Auteur Topic: IOANA Roemeense  (gelezen 23196 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
IOANA Roemeense
« Gepost op: 21 december 2013, 11:44:10 »
 
[box title=IOANA]
Land:        Roemeense
Taal:           Engels - wat Spaans
Leeftijd:    19
[/box]
[box title=UITERLIJK]
 Lengte : 1m-50 (of minder? )
Postuur : normaal
Bh : B-C cup mooie borsten
Haarkleur : bruin, heel lang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken  GFE   
[/box]
[box title=extra info]
Ionna is 19 jaar oud. Aanwezig sinds 2 weken bij Panthera.
 Nog onervaren maar het was leuk en het heralingsgevaar is hoog.
[/box]
 
« Laatst bewerkt op: 28 december 2013, 02:45:10 door Laurent74 »

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
IONNA Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2013, 14:10:57 »
Ik heb deze Ionna vorige week ook leren kennen en ik vond het onder het Panthera niveau dat ik gewoon ben. Zeer onwennig, niks ervaring. Een ontmoeting om snel te vergeten en niet teveel woorden aan vuilmaken. Sorry.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
IONNA Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2013, 19:29:15 »
Onervaren?  Ik vind dat altijd grappig om te lezen.  Wees gerust dat geen enkele DVP onervaren is in saunaclubs als ze 19 jaar zijn.  Ze hebben (desnoods in eigen land) al veel, veel seks gehad, al jaren.  Soms is dat moeilijk om toe te geven maar neem van me aan dat ze jou dan genaaid heeft (weinig gegeven maar wel hetzelfde geld gekregen)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IONNA Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2013, 20:06:49 »
Onervaren?  Ik vind dat altijd grappig om te lezen.  Wees gerust dat geen enkele DVP onervaren is in saunaclubs als ze 19 jaar zijn.  Ze hebben (desnoods in eigen land) al veel, veel seks gehad, al jaren.  Soms is dat moeilijk om toe te geven maar neem van me aan dat ze jou dan genaaid heeft (weinig gegeven maar wel hetzelfde geld gekregen)  :douchen .


Ze zitten er dan ook om ons te naaien, SEF.
Trouwens, je mag niet zo snel conclusies trekken, de meiden kunnen misschien al veel seks hebben gehad, misschien ook niet, misschien is ze recht van de schoolbanken naar Duitsland gevlogen.


Onervaren kan dus best zijn, en onwennig kan ook. Het zijn allemaal geen sexmachienen van dag één dat ze in een club werken....  :dance2 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
IONNA Roemeense
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2013, 20:14:45 »
 :dance2  :dance2  :dance2

In die landen hebben ze vaak op hun vijftiende al een baby  :happy  :035:  :039:  :douchen.

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IONNA Roemeense
« Reactie #5 Gepost op: 27 december 2013, 20:21:27 »
:dance2 :dance2 :dance2

In die landen hebben ze vaak op hun vijftiende al een baby  :happy :035: :039: :douchen .


Niet alleen in die landen, ook in Latijs Amerika, Afrika, alleen West Europa en Amerika zijn op dat gebied wat conservatiever....


En is het omdat je een baby hebt dat je goed bent in bed? Ik ken anders eentje die ook een baby heeft gekregen, mijn ex, en je mag ze altijd eens proberen in bed... jij vraagt aan de theke gegarandeerd je geld terug, maar genaaid zal je wel zijn  :cheer: :sex

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal