Auteur Topic: Anka (Roemeense)  (gelezen 6361 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anka (Roemeense)
« Gepost op: 11 april 2015, 18:45:39 »
Gisteren in AG voor de eerste keer gekamerd met Roemeense Anka.
 
Anka is 20 jaar jong, heeft een mooi gezicht, lang zwart haar en grote, bruine ogen. Ze is 1,55m klein, slank gebouwd, heeft een lekkere kont en een mooi paar borsten met semi-grote steektepels. Geen tattoo's of piercings.
 
Presales waren oké: leuk gesprekje, subtiele aanrakingen, maar maar weinig zoenen in de bar.
 
De kamergang was goed tot heel goed: tongzoenen was intiem. De pijpbeurt was goed, maar had iets steviger gemogen. Vingeren mocht, maar werd niet bepaald toegejuicht. Neuken (missio, cowgirl en doggy) was uitstekend tot ... op het moment dat ik klaar kwam. Toen liet Anka zich plots voorover vallen :o omdat ze vreesde dat het condoom misschien gescheurd was (was uiteraard absoluut niet het geval was...). Gevolg: ik heb Piet nog verder moeten aftrekken om mijn orgasme niet deels te verliezen...
 
Aftersales: beperkten zich tot leuke lachjes en een boze blik toen ik met Luciana op kamer trok.
 
Herhalingsgevaar: klein. Ik vond Anka, na Luciana, gisteren de mooiste aanwezige meid en haar service was zeker oké, maar de iets mindere pijpbeurt en vooral het jammerlijke einde van de kamergang doen de kans op herhaling serieus krimpen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum