Auteur Topic: IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)  (gelezen 7627 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)
« Gepost op: 10 mei 2015, 11:23:38 »
Ik kan deze verhalen alleen maar bevestigen  :017:  .... ik bedoel ... mijn pielemans is zo klein dat hij in haar kon zwemmen, zoenen top, pijpen top, neuken top, knettergek ..... heerlijk halfuurtje met haar beleefd en nadien nog drie streepjes erbij laten zetten  :035: :dance2


Het zal wel zijn omdat ook ik knettergek ben, en dat helpt meestal, en ze noemt Izabel voor mij  ;D


Haar dekseltje past meer dan goed op mijn potje .....


Ik heb met Izabel of Alina of hoe ze ook mag noemen alle hoeken van de kamer gezien.
Neuken was voor mij top top top, zij boven op me, reverse cowgirl, gewoon, doggy, niks was haar te veel, niks duurde te lang of was te groot of wat dan ook, ik denk zelfs dat ze me te klein vond, aangezien ze op een bepaald moment, toen ze aan mijn kleine zat te slurpen en te zuigen haar hele hand warempel in haar natte doos deed verdwijnen...... Nauw??? Nou nou, te nauw is ze alvast voor mij niet, haar handje sopte deftig op en neer .....  :adult


Mijn totaalplaatje zegt: een uber-Maxim, en als ze er is en ik ben er, ga ik er terug mee vieze vuile spelletjes op kamer mee spelen  :pica :cheer:


En zo zien we maar, de ene ervaring is de andere niet, voor mij top, voor anderen een ... flop(tongzoenen flop) ..... 


sexmachine  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2015, 13:02:28 »
alina was me eerste na een zware avond nacht oberhausen  ::) 2.5 uur topsport uitgeoefend met nora een duitse dvp die werkzaam is geweest in duisburg eros 26 ik denk dat alina helle  kleine handjes moet hebben  ;) ik ben blij dat je je ervaring met ons rakers gedeeld heb en zoals ik al eerder gedicteerd niet om iedere deksel past dezelfde pot en dat is ma goed ook andeers ligen we allemaal met kesja maxim angie alice alina kitty op de kamer   :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2015, 02:34:11 »
Wat voorafging... op het verjaardagsfeestje van de vs ga ik met IZABEL  op kamer .... topwijffie, een volle 10 op mijn schaal, en werd ook ter plaatse bevestigd door Marc63 ..... die noemde Izabel une machine de guerre op kamer


De vs ziet ook duidelijk wie Izabel is ....... (effe meegeven anders wordt het te moeilijk)


Noglangnietuitgewandeld schrijft een recensie over ene Alina, en tegelijk krijg ik van de vs een interne mail .... iIabel en Alina zijn dezelfde, en hij heeft een gelijkaardige ervaring met haar gehad (niet goed, strakke doos, middelmatige kwaliteit).
Ik begrijp enkel dat ik een heel klein pietje moet hebben en Izabel een kinderhandje, die griet stak namelijk haar hele hand in haar grotje en sopte hevig op en neer.........


Geen enkele ervaring is dezelfde, zeker niet indien de vs een week na zijn eigen verjaardag Alina voor Izabel aanziet, en mij zo op het verkeerde spoor zet. E,n zichzelf  :017: :-\
VS, ze lijkt er in de verste verte niet op, Izabel is duizend keer mooier .... en geiler.....


IZABEL IS NIET ALINA, ik ben wel lelijk, maar niet blind, vs

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2015, 12:01:04 »
Speciaal voor de vulkaanspesjalist.
We willen niet dat hij nog eens op ALINA kruipt en denkt dat het IZABEL is  ;D :lol_hitting: 
Kwestie van zijn vrijkaartje niet te verknallen  :bud
IZABEL is er niet meer, VS, en ze zag er ongeveer zo uit, maar dan veel donkerder van velletje .....  :blonde




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)
« Reactie #4 Gepost op: 21 juni 2015, 12:28:18 »
Speciaal voor de vulkaanspesjalist.
We willen niet dat hij nog eens op ALINA kruipt en denkt dat het IZABEL is  ;D :lol_hitting: 
Kwestie van zijn vrijkaartje niet te verknallen  :bud
IZABEL is er niet meer, VS, en ze zag er ongeveer zo uit, maar dan veel donkerder van velletje .....  :blonde




vrijkaartjes laat ik nooit verknallen door een dvp  ;D waar werk deze schoonheid  :-P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IZABEL (niet ALINA) (Roemenië)
« Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2015, 13:51:36 »
vrijkaartjes laat ik nooit verknallen door een dvp  ;D waar werk deze schoonheid  :-P
Zucht  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal