Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #76 Gepost op: 27 september 2012, 00:15:23 »
De bekendste wandelbuurt in Brussel is ongetwijfeld de Aarschotstraat, vlak naast het Noordstation. Hier zijn om en bij de 200 ramen. Een aantal panden wordt momenteel gerenoveerd, en dat is wel nodig. Immers, in de meeste panden is de accomodatie erbarmelijk : er zijn daar geen aparte kamers maar wel zetels, daarachter een gordijn en daarachter nog enkele zetels... Je hebt er dus weinig privacy en ook qua hygiëne is het erg pover gesteld. In de reeds vernieuwde panden krijg je wat min of meer op een bed lijkt.

Dames : de meeste dames komen uit Bulgarije en andere Oost-Europese landen. Uitzonderlijk zit er ook een Belgische dame tussen. Afrikaanse dames en transen vind je hier niet.

Prijzen : de meeste dames vragen 40 tot 50 euro voor een kwartier; op het einde van de straat kan je al voor 30 euro van bil gaan. Gebruikelijk zijn PMC en NMC, extra's zijn zeer uitzonderlijk.

Madame : in zowat elk pand zit een wat oudere dame, vaak een gewezen dvp, om de boel in de gaten te houden. Meestal vragen de dvp's 1 a 2 euro drinkgeld 'pour madame'. Je bent NIET verplicht dit te geven.

Opgelet : dit is een erg verloederde buurt, er lopen zakkenrollers en ander onguur tuig rond. Als ze jou aanspreken stap je gewoon door (niet lopen), en vermijd oogcontact. Hou je portefeulle NIET in je achterzak maar in je jaszak of je broekzak vooraan. Je wagen parkeer je best niet in de A-straat maar aan de andere kant van het station, aan de kantoren, of in 1 van de betaalgarages in Brussel-centrum. Je kan natuurlijk ook gewoon met de trein komen... Hou er wel rekening mee dat er 's nachts geen treinen rijden.
« Laatst bewerkt op: 27 september 2012, 02:23:55 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #77 Gepost op: 27 september 2012, 00:21:50 »
Er zijn nog ramen vlakbij het Noordstation : de Weidestraat en aansluitend de Plantenstraat, Linnéstraat en Rivierstraat.

Hoe er geraken? Ga aan het begin van de Aarschotstraat (dwz kant Brussel-stad) naar het kruispunt met de verkeerslichten en steek daar over : dit is de Weidestraat. Hier zijn zo 'n 50 ramen, verspreid tussen de woonhuizen.

Dames : hoofdzakelijk Afrikaanse dames en hier en daar een oudere Belgische.

Prijzen : 30 a 50 euro voor PMC en NMC; extra's zijn wel mogelijk. Goed onderhandelen is de boodschap.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #78 Gepost op: 27 september 2012, 00:39:57 »
Er zijn in Brussel ook 2 tippelbuurten.

De grootste ligt niet zo ver van het Noordstation, ongeveer 300 meter richting Koekelberg. Het gaat om de Koopliedenstraat, de Lakensestraat, de Van Gaverstraat, de Hooikaai, de E. Jacquemainlaan en de Albert II laan. Hier staan zowel overdag als 's avonds dames. Het gaat om Oost-Europese dames, vaak zigeuners, alsook om junks. 's Avonds staan er ook veel transen.
Er zijn 2 rendez-vous hotels : hotel 2000 in de Van Gaverstraat (met parking) en hotel Europe in de Koopliedenstraat.

Tarieven : 50 euro plus 20 euro voor het hotel. PMC en NMC zijn normaal; extra's zijn vaak mogelijk.

Opgelet : de politie patroulleert vaak en kan sinds kort ook overlastboetes van 225 euro uitschrijven...



De tweede tippelbuurt is de Louisalaan/Avenue Louise. Hier staan, verspreid over de gehele lengte van de laan (3 km) zo'n 30 dames, vanaf 23u. Het gaat hier om hoofdzakelijk Oost-Europese dames, en enkele transen.

Prijzen : 100 euro plus 25 euro voor het hotel. De hotels liggen om de hoek, in Elsene. PMC en NMC zijn gebruikelijk; extra's zijn meestal NIET mogelijk.
Voor 50 euro willen de dames je wel 'afwerken' in je wagen, maar opgelet : ook hier patroulleert de politie...
« Laatst bewerkt op: 27 september 2012, 01:25:04 door mechelen »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #79 Gepost op: 16 oktober 2012, 00:12:32 »
Ik moest vandaag werken in de buurt van het Brusselse. In plaats van naar het Schipperskwartier te karren besloot ik maar een van de rosse buurten van Brussel te bezoeken. Het was trouwens al weer een tijd geleden dat ik nog op de Avenue Louise en de Koopliedenstraat was geweest.


In een tippelhoer uit de Avenue Louise had ik best wel trek. Helaas was het nog altijd maar 21.00 uur en dat betekende dat ik nog een kleine 2 uur zou moeten wachten alvorens de eerste hoeren zich naar daar zouden begeven.


Het werd dus de Koopliedenstraat of de Aarschotstraat. Ik prefereer de Koopliedenstraat en parkeerde dus mijn wagen in een van de zijstraten aldaar want de politie patrouilleert daar op verboden verkeer en met die  heren met een blauwe  C:-)  wil geen kat last.


Eerst ging ik naar de nachtwinkel wat drank en een kleine snack inslaan alvorens me in de straat te begeven. Helaas waren er aldaar geen lekkere wijven, althans ik heb er geen gezien. Transen en minder mooie meiden waren er wel in overvloed. Even dacht ik om een blonde met een brilletje mee te nemen maar ik besliste toch maar om verder naar de Aarschotstraat te gaan.


Mijn wagen besloot ik te laten staan waar hij stond want dat is altijd een miserie in de Aarschotstraat. Qua veiligheid is het trouwens ook niet te vertrouwen, en het belangrijkste van al een mens kan al die schoonheden beter bekijken van op de stoep dan van in de wagen. Dus na een 20 tal minuten stappen kwam ik aan in de meest bekende hoerenstraat van de Belzique.


Eerst en vooral vond ik qua schoonheid de line - up beter dan die van het Schipperskwartier het afgelopen weekend. Er waren ook heel veel blonde dames aanwezig. ^-^


Ik hou wel van die sfeer van het Noordkwartier. Die grimmige, criminele en duistere sfeer trekt me wel al zijn er betere plaatsen om te wandelen. Ik denk hierbij aan Antwerpen en Duisburg maar bon.


Er waren weer veel allochtonen en het leek of ik de enige Belg in hoerenland was. Ze trokken aan mijn mouw om een cent en een sigaret... Je kent dat wel.


Ik heb geen enkele bekende dame gezien maar dat is ook geheel logisch omdat ik daar amper kom.
Zelf had ik heel veel zin in een blonde op nummer 196.


Ik besloot er een praatje mee te gaan maken aan de deur. Ze bleek niet veel tijd te hebben om mij te woord te staan en daarom ben ik ook maar niet binnen gegaan. Als ze aan de deur al geen tijd hebben...


Hoewel ik niet geneukt heb, heb ik toch een leuke wandeling gemaakt en veel mooie dames kunnen bekijken met in de ene hand mijn eeuwige sigaret en in de andere hand een Red Bull.


Voor Roberto moet het niet meer zijn.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #80 Gepost op: 16 oktober 2012, 00:51:13 »
Die politiecontroles zullen weer snel minderen, immers de verkiezingen zijn voorbij ;).

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #81 Gepost op: 11 november 2012, 19:09:34 »
In de week stapte ik ergens rond de klok van 23.00 uur van de trein in Brussel - Noord. Uiteraard neem ik altijd links plaats in de trein naar het Noordkwartier want zo zie ik al een glimp van de meisjes die de kille Aarschotstraat warm houden door hun looks en het lustopwekkende neonlicht.


Een ietwat oudere man was van hetzelfde gedacht want die wreef zijn handjes al lekker warm bij het zien van de Oostblok - poppetjes. Het station van Brussel - Noord leek op dit late uur wederom het getto van Chicago. Ik had men tabak nog meer net boven gehaald of 3 hongerige marrokaantjes met bontkraag ;D  trachten me al tabak ontfutselen. Mooi niet en wat Arabisch gezwets werd naar mijn hoofd gezwierd.


Ik verliet het Noordstation in de richting van het Rogierplein en liep dan verder zo de brug onder door om in de Rue d'Aerschot uit te komen.


Een korte blik op de straat leerde me dat het best wel rustig was, dat ik de enige Belg was, dat de pimps alle gokkasten bezet hielden en dat "Den Bureau" bij den Thierry nog open was. Ik bestelde er alvast men cola en deed een kort babbeltje met de patron.


Aan de toog kreeg ik al gauw het gezelschap van een zwarte duivelin maar die wimpelde ik alvast af.


Het was tijd om mijn gezondheidswandeling langs de ramen aan te vatten. Heerlijk zo op het gemak met een Red Bull en een sigaret door de straat kuieren, knipogen versieren en de wijven ongegeneerd te bekijken.


Ze namen alvast de meest wulpse en sexy poses aan want ik ben daar niet bekend. Ik heb het me goed laten smaken.


Aan bar Sunset Boulevard kreeg ik een erectie in de broek dankzij een blond etalagepoppetje. Zij zag er werkelijk stunning uit met haar blauwe oogjes, hagelwit gebit, geile kop, super sexy body en perfect onderstel.


De fucks die ik in de Aarschotstraat al gemaakt heb, waren buiten Nelly op nummer 214 niet om over naar huis te schrijven. Ik heb het dus enkel bij kijken gehouden.


In de Aarschotstraat zitten toch wel qua concentratie in mijn ogen de meeste stunners...


@Civicske: de dansende blondine en de zwartharige die we beiden graag enkele maanden geleden hadden gepookt waren niet te zien.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #82 Gepost op: 1 januari 2013, 16:53:01 »
Alle wandelaars in de Région Bruxelloise : gelukkig nieuwjaar en veel wandel- en schrijfplezier toegewenst.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2013, 16:59:34 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2013, 03:58:53 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #84 Gepost op: 18 januari 2013, 19:14:28 »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #85 Gepost op: 22 januari 2013, 17:26:42 »
In de tippelbuurt rond de KVS zijn er al een tijdje wegenwerken aan de gang. Zo is de Hooikaai momenteel een doodlopende straat.
De dames, en dezer dagen zijn dat er niet zo veel, staan nu vooral langs de Lakensestraat, Antwerpsesteenweg en ook langs de Albert II laan kan je soms weer dames aantreffen.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #86 Gepost op: 27 januari 2013, 15:05:41 »
Afgelopen vrijdag heb ik in de Aarschotstraat 204 rond 15.00 hr een knappe blonde dame gespot. Iemand al ervaring hiermee?

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #87 Gepost op: 29 januari 2013, 19:14:13 »
Kan er iemand die lid is van dit forum én van Hookers.nl deze jongeman uit zijn leiden verlossen, of hem tenminste wat duidelijk verschaffen omtrend Daniella? :)

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=74173&page=33&p=1621604&viewfull=1#post1621604

Hij vraagt zich dus af of Daniella recent gezien is.
Hieromtrend heb ik een zaterdag iets gepost in haar topic op dit forum:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7316.0

Ze is op verlof tot februari, en ze was zelfs aanwezig die zaterdag dat ze zogezegd op verlof was.

Moest ik kunnen zou ik zelf posten op Hookers.nl, ware het niet dat die zakken van mods daar mij gebanned hebben.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #88 Gepost op: 29 januari 2013, 19:51:53 »
Waarom moet die iemand EN lid zijn van relaxxx EN van hookers?  :17:

Geband en nog moeite doen  te kunnen posten? Ben je dan zo slaafs, dat je graag onder je kont getrapt wordt?
Als ze bannen ADNOH, dan wuif je ze toch lekker uit en schrijf je hier gewoon verder.

sm  :king: :039:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #89 Gepost op: 29 januari 2013, 20:45:17 »
lol neen, je hebt niet goed gelezen of mij niet goed begrepen

ik wou die persoon helpen door te zeggen hoe het nu zat met Daniella, snap je ;)

aangezien ik dat niet kan, (want ben daar gebanned), vroeg ik of iemand die lid was van dit forum én tegelijk lid was van het hookers forum hem op de hoogte kon brengen.

ik vroeg het dus maar he, het was een vraag, geen eis...

mijn vraag is niet onozel, aangezien ik wel zie (in de topics van Beauty van de Linnéstraat) dat er leden zijn die op beide fora actief zijn...vandaar

ow en ik wou dat ik ze kon uitwijven hoor :)
ik heb zelfs al gemaild naar de mod, in eerste instantie naar uitleg van hun ban, en in 2e instantie met updates over bepaalde dames (die op vakantie waren, wanneer ze terugkwamen) maar die werden gewoon genegeerd.
Het zijn een bende nerds die zich machtig voelen me dunkt :)

En geen nood, hier voorposten doe ik naar hartelust ;)
Waarom moet die iemand EN lid zijn van relaxxx EN van hookers?  :17:

Geband en nog moeite doen  te kunnen posten? Ben je dan zo slaafs, dat je graag onder je kont getrapt wordt?
Als ze bannen ADNOH, dan wuif je ze toch lekker uit en schrijf je hier gewoon verder.

sm  :king: :039: