Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503969 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #135 Gepost op: 19 april 2015, 10:06:24 »
Afgelopen vrijdag ben ik voor de eerste keer dit jaar in PHG beland (met dank aan PHG en RB voor de korting!).
 
Afgesproken met Vendezz en in de loop van het bezoek zou ik nog aan de praat raken met Eddy_V, De Banaan, DHr N, Big30 en vele andere schrijvende en niet-schrijvende ijsberen.
 
Het bezoek aan PHG begon al meteen met een hachelijke onderneming. Op weg naar de ingang nam ik mijn kortingkaartje uit mijn portefeuille en een 5€ biljetje maakte daarvan gebruik een gewaagde ontsnappingspoging te ondernemen :o. Het biljet, laat ik het voor deze keer Papillon noemen, had zich echter mispakt aan de stevige mistral wind en in plaats van zijn vrijheid tegemoet te vliegen, belandde Papillon pardoes in het ‘riviertje’ vlakbij de parking.

Nog even dacht Papillon dat zijn moedige ontsnappingspoging zou lukken, dan maar via het water en niet via de lucht, maar daar staken een paar stevige houtachtigen plots letterlijk een stokje voor.
 
Daar lag hij dan: Papillon. Nog maar net zijn vrijheid herwonnen of hij zag zich alweer van diezelfde kostbare vrijheid beroofd, zij het ditmaal in veel erbarmerlijker omstandigheden. Vergelijk het met het inruilen van die 5 sterren gevangenissen in België voor dwangarbeid in Siberië.

Ik stond voor een verscheurende keuze: liet ik Papillon aan zijn waterige lot over of zou ik een dappere reddingspoging ondernemen en Papillon terug in hechtenis nemen? Het is het tweede geworden. Met dank aan de brede borst en schouders van hoofdcipier Vendezz bestreed ik de steile heuvel en het woelige water en niet veel later bevond de getraumatiseerde Papillon zich terug in mijn portefeuille. Eind goed al goed  ;) 8).
 
Nog nabibberend van dit spannende avontuur werd het tijd om over te gaan tot de orde van de dag: PHG. Vrijkaartjes overhandigd, ons omgetoverd tot ijsbeer en op naar het nachtcafé, waar we nog even moesten bekomen van ons eerste “werk van Herakles”.

Was het de intensiteit van dit avontuur, was het de voorbije zware week, was het mijn clubmoeheid (die ik al enkele weken probeer te negeren), waren het de 10 Duvels van de voorgaande avond? Ik weet het niet, maar ik zou vrijdag nooit los komen. Ik heb de ganse dag maar wat rondgelummeld en kon me nooit echt amuseren :017:.
 
Enfin: loom of niet. Een lekker ontbijtje gaat er altijd in en daarvoor ben je in PHG zeker op de goede plaats!. Ik heb me een broodje met omelet, een paardenoog, gehaktballetjes en kaasjes gepakt. Het heeft gesmaakt. Verder was er nog keuze uit onder andere croissants, groentjes en charcuterie. Heel verzorgd allemaal.

Na het deugddoend ontbijt hervatte ik mijn apathische clubbezoek. Beetje in het nachtcafé rondhangen, even van het lentezonnetje genieten, snel in de bar kennismaken met een paar olijke Hollanders. Het beekje kabbelde verder (echter veel rustiger dan het beekje waarin Papillon eerder op de dag beland was), tot mijn oog plots viel op Roemeense Celena.
 
Celena is een pracht van een vrouw: 27 jaar jong en gezegend met een bovengemiddelde intelligentie en zalige, droge humor. Ze heeft een heel mooi lichaam: perfect verzorgd en voorzien van een killer kont en een mooie B-cup. Celena heeft enkele tattoo’s en piercings (waaronder een tepelpiercing) en is vooral herkenbaar aan haar apart geschminkte oogleden: half grijs, half zwart.
 
Ik heb een half uur heel aangenaam gekeuveld met deze intelligentie meid, en ondanks een kleine Piet die nog apathischer was dan zijn baasje, kon ik het niet laten Celena een sleutel te laten halen.
 
Op kamer ontpopte Celena zich tot een super GFE’tje: zalig tongzoenen, overvloedig op over en in elkaar kruipen, geil pijpen, zich gewillig laten vingeren en beffen enzovoort enzoverder. Onder normale omstandigheden zou ik er enorm van genoten hebben en was hier een knallende neuksessie van gekomen, maar afgelopen vrijdag zat dat er niet in :o.

Piet stond de ene moment fier recht, maar even snel kroop hij weer richting warme balletjes. En zo ging dat een uur lang. Nadat eerst Piet er niet helemaal bij was, verloor ook mijn hoofd de interesse (het keerde onwillekeurig terug naar mijn heroïsche reddingspoging die ik dan ook in geuren en kleuren aan Celena uit de doeken heb gedaan ;)). Enfin. Na een uurtje besloot ik de kamer dan maar af te ronden zonder neuken en uiteraard zonder happy end. Doodzonde, want met Celena viel er ongetwijfeld héél lekker te neuken.
 
Herhalingsgevaar: heel mooie, intelligende meid. Natuurgeil. Uitgebreid servicepakket. Ja hoor: gevaar op herhaling is héél groot. Deze meid moet en zal ik ooit neuken 8)!
 
Na het kamertje met Celena, het eerste sinds heel lang waarin ik niet geneukt had :o, besloot ik maar weer een beetje door de club te dwalen. Het was er nu blijkbaar al iets drukker dan voorheen, en er doken meer en meer mooie meiden op.

Ik had echter langere tijd geen oog voor al dit schoons en hield me dan maar op met oa Vendezz, de Banaan en DHr N, die allen opmerkten dat ik precies niet in mijn normale doen was. Klopte helaas als een bus.

Zo kabbelde de dag verder als een rustig beekje uit een schilderij van Pieter Breughel (en ja hoor: de gedachten dwaalden voor de zoveelste keer af naar Papillon, dus ik toch maar even checken of hij nog in mijn portefeuille zat, wat gelukkig bleek te kloppen ;)), tot ik op een bepaald gezellig buiten zat te keuvelen met Vendezz en Big30.

Voor ik het goed en wel besefte had ik ineens Roemeense Mickey op mijn schoot zitten, die me vroeg waarom ik zo serieus keek. Er niet veel woorden aan vuil gemaakt, haar 5 minuten met haar lekkere kont op Piet laten draaien, en kijk: plots was daar leven op Mars. It’s alive! It’s alive ;D, schreeuwde ik inwendig uit en ik liet Mickey dan ook snel een sleutel halen.
 
Mickey is een mooie meid met halflang zwart haar, guitige ogen en een jammer genoeg iets minder gebit. Ze heeft een mooi slank lichaam met héél gespierde benen, een lekkere kont en een mooie A-cup. Voor zover ik me kan herinneren geen tattoo’s of piercings. Ze is 27 jaar jong en zo’n 1,65m groot.
 
De kamergang: heel goed. Lekker tongzoenen, iets te voorzichtig, maar ik genoot er wel van. Een uitstekende pijpbeurt, waardoor Piet al snel op oorlogssterkte kwam. Ik had geen zin mijn erectie en interesse na enige tijd weer te verliezen, dus ik sloeg overige spielerei over en gaf Mickey aan te willen neuken. Cowgirl, missio, doggy, nog eens cowgirl en uiteindelijk afgemaakt met hondjes. Dan toch! Ik kon een oerkreet niet onderdrukken, spoot 3 ladingen kleine KP’tjes ineens in het condoom :o en viel uitgeput neer op bed. We knuffelden nog even na en verlieten de kamer na zo’n 28 minuten.
 
Herhalingsgevaar met Mickey: ondanks haar mindere gebit redelijk groot.

Uitstekende kamergang gehad, knallend klaargekomen. KP is back zou je dan denken, maar niets was minder waar :o. Ik wentelde me opnieuw in een vreemde vorm van zelfmedelijden en bleef als een zombie doorheen de club dwalen. Het werd ondertussen drukker en drukker in de club en overal waar ik keek zaten lachende gezichten en waren mensen zich aan het amuseren. Aan mij was dit echter niet besteed.
 
Ik vroeg me tijdens een zoveelste wandeling doorheen de club af wat ik er eigenlijk nog aan het uitvreten was, tot Roemeense Carla me aan de locker plots staande hield. Ik kreeg de kans niet om 2 woorden te zeggen, want ze sleurde me zonder boe of ba mee naar de kino. 22 jaar jonge Carla is een heel mooie meid, dus ik protesteerde niet ;), ook al omdat ik anders toch maar verder zou verzinken in apatisch ronddwaalgedrag.
 
In de kino heb ik Carla onder het tongzoenen ff grondig bestudeerd: mooie meid met lang, zwart haar, een mooie A-cup, iets vollere, maar heel lekkere kont. Geen tattoo’s of piercings. Carla is 1,65m groot.
 
Tijdens de schermutselingen in de kino vertoonde Piet tekenen van leven, dus ik maar weer op kamer. Die kamer, dat zou voor de derde keer eergisteren kamer 43 worden. Waarbij ik plots besefte dat mijn laatste 6 kamergangen in PHG in deze kamer hebben plaatsgevonden. Wat een toeval!
 
De eigenlijke kamergang was goed tot heel goed. Lekker tongzoenen, lekker met elkaar spelen, een heel goede pijpbeurt. Alles verliep uitstekend, tot mijn apathische gemoedstoestand weer de bovenhand kreeg en Piet het kopje een beetje liet hangen (en geloof het of niet: weer schoot het avontuur met Papillon door mijn hoofd :o!).

Nu had ik 2 keuzes: ik zou voor de tweede keer eergisteren niet neuken op kamer of ik vermande en verhardde me. Het is dat tweede geworden. Ik liet Carla met haar mooie, natte poes spelen en bracht Piet ondertussen terug op oorlogssterkte. Condoompje eromheen en neuken maar: missio en hondjes. Beuken, beuken en daar was dan toch dat tweede orgasme van de dag. Oef ;D! Carla heeft me vervolgens nog een leuke massage gegeven en ik heb de kamer tevreden verlaten.
 
Herhalingsgevaar: bestaande. Het was een goede kamergang, maar het was niet top. Dat lag echter meer aan mij dan aan Carla, dus ze verdient zeker nog een herkansing 8)!
 
Na deze kamer had ik het echt wel gezien in PHG. Mijn gemoed zou niet meer goed komen en Piet functioneerde veel te wispelturig. Vendezz moest echter nog een kamertje maken, dus als goede wingman wachtte ik af tot hij zijn prooi had gevonden en verslonden.
 
Ik heb me nog een lekker bordje eten gevuld (lekkere gegrilde stukken vlees met brood en héél veel saus), ik heb in het gezellige nachtcafé naar de voetbal gekeken en ik heb genoten van de dansende meiden en de (iets minder vlot ;)) dansende ijsberen in de bar, ik heb nog een tijdje loom op een kruk gehangen in het gezelschap van de Banaan (die nog verrassend nuchter was) en dhr N tot Vendezz plots terug was van zijn kamer (een kamer in mineur btw).
 
Voor mij het sein om te vertrekken: omgekleed, nogmaals gecheckt of Pappillon ondertussen toch niet uit mijn portefeuille was ontsnapt (dit was gelukkig het geval), en PHG na een bezoek van om en bij de 12u verlaten.
 
Conclusie van dit bezoek: PHG is een heel mooie club, met een goede line-up, vriendelijk personeel, veel gezellige Nederlandstalige ijsberen, veel en lekker eten, een leuke sfeer die vergelijkbaar was met die van Sixsens op een vrijdagavond… Kortom: alle ingrediënten voor een uitstekend clubbezoek waren aanwezig.
Maar... dat was vrijdag niet aan mij besteed. Waarom? Weet ik nog steeds niet. Was het de vermoeidheid? Was het de bezorgdheid om Pappillon? Ben ik nu eindelijk toch echt clubmoe? De toekomst zal het moeten uitwijzen. PHG ziet mij hoe dan ook binnen enkele weken zeker nog eens terug. Het is en blijft immers een goede club en ik heb er nog vele meiden op mijn to do lijst staan (Celena op kop), eens KP en Piet terug de oude zijn!
 
PHG: tot een volgende keer 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Lequeutard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #136 Gepost op: 19 april 2015, 14:16:30 »
Il faisait beau hier samedi et j'ai pu utiliser mon discount 50% sur l'entrée gagné grâce à Relaxxxboard  :great:.

Concernant les nouveautés depuis ma dernière visite il y avait :
- les nouveaux vestiaires nettement agrandis et rénovés (une bonne chose car on était trop à l'étroit)
- de nouvelles chambres derrière les vestiaires
- 1 petit kino (chambre) derrière les vestiaires, mais pas terrible je préférais l'ancien plus spacieux qui est devenu une salle de massage au RdC.

Sinon la food toujours aussi bonne rien à redire... mais côté filles ce fût une déception puisque je suis parti sans consommer. On était plutôt dans la catégorie 3eme division, beaucoup de milfs, de la pro et quelques blacks... rien qui ne m'ait inspiré suffisamment pour tenter une session, d'autant plus qu'on avait sessionné au LR la veille... les potes n'ont pas été en chambre non plus... à revoir plutôt l'été car le soleil attire toujours les jolies filles au PHG .
 000008

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #137 Gepost op: 20 april 2015, 08:15:17 »
Ondanks plakken, knippen en save as draft werd opnieuw slechts een gedeelte van mijn bericht opgeslagen

Later misschien nog eens een poging als ik mijn laptop erbij heb
« Laatst bewerkt op: 20 april 2015, 08:20:34 door Eddy_V »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #138 Gepost op: 20 april 2015, 10:35:43 »
Zwembad en wellness tour 2015 aflevering Planet Happy Garden

De laatste keer dat ik Planet Happy Garden voor het laatst bezocht heb, zal eind 2013 geweest zijn.
Ik had mijn redenen om er niet meer naar toe te gaan, maar principes zijn er om zo nu en dan overboord te gooien.
En daar ben ik dan weer heel principieel in!

Hoe kwam het er zo toe om eindelijk weer eens een kijkje te nemen in PHG? :
- de aankondiging van Vendezz en Kanariepiet om PHG op vrijdag te bezoeken (altijd leuk om met hun bij te kletsen en al zeker nav mijn laatste bezoek aan Sixsens)
- de aankondiging van Big30 die de magnolia kwam inspecteren en die ik nu wel eens in levende lijve wilde ontmoeten (uiteindelijk toch niet gezien toen ik tegen 6 uur vertrok);
- mijn voornemen om een tijdje alleen nog naar clubs te gaan voor de gezelligheid, met goede wellness en met bij voorkeur een zwembad;
- een leuke deal die donderdag getekend werd, waardoor clubs en dames voorlopig weer op mijn sponsoring kunnen rekenen. Vond dat ik het mede hierdoor wel verdiend had om even een paar uur m'n verstand op nul te zetten;
- de zon zou schijnen en dan moest het zwembad vast wel lekker opgewarmd zijn;

Voldoende redenen cq excuses om richting Oedt te rijden en na een ritje van drie kwartier het parkeer terrein op te draaien, waar ik verrast werd door een veel kleinere parkeerplaats dan ik gewend was.. een stuk nieuwbouw nam een flink deel in beslag van wat ik voorheen als parkeerplaats recht voor de deur kende.
Niet dat ik te lui ben om te lopen, maar dat doe ik nu eenmaal liever binnen dan buiten .
Voor de zekerheid toch maar op de grote parkeerplaats buiten de poort gaan staan, want of die paar plaatsen nog voor bezoekers bedoeld waren, was mij niet helemaal duidelijk.

60,- afgetikt (vandaag was ik waarschijnlijk één van de weinige mannen die het normale tarief betaald heeft) en richting lockers gelopen in een mooie ruimte die twee keer zo groot leek als dat ik mij kon herinneren.

Het is even voor één uur en de bar is leeg op 4 man en enkele dames na. Twee bekende heren die ik al verwacht had en twee heren die kennelijk kind aan huis waren. Of ze nu wel of niet op het forum schrijven is niet meer blijven hangen bij mij.
De één had een treffende gelijkenis met de Utrechtse zanger van Het Goede Doel en stelde zich dan ook voor als deze zanger/politicus/kroegeigenaar en de andere noemde zich toetebel of iets dergelijks..
Het terras zag er goed uit met alle ligstoelen voorzien van kussens en een zwembad met helder water dat even tevoren gereinigd bleek te zijn.
Met Vendezz en Kanariepiet wat bijpraten over de oorzaak van de kater van Kanariepiet (een kater en een kanariepiet vormen sowieso al een niet ongevaarlijke combinatie..), over mijn beslommeringen mbt een dame waar ik mij misschien teveel mee bezighoud (en misschien ook niet) en over de discussies op het forum.
Wat maakt dit forum toch veel los door een paar botte opmerkingen of losse flodders. Moet zeggen dat dit vooral voor "het andere forum"geldt. Hier gaan de meesten toch wat fatsoenlijker met elkaar om.
Iedere keer verbaas ik mij erover, probeer er niet in mee te gaan maar kan het soms niet nalaten om een duit in het zakje te doen.
Helemaal hilarisch is het dan als je hoort dat er zelfs ijsberen uit een club gezet worden omdat ze wat over de prijs van het eten geschreven hadden of opmerkingen en tips hadden die door veel andere bezoekers gedeeld worden.
Maar ja, niet iedere clubeigenaar kan omgaan met opbouwende kritiek (of wordt al dan niet bewust verkeerd geïnformeerd).

Terug naar PHG, waar inmiddels enkele andere Nederlandse bezoekers hun debuut maakten. Altijd weer grappig om te zien hoe jongelui met een grote mond uiteindelijk toch genaaid worden door de dames.
Of eigenlijk helemaal niet genaaid, zoals ik in de kleedkamer het verhaal van de meiden aanhoorde... trio en niet op de klok kijken... ja dan ben je heerlijk naïef en betaal je de hoofdprijs. :D :D

In het nachtcafe gedeelte stond het ontbijt/lunch buffet er nog fraai bij. De scrambled eggs en spiegeleitjes lagen onweerstaanbaar voor mij te glimmen.
Heerlijk die vette hap met een croissantje en een paar pannekoeken als toegift.
Kanariepiet keek naar deze combinatie op mijn bordske en deed er het zwijgen toe, maar zijn blikken spraken boekdelen: Hollanders... culinaire barbaren haha!

Hij werd inmiddels vergezeld door een fraaie Roemeense met opvallende oogschaduw, op wie hij al een tijdje een oogje had.
Vendezz en ik waren verder machteloos om hem voor eventuele misstappen te behoeden.
Als de KP blik eenmaal gevangen is door een KP meisje..  :happy :happy

Bij mij plofte een topless dame op schoot. Een blonde milf die mij eerder in de bar al had uitgedaagd door met haar stevige achterwerk tegen mij aan te rijden.
Mijn gedachten waren duidelijk nog bij iemand anders, want het maakte in de bar (tot mijn eigen verrassing en genoegen) weinig indruk op mij. Onder andere omstandigheden zou er waarschijnlijk wel beweging in het zaakje zijn gekomen!
In het nachtcafe deed ze dus een nieuwe poging die nog steeds niet heel veel indruk maakte, maar grappig was ze wel. Vendezz kon het niet langer aanzien dat Kanariepiet en ik allebei een meid op onze schoot hadden en ging er vandoor, waarmee hij zijn plicht volledig verzaakte!!
Wat heb je nou aan zo'n maat die je bij de eerste de beste verleiding aan je lot overlaat?!?  :banghead:  ;D

De blonde milf deed haar best om mij op te warmen en nodigde mij uit voor een rondleiding naar de Kino. Heb haar dan maar braaf gevolgd (zo ben ik dan ook wel weer) en what happened in the Kino, stays in the Kino, maar uiteindelijk heb ik haar voor haar pogingen, inspanningen en gezelligheid beloond. Zou ook niet fair geweest zijn, maar zoals verwacht.., veel inspanningen zaten er van mijn kant niet in doordat ik met mijn gedachten nog steeds ergens anders was en ik had dringend behoefte gekregen aan een frisse duik!

En fris was het!!
Een plons die enkele Duitsers (of Fransozen?) liet schrikken, terwijl zij zich in een aangenaam zonnetje met een paar dames op de ligstoelen lagen te vermaken.
Misschien was het water net 1 of 2 graden warmer dan vorige week in VV, maar echt aangenaam was het zwembad nog niet.
Verfrissend wel en daar was het mij om te doen en na een minuut of vijf dobberen en drijven had ik het wel bekeken.
Het effect was super: mijn bloed stroomde weer van top tot teen, een tintelend gevoel dat geen enkele dame mij hier vandaag zou kunnen bezorgen. En dat lag volledig aan mij en niet aan de aanwezige dames, want inmiddels was de Line up toch al flink uitgebreid.
Het aantal van 100 zou waarschijnlijk alleen later op de avond door de banaan gezien worden als hij in zijn gebruikelijke tempo doorging met de flesjes  :49:
Een stuk of 20-30 meiden zullen er in de loop van de middag wel geweest zijn met voor iedere smaak een afvaardiging.
Op een afstandje zag ik een paar mooie GMC meiden, maar Kanariepiet zijn ogen (of ervaring) bleken beter, want van dichtbij hadden de heupen en kontjes toch al duidelijk teveel meegekregen van de westerse welvaart!
Echt opvallende uitschieters zie je gewoon steeds minder was onze conclusie.

Terug in de bar waar de vrolijke bende van ellende inmiddels gearriveerd was.

        Waar Ricardo Banana net de laatste bloemen uit die overlast veroorzakende magnolia geschud had..
        Waar de Laef mij nog enkele wetenswaardigheden vertelde over zijn interesse in natuur en milieu, die hij probeert over te brengen op de dames. (Zo zie je maar weer, niet alle beren denken alleen maar materialistisch..)
        Waar een prachtig donker, slank Ghanees pareltje verleidelijk heen en weer paradeert..
        Waar Vendezz alle details van de Kino wil horen, want de Kino had hij nog niet "gevonden"..
        Waar het ongetwijfeld nog tot laat in de nacht gezellig is gebleven, gezien de goede sfeer die er al inzat toen ik aan het einde van de middag mijn burgermans kloffie weer had aangetrokken en richting Nederland vertrok.



Planet Happy Garden waar ik tussen 2007 en 2012 regelmatig kwam en waar ik om verschillende redenen niet meer naartoe ging, is na de aanpassingen en nieuwbouw een mooie club geworden.
De club ligt gevaarlijk dichtbij en zou onder andere omstandigheden een alternatief voor mij zijn voor Sixsens, de club die nog altijd mijn favoriet is, al is het maar vanwege het verwarmde zwembad in Lemiers.

Nog deze week wordt de zwembad tour vervolgd.
En dan blijft het niet alleen bij zwemmen als alles volgens planning verloopt!
 bad2



Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #139 Gepost op: 20 april 2015, 20:18:08 »
... les potes n'ont pas été en chambre non plus...
J'ai sauvé l'honneur des français ! j'ai fait une session vers 4 heure du matin  :-P
mais comme on dit souvent dans ces moments-là, selon l'expression consacrée en français : on a surtout baisé mangé comme des queutards  ;D c'était royal ! petit déjeûner excellent avec oeufs au plat, brouillés, jambon, saumon, café et même champagne, en tout cas la bouteille ressemblait  ;D

ensuite c'était digestion au bord de la piscine sous un petit soleil de fin de matinée bien agréable, en plus on avait des couvertures chauffantes puisque 2 filles s'étaient applaties sur nous sur les transat  ;D filles bien sympathiques, la mienne était en plus assez jolie mais j'ai oublié son nom  :017: mais il a seulement manqué le petit clic pour donner une suite en chambre, on était plutôt en mode lézard à ce moment-là  8)  ;D

ensuite c'était foot jusqu'au soir puis quelques bonnes bières avant encore une fois de se régaler quand le repas barbecue a été servi le soir, un véritable festin  :-P

Retour au bar autour de quelques bonnes bières encore où on voyait encore les filles arriver, je dirais dans la quarantaine à la grosse louche, un point m'a légèrement dérangé, un bon quart portait un body ou petite tenue de soirée qui laisse toujours à penser, parfois à tort, que c'est pour cacher quelquechose  8)

Je passais le reste de la soirée seul puisque les franzosich décidaient de reprendre la route vers Paris, j'avais donc la lourde charge de sauver l'honneur français, j'ai donc bu beaucoup de bières  ;D

Vers 4 heure du matin, j'étais en mode zombie  :17: et il restait une fille au bar, je l'ai donc abordé  :sex  quand elle m'a dit s'appeller Natacha from Russia, 6 mois au PHG, j'ai été vite convaincu sur la suite à donner  ;D

Bon service en chambre avec Natacha, quelques bonnes embrassades, une pipe à la russe  :-P et une bonne séquence baise, mais comme je le disais, elle portait un body qui cachait donc .... un peu de ventre mais rien de méchant heureusement, on mange vraiment bien au PHG  ::)

Je suis donc quand même bien satisfait de ma visite au PHG, ça faisait 2 ans que je n'y étais plus revenu, il faut avouer que la nourriture est vraiment le point fort du club et quand il fait beau, c'est bien agréable de pouvoir profiter du soleil, et puis la musique était bonne, le DJ de ce soir-là était à la hauteur j'ai trouvé, sans doute que j'y reviendrai pour me faire une opinion correcte sur ce que j'y ai déjà vu samedi dernier :))

Et donc, un grand merci au PHG et à RB pour cette entrée gratuite qui m'a réconcilié avec la bonne bouffe en FKK  ;D
« Laatst bewerkt op: 20 april 2015, 20:29:26 door Tikinui »

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #140 Gepost op: 27 april 2015, 13:42:43 »
Op zondag  met Johan35 naar PHG gereden. Voor ons allebei de eerste keer. Om 15.30 aangekomen werd mijn kortingskaartje van dit forum (nog mijn dank hier voor) zonder problemen aangenomen.

Na ons in het vel te hebben gehesen togen we naar de bar om aldaar de "bende van ellende" aan te treffen. Deze bende heeft de zaken er goed voor elkaar: de heer N heeft zijn vaste barkruk en de aanvulling van de drank gebeurt automatisch. Bij de bende is het altijd gezellig. Verhalen genoeg. Ook nog leuk met de russische bardame Helena gesproken. Zij spreekt goed Nederlands.

Het aantal dames dat ik aantrof en de aantrekkelijkheid daarvan viel me niet mee. Maar ja het was op zondagmiddag en, zo vertelde de bende me, het zou spoedig druk kunnen worden met een aantal mooie dames.

Terwijl mijn maat aan het kameren was met een Nigeriaanse (hij had het later over afwerksex) ging er bij het ene biertje na het andere in terwijl ik toch wel erge zin in sex begon te krijgen.

anni
Toen ik daarna een dvp zag lopen met Dani op haar linkerschouder getatoueerd, wist ik dat ik deze Anni wilde hebben. Op het forum had ik er goede dingen over gelezen. Het is niet helemaal mijn type, erg mager en een a cup maar er zat een leuk koppie met mooie ogen bovenop. Ze bleek een aardige meid te zijn. Na een tijdje met haar in gesprek te zijn geweest, stelde ik zelf de kamer voor. We belandden in kamer 2 met geluiden van de receptie op de achtergrond.
Anni nam boven op me plaats om hevig te tongzoenen. Na een tijdje verwende ik haar op een befbeurt die haar de hemel deed aanroepen. Meerdere tissues had ze nodig om haar vocht teder van mijn gezicht te deppen. Daarna was ik aan de beurt. Tong en vingertjes gebruikend bij een lange pijpbeurt deed Anni haar best om het mijn naar mijn zin te maken. Anni ging door en door totdat ik haar verzocht om jetzt over te gaan op ficken.
Ze begon me eerst voorzichtig te berijden maar daarna ging het in flink galop tot ik steigerend klaarkwam.
Daarna het kruimeltje nog even in mijn armen genomen.
Tevreden zocht ik de douche op.

Tijd om te eten. Er was een barbecue met een hoop soorten vlees. Het smaakte uitstekend. Je kon er een salade naar keuze bij opscheppen alsook frites of gebakken aardappeltjes.

Met een cappucino aan de bar nagebuikt. In de tuin werden de verwarmingselementen aangestoken en ik zat nog even met de bende samen.  Mijn beoogde dvp voor een tweede kamerqang bleek net te zijn weggekaapt waarna ik het in de club rond half tien voor gezien hield.

Algeheel beeld:
PHG is heel populair onder forumleden. Het is me niet helemaal duidelijk waarom dat komt. Ik denk dat het te maken heeft met de nabijheid bij de grens en dat er daarom altijd wel veel Nederlanders aanwezig zijn met een grote kans op bekenden. Naast de bende troffen we onder anderen ook Joker en Knabbel en Babbel aan.
Het eten is prima, de drank is goed verzorgd en er lopen een aantal leuke dames rond. De club is niet heel groot maar heeft wel een grote tuin.
De volgende keer zal ik er eens op een andere dag dan zondag komen.

Offline Cavediver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #141 Gepost op: 1 mei 2015, 12:24:56 »
Enige weken geleden ontving ik van het Relaxboard forum een Vrij kaartje voor Happy Garden in Oedt Duitsland. Als je de spelregeltjes  goed leest dan ben je een verslag verschuldigd aan het forum, waarmee de achterban kan beoordelen of de eerst volgende mogelijkheid waarschijnlijk ook een bezoek kan gaan brengen aan Happy Garden in Oedt Duitsland een kleine 20 kilometer over de grens van Venlo.

Met mijn uitdraai van de E-mail in de hand stond ik voor de toegangsdeur van Happy, werd vlot binnengelaten vervolgens was er geen tekst en uitleg nodig van mijn bezoek en uitgeprinte E mail Het was ze volledig duidelijk en wenste mij een zeer aangenaam verblijf toe deze namiddag 30 April. Vervolgens de gebruikelijke rituelen van binnenkomst handdoek, badjas en lockersleutel. De dame van ontvangst vroeg of het de eerste keer was of ik hier kwam. Ja ben hier ongeveer een half jaar geleden geweest. Bij binnenkomst in de omkleedruimte zag ik dat ik locker 165 toebedeeld had. In mijn grijze verleden kon ik mij deze hoeveelheid aan lockers niet herinneren. Wat bleek de omkleedruimte was eens zo groot geworden. Ik moet zeggen dat dit zeker een aanwinst is voor deze club. Ga ik verder kijken dan wist ik dat van mijn vorige bezoek dat de kino omgetoverd was tot een massageruimte. Uiteindelijk kwam ik de geile Brenda tegen uit de Dominicaanse Republiek die mij ook hartelijk welkom heette. Tussen neus en lippen door wilde ze me wel even knuffelen en goed vasthouden dit echter niet in het Horeca gedeelte.  Dus ze zei" kom Antonio even naar de kino" Kino ? die is er toch niet meer. Jawel hoor ga maar met mij mee en warempel achter de vergrote omkleedruimte is nu een gangetje met diverse nieuwe kamers en een kino. 2e pluspunt van verbetering voor deze club.

Na een kort heftig en intiem moment met onze geile Brenda in de kino toch trek in een Biertje. Vervolgens even frisse lucht snuiven in het buitengedeelte kom ik warempel onze mede Rakkers uit België tegen en we"l Blue Bear en Barbarian" Dit was weer een ouderwets weerzien van beide gasten die ik vervolgens na de opening van Rayna in Moers sept 2014 niet meer gezien had. Zij zaten net gezellig aan de café Latte met een Bulgaars dartel veulentje dat de dag van te voren haar entree in speelweide van Happy Garden had ingenomen. Het was een lieve vrolijk ogende vrouw waarop ik mijn paardrijles wel op kon nemen zo laat op de middag. 
3e verbeterpunt in Happy Garden sinds mijn laatste bezoek is wel dat ze er alles aan doen om voldoende toestroom te genereren van nieuwe mooie ogende vrouwen met een reeks aan diensten op hun persoonlijke menukaart. Nu punt 4 een geweldige presentatie van fris vers eten in het Horeca gedeelte met volop keuze aan diverse vleessoorten met zoete en scherpe kruiden, voldoende vitamientjes in de vorm van verse groentes. Buiten werd al alles klaar gezet voor het grillen wat ook keurig en netjes verzorgd er uit zag met voldoende geschoold personeel. Nu we het over het personeel van Happy hebben een en al lof, de dames van de Horeca die zich letterlijk de benen uit de kont vandaan renden. De mensen die zorgde voor een opgeruimde en schone werkvloer in de diverse ruimtes. Allemaal zeer gemotiveerde en gedreven krachten die het ons als gast van de dag zeer aangenaam maakten.

Ik ging tegen mindernacht met een goed en aangenaam gevoel naar huis. Ik dank de mensen die het mij mogelijk gemaakt hebben een aangename tijd te verblijven in Happy Garden. Ik verheug me al weer op een eerst volgend komend verblijf en wel op 15 mei in Happy Garden namelijk het vieren van de verjaardag van Meneer N.

Gegroet "Cavediver"

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #142 Gepost op: 13 mei 2015, 18:31:33 »
Two recent visits enabled me to discover this club lost in the country. I imagined this club much bigger. Even if the outside infrastructure is very good and complete, inside space seemed to me extremely small. It shouldn’t be very pleasant when there are many customers and the weather is rainy.

What I liked :
- Outside infrastructure (terrace, barbecue, …).
- Environment very quiet (music,…).
- Large rooms (double bed,….).
- Complete breakfast.

What I didn’t like :
- Inside space (main room, bar,…).
- Reduced restoration during the afternoon.

I did 4 sessions during these two visits : Denisa (very good), Martha (middle level), Morena (good) and Alessia (excellent).


Denisa (Rumanian, black) :

She’s not very pretty but she’s very pleasant before, during and after the room.

In the room, she offered me a high quality service : very tender caresses, french kisses, perfect blowjob, cuni very appreciated, 69, different positions to finish this beautiful session.

Appreciation : very good.


Martha (Rumanian, red) :

Beautiful silhouette for this young girl with long red hair. She is a little aggressive in her approach and even when you say « No », she will come back later. 

She offered me a correct but classic service but it missed me something to « escape » me completely. Homewer, I remembered a nice doggy that gave me some pleasure.

Appreciation : a good session but no more.


Morena (Rumanian, black) :

The main asset of Morena ? Her body, of course : very pretty face, perfect body, long black hair, very sexy with a piercing and some tatoos..

She gives a good service with everything that I wanted : correct kisses, good blowjob, cuni (without the fingers), 69, a Amazon too passive but a beautiful doggy with a nice view.

Appreciation : a good session without bad surprise.


Alessia (Albanian, brown) :

Girl always smiling, speaks good English for someone who learned it since only one month. Very good social time during she spoke about her difficult life in Albania and her “new” life in Germany.

She’s not the most pretty girl but she has a natural charm with her lovely smile.

Her main asset is that she’s new coming in this job and she does the things very naturally and with authenticity.

The session was perfect from beginning to end. Everything is done with sensuality. She gave me much pleasure with beautiful feelings.

Appreciation : excellent.


In summary, Happy Garden is a very good club with its outside assets to share a good moment in a quiet environment.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #143 Gepost op: 15 mei 2015, 21:30:56 »
Ondanks het voorval laatst met de theke met lang blond haar die maar niet kon begrijpen dat je een dame waarmee je kamerde bij het buitengaan nog even omarmt, stond ik toch nog eens een keer terug daar.  Goed om weten is dat in die hoerentent de dame waarmee ik kamerde ook al niet begreep waarom je bij het naar huis gaan nog even gedag komt zeggen.  Ik kon nu toch niets meer voor haar opbrengen.  Enfin, die blonde theke zegt nog steeds geen woord en kijkt vies naar mij.  Gelukkig was de rest van het personeel wel vriendelijk en gedienstig.  Nu wil dan ook weer niet dat die blonde theke haar dag verknald wordt telkens als ik daar kom en zal ik lang wegblijven. 

Naar goede oude traditie was het ontbijt uitgebreid en lekker.  Jammer dat er geen verse omeletten/pannenkoeken meer gebakken worden.  Die verdrogen namelijk snel als ze warm worden gehouden.  Om 13:00 was er ook geen gerookte vis als broodbeleg meer.  Nochtans was het toen nog erg rustig.  Het fruit was ook nogal aan de rijpe kant allemaal (bananen, kiwi's).  Je komt in een club natuurlijk niet zo direct om een super brunch te genieten maar als je dan even vergelijkt (en dat doe je) merk je toch dat er andere clubs zijn waar het beter brunchen is voor minder inkomgeld (PSR, Sixsens). 
Het avondeten was tweeërlei.  BBQ vanaf vijf uur en later BBQ en warm eten in warmhoudbakken in de "benedenbar".  Daar ook voldoende rauwkostsalade.  Bij de BBQ beperkte het zich tot wat komkommer en potten/blikgroenten.  De BBQ zelf smaakte super.  Proficiat!  Normaal valt er tussen de brunch en het avondeten nog wel wat zoets te rapen.  Dat zal nu ook weer geweest zijn, veronderstel ik.  Ik ben niet gaan kijken.  Ik had het te druk met ouwehoeren met de dames en mijn vrienden. 

In de winter toont de club toch wel wat verouderd, niet echt gezellig en is de club toch wel wat benepen.  Met het mooi weer in Duitsland gisteren was het heerlijk genieten van de buitenlucht.  Uit praktische redenen gebruncht in de benedenbar (om niet voor elk broodje de trappen te moeten doen en de afstand).  Daarna, alsof het voor ons drie gereserveerd was, onder de bomen uit de zon plaatsgenomen aan een tafeltje buiten met goed zicht op het zwembad en de dames.  Er waren overigens best al heel wat dames vanaf de vroege namiddag.  Naar de avond toe zouden er enkel nog maar meer dames bijkomen.  Ik schat dat er rond tien uur 's avonds ongeveer 60 vrouwen aanwezig waren.  Da's toch nog maar net iets meer dan de helft van 100.  Niet dat er voor mij 100 dames moeten zijn maar het staat wel zo geafficheerd.  Overdag waren er ongeveer evenveel dames als heren.  's Avonds waren er duidelijk veel meer heren dan dames.  Gelukkig was het ook 's avonds nog lekker weer om buiten te zitten zodat het volk niet op mekaar zat gepropt.  De buitenverwarming stond aan en was best te verdragen als het wat later werd. 

Na het nuttigen van een drankje en het nodige geschouwel over van alles en nog wat en de dames werd het tijd om de buitensauna eens te nuttigen.  De deur stond wagenwijd open, het stonk er naar verbrand hout.  Ik heb de deur snel toegedaan, gekeken of het niet brandde en dan gewoon in de sauna gaan zitten.  Die was voldoende heet.  Daarna een koude douche en wat baantjes getrokken in het zwembad.  Samen met mijn vriend.  Zo hou je het langer uit.  Toen we uit het water kwamen, kwam een personeelslid vragen of het niet te koud was.  Het ging net.  Bleek dat ze gisteren net 2/3 van het water ververst hadden.  Dat was natuurlijk nog niet opgewarmd van de zon want het is geen verwarmd zwembad.  Terwijl ik aan het zwemmen was, verlangde ik toch even naar het heerlijk verwarmde buitenzwembad van Sixsens. 

Na wat baantjes getrokken te hebben zijn we languit in het zonnetje gaan liggen.  De sfeer aan het zwembad was tof.  Algemeen genomen dan toch.  Je mag je echter niet te veel storen aan de mannen die teveel gedronken hebben en dan erg flauw doen tegen iedereen en er maar wat rondlopen met shorts en kettingen....  Eén man kwam tegen me zagen maar ik heb het hem diplomatisch toch doen afdruipen, al was dat na een dik kwartier.  Daarvoor kwam ook Angie eens bij mij polsen.  Dat was nu net de dame die ik vooral niet op het oog had.  Wat ik ook zei, het duurde erg lang eer ze begreep dat er geen vis zou bijten.  Zij was toevallig de wat oudere dame tussen al het jonge geweld.  De meeste dames waren vooraan de twintig.  De line up was voor mij meer dan o.k..  Ook niet om over te stoefen.  Zowel qua aantallen als schoonheid kon ik me evengoed in Sixsens wanen.  Ik noem die club maar even omdat daarvan wel eens gezegd wordt dat de line up niet goed zit (waar ik het overigens niet eens mee ben dan).  De line up was daarentegen weer wel een stuk beter dan bijvoorbeeld in PSR (al was het al maar omdat er meer mooie keuzes, in aantallen, waren).  Ik moet de dag nog weten aanbreken dat er 60 dames zijn in PSR, bijvoorbeeld. 

Omdat het witbier inbegrepen is in de prijs en het nog lekker van smaak was ook (hoe meer je er dronk hoe lekkerder het werd) en het zonnetje bovendien uitnodigde om een pintje te drinken, kieperde ik 4 halve liters naar binnen.  Meestal drink ik helemaal geen alcohol in de clubs maar wees gerust, als ik gewoon uitga of thuis, train ik me een beetje.  Ik wou vooral niet tot de club der zatten aan het zwembad behoren.

Ineens bij het naar binnenlopen van de benedenbar omdat ik dringend iets moest doen, liep ik tegen het bevallige lijf van Brenda.  Zij blijft er evengoed uit zien en wordt precies niet ouder.  Ik nodigde haar uit om mee buiten in het zonnetje te komen zitten bij mijn vrienden.  Brenda ging op de uitnodiging in.  Da's een hele geste want ik weet dat ze absoluut niet zo'n zonnezitter is. 

's Avonds kwam een DJ buiten muziek draaien.  Dat kwam de sfeer in zeker zin ten goede al gaat de urenlange up tempo lounge muziek toch wel muzeik worden op den duur.  Een beetje meer afwisseling in de plaatjes zou zeker geen kwaad gekund hebben.  Die afwisseling kwam er veel later, Balkanmuziek.  Het verbaasde me wel een beetje dat de dames bijna allemaal deden alsof ze de muziek niet hoorden of kenden en dat de meeste dames niet spontaan met hun heup begonnen te wiebelen op die muziek en gewoon op hun krukje bleven zitten.  Dat ben ik anders gewoon.  Misschien waren ze wat moe van de eerste zonnestralen dit jaar.  Nochtans weet ik dat er bij momenten wel aan de paal wordt gehangen en wat op de muziek wordt gedanst.  Nu ja, als ze niet willen.... 

Ik heb gekamerd.  Een halfuur.  Te veel geouwehoerd enzo.  Het was snel laat.  Eigenlijk ben ik zelf op geen enkele dame afgestapt.  Zij kwam me nog even geil maken toen we op punt stond om naar huis te gaan.  Ik ben haar naam kwijt.  Ze had een fijn, erg fijn stemmetje.  Als het op kamer ook erg fijn had geweest, was ik zeer tevreden geweest maar op kamer was het twaalf in een dozijn.  Niet slecht dus maar niet om mee op herhaling te gaan.  Andere vluchtigere contacten met knappe dames leerden mij dat ze allen niet happig waren op tongzoenen.  Ik ging naar huis met de indruk dat 80 % van de knappe dames daar niet (graag) tongzoent.  Ik heb ook geen enkele keer een echte tongzoenmoment in de bar of buiten waargenomen tussen mevrouw en mijnheer.  Beetje vreemd in een seksclub.  Eentje wou het doen als ik minimaal 40 minuten op kamer zou blijven voor 100 euro.  Ik heb maar niet gevraagd wat ze bedoelde met 100 euro voor 40 minuten.  Met zo'n dame ben je toch niets. 

Ik heb een erg toffe dag gehad in PHG, alles bij mekaar genomen maar blijf met een rare gedachte achter.  Ik sta niet te springen om er snel weer heen te gaan.  Zomaar eens, alleen.  Met vrienden op een zomerse dag met de inslag om vooral heerlijk te genieten op het terras en de rest naar de tweede plaats te schuiven, zie ik dan zo weer zitten  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2015, 21:39:25 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze op krukken op het Garden feestje van Dhr N.
« Reactie #144 Gepost op: 17 mei 2015, 23:03:42 »
Verjaardagsfeestje van Dhr N. Ik herinnerde dat dat twee jaar geleden voor mij de gelegenheid was om voor de eerste keer Happy Garden te bezoeken. Toen was ik nog relatief nieuw in dit wereldje en kende nog niet zoveel andere medehobbyisten
 
Hoe anders was het deze keer. Ik arriveerde tegen 15:00 en strompelde met m’n kruk vanaf de parkeerplaats het bergje naar de ingang omhoog. De invalidenparkeerplaats voor de deur was anders nog wel vrij geweest, maar laat ik die nou maar vrij houden voor iemand die er echt op is aangewezen. “Hallo, schon mal hier gewesen?”, werd ik vriendelijk begroet. Kreeg handdoek + badjas (badslippers heb ik altijd zelf mee) en mocht naar de lockers hobbelen. Meteen was er al een dame die interesse in m’n blessure veinsde en me bereidwillig assisteerde om alles netjes in het kastje op te bergen. Ze stelde zich voor als Italiaanse Brenda, opgegroeid in de Dominicaanse Republiek. Ik raakte meteen al in de juiste vakantiestemming om met een mediterrane schone m’n Italiaans weer tevoorschijn te kunnen toveren. Een leuke binnenkomer.
 
Brenda stelde voor om samen wat te gaan eten. OK, maar eerst gaat WG zich even douchen, zodat hij helemaal een fris blinkend mannetje wordt. Brenda wachtte op me en hielp me met m’n kruk de trap naar beneden. Netjes haalde ze voor mij een glaasje fruitsap en zelfs ijsklontjes erbij. Terwijl ik gezellig met Brenda m’n colazione aan het verorberen was en ondertussen aan het chiacchierare (slap lullen), zag ik opeens The Joker voorbij komen, echter zo verdiept in analyses op z’n tablet/ GSM dat hij nog niet eens teruggroette. Pas na een tijdje zag hij me en vroeg me waarom ik hier in het donker zat, terwijl de hele Nederlandstalige meute zich buiten in het zonnetje rond het zwembad had verzameld.
 
Brenda zag de bui al hangen, maar begeleidde me toch met m’n glas, broodje en kruk naar de pool, waar een twintigtal ijsberen zich verzameld hadden. Eerst maar eens de Koempel N. (Nee, niet Koempel Sjeng, dat is iemand anders) gefeliciteerd en toen de rest begroet. Door m’n tijdelijke invalidenstatus werd meteen een ligbed voor me vrijgemaakt en het werd zeer gezellig. Regelmatig werd er een dienblad met vers getapte Warsteinertjes (hmmmmm!) gebracht en flesjes Heineken (bwèèh). Die lieten zich prima drinken in het zonnetje en zo dacht menigeen er ook over, want steeds vaker verscheen een nieuw dienblad en het geluidsniveau van de conversaties steeg navenant. Maar de mannen van wie je een wanklankje zou kunnen verwachten hielden zich in toom. De Brabantse Bende van Ellende was er ook, maar was vandaag gewoon een Bende van Entertainment. Het bleef absoluut gezellig. Jammer voor degenen die op de gastenlijst stonden en toch niet zijn gekomen. Zeker enkele notoire PHG-inventarisberen had ik toch zeker verwacht.
 
Wat herinner ik me verder nog aan vermeldenswaardigheden/ trivialiteiten?
 
The Joker liet zich weer helemaal kennen. Hij schepte, naar eigen zeggen, voor de achtste keer z’n bord vol en later op de avond zag ik hem PHG verlaten met een tas vol met Tupperware doosjes en doggy bags.
 
Bokito8 sprong met jas en al in de pool en was soms zeer nadrukkelijk aanwezig. Maar ja, is dit nieuws? We zullen het maar onder de categorie ‘oeps een ongelukje, ik miste het afstapje’ scharen.
 
Voor Dhr N., het feestvarken van vandaag, heeft misschien z’n roeping gemist als missionaris. Geheel Afrika was hem eeuwig dankbaar geweest voor alle spiegeltjes en kraaltjes. Precies zo idolaat waren de Oostblokkertjes namelijk toen hij z’n doos met feestartikelen opende en glow-in-the-dark-sticks uitdeelde. Maar vooral de hangers met knipperende LED-lichtjes en fiberglas prinsessen toverstokjes vielen volledig in de smaak. Deze missionaris had in elk geval wel voor overheerlijk gebak gezorgd. Daar was nu eens helemaal niets verkeerd aan en kwam volgens mij oet Limburg.
 
Dan kon er ook weer eens over Bundesliga voetbal gesproken worden. Als vertegenwoordiger van de FohlenElf, stelde zich WIlli69 aan me voor. Iemand die m’n Duitstalige bijdragen wel weet te waarderen. Bij deze nog gefeliciteerd met de definitieve Championsleaguekwalificatie van Borussia Mönchengladbach.
 
RMJHexe was ook opgedoken, vandaag echter zonder maatje Pietje Pik. Nog even met deze Jonkheer van de Niederrhein over de staat van z’n landgoed gesproken en hoe moeilijk het is om tegenwoordig een goede butler te vinden die tevens discreet kan zijn, gezien onze gemeenschappelijke wandelactiviteiten.
 
Bosco en MichelJ vertegenwoordigden de afvaardiging uit Kaarst, maar schijnen daar ook niet meer zo regelmatig te vertoeven. Toch werkt het Kaarster pussymagnetisme blijkbaar ook hier in Oedt.
 
Neverenough: Zo zie je elkaar maandenlang niet en zo twee keer binnen twee dagen.
 
De Duisburg Spesjalist kon weer een cluppie van z’n toe-doe leisje wegstrepen en vaporde met z’n elektronische sigarettenverdamper alsof hij de Sixtijnse kapel van wierooknevelen diende te voorzien. Soms dacht ik dat ik weer een beginnende binnenbrand diende te blussen.
 
Voor het eerst ontmoette ik een Zweedse DVP in een club. Ze waren met z’n tweeën. Zweden ontbreekt nog op m’n landenlijstje en is wellicht een optie voor een volgend bezoek.

Graagneuker, stelt z’n geplande, gewenste, gehoopte, beloofde, bezoek aan PC-Bochum nog maar even uit. A.s Dinsdag had hij met me mee kunnen rijden, maar het zal maar een volgende keer worden. Iemand anders soms nog interesse? Stuur me een mail.
 
Vendezz was er ook, echter zonder z’n onafscheidelijke wandelmaat Kanariepiet. Die zat thuis z’n memoires en hartepijn uit te typen en te posten.
 
Cavediver tref ik de laatste tijd ook steeds vaker en Bob0808 zat min of meer incognito verstopt achter z’n zonnebril.
 
WillyW is ook een regelmatig lezer van Wijze Grijzes escapades. Dus hebben we er ook nog eens over kunnen bijkletsen.
 
En dankzij ohhlord weten we nu ook weer waaraan we in Nederland ons puike wegennet te danken hebben: onze torenhoge wegenbelasting. Daar kan Duitsland zich nog eens een voorbeeld aan nemen: dan hoeven wij hun Autobahnen niet dmv Autobahnmaut te gaan financieren.
 
En Peperduur heb ik eindelijk leren kennen en er ook nog een hele tijd zitten kletsen. We hebben blijkbaar enigszins dezelfde damessmaak, gezien het feit dat ik de vorige keer ook voor de charmes van Annie zwichtte. Volgens mij had deze furie hem vandaag ook weer weten te strikken.
 
Dan had ikzelf nog een zeer interessante ontmoeting met Arabier en een Syriër. Ik raakte met de Arabier in gesprek toen zijn Syrische vriend/ zakenpartner met een meid aan kwam lopen, haar naast de Arabier deponeerde en haar BH met briefjes van € 50,= begon op te vullen met de instructie hem de rest van de avond gezelschap te blijven houden. Even later kwam hij een andere meid brengen waarbij het tafereel zich herhaalde. De meiden keken alsof ze zojuist de loterij jackpot hadden gewonnen (hetgeen dus ook zo was). In elk geval waren het twee patente, zeer gearriveerde, gasten en we hadden pret voor tien. Gisteren had men in hun hotel in Düsseldorf twee meiden elk € 1.000,= gegeven en er een wilde nacht mee beleefd. Of ik soms zin had de heren te vergezellen, dan kon het nog wel eens heel gezellig worden. Ik knipperde eens met m’n ogen en twijfelde. Waar zou ik terecht komen? Hoe zou dit aflopen? Was dit een serieus voorstel?
 
Ik zei de heren dat ik inderdaad wel nieuwsgierig was naar hun manier van feesten en meer over hun levensstijl en cultuur te weten wilde komen en zei toe dat ik mee zou gaan. Echter eerst moest ik nog met wat mensen wat dingen bespreken en over een half uurtje zou ik terug zijn.
 
Je weet echter hoe dat gaat. Een Limburgs kwartiertje moet toch kunnen en na een dik drie kwartier kwam ik terug. Toen waren de heren en de twee dames echter al vertrokken. Jammer? Ik zal het nooit weten. Allah had het in dit geval blijkbaar anders beschikt. Inshallah!
 
Het was in elk geval een echte reünie. Vele oude bekenden had ik al lang niet meer gezien en tegelijk kon ik ook weer enkele nieuwe gezichten aan hun forumnickname koppelen. Omgekeerd ook. Helaas was hier en daar ook teleurstelling op een gezicht zichtbaar. Na persoonlijke kennismaking met Wijze Grijze had men blijkbaar verwacht Gandalf of Saruman in levenden lijve te ontmoeten en was nu weer een illusie armer. Sorry
 
Dan had Brenda me in het verloop van de dag nog meermaals aandacht geschonken en serieuzere overtuigingstaktieken in de strijd geworpen. Ze had me duidelijk op de korrel als potentieel slachtoffer, maar van de andere kant was het ook gewoon een leuke meid. Toch speelde m’n voetblessure me serieus parten, zodat ik niet echt hormonaal opgewonden was. Echter, tegen 23:15 besloot ik er langzaamaan een eind aan te breien en strompelde een laatste rondje door de club. Ik had nog 7 meter te gaan om Dhr N. voor de laatste maal de hand te schudden toen ik Brenda tegen het lijf liep (of zij mij?). “Ma tesoro, perché tu già mi vuoi partire?”.reageerde ze teleurgesteld. “Tsja schat, het was reuze gezellig, maar m’n voet heeft rust nodig” (en op Zaterdag zou ik Babylon bezoeken, maar dat zei ik maar niet).
 
Brenda besloot me ten afscheid nog even vol op de bek te pakken, met als gevolg dat Wijze Stijve onmiddellijk z’n kop op stak en Brenda in haar onderlijf begon te prikken. “Hallo, hallo, hoort u mij? Ik wil ook even kennis maken.” Inshallah again? Het lot had het zo beschikt. Tongzoenen pur sang. Even vergat ik alles om me heen. Brenda’s nagels krasten over m’n borstkas en daalden toen langzaam af naar beneden. Had ik eerst nog een beetje weerstand en karakter; die smolt nu volledig weg. Ik stamelde pro forma nog wat over pijn in m’n voet, maar wist dat ik verloren was. Kwestie van de juiste meid, op het juiste moment op de juiste plaats. Alles viel op z’n plek.
 
Brenda leidde me met zachte hand naar de kino en beloofde me een therapeutische behandeling. Haar activiteiten op bepaalde erogene zones zouden ervoor zorgen dat ik geen pijn meer zou voelen. En dat deed ze verdomde goed. Brenda was een pijnfluisteraar. Ik vergat niet alleen mijn blessure, maar alles om me heen. Wat een zoenmonster, wat een blow-jobskills. Natuurlijk wilde ik naar de kamer. Brenda vond echter dat ze nog wat langer door moest gaan, zodat ik geen pijn zou hebben als we naar de kamer liepen. Haar presales pijpen diende nog wat geïntensiveerd en verder voortgezet te worden. En dan tussendoor altijd weer zoenen, zoenen, zoenen. Ze vrat me zowat op als een lang verloren gewaande liefde. De chemistry tussen ons bereikte een kookpunt.
 
Brenda kwam terug met een sleutel van een blokhut. Aldaar werd ik omzichtig op het bed gelegd en Brenda ging door met haar pijnbestrijdingstherapie. En dat deed ze uitstekend, want op een gegeven moment merkte ik dat ik niet meer alleen maar passief hoefde te genieten, maar wat steviger werk niet uit de weg hoefde te gaan. En in haar passie ging Brenda daar volledig in mee. Ook doggy kon ik weer aan, waarbij Brenda’s handje nog Wijze Stijve masseerde. Het leidde in elk geval tot het beoogde doel. De pijn vergeten en een portie WG-DNA als tegenprestatie achterlaten. “Molto grazie, bella ragazza”. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Ik keerde tegen 00:20 terug naar de mannen, vulde m’n vloeistofbalans weer enigszins aan, zorgde voor wat proteïne Nachschub van de grill en vertrok uiteindelijk tegen 02:00. De zeer voetonvriendelijke beklinkering op de parkeerplaats liet me snel weer terugkeren in de realiteit en ik vervloekte zachtjes het feit dat m’n auto niet voor de deur stond of dat er geen valet parkeerboy was. Desalniettemin was het een mooi feest geweest. 
 
En dan ben ik benieuwd te lezen wie zich nog meer geroepen voelt een bijdrage over het feestje te schrijven en hier te posten. Ik vond het in elk geval geslaagd. Dus een
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor Planet Happy Garden vandaag: 7,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #145 Gepost op: 19 mei 2015, 08:38:13 »
Collega's: opgepast!

Ik ben eind april geflitst door een vaste flitspaal in de Suchtelner Strasse te Grefrath-Oedt (+-4km van PHG, richting Viersen).

Voor de eerste keer ooit heb ik hiervoor een boete ontvangen: 35€ te betalen (ik reed 68km/u, waar ik 50 mocht).

Dat verloren geld is het ergste nog niet, maar stel je voor dat je vrouw zo'n boete te zien krijgt. Hoe dat uit te leggen!?

Dus bij deze: wees allen gewaarschuwd!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #146 Gepost op: 19 mei 2015, 17:31:38 »
14-05 mijn ontgroening in planet happy garden

bij vertrek van huis schijnt het zonnetje al en me dag kan dus al niet meer stuk .reidend over de A50 A73 A67 verlaat ik ons kleine kikkerlandje om op de 40 op duitsen grondgebied te recht te komen  :steeringwheel: ;) ons land is overigens groter als belgie jen en we zijn beter in voetbal  ;D  als ik de 40 via afslag 4 verlaat zit ik te twijfelen wat ik zou doen . nee lotgenoten niet om door te rijden na mijn geliefde duisburg  ;) . ma ik heb 1 vrijkaart van relaxxxboard en een kortingscoupon omdat de heer N zijn verjaardag er vier op de bijrijdersstoel liggen van PHG van het ijsberen forum wat zal ik doen met korting na binnen of vrij intree  :017: ja wg ik durf er voor uit te komen ik wil ook voor een dubbeltje op de eerste rei zitten en besluit reidend over de bunzenstrabe op het laatste moment de kortingscoupon op de bijrijdersstoel te laten liggen achteraf een foute keuzen ma wel de enigen van deze dag  ;D

ik rij de oprijlaan op en kan kiezen tussen het links en rechts  :steeringwheel: wat mijn opvalt is dat de parkeerplaats netjes bestraat is . het bestratings materiaal is bkk . op de parkeerplaats tref men ook groen aan niet van die viezen bomen die plak romel afscheiden waar vogels in zitten en die je auto onder scheiten  :pica de parkeerplaats is ook nog eens discreet  8) na een redelijke een rit van 108 km moet ik me toch pissen ik parkeer de wagen en draag even zorg aan de beplanting  :o pak mijn badslippers en toilet tas inclusief de vrijkaart van relax  :lol_hitting: en loop na de ingang druk voor de eerste keer op de deze bel  :dance2 het hek gaat open  :cheer:

ik lever de vrijkaart in en wordt geaccepteerd zonder problemen een kleine ma snelle rondleiding volgt . ik heb lokker 196 de lockers zijn groot  en de kleed ruimte ziet er schoon en verzorgd uit does en toilet net zo . in een 10 munuten ben ik omgetoverd tot rakker (ijsbeer) ik noem het zelf ma lotgenoot van op een na  de grootste  verslaving in de p6  :017:

buiten tref ik allen anderen lotgenoten onder leiding van mj bosco en het feest varken DHR n die met zijn 3e alles in nette bannen proberen te lijden .  ricado bannana heeft in de begin van de middag de catering op zich genomen hij sjouwd zich wat af met bladen heineken. normaal kom hij met kratten van 24 flesjes langs ma in deze club weet hij zich toch te beheersen . hij zou wel bang zijn voor een huis verbot want wie wil die nu wel hebben in phg  ;)  vendez is zo lui als een varken en blijft op zijn reet zitten en laat zich bedienen dat geld ook voor de rest van de bende van ellende  ::)  zelf weet ik naar een paar biertjes de weg te vinden na de zelfbediening gelukkig ma  :bud de rest van de aanwezigen lotgenoten WAREN OA the joker WG bokito8 willi69 RMJHEXE Neverenough Graagneuker Cavediver WillyW ohhlord Peperduur voor degenen die ik vergeten ben wees gerust ik kwam niet voor het mannelijke geslacht  :douchen

om 18.00 uur was het etens tijd ik trof een uitstekend buffet aan met verse groente gekookte aardappels en een lekker stuk vlees met een heerlijk sausje .nadat ik mijn buik vol gegeten heb en ik weer na buiten loop zijn ze tot mijn verrassing bezig met de barbecue
:103: er wordt zelfs een kebab aan het spit gestoken even voel ik me op de vulkaan  de barbecue duurt zelfs tot 5 uur  :17:


[op het terras kwam ik de russische Alona tegen ik was met haar in gesprek kom bokito8 er bij hij wil dieg in dijne ars fikken en in deine mund spritzen Alona was daar niet gediend van en weg was ze bedankt bokito8 en weg was ze   :cry gelukkig kwam ik haar even later tegen en heb haar vriendelijk verzocht om een sleutel te regelen  :amazone  mijn beleving met haar was sublime en ik ben er nog niet over uit of ik hem met mijn lotgenoten ga deelen ;)  een uitstekend half uurtje mee beleeft   :adult na me  :douchen  trof ik de ceremoniemeester ricardo banana hij was op zoek na sponsors voor de bacardi 10 mee gelapt zo jood ben ik ook weer niet  . na een 30 minuten trof ik mijn grootste liefde die ik ooit in LR getroffen had mina het was leuk om elkaar weer even te ontmoeten na een 30 minuten afscheid van haar genomen met de boodschap dat we later op de avond elkaar wel weer tegen kwamen en dan een kamer op gingen zoeken over mina kan ik kort zijn topper voor mijn dit was mijn 4e sessie met haar en dat zou wel niet voor niks zijn  :cheer:

ik vind phg een leuke zomer club wat er wel jamer is dat het kwa damens pas laat op gang kom ma dat heb je met iedere club die tot 5 uur geopend is mijn dank is groot aan phg en relaxxboard voor het krijgen van een vrij kaart  ;)
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2015, 17:47:19 door de vulkaan spesjalist »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #147 Gepost op: 1 juni 2015, 21:30:56 »
Happy Garden, dinsdag 28 april
Geschaakt door Beauty and the Beast...


Met dank aan het Relaxxxboard forum en Happy Garden voor het vrijkaartje..

Druk, druk, druk en nog een vrijkaartje. Wat doe je dan? Tijd vrijmaken natuurlijk!

Dus mijn chauffeur gebeld en aangeboden om zijn inkom te delen als hij rijdt. waardoor ik niet veel tijd nodig had om het te overtuigen. Overigens afgesproken om pas 's avonds te gaan, zonder specifieke kamerplannen, gewoon hapje eten, pilsje pakken, saunaatje doen en relaxen. Ja stop maar met lachen, ik weet ook wel dat dat altijd anders gaat en hij ook, dus we konden met moeite onze lach inhouden op weg naar de Blije Tuin...

Eenmaal aangekomen was er een misverstand over het kortingskaartje dat ik bij een eerder bezoek van Happy Garden had gekregen, de theke was erg gestresst en begreep het niet allemaal (of deed alsof) dus het duurde even voordat het geregeld was.

Daarna omkleden en een rondje maken, pilsje pakken en eens kijken wat de pot schafte. In de zetels onder gaan zitten om rustig te eten maar helaas kwam daar niet veel van want er werd behoorlijk gejaagd door de dames, waarschijnlijk omdat de kerels op een hand van iemand uit de houtzagerij te tellen waren.

Mijn chauffeur was net klaar met eten, ik nog niet, en daar ploften twee dames botweg op onze schoot. Carla, een schone (helaas op de verkeerde schoot), en haar vriendin Ella (helaas ook op de verkeerde schoot, namelijk de mijne). Ella was knetter, soms is dat leuk maar niet als je aan het eten bent. Echter, ze was niet weg te slaan... en die mooie Carla lag al te spinnen op de schoot van mijn chauffeur... Damn, dat heb ik weer...

Even gekletst met de dames, aangegeven dat we eerst nog wat wilden drinken en een saunaatje pakken en dan zouden we wel zien, hoewel mijn chauffeur al aanstalten maakte om beloftes te gaan doen... Waar we daarna ook liepen of zaten, we werden nauwgezet door die twee in de gaten gehouden. Met zoveel concurrentes in de buurt en zo weinig wild om op te jagen was dat ook wel begrijpelijk, maar echt rustig werd ik er niet van. Dus toen we na een saunaatje weer buiten kwamen zaten ze in een wip (figuurlijk gesproken) weer bij ons. Uiteraard weer allebei op de verkeerde schoot...

Op een gegeven moment trok mijn chauffeur dan toch maar op kamer met die schone, en bleef ik achter met Ella. Ik was niks van plan eigenlijk, hoewel ze me met haar gekke streken wel begon te charmeren, maar mijn goesting was nog lang niet wat het voor een kamertje moest zijn. Uiteindelijk heb ik dan maar gecapituleerd en ben ik een half uurtje met haar op kamer gegaan, en hoewel dat nog helemaal zo slecht niet was vond ik er toch weinig voldoening in. Op zich was Ella een leuke gekke dame, maar ik had mijn zin op Carla gezet en die lag met mijn chauffeur te wippen, en met zo'n gedachte ben je op kamer niet echt gefocust...

Alles goed en wel, nadat mijn chauffeur en ik van kamer terug waren hebben we effe bijgepraat, nog wat gedronken en zijn tegen middernacht dan weer huiswaarts gereden.. Voor zo'n onverwacht en ongepland uitstapje was het zeker gezellig geweest, ik had immers ook thuis op de bank voor de tv kunnen zitten en dan is dit toch wel zoveel leuker...

Over Happy Garden: Prima club, mooi verbouwd, voldoende ruimte, mooi buitengebied, mooie dames dus goed vertoeven. Ik zal er zeker vaker gaan komen... helaas niet voor Carla want die loopt nu te jagen in Oceans. En oh ja, voor de geïnteresseerden: Ella werkt inmiddels in Heaven 7.


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #148 Gepost op: 6 juni 2015, 15:19:15 »
Voor het eerst in deze club geweest. Met dank aan Relaxxxboard en Happy Garden voor het kortingskaartje. Het was mooi weer dus maar eens lekker een paar uur bij het zwembad gaan zonnen zodat ik de dames eens van een afstandje kon observeren. Een leuke club met veel verschillende ruimtes. De club oogde in het begin wat klein totdat 's avonds de barruimte openging. Eten was lang te krijgen en van een goed niveau. In dit geval was er een barbecue. Jammer vind ik dat er overdag geen barpersoneel is en dat je als zelf dient te pakken. Het ontbreken van een whirlpool en de plaats van de sauna vind ik minder. Ook dat 's avonds sommige wandelaars vooral van Noord Afrikaanse afkomst zich denken de club toe te eigenen. Ze gedragen zich dan onbeschoft tegen de dames en andere wandelaars. De service van de dames varieerde van goed tot zeer goed. Al met al is dit een club die ik nog vaker ga bezoeken.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #149 Gepost op: 8 juni 2015, 11:01:12 »
06-06

Na een belachelijke werkweek zat ik in dubio of ik zaterdagavond weg zou gaan of niet. Ik zat er behoorlijk doorheen maar wist dat ik zondag sowieso niet weg kon en eigenlijk had ik ook wel behoefte aan een avondje op stap. Oorspronkelijk was het plan om naar Samya te gaan maar dat vond ik te ver weg en om verschillende redenen vielen ook GT, LR en YY af. Toen viel m'n oog op PHG, beter te doen qua afstand en normaal gesproken op zaterdagavond redelijk levendig. Soms heb je wel zin om op een feestje te zijn zonder zelf zonodig in het midden te moeten staan. Dus zelfs al was ik niet in de allerbeste stemming, het ging PHG worden. Vanzelfsprekend liep het op zaterdag ook weer uit de hand met werken, soms heb je zo'n week, en uiteindelijk stond ik rond 8 uur voor de deur.

Na het omberen even een rondje door de club gelopen om te kijken wat er rondliep, de bar was leeg en de meeste mensen zaten buiten op het terras of in de nachtbar te eten. Jammer genoeg stond de muziek al op standje gabberfeest. Onbegrijpelijke beslissing, pas de muziek aan aan de sfeer en het moment, probeer geen houseparty te creeren als het daar gewoon het moment nog niet voor is. Soit.
In het zonnetje zitten eten en wegens een gebrek aan interessante dames maar een plek in het nachtcafe gezocht om voetbal te kijken. Nog even met Linda zitten praten, maar hoewel ze een hele knappe verschijning is vond ik ze wat te afstandelijk overkomen. Na de CL finale (die overigens niet tegenviel) was het toch wel tijd voor de eerste kamergang. Ik ging eens kijken in de andere bar en daar viel me een meisje op dat energiek stond te dansen en het naar haar zin leek te hebben.

Na een paar keer oogcontact stonden we uiteindelijk samen aan de bar, ze ging door met dansen maar dan tegen me aan en ze had iets leuks. Ze zei Ruby te heten. Normaal postuur met een klein buikje, maar leuke koppie en leuke uitstraling. In de bar dansend, een beetje uitdagend en ook wel een beetje sexy wat dus uiteindelijk tot een kamergang leidde. Naar eigen zeggen was ze sinds 2 dagen in phg en dit zou haar eerste club zijn. Gezien haar extreem beperkte Engels en Duits zal er een kern van waarheid inzitten.
Op de kamer....Nou ja.....ze doet op zich nog wel haar best maar het was gewoon niet erg goed. Ze begon met een soort body to body massage waarbij ik twee keer moest ingrijpen om te voorkomen dat ze mn zaakje in onnatuurlijke posities ging buigen. Het uitdagen met mond en tong in de bar was er niet meer bij , een paar vluchtige aanrakingen met tong en lippen mocht geen zoenen genoemd worden. Voor het pijpen werd er zonder discussie een condoom over getrokken, op mijn vraag naar noodzaak daarvan werd er alleen heftig geschud en geknikt. Verbale uitleg was niet aanwezig maar non-verbaal was duidelijk genoeg. Haar een paar minuten laten begaan maar met zo'n rooie keukenhandschoen over je leuter is er niet al te veel te beleven. Dus dan maar neuken. Plusje bij het Neuken was dat dat zonder gel of speeksel ging, haar vagijn regelde zonder problemen de irrigatie. In drie standjes gelegen waarbij als laatste doggy, ik had het wel gezien dus even concentreren en tempo opvoeren en na een kleine 20 minuten mn nageslacht gedeponeerd. Het was gelijk poetsen en aankleden, al moet ik toegeven dat ik ook niet veel zin heb nog 10 minuten op een kamer te blijven met iemand die 8 woorden Engels spreekt. Was het nou echt zo'n drama? Neuh. Hoewel. Nou ja. Een beetje wel. Het is best een aardig meisje maar door de standaard geleverde service en het gebrek aan enige vorm van communicatie is er geen enkele reden tot herhaling.
Ik denk dat ik een gokje nam en stiekem hoopte op een nog niet verpest en enthousiast meisje. Enthousiast was ze dan nog wel. Enigszins. Maar dat was het dan ook wel eigenlijk. Mochten mijn collega's haar weten om te turnen tot een kamertopper kunnen we altijd weer een gokje wagen.

HHG 0%




De kamergang was dermate onbevredigend dat er een vervolg moest komen. Ik zag Nadia voorbij lopen en Bianca in de bar zitten, maar dat was 'het' niet. Er liep ook nog een dame rond die me deed denken aan Trixy uit de serie Californication, overigens stom toevallig speelt ze in die serie een dvp. De knappe Trixy look-a-like staat op het lijstje voor een volgende keer, dat kwam nu niet uit. Eigenlijk werd het al een beetje laat en zat ik in dubio om naar huis te gaan toen opeens mijn favoriete dame in PHG op een krukje bij de bar zat, wat mij betreft de koninging van PHG, Loredana. Ik schat dat ze ondertussen de 30 is gepasseerd maar ze ziet er nog steeds weergaloos uit, het is nog steeds een bloedmooie meid met een schitterend lijf.

Hoewel we eerder gekamerd hebben liet ze in de bar niet erg merken dat ze zich me kon herinneren. Op zich geen enorm probleem, ik kon me haar nog heel goed herinneren. Terwijl ze een sleutel ging halen ging ik even douchen en vervolgens zochten we een kamer op in de kelder. Nu bleek ze me wel degelijk nog te herkennen, hoewel ze m'n naam niet meer wist kon ze nog precies vertellen in welke kamer we gekamerd hebben, hoe het was en wat we allemaal besproken hadden toen. De kamer was vergelijkbaar met de eerste keer maar nu eigenlijk nog iets beter. Ik was wat beter ingesteld op Loredana en haar service zodat ik niet gelijk als een puber na drie keer stoten al klaar was. Staand begonnen we al zoenend en strelend elkaar opnieuw te verkennen en op bed volgde uiteindelijk ook een uitgebreide zoenpartij die vervolgd werd met een grandiose PZC sessie. Ik moest haar op een gegeven moment stoppen en had even een minuutje rust nodig terwijl ik me de details van de Vietnamoorlog probeerde te herinneren. Nadat de druk weer wat was afgenomen gingen we over naar NMC, eerst cowgirl en vervolgens missio wat uiteindelijk leidde tot een tenenkrullend orgasme. Nog wat relaxend en nagenietend - tenminste, ik dan - maakten we de laatste minuten pratend en zoenend vol. Op een gegeven moment gaf ze aan dat het half uurtje om was en we gingen heel op het gemak de kamer af. Loredana is een dame die in staat is je te laten vergeten dat je betaald om op de kamer te zijn, ze is een pro op een positieve manier en tegelijk is ze ook gewoon een ontzettend leuke meid. Als dames zoals dit toch eens de standaard waren, qua looks en qua service......

HHG 100%




Na de tweede kamer was het voor mij ook gelijk gedaan, rond kwart voor vier trok ik de deur achter me dicht en ging ik weer op huis aan. Ik was niet in de beste mood ooit en ook niet op m'n sociaalst maar uiteindelijk reed ik toch tevreden naar huis. Op zich een prima club avond, een matige kamer een een geweldige kamer en ik zal binnenkort vast weer eens binnenlopen, als is het alleen maar voor Loredana.