Auteur Topic: Melissa (Bulgaarse)  (gelezen 22103 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Melissa (Bulgaarse)
« Gepost op: 24 december 2013, 02:25:03 »
 Gisterenavond verrassend in H7 beland. Ik zou er niet lang blijven, maar ik zou er toch 2 DVP’s neuken.

De eerste DVP was de 26 jaar jonge Bulgaarse Melissa (de eerste die een heel lange rij van opeenvolgende kamergangen met Roemeense vrouwen heeft weten te doorbreken!).

Melissa werkt nog niet lang in H7. Ze heeft een mooie gezicht met een iets minder mooi gebit (er ontbreken rechts achter een paar tanden). Melissa heeft hele mooie donkerbruine ogen. Ze is 1,68m groot, is een beetje aan de molligere kant, heeft een leuke A-cup en een volle, maar mooie kont. Ze heeft geen piercings of tattoo’s.

Melissa is absoluut niet 100% mijn type, maar een collega ijsbeer die me al meermaals goede tips had gegeven, had me haar aangeraden, dus ik ging er toch maar voor.
 
Op de kamer begon alles heel goed: we zoenden voorzichtig maar lekker. Ondertussen mocht ik Melissa overal overvloedig aanraken. Ze werd lekker nat. Piet stond al een tijdje klaar, dus Melissa begaf zich naar beneden en begon me te pijpen. Oei. Wat was me dat een slechte pijpbeurt . Ik voelde er werkelijk niks van. Gevolg: Piet die de kamergang zo dapper begonnen was, liet het kopje een beetje hangen :017:.

Ach. Geen probleem: ik begon Melissa terug te zoenen en te betasten en het duurde niet lang eer Piet terug klaar was voor de strijd. Pijpen deze keer maar overgeslagen en gevraagd om een condoom.
 
Het neuken :pompe was goed tot heel goed: Melissa is begonnen met een cowgirl. Ze deed dat niet slecht, maar het zicht op haar lichaam beviel me niet voldoende. Overgeschakeld op hondjes: dat ging heel goed. Ik mocht lekker mijn ding doen. Ik voelde echter dat ik niet ging klaarkomen, dus op naar missio. In dat standje nog een tijdje doorgebeukt en uiteindelijk was daar dan toch dat orgasme ;D. Een beetje verrassend eigenlijk, want het was een een hele tijd geleden dat ik nog eens tijdens missio klaargekomen was.
 
Enfin. We hadden het half uur mooi rondgemaakt en ik verliet de kamer als een tevreden man.
 
Herhalingsgevaar: heel klein. Er was geen echte klik, Melissa ik mijn type niet en het pijpen was te slecht.

Desalniettemin: voor deze ene keer was het een bevredigende ervaring!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Melissa (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2014, 01:22:21 »
Melissa probeert haar geluk momenteel uit in HP.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum