Auteur Topic: AANWEZIGHEIDSLIJST  (gelezen 34837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Gepost op: 13 november 2013, 14:56:39 »
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2013, 16:58:14 »
Ga je deze nu elke dag bijhouden?

Ik heb gemerkt dat dit overzicht niet altijd klopt met de Anwesenheitsliste (de volledige pagina) op de site.

Bovendien komen sommige dames wel eens rond 17:00 uur of zo, waardoor het overzicht verandert. Dan moet je al meerdere malen per dag gaan checken en hier publiceren...

Ik kijk in ieder geval altijd op de site van Babylon zelf en bij twijfel bel ik ook nog eens.

Ge wittet moar nooit..
« Laatst bewerkt op: 13 november 2013, 17:33:18 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2013, 17:35:01 »
Ga je deze nu elke dag bijhopuden?

Ik heb gemerkt dat dit overzicht niet altijd klopt met de Anwesentheidtsliste (de volledige pagina) op de site.

Bovendien komen sommige dames wel eens rond 17:00 uur of zo, waardoor het overzicht verandert. Dan moet je al meerdere malen per dag gaan checken en hier publiceren...

Ik kijk inieder geval altijd op de site van Babylon zelf en bij twijfel bel ik ook nog eens.


Eénmaal daags, als ik zuhouse ben, ga ik die hier opzetten, meestal rond 14-15, zo ook voor Haus Panthera.


Het feit dat hij niet helemaal klopt, kijk, daar kunnen wij dan weer niets aan doen, wij kunnen enkel publiceren wat wij zien.


Als er fouten in die lijst zitten, den Ed bij zijn oren trekken  ;D :111:


Alle sponsors iedere dag opbellen, daar heb ik geen tijd voor, en dan is het nog maar de vraag of die info dan wel klopt. Wij gaan dus verder op de gegevens die we van de website halen.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
14 - 11 - 2013
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2013, 13:49:07 »
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
14 - 11 - 2013
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2013, 14:25:25 »
[attachimg=1]

Effe het verschil checken tussen het overzichtje dat je gepubliceerd hebt (zie ook de startpagina van de Babylon site) en de uitgebreide Anwesenheitsliste (http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php):

Dames die wel in het overzicht staan maar niet op de Anwesenheitsliste:
Betty
Gabi
Julia
Leyla
Lisa
Nicole
Samy
Sandra

Wie dus op basis van het overzichtje voor deze dames naar de club komt, komt wellicht bedrogen uit...

Dames die wel op de Anwesenheitsliste staan maar niet in het overzicht van de startpagina (en ook niet in de algemene lijst van dames die in Babylon werken!):
Daniela
Irina
Naomi
Zara

Dames die zowel in het overzicht alsook op de Anwesenheitsliste staan, maar er volgens de Anwesenheitsliste (nog) niet zijn:
Kesha
Précieuse
Selena
Svenja

Eigenlijk is het overzicht op de startpagina van de Babylon site een overzicht van alle dames die in Babylon werken, vandaag of niet. Inclusief Julia en Lisa die (tijdelijk?) niet aanwezig zijn ("Demnächst wieder bei uns im Sündenpfuhl")... Exclusief dames die nog niet in de algemene lijst staan.

Bedenk zelf maar wat het nut is van het publiceren van het overzicht dat je ook op de startpagina van de Babylon site vindt.... ik zie het in ieder geval niet... voor de helft van de dames klopt het in elk geval niet...

Ik ga er zelf van uit dat alleen de Anwesenheit-pagina de (nagenoeg) juiste weergave biedt...op onverwachte wijzigingen na zoals een dame die later komt of op het laatste moment afbelt.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2013, 14:50:21 »
Goed, tegen zoveel overredingskracht geef ik me uiteraard gewonnen  :111:
Ik zal het dan ook anders oplossen....


Te starten vanaf heden zal ik de gedetailleerde aanwezigheidslijst overnemen en die publiceren.




[attachimg=1]




Tevreden?

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2013, 14:57:33 »
Goed, tegen zoveel overredingskracht geef ik me uiteraard gewonnen  :111:
Ik zal het dan ook anders oplossen....

Te starten vanaf heden zal ik de gedetailleerde aanwezigheidslijst overnemen en die publiceren.

[attachimg=1]

Tevreden?

Ziet er een stuk beter uit, naar mijn bescheiden mening...
Ik zou zelf nog de lege vakjes d'r tussen uit halen, daar staat ook geen naam v/d dame bij...

N.B. De vraag is of jij tevreden bent, ik vind mijn info anders ook wel op de site van Babylon...

Zo zie je maar weer: Relaxxxboard, de site voor en door leden!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #7 Gepost op: 14 november 2013, 15:01:13 »
Goed, tegen zoveel overredingskracht geef ik me uiteraard gewonnen  :111:
Ik zal het dan ook anders oplossen....

Te starten vanaf heden zal ik de gedetailleerde aanwezigheidslijst overnemen en die publiceren.

[attachimg=1]

Tevreden?




Ziet er een stuk beter uit, naar mijn bescheiden mening...
Ik zou zelf nog de lege vakjes d'r tussen uit halen, daar staat ook geen naam v/d dame bij...



Is iets te veel werk voor snel een lijstje te plaatsen.
Er staat geen naam bij en geen aanwezigheid, lijkt me duidelijk dat ze er niet zijn.


Voila, van, voor en door leden, maar zo zal het zijn...
Dus voor en van leden door sm (deze aanwezigheidslijst dan toch)  :lol_hitting: ;D :111:


Het is de bedoeling dat je NIET hoeft weg te klikken om een aanwezigheidslijst te bekijken, daarvoor dienen nu eenmaal fotoselectors en aanwezigheidslijsten toch  :dance2 :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
14-11-2013
« Reactie #8 Gepost op: 14 november 2013, 15:01:55 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #9 Gepost op: 14 november 2013, 16:47:08 »
Goed, tegen zoveel overredingskracht geef ik me uiteraard gewonnen... ;)

Goed, tegen zoveel overredingskracht geef ik me uiteraard gewonnen  :111:
Ik zal het dan ook anders oplossen....

Te starten vanaf heden zal ik de gedetailleerde aanwezigheidslijst overnemen en die publiceren.

[attachimg=1]

Tevreden?




Ziet er een stuk beter uit, naar mijn bescheiden mening...
Ik zou zelf nog de lege vakjes d'r tussen uit halen, daar staat ook geen naam v/d dame bij...



Is iets te veel werk voor snel een lijstje te plaatsen.
Er staat geen naam bij en geen aanwezigheid, lijkt me duidelijk dat ze er niet zijn.


Voila, van, voor en door leden, maar zo zal het zijn...
Dus voor en van leden door sm (deze aanwezigheidslijst dan toch)  :lol_hitting: ;D :111:


Het is de bedoeling dat je NIET hoeft weg te klikken om een aanwezigheidslijst te bekijken, daarvoor dienen nu eenmaal fotoselectors en aanwezigheidslijsten toch  :dance2 :111:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #10 Gepost op: 14 november 2013, 20:28:26 »
Op de vulkaan kom nooit een aanwezigheids- lijst is te veel werk en dat zou gewoon een betaalde baan moeten zijn  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #11 Gepost op: 14 november 2013, 20:31:38 »
Op de vulkaan kom nooit een aanwezigheids- lijst is te veel werk en dat zou gewoon een betaalde baan moeten zijn  ;D
Alle aanwezigheidslijsten zouden een betaalde baan moeten zijn, ik moet dus nog een werkgever zoeken  :dance2 ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #12 Gepost op: 14 november 2013, 20:41:11 »
Op de vulkaan kom nooit een aanwezigheids- lijst is te veel werk en dat zou gewoon een betaalde baan moeten zijn  ;D
Alle aanwezigheidslijsten zouden een betaalde baan moeten zijn, ik moet dus nog een werkgever zoeken  :dance2 ;D :111:
geintje was het he ma op de vulkaan is het egt niet te doen 450 werk plekken pffff ik kan voor foods wel vermelden dat loredana en michelle om 12 beginnen in eros 26 en olga om 13.00 uur  :cheer:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #13 Gepost op: 14 november 2013, 21:34:05 »
Op de vulkaan kom nooit een aanwezigheids- lijst is te veel werk en dat zou gewoon een betaalde baan moeten zijn  ;D
Alle aanwezigheidslijsten zouden een betaalde baan moeten zijn, ik moet dus nog een werkgever zoeken  :dance2 ;D :111:

Yep. Maar dan moeten die lijsten wel eerst kloppen anders krijg je alsnog niks betaald... :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
AANWEZIGHEIDSLIJST
« Reactie #14 Gepost op: 12 maart 2014, 14:41:32 »
Vele hartjes zullen weer sneller kloppen Alexa en Lori zijn terug in hun nest .
Zal morgen eens langs gaan om hun te begroeten .

Mijn progamma voor morgen , bij aankomst eerst even op temperatuur komen samen met Maya dan komt er de apotheose als mijn duifje aankomt na haar vroegshift en Maya zich even terugtrekt om ons alleen te laten want dan heeft GW alleen maar behoefte aan zijn duifje.

Na de apotheose samen met mijn Godin , komt Maya ons weer stilletjes vervoegen om samen met mijn duifje , hun slachtoffer uitgebreid te onderwerpen aan hun sexfantasien en zijn laatste kwakje te ontfutselen .

Het wordt weer een fantastische namiddag in Babylon .