Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 458030 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #360 Gepost op: 25 april 2016, 11:38:03 »
Je bent te mild voor Gent en te hard voor je eigen ploeg ...
Ik ben echt ondersteboven van het mooie voetbal dat Genk in deze Playofpf op de mat tovert ....
Indien ze er een maand vroeger aan begonnen waren, stonden ze nu los op kop en was de landstitel hun deel ....


Gisteren bakte Anderlecht er niks van, en was Genk alweer de beter voetballende ploeg, tegen landskampioen Gent .... een penalty ten onrechte ook nog in de toegevoegde tijd, ze verdienden zeker een gelijkspel ....


Het blijft echter spannend, al vrees ik (want ik supporter steeds voor de best voetballende ploeg) dat ze twee of drie puntjes te kort zullen komen aan de eindmeet (en dan houden we enkel nog rekening met Brugge en Gent) ..... dit gestolen punt komt Genk waarschijnlijk duur te staan aan de eindmeet.
Maar, het is ook zoals Peter Maes het zegt, ze hebben gisteren een lesje gekregen in efficiƫntie en maturiteit ..... de ervaring van Gent in de CL zal hen dit seizoen weer geen windeieren leggen ....




De volgende speeldag zal ons alweer wat wijzer maken, al zie ik Gent winnen op het veld van Anderlecht en zie ik dit Genk de drie punten pakken op Brugge ...
En  dan hebben we twee ploegen met 41 punten, Gent en Brugge, Anderlecht met 38 punten en Genk 36 punten
Indien Genk dan al hun wedstrijden wint, worden ze knap tweede, achter AA Gent ....


Mijn pronostiek:
1. Gent
2. Brugge of Genk
4. Anderlecht


Dat Gent jaren aan de top zal blijven ..... ik denk het ook .... er kwamen heel wat miljoenen binnen afgelopen jaar, en Louwagie en Dewitte hebben een gezond bedrijf op poten gezet, dat alleen maar betere spelers zal kopen, hun spelers duurder zal kunnen verkopen dan ze aankopen en dan, en alleen dan kan je mee aan de top.
Anderlecht koopt dure spelers en moet ze wegdoen voor een prikje wegens teleurstellend .... dat is het pijnpunt, buiten dat VDB gelijk heeft, de kleedkamer van Anderlacht zit vol tapetten, dus strandjeanetten die veel te veel verdienen en een veel te dikke nek hebben omdat ze bij Anderlecht spelen ... en er compleet niks van bakken ... de pers vertaalt dit naar jeanetten, VDB bedoelde het niet zo, maar hij vloog wel met een loon van 1 miljoen euro naar de B kern .... een lekker potje gaan voetballen in "derde" klasse voor 1 miljoen per jaar ..... gooi maar met de centen, Vanholsbeek ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #361 Gepost op: 8 mei 2016, 16:55:13 »
Anderlecht blijft in de running voor de titel. Paars-wit had opnieuw heel veel moeite met KV Oostende, maar Okaka besliste de wedstrijd met een kopbal in de 94e minuut: 2-1 voor 'les mauves'.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #362 Gepost op: 8 mei 2016, 21:16:10 »
Anderlecht doet nog mee, jazeker. Al heeft Club nog altijd de beste papieren. Volgende week weten we meer, na Club-Anderlecht.
Als Club het dan toch haalt zal dat toch wel verdiend zijn. Gent kon vandaag de ambitie niet waarmaken en moet nog vrezen voor de derde plaats, met als concurrent Genk.
De 4e in de eindafrekening mag nog eens 2 keer extra de wei in, tegen Charleroi of Kortrijk.  :-\.

Ondertussen is de Nederlandse kampioen ook al bekend.  :dance2

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #363 Gepost op: 9 mei 2016, 01:00:55 »
Een figuurlijk orgasme deze middag in een optimale ambiance oo Anderlecht en indien ik straks niet vroeg op moet was ik nog ginds aan het feesten.
echter, domper op de feestvreugde kwam er met het bericht uit Gent, Brugge blijft maar winnen en nu ik de , letterlijke hoogtepunten, zag op de waalse zender zag ik dat Club met 3-0 al hzd moeten achterstaan maar met hun eerste kans gelijkkwamen
indien wij de play off 1 winnen en dus volgend deizoen directe plzatsing voor CL lijkt dit voor Belgie, een goede zaak.
wel indien de mod over geen reglement beschikt om het volgende te weerhouden, maw dat het mag traktrakteert deket op de eerste rakker die hem feliciteert met onee titel. Zondag 22 mei eindigt de play off1, trakteer ik op een trio. Met 2 meiden dus.
niet in een club aan de andere kant van Duitsland en extras zoals ft en anaal betaal ik niet.
maar dus wel een trio, hoewel ik maar een arme vlaming ben, bewijst dit dus hoe graag ik de titel voor Anderlecht wil en een man, een woord, een echte vent zal zijn belofte houden dus je kan er 100% van op aan. Gaf nog nooit iets aan een rakker, tenzij ooit deelname aan benzine omdat ik snachts niet leer graag ver rijd,, ga erv1n uit dat wie een club kan frequenteren geld genoeg bezit, maar de eerste kan duseen door mij betaald trio krijgen

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #364 Gepost op: 9 mei 2016, 01:03:49 »
Het feliciteren mag via forum, via im, desnoods via rooksignalen zoals de indianen vroeger.
zo hooelijk een motivatie voor enkele rakkers, neutrale voetballiefhebbers om boor Anderlecht te supporteren

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #365 Gepost op: 9 mei 2016, 02:46:41 »
Deket,


Ik heb beide wedstrijden gezien .....
Wat een ambiance op Anderlecht, echte supporters die Hasi buiten riepen toen Anderlecht 0-1 achterstond.
Oostende vertikte het de 0-2 en zelfs de 0-3 te scoren, anders was Brugge vandaag al kampioen geweest ......
De fantastische sfeer waarvan jij spreekt was dus ver zoek, en onverdiende gestolen zege van paars-wit.




Ik supporter niet voor Brugge, Gent nam de beste start, maar Brugge lag zeker niet onder, en bij de rust was het terecht 1-1.
Brugge was echter een wervelwind in de tweede helft en veegde regerend landskampioen Gent compleet van de mat.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #366 Gepost op: 9 mei 2016, 13:21:33 »
SM, ik was daar, veronderstel dat jij het op tv gezien hebt. Nu kan je sfeer juist incalculeren door het op te snuiven hoor. Ambiance, sfeer wel te verstaan niet iets anders :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #367 Gepost op: 9 mei 2016, 13:48:19 »
SM, ik was daar, veronderstel dat jij het op tv gezien hebt. Nu kan je sfeer juist incalculeren door het op te snuiven hoor. Ambiance, sfeer wel te verstaan niet iets anders :dance2
Goh, deket ....
Misschien een beetje minder fanatiek zijn indien je matchanalyses maakt .....
Anderlecht werd uitgejouwd de ganse eerste helft door het eigen publiek, dat hoor je als je naar de tv kijkt, en tegeliji sporza radio op hebt staan .... de commentatoren waren nochtans ook zeer duidelijk, dat het publiek zich volledig tegen hun eigen ploeg keerde .... tot ze een terechte penalty kregen ... Oostende kreeg die penalty niet na het handspel van Defour .... dan was de wedstrijd gespeeld met 0-2
Maar soit, ze hebben gewonnen, onverdiend( je matchanalyses van beide wedstrijden zijn enkel van een fanatieke Anderlechtsupporter, iedere neutrale voetbalsupporter heeft twee compleet andere wedstrijden gezien dan die jij hebt gezien) en zo hebben ze nog een waterkansje op de titel, maar ook niet meer dan dat ...


Ik zal je het pijnpunt van Anderlecht blootleggen dit seizoen ..... ze kunnen geen leiding nemen in een wedstrijd, ze spelen enkel goed indien ze tegen een betere tegenstander spelen, zelf de wedstrijd maken lukt niet ....
Daarom ook dat ze zondag een kans maken, Brugge is namelijk veel en veel beter dan Anderlecht momenteel ...
maar zelfs indien ze zondag zouden winnen, hebben ze nog maar 30 percent kans om kampioen te spelen ..... want ze moeten nog tegen Zulte, en daar moeten zij het spel maken, en Genk is nog in de running voor plaats 3 en zal het vel ook duur verkopen (volgens mij is Genk de best 'voetballende' ploeg van deze play-offs .....


Ik wil trouwens de sfeer op Anderlecht niet proeven .... de buffalo's ..... 1-4 verliezen van Brugge op eigen veld en toch een minutenlange staande ovatie krijgen van het thuispubliek .... dat noem ik sfeer en ambiance .....


Mag ik je ook feliciteren indien Brugge kampioen speelt en krijg ik dan een trio met dames in het zwart-blauw?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #368 Gepost op: 9 mei 2016, 14:08:46 »
Die laatste zin lijkt me nogal retorisch dus wat denk je zelf.
die kansberekening heb ik zelf ook gemaakt of denk je dat deze arme Vlaming graag smijt met het geld.
en betreffende onze speelstijl? Bij je argumentatie lijken wij dus op Atletico die nu voor de 2de keer op 3jaar de finale van de CL bereiken door onlangs Bayer Munchen en Barcelona te verslaan

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #369 Gepost op: 9 mei 2016, 14:35:53 »
Die laatste zin lijkt me nogal retorisch dus wat denk je zelf.
die kansberekening heb ik zelf ook gemaakt of denk je dat deze arme Vlaming graag smijt met het geld.
en betreffende onze speelstijl? Bij je argumentatie lijken wij dus op Atletico die nu voor de 2de keer op 3jaar de finale van de CL bereiken door onlangs Bayer Munchen en Barcelona te verslaan
Ik denk dat je je centen beter kan bijhouden ..... want kampioen spelen is een illusie ... is net hetzelfde als nu zeggen dat iemand een Thailand-trip compleet verzorgd wint indien ze me de dag dat Gent kampioen speelt op 22 mei me feliciteren  ;D ;)


Betreffende de speelstijl? Neen, ik ga jullie niet vergelijken met Atletico (die naar alle waarschijnlijkheid geen enkele prijs gaan pakken dit seizoen, ondanks dat ze Bayern en Barca verslagen hebben in de CL - Atletico verloor dit weekend tegen de laatste in de Spaanse competitie en zijn uitgeteld voor de titel)
Je leest dus slecht, jullie lijken geeneens op het Anderlecht zoals de neutrale voetbalsupporter het Anderlecht wil zien spelen ....
Veel te weinig grinta, veel te weinig spelkwaliteit, veel te weinig beleving, mannen die veel te veel verdienen op jaarbasis en die kwalitatief tekort komen (zelfs in de Belgische competitie, die niet erg hoog staat aangeschreven)


Ik heb maar enkele wedstrijden gezien van Anderlecht die 'gemiddeld tot goed' te noemen waren dit jaar, veel te weinig voor een ploeg die pretendeert de beste en de mooiste club te zijn.
Beschamende prestaties tegen bijv. Oostende, Waasland-Beveren (met alle respect, maar een bende amateurs), Westerlo (met een budget dat een tiende is van Anderlecht) .... indien ze daar niet heel veel geluk hadden gehad, waren ze al zeven wedstrijden aan het strijden voor een plaats in de top 4 .....


Voor het Belgisch voetbal is het een zegen dat de best voetballende ploeg kampioen speelt, en het hele jaar in acht nemend, is Brugge dan ook de verdiende landskampioen (eerste na de reguliere competitie en dan nog eens goed genoeg om Anderlecht en Genk en Gent af te houden), dan kan je het moeilijk onverdiend gaan noemen .......


Dus neen, leg me geen woorden in de mond, ik vergelijk het klein ploegje, dat Anderlecht is, zeker niet met Atletico, die al jaren meedraaien aan de top van Europa (en alleen al in Spanje heb je al 10 topploegen die los kampioen zouden spelen in de Belgische competitie). Dat ik Atletico niet graag zie spelen is weer een andere zaak, ik hou namelijk veel meer van mooi voetbal, zoals Anderlecht dat speelde ten tijde van Rensenbrink, zoals Barca speelt, Bayern .... waar ik kan genieten als ze weer eens mooie dingen uit de sloffen toveren .....


Ik heb dit seizoen maar van enkele Belgische ploegen genoten, namelijk Gent tijdens hun volledige CL-campagne, en Genk in de Play-Offs, daarvoor ben ik een voetbalsupporter, om mooi voetbal te kijken, al de rest (wie er kampioen speelt, hoeveel die sterren verdienen, wie er trainer is en wie het mooiste shirtje draagt) kan me gestolen worden .... ik wil als voetbalsupporter mooi voetbal zien...


Je geeft dus geen trio weg, als ik het goed begrijp, je wil enkel Anderlecht in de kijker plaatsen ...... :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #370 Gepost op: 9 mei 2016, 18:05:17 »
Ergens wel ja.
desalniettemin zal ik mijn woord houden indien Belgie goed vertegenwoordigd zal zijn in de CL
concreet door een ploeg die dit jaar Monaco, 2de in Frankrijk en Toitenham,2de in Engeland versloeg.
niet doir een team dat klop kreeg met 4-0 tegen Manchester. U, een ploeg dat onder VanGaal moeilijk scoirt en 5-0 tegen Napels.
en nu gaat SM kennende de mod. Toch weer het laatste woord willen hebben :-\ :sex

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #371 Gepost op: 9 mei 2016, 20:15:19 »
Deket vergeet natuurlijk heel graag de periode dat het mooie Anderlecht in de CL met 0 ja zero punten op 18 uit de CL vloog, jaja het mooie Anderlecht helemaal met de billetjes bloot.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #372 Gepost op: 9 mei 2016, 20:25:17 »
Ik wil het laatste woord niet hebben, en waarom beschouw je mij als mod in deze discussie? Dat is in de verdedigingsmodus gaan en zeggen dat ik mijn mening niet mag verkondigen, ketter  :lol


Dus als sexmachine, en evenzeer lid en voetballiefhebber als jij .... ik praat graag over het spelletje voetbal, als neutrale voetballiefhebber - dus supporter van mooi voetbal .....


Hier gaan we .....


Je verwart de dingen, deket, wat heeft het er nu toch mee te maken dat Brugge klop kreeg in de EL dit jaar .... je geheugen is erg kort klaarblijkelijk .... en waar strandde Brugge vorig jaar in de EL, right, in de halve finales .... het is sinds mensenheugnis geleden dat Anderlecht nog zulke prestatie in Europa neerzette .....  ;)


Dat Anderlecht en Tottenham en Monaco versloeg afgelopen seizoen, erg mooi, maar daar koop je niks mee .... de ploeg die eerste eindigt na de Play-offs, gaat rechtstreeks naar de CL, de tweede zal een voorronde moeten spelen .... niet de ploeg die de beste tegenstander versloeg (dan kan volgens jou ook Gent op basis daarvan CL-deelname opeisen, nadat ze tweede eindigden in de CL-reeksen????)
Indien Anderlecht niet tegen Janneke en Mieke zulke steken had laten vallen, stonden ze nu misschien op kop, en dan (maar ook dan alleen) hebben ze recht van spreken.


Indien Anderlecht alsnog kampioen speelt, zal ik de tweede (ik haat namelijk trio's)  zijn je te feliciteren ... ook daar heb ik als voetballiefhebber geen enkel probleem mee .....


Je haalt er uitslagen bij, een tang op een varken Deket ..... je kan net zo goed zeggen .... Anderlecht toch niet naar de CL, ze kregen klop in een derderangscompetitie van Moeskroen-Perulwez en Waasland-Beveren en Oostende  :-\


En straks ga je nog zeggen dat ik mijn functie als admin misbruik omdat ik graag in discussie ga over voetbal, gekker moet het niet worden .... ik probeer gewoon op een normale manier te reageren op een zeer fanatieke Anderlechtsupporter (en met fanatieke supporters is niks mis) die blind is van de liefde voor Anderlecht .... en we hoeven niet akkoord te zijn, maar kom met deftige argumenten ....


Zondag piep ik misschien al veel minder, indien Anderlecht in het hol van de leeuw de toekomstige kampioen alsnog kan verslaan, maar dan nog koopt Anderlecht niets ......


En ietwat ploegske met zelfrespect moet toch makkelijk de voorronde van de CL doorkomen, en dan graag dezelfde prestatie als Gent neerzetten ...


Dat zou goed zijn voor het Belgische voetbal  ;D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #373 Gepost op: 15 mei 2016, 15:21:13 »
Het zal niet voor dit jaar zijn voor RSC Anderlecht ......
Bij de rust staan ze 2-0 achter bij aartsrivaal Brugge .... bij deze stand is Brugge, 2 speeldagen voor het einde van de Play-Offs, kampioen .....


Drie kwartier scheiden Brugge van de eerste landstitel in 11 jaar ......
Ik geloof nooit dat Brugge dit nog uit handen gaat geven .... Anderlecht mag van mij wel het tegendeel bewijzen, of de volgende speeldagen zijn voor den hond zijn edele delen  ;D


Veel sterkte deket  :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #374 Gepost op: 15 mei 2016, 16:39:58 »
Brugge is dit jaar landskampioen in Belgiƫ
Ze hebben in eigen huis de enige overgebleven concurrent vernederd met 4-0 cijfers.
Preud'homme en de zijnen mogen dus (na 11 jaar wachten op een landstitel) rechtstreeks naar de CL poulefase .....


Nu nog maar afwachten of Anderlecht deze slag nog te boven komt ... of gaat Gent nog over hen heen walsen?
En zoals altijd, als de spelers van Anderlecht er niets van bakken, halen ze wel een andere trainer in huis .... exit Hasi .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal