Auteur Topic: Rebecca (Roe)  (gelezen 26330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Rebecca (Roe)
« Gepost op: 17 november 2013, 19:50:02 »
Haarkleur/-lengte : Zwart, Half lang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank-normaal, mooie a-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: PZC, NMC, TZ
Voordelen: goed tongzoenen, uitgebreid ballen likken
Nadelen: Afwerkseks en overacting
Tijdsduur : 15
Prijs : 40
Extra’s bij het bezoek: -

Gekopieerd uit het algemene verslag:

Aan de bar gezeten valt mijn oog op Rebecca. Ze maakt verleidelijke en geile dansbewegingen om de aandacht van de beren te trekken. Ik kijk haar aan een ik vind het wel een lekker ding met kleine maar fijne tietjes. Ze komt naar me toe en begint te tongzoenen en ik heb zin in haar, maar eerst eten want dat heb ik al besteld. Het wordt bloemkool met aardappelpuree en kaas, vegetarisch dus. Het smaakt prima. Rebecca gaat ook eten en na het eten komt ze weer naar me toe.

Aan de bar begint ze weer te tongen en we gaan op haar verzoek naar de kino. Op het bankje in de kino gaan weer verder, weer tongen en droogneuken. Na 5 minuten komt het besluit om op het bed verder te gaan. Ik vraag aan haar of ze de tijd wil opnemen. Het is dan 16:41 uur. De sessie op bed begint uiteraard met pijpen. Ze likt daarbij uitgebreid mijn ballen en gaat ook wat verder naar beneden. Dat is zeer aangenaam, het tongzoenen trouwens ook! Na 5 minuten vraagt ze al of we gaan 'ficken'. Deze vraag komt eigenlijk te snel en ik ben ook nog zo stom geweest om ja te zeggen. Ze doet me het condoom om, en beetje ruw want het doet pijn. Dan kruipt ze bovenop me, voorzichtig want ze is erg strak. Het neuken is wel ok al zit het lange haar wat ik de weg. Daarna gaan we verder in doggy. Ze heeft een lekkere volle kont dus dat gaat wel goed komen. Ook omdat ze erg strak is is klaarkomen gegarandeerd Tijdens doggy neem ik ff gas terug waarop zij vraagt of ik 'fertig' ben. Nee dus. Maar na 5 minuten wippen is een orgasme al een feit. Meteen staat ze op en doet haar gordel om. Ik lig nog op het bed om mezelf schoon te maken. Totale sessie op het bed nog geen 10 minuten. Alles wat ze doet komt bij mij trouwens over als over- geacteerd en afwerkseks. Goed voor een PT/PC maar niet voor een sauna waar goede service de stand is.
Bij de locker aangekomen zie ik op mijn gsm dat het 16:51 uur is. Totale tijd inclusief de tijd op het bankje is hooguit 15 minuten. Dit geeft me toch een naar en ontevreden gevoel. Geen herhalingsgevaar dus.
« Laatst bewerkt op: 17 november 2013, 21:27:36 door Hansdordt »