Auteur Topic: Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?  (gelezen 19216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Het ziet er naar uit dat ik morgen mijn eerste opwachting zal maken in deze club, voel me al licht gespannen. Door de vele recensies zie ik door de bomen het bos niet meer: wat zijn jullie tips voor mij die voor de eerste keer deze club gaat bezoeken, liefst een relaxte dame die alles een beetje rustig doet.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2014, 12:27:55 »
Het ziet er naar uit dat ik morgen mijn eerste opwachting zal maken in deze club, voel me al licht gespannen. Door de vele recensies zie ik door de bomen het bos niet meer: wat zijn jullie tips voor mij die voor de eerste keer deze club gaat bezoeken, liefst een relaxte dame die alles een beetje rustig doet.
Ik arriveer morgen tussen 14 en 15 uur. Hoe laat kom jij? Dan praat ik je bij aan de bar!
Mocht dat niet lukken, dan kan ik je in ieder geval Maria, Nicole, Elena en Sabrina aanbevelen. Evelina kan ook, maar die moet je aangeven dat je GFE wenst.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2014, 12:35:43 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2014, 12:39:51 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!
Op dat tijdstip is alles nog goed te overzien. Nog weinig rakkers aanwezig. Mijn ervaring is dat Maria en Nicole altijd wel rond half 12 aanwezig zijn. De andere genoemde dames beginnen normaal gesproken later. Have fun!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #4 Gepost op: 6 maart 2014, 12:56:45 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!
Op dat tijdstip is alles nog goed te overzien. Nog weinig rakkers aanwezig. Mijn ervaring is dat Maria en Nicole altijd wel rond half 12 aanwezig zijn. De andere genoemde dames beginnen normaal gesproken later. Have fun!

@Knaktuut: je begint zelf aloop een mentor te lijken... goed bezig!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2014, 13:42:14 »
Michelle troffen we bijna huilend buiten onder het afdak aan. Er was dus echt niemand van de vaste Nederlandse weekend kliek om haar te troosten en het was ook nog een party dag. Ze zag er supergoed uit!
Had ik dat geweten........ ;)

Dankzij je laatst had voorgesteld hebben we ook jou even ter sprake gebracht, maar alleen maar goeds...  8)

De vaste top 3 van veelverdieners hebben het goed gedaan, voor de andere dames was het huilen met de pet op. Er begint enige onrust onder de dames te ontstaan, of het was nu pas dat ik die opmerkte. Helemaal niet leuk.
Top 3: ik doe een gok: Evelina, Maria, Ewa, Michelle, Denisa?

Ok, bij ons in het dorp is een top 3 eigenlijk maar 3 namen. Maar aangezien jij meer van gokken houdt. Maria, Evelina en Denisa. Want:::::: Michelle huilend naar huis om 20 uur en Ewa is gewoon te oud en was niet aanwezig.... ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2014, 14:17:30 »

Dankzij je laatst had voorgesteld hebben we ook jou even ter sprake gebracht, maar alleen maar goeds...  8)

leuk om te horen......

Ok, bij ons in het dorp is een top 3 eigenlijk maar 3 namen. Maar aangezien jij meer van gokken houdt. Maria, Evelina en Denisa. Want:::::: Michelle huilend naar huis om 20 uur en Ewa is gewoon te oud en was niet aanwezig.... ;D
Ik heb het er wat knullig neergeschreven..... ::)
Ik had me zo voorgesteld wie er in die top 3 zouden kunnen staan. Ik ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkeld met de bezetting bij HP. Party of niet, do, vr en za zijn gewoon de beste dagen, maar dat is bij de meeste clubs zo. De party op Rosenmontag was ook mager qua rakkers.

En Michelle huilend naar huis......dan heb ik morgen wat te troosten bad2 :happy
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2014, 18:44:24 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!


Dan zal ik je een heel eerlijk advies geven en dat is ga een andere dag. Het is dan waarschijnlijk uiterst slap en je vertrekt wanneer de eersten binnenkomen. Dit gaat je geen goed beeld geven, niet van de club, niet van de dames en ik denk dat je vooral jezelf teleur gaat stellen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2014, 18:55:33 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!


Dan zal ik je een heel eerlijk advies geven en dat is ga een andere dag. Het is dan waarschijnlijk uiterst slap en je vertrekt wanneer de eersten binnenkomen. Dit gaat je geen goed beeld geven, niet van de club, niet van de dames en ik denk dat je vooral jezelf teleur gaat stellen.


Groet, Foots  O0

De meester spreek je niet tegen  ;D
Maar even alle gekheid. Bedoel je een andere dag of ander (later) tijdstip?
Want, welke dag is nog beter dan een vrijdag (donderdag of zaterdag). Het is er al niet druk tot 15:00 uur. Maar als je zo vroeg gaat, dan zijn mijns inziens de do, vr en za de meest aangewezen dagen bij HP?!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #9 Gepost op: 6 maart 2014, 19:38:49 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!


Dan zal ik je een heel eerlijk advies geven en dat is ga een andere dag. Het is dan waarschijnlijk uiterst slap en je vertrekt wanneer de eersten binnenkomen. Dit gaat je geen goed beeld geven, niet van de club, niet van de dames en ik denk dat je vooral jezelf teleur gaat stellen.


Groet, Foots  O0

De meester spreek je niet tegen  ;D
Maar even alle gekheid. Bedoel je een andere dag of ander (later) tijdstip?
Want, welke dag is nog beter dan een vrijdag (donderdag of zaterdag). Het is er al niet druk tot 15:00 uur. Maar als je zo vroeg gaat, dan zijn mijns inziens de do, vr en za de meest aangewezen dagen bij HP?!

Ik treed Knaktuut volledig bij. Als je dan toch van 11u tem 14u30 moet gaan, is vrijdag de beste dag. Maar, ik denk dat Foots bedoelt dat je HP de eerste keer best later op de dag bezoekt, kwestie van een goede indruk aan dat eerste bezoek over te houden en daar heeft hij ook 100% gelijk in! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Re: Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2014, 19:41:43 »
OK, ik ben er waarschijnlijk al rond openingstijd en moet uiterlijk 14.30 weer vertrekken. Dank voor de tips!


Dan zal ik je een heel eerlijk advies geven en dat is ga een andere dag. Het is dan waarschijnlijk uiterst slap en je vertrekt wanneer de eersten binnenkomen. Dit gaat je geen goed beeld geven, niet van de club, niet van de dames en ik denk dat je vooral jezelf teleur gaat stellen.


Groet, Foots  O0

De meester spreek je niet tegen  ;D
Maar even alle gekheid. Bedoel je een andere dag of ander (later) tijdstip?
Want, welke dag is nog beter dan een vrijdag (donderdag of zaterdag). Het is er al niet druk tot 15:00 uur. Maar als je zo vroeg gaat, dan zijn mijns inziens de do, vr en za de meest aangewezen dagen bij HP?!


Misschien niet duidelijk, maar vrijdagen zijn doorgaans de beste of zaterdagen, geen twijfel. Echter om om 14:30 te gaan, dan begint het pas. Dat is voor iemand die de eerste keer op vrijkaart gaat om een goed indruk te krijgen een volledig verkeerd tijdstip om enig inzicht te krijgen.


Dat heb ik bedoeld en ik zou het zeer spijtig vinden om een zwaar negatieve recensie te krijgen, die het lid niet wetende over zichzelf heeft uitgeroepen. Daar ben ik dan maar degene die dat in aller eerlijkheid en objectiviteit heb gezegd.


Kijk dan kan ik beter het advies geven een andere dag te kiezen waar je veel ruimer in de tijd zit en niet een paar uurtjes bij het opstarten van deze bijzondere club, al is het alleen al om van een heerlijk dinner te genieten en wat avondstemming bij de avond line up.


Groet, Foots  O0


P.S. Kijk naar mijn bezoekverleden in Haus Panthera en ik zal alleen maar die avonden gaan waar iets speciaals te doen is zoals een verjaardagsfeest of een feestavond. Zowiezo is HP al rustig van zichzelf (kijk naar het bericht van Get Jan vandaag over gisteren.) laat staan als je de meiden uit bed gaat rammelen en als ze wakker zijn weer verdwijnt.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2014, 20:57:03 »
Wow, een eigen topic. Dank voor jullie tips, ik zal zeker in overweging nemen!

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2014, 09:03:21 »
Wow, een eigen topic. Dank voor jullie tips, ik zal zeker in overweging nemen!

Misschien kun je op vrijdag 14 maart wat langer blijven?

Dan zijn er minimaal twee aardige gasten die jou over de ins en outs van deze club en haar dames willen vertellen (hoewel eentje ervan vanaf 17:00 uur langdurig geboekt is door een specifieke dame, of was het nou andersom?).

Volgens mij is er dan ook weer Limburgse vlaai, dan kun je daar meteen ook een lekker stukje van meesnoepen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #13 Gepost op: 7 maart 2014, 19:07:57 »
Dank voor alle tips. Ik heb een leuke middag gehad! Recensie volgt.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen Wanneer is de goede timing voor en eerstbezoek ?
« Reactie #14 Gepost op: 7 maart 2014, 20:02:08 »
Dank voor alle tips. Ik heb een leuke middag gehad! Recensie volgt.


Da's heel mooi, ik ben zeer benieuwd want dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht zo vroeg in de middag. Ik kijk uit naar je recensie.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.