en de mededeling dat ze naar huis ging. Met een pruillip gevraagd of ze het zeker wist… en ja, ze was moe. Nou ja, ‘noapte buna’ dan maar.

Goed, al tamelijk laat en nog steeds geen tweede kamer… in de bar weinig meiden die nou echt voor een kamer leken te solliciteren, dus toen ik Morena in de sauna zag staan (als een ontzettende kneus, terwijl ze probeerde haar hete oorringen van haar wang en nek weg te houden)… kreeg ik het onzalige idee om nog eens met haar te gaan; ze had inmiddels het haar opgestoken, met een ontzettend schattig lokje dat over haar voorhoofd viel. Eerst maar eens kijken of ze nog zin heeft.

Wederom was de eerste lettergreep van haar naam genoeg om haar in mijn armen te krijgen, en vlak daarna had ze ook haar benen strak om mijn middel zitten… je merkt nauwelijks dat je haar aan het dragen bent. Ze gloeide nog van de sauna, dus eerst uitgebreid hiervan genoten en nog even geknuffeld en kuise kusjes gewisseld.. tot ze voorzichtig vroeg of ik naar een kamer wilde.

Op de kamer tamelijk identiek aan eerder. Aardig tongzoenen dat langzaamaan beter werd. Pijpen begon zacht en weinig indrukwekkend, maar was later beter, met een kleine aanraking werd de poes gepresenteerd voor wat rustig vingerwerk… en na een minuut of 25 moest er weer gerookt worden. Echt?! Ja! Vooruit dan, maar ik ga gewoon verder. Die kleine met haar beentjes nonchalant gespreid, een peuk in haar hand en ik een vinger in haar poes, terwijl ze lieve Roemeense dingetjes naar me zong en me na elk trekje een tongzoentje gaf (bij de eerste kamer bleek ze de nummers die ik kende niet op haar phone te hebben en binnen werkte youtube wel).

Daarna weer verder met knuffelen, zoenen, wat pijpen en dit keer geen flutschi bij het neuken… wat dan ook een stukkie lekkerder was. Langdurig van de verschillende standjes genoten en uiteindelijk in missionaris gepopt. Nog even nagekletst, waarbij ze weer nonchalant op me kwam liggen en ik met mijn niet echt schoongemaakte piemel spermatekeningetjes op haar rug lag te maken… zoals gezegd: geen smetvrees die kleine. Zoals te verwachten, kreeg ik de nodige aanwezigheids info voor ‘de volgende keer’… maar het is nou niet een meisje waarvoor ik speciaal naar PHG ga komen. Koud gezegd is het best een schatje… en twee jaar geleden zou ik ook van de service in de wolken zijn… maar in Panthera, Babylon, LuLo, Neby, etc. zou ze aan de onderkant zitten qua service. Als ik weer eens naar PHG kom, zou een herhaling overigens best kunnen...

Een paar uur later dan gepland het pand verlaten en naar de etap in Willich gekard. Ik vindt PHG best een aardige club… maar ik zie niet echt in waarom iemand voor deze club kiest (a 60E); wat je ook zoekt, er lijken me betere alternatieven… is ‘t het Tjechische bier misschien?

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #113 Gepost op: 7 november 2013, 00:39:38 »
Vandaag voor het eerst deze club bezocht met dank aan een gewonnen vrijkaart, dit is dan ook een club die ik uit mijn eigen niet op de verlanglijst had staan.
Maar wilde het toch eens gezien had zodat ik nu de traditionele big 4 kan vergelijken voor mezelf. Al met al geen verkeerde club ruime parkeer gelegenheid.
Binnen een kleine theke met een nette en vriendelijke dame die alles keurig deed uitleggen, veel onderdelen van de begin sectie deed een beetje oud aan de kleedkamers de bediende bar tot aan de toiletten.
Volgens mij was het andere gedeelte een nieuwere aanbouw en dit zag er al beter uit lekker fris met zelfbediening voldoende soorten bier in fles in de ijskasten. en een mooi buffet met toch wel voldoende keuze uit lunch artikelen zeer goed en smakelijk te noemen. Voor de tuin was het geen weer maar deze zag er ook netjes uit de wellness faciliteiten vond ik zeer tegenvallen of moet vanalles gemist hebben.
Bioscoop was standaard en alle frisdrank is postmix niet top maar is uit kostenbesparing in meer clubs zo, ja en wat kan ik er nog meer van zeggen de club stond niet bovenaan mijn lijstje.
Maar eenmaal daar begreep ik ook waarom kreeg niet echt een gevoel met de club klinkt stom maar als ik 60 euro moet neer leggen en heb de keuze uit the big 4 zou deze club als laatste eindigen.
Er sprong voor mij niks tussen uit het damesbestand niet de exclusiviteit ook de accomodatie niet, het eten was wel heel goed maar ik ga niet voor het restaurant.
Al met al een net onderhouden club met zeker wat leuke punten maar voor 60 euro prefereer ik andere clubs uit the big 4.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Misschien moet je diamantair worden?
« Reactie #114 Gepost op: 17 december 2013, 20:46:48 »

Toch nog een grappige en pittige anekdote.  Rebecca toch.  Ze komt bij me op schoot zitten.  Het begin van je weet wel... hoe krijg ik "den deze" op kamer?  Engels en Duits, ze spreekt het alle twee maar alle twee van bedenkelijke kwaliteit.  Hierdoor ontstond er na wat vraagjes heen en weer een misverstand dat 40 minuten geduurd heeft.  Deze Roemeense dame was geprikkeld door mijn traditionele vraag van waar ze kwam.  (Ik wist goed van waar.)  Ze moet dat vermoed hebben want ik kreeg een kort antwoord van Duitsland (Kaiserlautern).  Ze sprak nochtans geen Frans.  Hoe komt ze erbij?  Ze keek ook wat in het rond toen.  De aandacht voor mij verslapte.  Ik zei dat ik van Antwerpen kwam.  De diamantstad, ging ik door.  Het woord diamant was haar dan toch niet ontgaan en mevrouw had verstaan dat ik diamantair was (heel erg rijk dus).  Meer moet je eigenlijk niet gedaan krijgen om een "verliefde puber" vol "ondeugende zinnetjes" en "ondeugendheid" bij je te kunnen krijgen.  Ineens was ze mijn lief (ze was nog vrij), omarmde ze me, likte en kuste ze me, wou ze meer in een hoekje met me gaan liggen, bepotelde ze me, flirten (mannen keken al), wou ze naar de kino, daar 10 minuutjes poesje/lul-wrijf spelletje gedaan.  Ik kwam weer alleen in de bar (bij mijn vriend) en hij vroeg of ik zo snel al van kamer terug was.  Rebecca hoefde niet naar kamer met mij.  Ze wou gewoon stapelverliefd met me doen (en ook gaan shoppen: nieuw kapsel, diamanten spullen kopen, nieuwe schoenen).
Natuurlijk, als ik echt had gewild, had ik op 1, 2, 3 haar kunnen overtuigen van haar verkeerde rotsvaste overtuiging dat ik diamantair was.  Nochtans liet ze weinig "gaten".  Ik vond het dan maar leuker om te laten overkomen wat me overkwam om serieus de draak met het misverstand te steken.  Zelf vond ik het maar erg vreemd dat ze zo lang nodig had om de grap door te hebben, want dat had ze op den duur wel (hoewel ze nog steeds niet zeker was dat het nu toch niet waar was en daarom belde ze me dan maar op mijn gsm een dag later). 
Achteraf bedacht ik me dan.  Die dame sprong dus een gat in de lucht op mijn schoot van geluk.  Die moet gedacht hebben dat ze komaf kon maken met de job die ze nu doet.  Beetje naïef maar moet toch erg teleurstellend geweest zijn.
Anderzijds heb ik haar gezien, zo gezien... ik wil op slag met haar trouwen (of toch niet)  :douchen.   [/color]

En dan denk je zo in je achterhoofd... die zie ik allicht nooit weer.  Ik kom toch eigenlijk nooit in PHG.
Ineens komt ze dan door de deur, je ligt uit te rusten in een luie zetel in het wellnessgedeelte van PSR en madam komt je ineens aan je voeten kietelen. 
Echter, ik zie zo veel vrouwen in zo veel clubs.  Ze leek dan nog eens een kopie van een dame die de dag voordien in PSR aanwezig was.  Ik dacht dus dat zij die van vorige dag was.  Die had ik al op mijn to do-lijstje geprikt. 
Het zou echter tot 's avonds duren vooraleer ik naast haar kruip in een sofa in de lounge van PSR.  Meteen maakt ze me duidelijk wie ze is door te zeggen dat ik Pinoccio ben.  Zo goed als mogelijk probeerde ik te laten uitschijnen dat ik haar natuurlijk had herkend.  Ik denk dat dat gelukt is.  Ze was er samen met een vriendin uit LR (Laura).  Even tussen haakjes: als dat het voorbeeld is van de optiek in LR, blijf ik ook daarvoor wel in PSR.  Onze Rebecca daarentegen... een pareltje.  Hoe ik er dus elke keer bijna automatisch naar toe trek.  Gek genoeg bleef het ook nu bij wat praten onder ons drie, wat grappen, wat lief doen.  Na een klein uurtje vraagt ze dan of we op kamer nog wat zouden beginnen maar dat ze nog maar 50 minuten tijd heeft.  Een vluggertje, daar pas ik doorgaans voor, nu dus ook.  We praatten nog wat en dan heb ik van hen met vier kusjes afscheid genomen.  Voor Rebecca stelde ik mijn avondeten een uur uit.  Dat betekent al heel wat!  Ze moesten beiden de trein halen want het was voor hen de eerste en laatste dag in PSR.  De reden hiervoor was dat het te rustig was in PSR.  Tja, wie probeert er nu een club uit op een maandag?  Nog een reden was dat Rebecca in PHG verschillende goede klanten heeft en hier geen.  Ook hier begrijp ik geen snars van.  Wil je dan als nieuwe dame dat er zich ineens tien vaste klanten komen aanmelden?  De meest aannemelijke reden was dan nog dat er geen disco-sfeer hangt in PSR.  De liefhebbers van Rebecca in PHG en Laura in LR kunnen dus tevreden zijn.  Ze zijn  na een vakantieperiode weer beide terug op hun oude stek sinds vandaag  :douchen.

O ja, volgens Laura was Rebecca er écht mee weg dat ze de prins in mij had gevonden.  Een tweede grappig iets vond ik dat Rebecca over haar voorarm tatoe bezig was (naam) en dat Laura zei dat Rebecca stom had gedaan in haar jonge jaren, alsof ze nu al oud is. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #115 Gepost op: 18 december 2013, 13:24:55 »
PHG Sunday the 15th with cochon128 and Noo .
after the payment of the full price entrance, we're given 20€ coupons.

When we arrived in the early afternoon, a dozen of girls are already present but they are frankly not my taste.
Only a pretty dark skinned brunette on the sofa draw my attention.
there was a party last night, the girls will arrive very  progressively until our departure in the early evening.
However still no clicks.

we hang out at the bar, we walk around :
- The brunette comes to see me, I recognize her, she is Kamila from the ACAPULCO, Hungarian 19y.
- A beautiful blonde shows up at the bar. I approach her. she is the famous Luana (ex star of the GT?)
Blonde with amazing blue eyes,  she's kind, the chat is nice but I feel a disturbance in the Force, and her breast are far too too big for me  ;D
  • Cindy 20y, Romanian from Sibiu
She had experience in privat in stuttgart .
fake blonde with blue eyes, she has a pretty face and as Luana, she does not have a romanian profile type.
she's pleasant and has a nice smile and gorgeous body so I'll have a try with this one blonde girl.
Shy Kisses, short trivial BJ, she tightens her legs to avoid deep or full penetration, she simulates badly. I decided to end it quickly before I lose my hard-on.
codom barely removed, she already had her shoes at her feet.
bad call this time :wtf:
  • Yasmina 20y, Romanian from galati
at the PHG For 2 months.
careful : another girl has the name Yasmina, she's from Turkey and worked at the VV .
Fine brunette Romanian profile type, but she has beautiful grey eyes.
She approaches me on the couch and provides foreplay with an extremely GFE attitude, the side effects give me some thrills. direction to the room.
She keeps this GFE attitude, she is enthusiastic and likes sometimes to put her knees back towards her ears  :o
futhermore, she will continue to be friendly and kissing and cuddling in bar, but it will be Noo who will benefit the most, damnit  ;D

------------------------

PHG ce dimanche 15 avec cochon128 et Noo.
distribution de bons de reduc de 20€ après le règlement du prix normal de l'entrée.

A notre arrivée en tout début d’aprés midi, une douzaine de filles déja présentes mais elles ne sont franchement pas terrible à mon gout.
Seule une jolie petite brunette peau mate m’interpelle dans son canapé.
C’est un lendemain de party, les filles arriveront au fur et à mesure jusqu'à notre départ en debut de soirée.
Cependant toujours pas de déclic.

On traine un peu au bar, on se ballade :
- La brunette vient me voir, je la reconnais, c’est Kamila de l’ACAPULCO, hongroise de 19a.
- Une belle blonde arrive au bar. Je l’aborde, c’est la fameuse Luana (ex star du GT?).
elle est souriante, toute douce, blonde avec des yeux bleux incroyables, les échanges sont sympas mais elle est sur la reserve, et sa poitrine est trop grosse à mon gout  ;D
  • Cindy 20a, roumaine de Sibiu
elle a une expérience en privat à stuttgart.
(fausse blonde) aux yeux bleus, elle a un joli visage fin et un super corps, et comme Luana elle n’a pas un  profil de roumaine type.
Elle est souriante et avenante, et je decide de me laisser tenter par cette blonde ci.
Kiss timides, fell banale expédiée, serre les jambes à outrance pour éviter une pénétration profonde ou totale, simule grave. Je décide d’en finir rapidement avant de débander.
A peine le preso enlevé, qu’elle avait déjà les chaussures au pied
mauvais choix  :wtf:
  • Yasmina 20a, Roumaine de galati
Depuis 2 mois au PHG.
attention, une autre fille s'appelle Yasmina, turque qui vient de la VV.
Brunette fine, roumaine type mais elle a de beaux yeux gris.
Elle m’aborde sur le canapé et me prodigue des préliminaires GFE du plus bel effet.
Imparable. Direction la chambre.
Elle garde cette attitude GFE, elle est enthousiaste et encaisse même plutôt bien en remontant ses genoux jusqu’aux oreilles  :o
en plus, trés bon SAB. Sauf que c’est Noo qui en profitera le plus
« Laatst bewerkt op: 18 december 2013, 14:14:07 door boff »

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #116 Gepost op: 18 februari 2014, 15:23:36 »
Na enkele jaren niet meer in Planet Happy Garden te zijn geweest, vond een oude klant en tegenwoordig een goede vriend van me om eens kennis te maken met deze club. Hij is al enkele maanden vrijgezel en weet niet dat ik al een tijd een clubbezoeker ben.

Toen ik hem leerde kennen was het een gemiddelde Nederlander met een ruim modaal inkomen. Nu bijna 10 jaar later is die grootverdiener met een keten van winkels en een dikke 100 man personeel.
Kerel ik ga je vandaag verwennen, ik ben al een tijd weduwnaar en volgens hem aan seks toe, dus laat ik alles over me heen komen. Met zijn Bentley rijden we tot aan de deur en we worden hartelijk welkom geheten in PHG. Aan de entree is niets veranderd, alleen de receptioniste. Omgekleed lopen we door naar het Nacht Café en nemen daar een koffie. We worden goed bekeken door de al aanwezige dames. Veel Roemeense en enkele andere Oostblokse dames.

We lopen de bioscoop in en worden direct overvallen door de daar aanwezige vrouwen. Nu zal ik toch even kwijt moeten dat mijn goede vriend een neger is, superlijf, jong, knap en een penis ter grootte van een kinderarmpje. De dame die nu naast hem ligt heeft natuurlijk geen idee, ik hou me gedeisd en wacht wat er gaat gebeuren. Ik zie haar hand onder zijn handdoek verdwijnen en daarna slaakt ze een luide kreet. Andere dames kijken verschrikt en vragen in het Roemeens wat er is. Ze slaat de handdoek opzij en toont Barry zijn geslachtsdeel. Nu was die ook nog half stijf dus echt een gevaarte. De jonge Roemeense staat op en loopt weg, maar er is een dame die er wel interesse in heeft. Vergeef me maar haar naam was meen ik Veronica. Begin twintig, wat voller figuur en heeft nu beide handen om zijn penis. Ze geeft duidelijk aan dat ze er geen moeite mee heeft en hij zegt haar dat die nu gepijpt wilt worden. Ze zegt dat ze dat niet in het openbaar doet en hij haalt een briefje van €100 uit zijn zak en geeft die haar. Haar vriendinnen moedigen haar aan en ik sta op en scherm hen af met een opengeslagen badjas.

Veronica doet haar mond open en pijpt hem, ik zie dat ze niet ver komt. Met beide handen om zijn penis en haar mond om zijn eikel doet ze haar best. Ik zie dat Barry geniet, hij vertelde in zijn auto dat die al enkele weken droog stond. Veronica doet haar best, zelfs Barry's ballen worden niet overgeslagen en ze blijft hem met beide handen aftrekken. Het duurt bij elkaar maar 10 minuten dacht ik, en Barry wordt van de eerste grote druk. Veronica maakt alles netjes schoon en Barry krijgt een kus voor ze vertrekt.
Er ontstaat enige hilariteit en het maakt Barry niets uit, dat is hij wel gewent in een club. Geweigerd is hij al zo vaak, niet alleen aan de deur, maar nog vaker door dames. Als Barry zich doucht neem ik plaats naast een nette Roemeense dame met de naam Nicky. De seksspel van Barry was best geil en ik had mijn zinnen op Nicky gezet, zwarte lange haren, donkere ogen en een heerlijk lijf. We kletsen wat en ik houd het niet langer, ik wil neuken.

Kamer 9 onder zou het worden, daar aangekomen trekt Nicky zich even terug om zich op te frissen en ik wacht in de stoel. Als ze terugkomt heb ik het bed al gemaakt en ze strekt zich heerlijk uit op het frisse laken. Ik ga naast haar liggen en krijg gelijk de deksel op mijn neus, niet kussen! Wat heb ik daar een hekel aan, ik ben het zelf schuld, maar probeer het beste ervan te maken. Dan moet ze dus wel het niet zoenen, compenseren met andere dingen, dus het pijpen en neuken zal langer duren dan normaal.
Ik moet zeggen dat ze wel mijn bovenlijf helemaal aflikt vanaf mijn oorlellen tot penis. Die toch al fier overeind staat, pijpen gaat eerst heel voorzichtig en nat, en als ik vraag of het dieper en harder kan, past Nicky zich aan.
Het duurt zeker 15 tot 20 minuten voordat ze vraagt of ik wil neuken, waarop ik antwoord dat ik eerst wil genieten van haar pijpkunsten. Geen probleem en ze gaat door. Dan vraag ik zelf om het condoom en neuk haar direct van achter, mooie kont, die ik ook stevig vasthoud als ik haar neuk. Ze doet goed mee, daarover geen klagen, kreunt heel lichtjes, en is van zichzelf nat. Ik draai haar om en neuk haar normaal, jammer dat ze niet kust want anders was ik nu klaar gekomen. Ik sta zelf ook versteld dat ik het lang volhoud, ik ga liggen en laat haar op me rijden. Na een 10 minuten raakt ook Nicky vermoeit en laat zich naast me vallen. Ik draai haar op haar buik en laat haar plat liggen, ik prop mijn penis tussen haal billen en hij glijdt er netjes in. Op mijn knieën neuk ik haar van achter en probeer haar tieten vast te pakken, als ik het voel komen trek ik hem eruit en trek me af op die heerlijke billen.

Ze kijkt me aan en glimlacht, zo heeft ze het nog niet vaak gehad verteld ze. En ik geef haar een keukenrol, terwijl ik me zelf schoonmaak. Ik kijk snel op mijn horloge en zie dat we 45 minuten op de kamer waren, maar Nicky was al met een handdoek omhuld. DOMPER! Maakt niet uit, ik loop met haar naar mijn kledingkast en geef haar €85. Ze kijkt me raar en zegt dat ze €125 krijgt! Hopa, en waarom dat dan wel? Een uur is €100 en klaarkomen op haar lichaam €25. Iets geërgerd reageer ik een beetje bitsig en geef haar €100, als je hier geen genoegen mee neemt hoor ik het straks wel van de receptie. Ik weet niet beter dat het uur tarief gewoon €75 is, vroeger was zelfs het tweede uur maar €50. En klaarkomen op een kont ga ik dus echt niet voor betalen. Als ze nu een fotomodel was, of ze was uitzonderlijk goed naast het niet zoenen, of dat ze dat van te voren meldde, dan maakte me dat niets uit. Maar niet op deze manier.

Na mijn douche even naar de receptie gelopen en het voorval even uitgelegd zonder een naam te noemen en gevraagd of ik iets fout had gedaan. Maar de standaard uurprijs is gewoon €75 of de dame moet het van te voren melden. Of klaarkomen op het lichaam extra is, dat is wel iets wat de dame zelf bepaald, maar dat had ik dus al betaald.

Barry vind ik in de bar, liggend tussen 2 volborstige dames, die beide hun handjes onder de handdoek hebben. Hij heeft het naar zijn zin, hij vraagt hoe ik het heb gehad en ik zeg hem dat het goed was. Hij duwt me wat geld in de handen en zegt dat ik me moet laten gaan, hij trakteert en so be it.
Hij staat op en neemt beide dames naar een kamer. Ik blijf achter en ik raak in gesprek met een Roemeense dame die Nederlands spreekt, haar naam is Monica en is zeer slank, blond en wat ouder. Ik schat boven de dertig, ze is pas weer in het vak gestapt en verteld me wat over haar leven, iets wat me helemaal niet aangaat. Maar het raakt me, we gaan ergens tussen de kleedkamer en het Nachtcafé op een bank zitten. Het gesprek is redelijk heftig, ik heb helemaal niet meer het gevoel dat ik in een seksclub zit. Ik voel me therapeut, maar dat wordt wel gewaardeerd door Monica.

Ze ligt op mijn borst en laat zich strelen door mij, ze is erg mager en voor haar leeftijd in goede conditie. Dan draait ze zich om en kust me. Wat ik bij Nicky mistte, krijg ik nu dubbel en dwars terug, haar hele tong gaat als een wilde door mijn mond. Mijn handelen schakelen direct om en ik knijp haar in de tieten, ik voel haar hand onder mijn handdoek en daar komt ze een paraat staande penis tegen die meer wilt dan alleen een hand.

Ik ga even de sleutel halen, zegt Monica. En komt al snel terug met sleutel 5, weer een kamer onder en ook zij gaat zich opfrissen. Nu vroeg zij niet of ze de sleutel moest halen, ze deed het zelf, maar ik had hem ook wel gevraagd hoor. Ik wachtte netjes totdat ze terug was in de stoel, de deur gaat op slot en ze komt op mijn schoot zitten, tongzoenend doet ze mijn badjas uit en kust mijn nek en oren. Mijn handdoek gaat opzij en ze pijpt me gelijk diep, heel diep, kokhalzend en hard. Het doet geen pijn want ze is toch erg professioneel. Ik moet me nu heel erg inhouden, en laat haar op het bed liggen, ik spreid haar benen en zie een mooie poes. Ik duik tussen haar benen en ruik een frisse geur. Mijn tong steek ik direct in haar vulva en lik hem helemaal uit. Ik moet mijn best blijven doen want haar bekken gaat op en neer, van links naar rechts.
Neuk me, kom neuk me, roept ze. Ze heeft al een condoom in haar hand en die gaat er heel snel om, ik neuk haar direct terwijl ze plat ligt en ze doet goed mee. Wild kussend neuk ik haar, ik voel dat ze het graag hard heeft. Ik neem haar beide benen en steek ze naar boven, ze kreunt nu hard, te hard en het lijkt op een porno. Maar we laten het zo, want het heeft een goede uitwerking op me. Ik voel het al komen, en alsof Monica het ook weet vraagt ze om mijn sperma. Het is wel raar dat het in het Nederlands gevraagd wordt, in je mond wil ik komen en ze knikt dat het mag. Ik haal mijn penis eruit en kniel op het kussen naast haar, Monica's mondje gaat open en ik duw hem erin. Met neuk bewegingen kom ik klaar, haar handen onder mijn ballen en ze zuigt hem helemaal leeg. Ik schok zelf nog na, en Monica heeft hem nog steeds in haar mond. Als ze ziet dat ik klaar ben neemt ze een tissue en spuugt het uit. Spoelt gelijk haar mond en komt naast me liggen.

Alsof ze mijn vriendin is kruipt ze tegen me aan, we zoenen en wrijven over elkaars lichaam. Ik doe mijn badjas over ons heen en Monica speelt met mijn penis, heel zachtjes, heel lief. Ons gesprek gaat weer voort, ze heeft net als andere vrouwen in deze tak van sport, veel meegemaakt. Ze ligt weer met haar hoofd op mijn borst en valt in slaap. Terwijl ze slaapt streel ik haar hele lichaam, wat binnen bereik is. Als ze wakker wordt kleden we ons aan en lopen we naar de kleedruimte, althans ik. Monica volgt me niet, maar loopt naar hun eigen ruimte. Ik snap het niet, ik ga me douchen en ga op zoek naar haar, in het Nacht Café treffen we ons en ik vraag haar waar ze bleef om af te rekenen.
Ach zegt ze, dat komt wel goed met jou. Ik duw haar het geld in de hand en geef haar een kus op de wang. Hé, wacht eens even, zo makkelijk kom je niet van me af. Met een volle tongzoen neem ik afscheid en hoor mijn naam al in de verte, Barry is klaar!

We hebben elkaar weinig gezien in de club, maar we hebben toch uiteindelijk genoten. De meiden waren helemaal top volgens Barry en vraagt waar ik de hele tijd was, ik heb je geld uitgegeven en heb zelfs nog wat over.
We nemen wat van de pizza en maken ons klaar voor vertrek, het was een leuke dag. We zullen nog eens terugkomen, of ikzelf zeer zeker.
I like to  :dance: and have  :06:

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #117 Gepost op: 11 mei 2014, 22:48:00 »
PHG Donderdag 8 Mei:

Ik kwam om circa 17.30 aan, er was voldoende parkeerruimte. Na enige wachttijd  werd ik dan toch toegelaten tot PHG. Geen hectiek op dit tijdstip. Na het omkleden en douchen even neergestreken in het nachtcafe, waar redelijk veel dames en heren zaten te wachten tot de kok de barbecue klaar zou hebben. Ik had natuurlijk ook weer trek, en nam een drankje, en zette mezelf ook in de ruststand. Een slanke dame begon me van achteren te strelen over mijn hoofd, de Roemeense Romina bleek ze te heten. Een vriendelijke meid, maar eten wilde ze nog niet. Alvast een inleidend gesprek gevoerd met haar dus, en ze deed veel moeite om me binnen te halen. Ze is niet helemaal mijn type, met te kleine naturelle borstjes, maar door haar vriendelijkheid was het moeilijkhaar te weerstaan. Toch in eerste instantie dat wel gedaan, en de heerlijke barbecue genoten. Dit was mijn eerste barbecue voor dit seizoen, en ik moet zeggen dat deze kok dit echt fantastisch beheerst, het was ronduit goed en zeer lekker, absolute aanrader! Naar mijn mening echt de beste grill in een club die ik tot nu toe gehad heb. Ook de salade etc waren echt prima. Na mijn eerste bord kwam er een Ghanese dame tegenover me zitten, die haar steak net niet gaar genoeg vond, en ze vroeg me dus of ik hem op wilde eten. Dat was aan me besteed, dus een dubbele portie vlees genoten deze dag, slecht voor de lijn, maar o zo heerlijk!  Proteïne genoeg dus voor de latere uurtjes.

Na het eten probeerde Romina me al over te halen voor een kamergang, maar ik moest echt even naar het toilet, en even uitbuiken. Later aan de bar was ze zelf even bezet, en besloot ik als eerste met een andere Roemeense te gaan, die ik foutief aanzag voor Christina vanuit de verte (ook redelijk grote borsten, maar geen siliconen). Dit loedertje wilde haar naam niet zeggen toen we eenmaal op de kamer aankwamen, en dus maken we hier een naamloze sessie van. Bloedeloos was het helaas ook, want madam wilde niet zoenen, gaf een zeer middelmatige blowjob, zuchtte da het kriebelde als ik aan haar tepels likte, en seks was ook niet bepaald geïnspireerd helaas. Mezelf dus uiteindelijk met de hand maar tot een hoogtepunt gebracht…tja… geen herhaling dus met dit Roemeentje.

Na dit debacle even mijn krant gelezen, Romina meldde zich alweer, maar ik moet toch altijd even bijkomen na de seks. Enigszins beteuterd droop ze af, maar ik had me al voorgenomen met haar te gaan, uit sympathie,  en omdat ze een goede presales gaf, inclusief tongzoenen.
Even van de warme sauna genoten, wat door de club rondgelopen, wat dames gespot, er waren circa 30 a 40 dames aanwezig, voldoende voor het ijsberen bestand van de dag. Een voor mij zeer aantrekkelijk exemplaar met lang blond haar, strak figuur en d cup siliconen diende zich aan, maar liep af en aan naar de kamer, en bleek niet te boeken voor me, steeds bezet. Jammer, want dit was zonder twijfel de mooiste dame in de club. Chris en Louana waren er niet helaas. Verder geen siliconen dames gezien.

Ik kwam in gesprek met een oud-theke, een Litouwse dame, die ook redelijk Nederlands spreekt. Naam onbekend, wel zeer vriendelijk.  Niet echt mijn ding, maar ze wees me op een paaldans act van een Jonge zeer slanke Roemeense dame, en die kon inderdaad erg goed dansen en paaldansen. Ook een KF-32, en zalige ronde billen. Op zich een kandidate voor een persoonlijke kennismaking, maar ook zij had voldoende aandacht, en liep vaker naar de kamer. Er was een DJ, met op zich best leuke muziek, hoewel veel Roemeens later op de avond. Wel was de muziek, zoals zo vaak met een DJ, echt veel te luid. Party stemming, maar geen gesprek mogelijk. Nachtcafe: uitgestorven, dus ook geen kans op dames.

Maar goed, na enige tijd diende zich dan toch de sessie met Romina aan. Deze dame maakte het wel helemaal waar, heerlijk tongzoenen, een fantastische pijpbeurt die me deed steigeren, wel had ze liever geen FT, en  ben ik daardoor met haar on top in het rubbertje klaar gekomen.  Ondanks haar kleine A cups, haar ietwat getekende gezicht (dame is 30) was er echt passie en inzet, iets wat je niet altijd meer zo meemaakt, en daarom wil ik Romina echt van harte aanbevelen. Niet de mooiste, wel de beste! Ik heb haar dan ook een leuke fooi gegeven voor haar inzet en passie!

Na deze sessie kwam ik in gesprek met een Nederlander, die wat Roemeens spreekt, en dat was ook leuk. Nog een klein stukje vlees genomen van de nog immer actieve kok bij de barbecue, fantastisch wederom, en ik moet weer een week op dieet. Maar ook dat was het waard. Mijn mooie blondine liep weer af en aan naar de kamer, en net toen ik probeerde toe te slaan was ik weer te laat. Omdat het inmiddels al na middernacht was wilde ik eigenlijk naar huis gaan, maar toch nog gewacht tot bijna 1 uur, en net toen ik omgekleed was kwam deze blondine weer van de kamer, dus het mocht niet zo zijn deze keer. Jammer, want zij was de perfecte afsluiting geweest voor dit avondje. Het mocht niet zo zijn deze keer, en ik verliet PHG.  :showtits1

Qua publiek was het relatief rustig, wel weer een aantal Sudländer met enorme buiken en onderbroeken, niet echt een fijn gezicht, en ietwat verstorend, maar niet erg hinderlijk. Toch zou het beter zijn als de club deze figuren gaat weren helaas. C:-)

Resumerend:
Grensclub met gemiddelde damesbezetting, onderbezetting met stunners en siliconen dames helaas, wel van alles wat qua keuze. Eten: Fantastisch. Sessies: een matig, een zeer goed. Sauna: goed op temperatuur. DJ: ok, maar te harde muziek. Theke, bij binnenkomst iets te grondig met de vrijkaart controle, verder wel vriendelijk. Meubilair in de club, ietwat oubollig, kan verbeterd worden, banken zitten niet echt fijn. Tuin met zwembad: geeft een meerwaarde, maar niet op deze donderdag ivm regen. Maar in de zomer zeker prettig.  :pica
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #118 Gepost op: 13 mei 2014, 20:44:09 »
Via een fortuinlijke FCafé-connectie enkele weken geleden na zéér lange afwezigheid PHG met een blitzbezoekje aangedaan. Ontvangst vriendelijk en gedegen rondom 18 uur, enkele moppies kwamen ns gucken wat voor een sukkel er nou weer was aangespoeld, enkele oude bekenden dabei waaronder Louana die me al als gehuwd en gesettled had gecatalogeerd, oops, bijna...Voorts de gebruikelijke poespas, omkleden temidden voorbijlopende deernes en schobbejakken, voor dwergen zijn de bovenste lockers enkel mits 4 keurig opeengestapelde bierkratten te hanteren, maar alla, het went wel. Barbediening zéér vriendelijk, avondeten identiek aan quasi alle bezoekjes uit vervlogen tijden, een soort van gebraad met patatten/rijst en wat konijnenvoer, aanschuifrij nog geen moer veranderd, het lijkt wel of in Oedt de tijd stilstaat, maar alla, ss nam een patatje of 3 en enkele groentjes, en dat was dat. Leuke aanvulling op het terras, een fijne simulatiehaard die gezellig kan blijken, voorts immer nog minizwembadje en sauna, voorts weinig te merken aangaande de "nieuwe" uitbatersinfuenz...

Line-up: een 40-tal dames waarvan 80% Roemeens, Loredana anwesend, voorts nul Aziatische dames, nul donkere dames, nul latinas, afwisselingsrijk kon 'k het bezwaarlijk noemen. Enkele Duitse dames waarvan geen enkele me kon bekoren, de Russische klas blonk uit in nase hoch attitude, voorts was een VV-PHG-pendelaarster met ooit prima service ook van de partij, doch gezien de teruglopende kwalitiet überhaupt geen optie...Stunners ontbraken op het appèl, behoudens Louana dus. Gezien het korte tijdsbestek dat ik ter beschikking had qua gekkigheid (2,5 uur ofzo tot volgende afspraak) haar aangesproken, gezellig gekeuveld en er was sprake van gute laune en een boel gedol en herinneringen ophalen enzo, naja, sleutelvraag na voor haar doen uitgesponnen presales zonder tongzoenen uiteraard...

LOUANA: weet ik veel hoelang het geleden was dat ik met haar kamerde de eerste keer dat ik haar zag in PHG, behoudens de peroxideblonde haren en ietwat tanende looks geen spatje veranderd, enkele kilootjes meer, veel betere talenkennis...Service immer noch voll in Ordnung, maar nou niks om ondersteboven van te vallen...TZ degelijk zonder meer. PZC goed tot zeer goed, ze deed haar stinkende best om te bewijzen dat ze op 4 jaar toch n stuk beter was geworden. NMC: goed. Degelijk uurtje naar tevredenheid, no alarms and no surprises...Leuke dame, what you see is what you get, P6 met een uitzonderlijk mooie dame, sofgevaar onbestaand, extase onbestaand...

Zahlen, duschen en een fantaatje binnengeklokt, voorts hing er een sfeertje van die goeie ouwe bingoavonden in opvangtehuis ikweetnietmeerbepaaldwaaromikhiervakerdanstriktnoodzakelijkrondhang, naja, boooooring eigenlijk allesbeschouwd. De daddelautomaten waren ständig bezet, buiten hingen clubjes dames gelangweilt te rauchen, openbare actie uiteraard met een binnengesmokkeld vergrootglas niemals gespot, autopilot clubben voor de goedgelovige goegemeente dunkt me stellig. Zonder motiverende toevalligheid zal ss niet ras enkele uren verkwanselen in Oedt, laat staan een ganse dag, ben niet knetter...

Fazit: 2,5 uur anwesend, 1 uur kamerend, 15 minuten presalend, 11 minuten douchend, 13 minuten etend, 16 minuten quatschen met in totaal 4 voorheen onbekende dames, 12 minuten relaxen in m'n uppie, de resterende minuten zijn me voorts ontgaan, ik meen aanschuiven ergens en 8 minuten omkleden temidden voorbijgangers, o ja, ook nog 3 minuten op de plee en wegens vorte stoelgang ook 1 minuut handenwassen...ss koos het hazenpad en stelt vast dat er enige antioccidanten in Oedt benodigd zijn om van enigerlei "spannend" clubben te mogen gewagen...

Peace out!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #119 Gepost op: 26 mei 2014, 10:57:59 »
Na tien maanden afwezigheid, ben ik vorige zaterdag naar Oedt geweest.  Mijn vriend Bou had een vrijkaartje van youppie gekregen en kon niet het gebruiken...
PHG heeft intussen een nieuwe management (van Magnum). Eerste verandering : de club is elke dag tot 05uu open  :sign0137: De dames komen dus later aan.
15 dames om 12u00, min of meer 30 om 18u00. Zeer rustig. Toen ik om 18u00 vertrokken ben, waren er 40 klanten op de lijst van de theke.

Weinig bekende dames ==> Brenda, Loredana (shakira) , Ingrid, Magdalena.pl en nog drie (naam kwijt)

Ik heb met  (ijs)beer Bredero gepraten.

Twee keer naar de kamer : slechte ervaring met Hongaarse Maya en goede (zonder meer) met Roemeense Andrea.

Om 18u00, was ik weg. PHG was te rustig.
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2014, 12:36:56 door Laurent74 »