Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708130 keer)

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2790 Gepost op: 17 januari 2020, 17:25:34 »
Na al op verschillende andere locaties te hebben gestaan, stond sedert enige tijd op Schippersstraat 16/2 een zekere Alexandra (geen topic), best wel mooie  ::) ::) dame, maar haar dienstverlening moet zo ondermaats zijn geweest dat er van alle k(l)anten klachten kwamen.
Aan de deur zou ze van alles beloofd hebben- iets dat wel vaker gebeurt- maar bij haar ging het zelfs simpelweg zo ver dat ze gewoon NIETS deed, zelfs zich uitkleden was te veel gevraagd...
Haar gedrag werd zelfs zo extreem dat ze diverse malen de alarmknop gewoon gebruikte om de klant de stuipen op het lijf te jagen :17: :17:, m.a.w. als drukkingsmiddel om hem gewoon te laten vertrekken...
Uiteraard was de politie daar ook van op de hoogte, en is de zaak dermate geëvolueerd dat de verhuurder haar gewoon de deur heeft gewezen !
Ik vraag mij dan ook af of ze het zal aandurven ergens anders opnieuw op te duiken...
We volgen dit dus met argusogen ! :-\ :-\
De Alexa waarvan sprake is in vorige berichten is uiteraard dezelfde dame als degene waarvan sprake is in mijn citaat hiervoor.
Ik heb op 19 december samen met enkele andere wandelaars uit de mond van de vertegenwoordiger van de huisbaas vernomen dat hij ze wel degelijk aan de deur had gezet omwille van het feit dat ze zoveel problemen had met de klanten, en de politie regelmatig moest optreden...
Op SS16 gebruikte ze zowel de naam "Alexandra" als "Alexa".
A propos: de huisbaas zelf is inmiddels overleden.
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2020, 17:48:56 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2791 Gepost op: 17 januari 2020, 18:34:26 »



Ze ziet er wat gipsy uit ... mooi lichaam ...

Inderdaad en dat maakt het voor mij héél jammer dat je er niets mee kunt aanvangen. Waar anderen fan zijn van latina's heb ik het vooral voor die Roma zigeuners (in het SKW dan toch).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2792 Gepost op: 17 januari 2020, 19:06:49 »
Na al op verschillende andere locaties te hebben gestaan, stond sedert enige tijd op Schippersstraat 16/2 een zekere Alexandra (geen topic), best wel mooie  ::) ::) dame, maar haar dienstverlening moet zo ondermaats zijn geweest dat er van alle k(l)anten klachten kwamen.
Aan de deur zou ze van alles beloofd hebben- iets dat wel vaker gebeurt- maar bij haar ging het zelfs simpelweg zo ver dat ze gewoon NIETS deed, zelfs zich uitkleden was te veel gevraagd...
Haar gedrag werd zelfs zo extreem dat ze diverse malen de alarmknop gewoon gebruikte om de klant de stuipen op het lijf te jagen :17: :17:, m.a.w. als drukkingsmiddel om hem gewoon te laten vertrekken...
Uiteraard was de politie daar ook van op de hoogte, en is de zaak dermate geëvolueerd dat de verhuurder haar gewoon de deur heeft gewezen !
Ik vraag mij dan ook af of ze het zal aandurven ergens anders opnieuw op te duiken...
We volgen dit dus met argusogen ! :-\ :-\
De Alexa waarvan sprake is in vorige berichten is uiteraard dezelfde dame als degene waarvan sprake is in mijn citaat hiervoor.
Ik heb op 19 december samen met enkele andere wandelaars uit de mond van de vertegenwoordiger van de huisbaas vernomen dat hij ze wel degelijk aan de deur had gezet omwille van het feit dat ze zoveel problemen had met de klanten, en de politie regelmatig moest optreden...
Op SS16 gebruikte ze zowel de naam "Alexandra" als "Alexa".
A propos: de huisbaas zelf is inmiddels overleden.
Zo dood als een pier, misschien haar straf, en is het een "heks"  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Haar echte naam Mazikeen? Ziet ze er zo uit?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2793 Gepost op: 17 januari 2020, 19:30:36 »
Is dat dan die erg knappe stoot met zwart, lang, golvend haar?  Echt?
Die is mooi zeg, maar bet(d)weter zou zeggen: "En geen zak waard"  ;D ;)
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2020, 10:33:14 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2794 Gepost op: 17 januari 2020, 22:19:46 »
Is dat dan die erg knappe stoot met zwart, lang, golvend haar?  Echt?
Die is mooi zeg, maar bet(d)weter zou zeggen: "En geen zak waard"  ;D ;)

Ik denk dat je de juiste voor hebt : slank, naturel, pikzwart lang haar en getaande huidskleur ... meestal zeer sexy gekleed en aktief lokken. een lekker wijf van uitzicht maar ondanks het pikzwart haar geen fan van prikken van pikken blijkbaar.
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2020, 10:34:19 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2795 Gepost op: 21 januari 2020, 13:49:56 »
Zouden ze in de Verversrui te veel condooms doorgespoeld hebben? Dat is nu al dagenlang dat ze iedere morgen met drie camions de riolen aan het uitkuisen zijn op de hoek met het Falconplein. :dance2

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2796 Gepost op: 21 januari 2020, 16:10:07 »
Vanmorgend vroeg al met Sabrina gaan spelen en na een uitstekende tijd bij deze topmeid had ik een paar uurtjes later alweer zin in een gewillige meid. Ik had mijn zinnen op Diana in de Verversrui gezet maar na meer dan een uur te wachten kwam ze maar niet te voorschijn. De gordijnen bleven dicht maar aangezien er licht brande ging ik ervan uit dat ze aanwezig was. Niet getreurd want er zitten nog meer dan genoeg sletjes stookussens meisjes engeltjes in het SKW. Toen ik vanmorgend na mijn bezoekje aan Sabrina de trap afging had ik Christina al in volle glorie zien staan in haar kamer en aangezien deze dame een fantastisch figuurtje heeft besloot ik dus om naar haar te gaan. Gelukkig was ze vrij en had ik een meer dan geslaagde tijd bij deze spontane en goedlachse dame. Christina heeft één van de mooiste billen in heel het SKW. Ze heeft zowat dezelfde kont als Diana dus bij deze weet ik waar ik naartoe moet gaan als ik weer zin heb om mooie billen uitbunding te zoenen en te likken. Njam njam  :kissass :kissass


Iemand van de collega wandelaars die Diana heeft gezien vandaag ?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2797 Gepost op: 21 januari 2020, 18:05:35 »
Hoerenlopen is misschien niet de meest goedkope hobby maar gezond is het zeker wel. Ik ben vandaag twee keer geweest en heb dus in totaal 50km gefietst + twee dames geneukt (dat is toch ook een beetje sport hé).

Dokters zeggen toch dat we meer moeten bewegen en sporten. Waarom ze dan zeggen dat we moeten lopen of zwemmen is mij een raadsel. Ik denk dat als ze zouden zeggen "meneer uw conditie is beneden alle peil. U moet meer bewegen. Wat dacht u van naar de hoeren te gaan ?". Zouden we dan niet massaal beginnen "sporten" ? Hoerenlopen op doktersvoorschrift :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2798 Gepost op: 21 januari 2020, 19:59:23 »
Hoerenlopen is misschien niet de meest goedkope hobby maar gezond is het zeker wel. Ik ben vandaag twee keer geweest en heb dus in totaal 50km gefietst + twee dames geneukt (dat is toch ook een beetje sport hé).

Dokters zeggen toch dat we meer moeten bewegen en sporten. Waarom ze dan zeggen dat we moeten lopen of zwemmen is mij een raadsel. Ik denk dat als ze zouden zeggen "meneer uw conditie is beneden alle peil. U moet meer bewegen. Wat dacht u van naar de hoeren te gaan ?". Zouden we dan niet massaal beginnen "sporten" ? Hoerenlopen op doktersvoorschrift :lol

Kan dan iemand Maggie De Block contacteren en haar vragen om het "hoerenlopen op doktersvoorschrift" in de RIZIV-terugbetalingen op te nemen? Dat zou goed zijn voor de wandelaars want dan moeten die minder uit eigen zak betalen én goed voor de dames want dan komen die wandelaars mogelijk een keertje meer .....

Hoe heet zoiets? Een WIN - WIN? Alleen de staatskas schiet er bij in maar wie trekt zich daar vandaag de dag nog iets van aan? Als wij maar kunnen schieten hé!

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2799 Gepost op: 21 januari 2020, 21:01:12 »
Kan dan iemand Maggie De Block contacteren en haar vragen om het "hoerenlopen op doktersvoorschrift" in de RIZIV-terugbetalingen op te nemen?

Ziekenfonds komt tussen bij seksuele dienstverlening: https://www.standaard.be/cnt/dmf20171228_03272026

Vraag naar seksuele diensten voor mensen met beperking en ouderen stijgt: "Groeipotentieel is gigantisch": https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01/19/vraag-naar-seksuele-diensten-voor-mensen-met-beperking-en-oudere/

Kortom, als we later ons kapitaal er hebben doorgeneukt (ik ben goed op weg), dan kunnen we voor onze hobby nog altijd beroep doen op Vadertje Staat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2800 Gepost op: 21 januari 2020, 23:06:01 »
Christina heeft één van de mooiste billen in heel het SKW.
Goesting is koop natuurlijk, maar ik heb eigenlijk liever meisjes met twee billen en gleuf daartussenin
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :kissass :kissass :kissass :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2801 Gepost op: 21 januari 2020, 23:11:21 »
Ik denk dat als ze zouden zeggen "meneer uw conditie is beneden alle peil. U moet meer bewegen. Wat dacht u van naar de hoeren te gaan ?". Zouden we dan niet massaal beginnen "sporten" ? Hoerenlopen op doktersvoorschrift :lol
Een doktersvoorschrift: vaginale coïtus, driemaal daags, voor het eten?  :dance2 :dance2 :dance2
Je laten aftrekken en nadien geld terugtrekken.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2802 Gepost op: 21 januari 2020, 23:20:08 »

Kan dan iemand Maggie De Block contacteren en haar vragen om het "hoerenlopen op doktersvoorschrift" in de RIZIV-terugbetalingen op te nemen?
Ik ga er van uit dat 'iemand die Maggie De Block contacteert' en zijn ogen opentrekt, van nature uit meteen naar een hoertje loopt, terugbetaald of niet terugbetaald...

Als dat mens zich met haar bloot gat op het klavier van een piano zet, klinken alle noten tegelijkertijd. Behalve de middelste 5.
 :wtf: :1rij: :olaaaa

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2803 Gepost op: 22 januari 2020, 02:18:46 »
Attentie aub : zoals iedereen weet (of zou moeten weten) : het SKW ligt in de LEZ, de Lage Emissie Zone. Check of jouw wagen voldoet :

https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/lez-nieuw-vanaf-2020

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2804 Gepost op: 22 januari 2020, 14:00:24 »
Attentie aub : zoals iedereen weet (of zou moeten weten) : het SKW ligt in de LEZ, de Lage Emissie Zone. Check of jouw wagen voldoet :

https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/lez-nieuw-vanaf-2020
Ja, dat is niet nieuw he. Maar sinds 1 januari wel verstrengd, euro 5 voor diesel is nu vereist. Uiteraard niet leuk als iemand eigenlijk niet in Antwerpen moest zijn en toch gesnapt wordt.

Jammer, want je kan dus niet meer met een oude auto blijven rijden, om geld te sparen, waarmee je dan nieuwe meisjes gaat bezoeken. Ze letten enkel op de ouderdom van je wagen, niet op je meisjes
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: