Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

FLAUW GELUL OVER AWL BABYLON

(1/3) > >>

vanKees:
Die AWL ist nicht komplett.
Alice, Alessia, Anka und Bianca sind auch da!
Und einige mir namentlich nicht bekannte Frauen.

vanKees

Taylor:

--- Citaat van: vanKees op  3 juni 2018, 12:17:59 ---Die AWL ist nicht komplett.
Alice, Alessia, Anka und Bianca sind auch da!
Und einige mir namentlich nicht bekannte Frauen.

vanKees

--- Einde van citaat ---
De AWL van Babylon is nooit 100% betrouwbaar. Eerder 80 of 90%.  Er kunnen natuurlijk altijd meer dames aanwezig zijn dan op de AWL  en uiteraard nieuwe dames. De laatste keer dat ik overigens Babylon heb bezocht waren de twee dames waarvoor ik gekomen was er niet... ze stonden wel op de AWL, maar de hele dag niet gezien. Verslag volgt spoedig.

note sm: netjes teruggeplaatst .... weg met die censuur

vanKees:

--- Citaat van: Taylor op  3 juni 2018, 16:32:30 ---
--- Citaat van: vanKees op  3 juni 2018, 12:17:59 ---Die AWL ist nicht komplett.
Alice, Alessia, Anka und Bianca sind auch da!
Und einige mir namentlich nicht bekannte Frauen.

vanKees

--- Einde van citaat ---

Ich wüßte gerne, was an dieser kurzen Nachricht (ich war selbst vor Ort, das
können alle 4 Damen bestätigen und noch viele andere Frauen auch) zu
kritisieren und zu zensieren ist?
Sollte nur als Ergänzung zur AWL sein, aber das kann ich mir wohl in der
Zukunft sparen.

vanKees

 :censored

--- Einde van citaat ---

aachen61:
Wem nützt es, wenn man weiß, welche DL gestern oder vorgestern im Club (egal ob Babylon oder ein anderer Club) war?  :017:

sexmachine:
Heren .....




Zucht .... zucht .... zucht ...



We hebben een club, die haar best doet de aanwezigheidslijst online te zetten, zo goed en zo kwaad mogelijk.


Een lijst kan nooit 100% juist zijn, aangezien ze afhangen van het al dan niet 'komen opdagen' van dames die zelfstandig werken, niet voor de club.


Wij moesten het toejuichen dat Babylon zich de moeite getroost de lijst zo goed en zo kwaad mogelijk online te poten, in plaats van op alles te kappen en op alles kritiek te uiten.
Bij mijn weten zijn er weinig clubs die de moeite doen om ons een beeld te geven welke dames we mogen verwachten.


jullie kunnen tot in het oneindige gaan kritiek leveren op een aanwezigheidslijst die niet ten volle klopt ..... met als "waarschijnlijk resultaat" dat de club het zo beu gaat worden dat ze gewoon geen aanwezigheidslijst meer gaan publiceren ....


En dan kunnen jullie stuk per stuk beginnen wenen en janken dat Babylon geen aanwezigheidslijst publiceert  :-\ :-\ :-\




Ik zou zeggen: "DOE ZO VERDER, GOED BEZIG ...."  ::) ::) ::)




En ik ga het nog een keertje herhalen .... IK HEB DE GROOTSTE, dus als jullie een oorlogje tegen mekaar willen uitvechten .... dan heb ik twee oplossingen voor jullie:
- zet mekaar op de negeerlijst, dan moeten jullie ook niet in jullie droomwereld gaan ruzie maken
- doe het op een ander forum .... HIER NIET




Enne .... discussie gesloten  ;)  (dat betekent dat alle probeersels die alleen maar vuurtjestook en stemmingmakerij veroorzaken) prompt verwijderd worden

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie