Auteur Topic: Gabriella (Roe)  (gelezen 21455 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Gabriella (Roe)
« Gepost op: 31 december 2013, 16:28:25 »
Naam : Gabriella

Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits

Leeftijd : +/-23 jaar

Haarkleur/-lengte : Zwart/ Half lang

Lengte dame : +/- 1,70m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B-Cup

Tatoeages/Piercings : ja, op been/ nee

Service: TZ,PZC,NMC

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 40€

Ik had zojuist aan een aantal dames een bonbon gegeven en zat aan de bar met het doosje bonbons. Aan de andere kant van de kamer, naast de DJ-tafel, zat een meisje helemaal alleen. Ik zwaaide naar haar en gebaarde haar om een bonbon te komen halen. Ze komt naar me toegelopen en neemt een bonbon. Meteen gaat ze in de aanval om mij te verleiden tot een kamergang. Ze is niet helemaal mijn type, iets te groot naar mijn smaak, maar zeker niet te dik en met mooie naturelle b-cup tieten en mooie tepels er op.  :tietjes Haar gezicht is niet bijzonder maar ook niet lelijk. Het verleiden gaat haar goed af en ik denk wtf, waarom ook niet. Vandaag mag het ietsjes meer zijn, nu eens een keer niet de hand op de knip, je bent tenslotte maar 1 keer per jaar jarig. Dus op naar een kamer na amper een half uur binnen te zijn.

Op de kamer komt een zeer lieve en tedere dame tevoorschijn met ook nog eens de nodige humor. We hebben gezoend en ze is me beginnen pijpen, wat ze zeer rustig en met veel gevoel doet. Op een gegeven moment werd het me iets te veel en ben ik begonnen met haar te beffen. Dat moest met veel geduld en rust want ze is er erg gevoelig voor. Ze heeft een zeer lekker kutje om te beffen en heerlijke tepels om aan te zuigen. Na het beffen waren haar tepels enorm gegroeid en staken ver uit, heerlijk om daar dan aan te sabbelen.
We gaan weer terug beginnen met pijpen tot net voor een orgasme maar zo ver laat ik het niet komen klaarkomen wil ik nog niet. Er moet tenslotte ook nog geneukt worden! Nou, van neuken kwam weinig terecht, hij zat er nog maar net in of het 1e orgasme van de dag was al een feit. :sign0098:

Om de 30 minuten vol te maken zijn we naast elkaar op onze zij gaan liggen. Een beetje kletsen en zij speelde met haar tepel, die kan ze indrukken en dan blijft ie zitten. Ik ging hem dan terug er uit zuigen. We hadden er de grootste lol om.
Een leuke ontspannen dame die ook aftersales biedt in de vorm van bij je komen staan, praten en kusjes geven. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gabriella (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2013, 16:55:11 »
Hans, is deze dame een huiskatje of is zij overgekomen van Blue Note? Ze zegt me zo niets. Ik weet ook nog niet alles....... 8)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Gabriella (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2013, 16:57:42 »
Hans, is deze dame een huiskatje of is zij overgekomen van Blue Note? Ze zegt me zo niets. Ik weet ook nog niet alles....... 8)
Ik heb ook met haar gepraten. Ze komt niet van Blue Note maar van Switzerland. Ze is twee weken geleden bij Panthera begonnen.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 002/2014 Panthera
« Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2014, 22:57:21 »
GABRIELLA.RO
Présente depuis la mi décembre, cette grande roumaine
est toujours flanquée à coté de son amie grassouillette.
Je me laisserais tenté histoire de voir si qui ce cache la dessous.
Malheureusement il n’y a rien a voir,
pas de feeling en chambre trop chatouilleuse ont ne peux rien lui faire.