Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708143 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2805 Gepost op: 22 januari 2020, 14:51:17 »
Zolang ze onze (sperma )emissie  maar niet gaan reglementeren  ...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2806 Gepost op: 22 januari 2020, 17:14:26 »
Zouden ze in de Verversrui te veel condooms doorgespoeld hebben? Dat is nu al dagenlang dat ze iedere morgen met drie camions de riolen aan het uitkuisen zijn op de hoek met het Falconplein. :dance2
Ja inderdaad: 'k heb me ook al afgevraagd :017: waarom dat zo lang duurt...Vandaag waren ze nog altijd bezig !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2807 Gepost op: 22 januari 2020, 17:29:30 »
De panden SS02, SS04, SS16, SS17, SS31, SS40, en VGL06 waren sinds 8 januari- dus vandaag juist twee weken geleden- gesloten ingevolge overlijden van de eigenaar.
Vanaf gisteren zijn ze terug open, en zijn sommige dames dan ook teruggekeerd naar hun vaste  :sign0098: stek; degenen die dat niet hebben gedaan, zijn volgens mij momenteel gewoon afwezig.
't Is dus allemaal heel wat vlotter verlopen dan in het geval van SS24, pand dat al sedert oktober 2017 om eenzelfde reden gesloten is; daar is een (blijkbaar moeilijke) erfeniskwestie mee gemoeid.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2808 Gepost op: 22 januari 2020, 17:48:13 »
Hoe dom kunnen erfgenamen toch zijn? Verhuur SS24 en regel dan uw moeilijke erfeniskwestie, dan heb je inkomsten tijdens de duur van dat proces.  En voor dat huis moet dat ook zielig zijn, al drie jaar geen levende scharnier gevoeld.... sta daar maar tussen uw buren die dagelijks gevuld worden met knappe lijven, hitsige beren en van kant wisselende lichaamssappen.... ge zou van minder een post-anale of post-vaginale depressie krijgen
...

De panden SS02, SS04, SS16, SS17, SS31, SS40, en VGL06 waren sinds 8 januari- dus vandaag juist twee weken geleden- gesloten ingevolge overlijden van de eigenaar.
Vanaf gisteren zijn ze terug open, en zijn sommige dames dan ook teruggekeerd naar hun vaste  :sign0098: stek; degenen die dat niet hebben gedaan, zijn volgens mij momenteel gewoon afwezig.
't Is dus allemaal heel wat vlotter verlopen dan in het geval van SS24, pand dat al sedert oktober 2017 om eenzelfde reden gesloten is; daar is een (blijkbaar moeilijke) erfeniskwestie mee gemoeid.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2809 Gepost op: 22 januari 2020, 18:33:25 »
Hoe dom kunnen erfgenamen toch zijn? Verhuur SS24 en regel dan uw moeilijke erfeniskwestie, dan heb je inkomsten tijdens de duur van dat proces.  En voor dat huis moet dat ook zielig zijn, al drie jaar geen levende scharnier gevoeld.... sta daar maar tussen uw buren die dagelijks gevuld worden met knappe lijven, hitsige beren en van kant wisselende lichaamssappen.... ge zou van minder een post-anale of post-vaginale depressie krijgen
...

De panden SS02, SS04, SS16, SS17, SS31, SS40, en VGL06 waren sinds 8 januari- dus vandaag juist twee weken geleden- gesloten ingevolge overlijden van de eigenaar.
Vanaf gisteren zijn ze terug open, en zijn sommige dames dan ook teruggekeerd naar hun vaste  :sign0098: stek; degenen die dat niet hebben gedaan, zijn volgens mij momenteel gewoon afwezig.
't Is dus allemaal heel wat vlotter verlopen dan in het geval van SS24, pand dat al sedert oktober 2017 om eenzelfde reden gesloten is; daar is een (blijkbaar moeilijke) erfeniskwestie mee gemoeid.
Zo simpel zal het wel niet zijn zeker, barti ???
Ik ben geen rechtskundige maar de zaak zou nog steeds in behandeling zijn bij de notaris, naar 't schijnt omdat er een (mogelijke) erfgenaam ::) waarvan men aanvankelijk het bestaan niet eens afwist, is opgedoken... :-\
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2020, 18:44:10 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2810 Gepost op: 23 januari 2020, 01:08:22 »
Zolang ze onze (sperma )emissie  maar niet gaan reglementeren  ...
Dag mijnheer! Welkom in Antwerpen. Van welk jaar is uwe piemel?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2811 Gepost op: 23 januari 2020, 01:13:08 »
Zouden ze in de Verversrui te veel condooms doorgespoeld hebben? Dat is nu al dagenlang dat ze iedere morgen met drie camions de riolen aan het uitkuisen zijn op de hoek met het Falconplein. :dance2
Ja inderdaad: 'k heb me ook al afgevraagd :017: waarom dat zo lang duurt...Vandaag waren ze nog altijd bezig !
Heel de voormiddag alweer, vandaag idd, en nog altijd met 3 camions die goed in de weg stonden als we daar passeerden. En tijdens hun middagpauze zijn drie van de werklui iets gaan eten in de Schippersstraat, en dan zijn die gaan wandelen. Of ze ergens binnen gegaan zijn, weet ik niet. Ze waren in elk geval in sappig Oostvlaams onderling aan het bespreken welk meisje ze lekker vonden en zo. Geen ambetanten praat, maar ze leken wecht wel geïnteresseerd.

Misschien duurt het dus zolang met die rioolreinigingen, omdat het personeel voor de middag met een stijve niet zo vlot kan doorwerken...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2812 Gepost op: 23 januari 2020, 01:17:33 »
naar 't schijnt omdat er een (mogelijke) erfgenaam ::) waarvan men aanvankelijk het bestaan niet eens afwist, is opgedoken... :-\
Misschien ene die erfrechten opeist omdat hij in dat gebouw verwekt werd....

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2813 Gepost op: 23 januari 2020, 14:06:17 »
Zolang ze onze (sperma )emissie  maar niet gaan reglementeren  ...
Dag mijnheer! Welkom in Antwerpen. Van welk jaar is uwe piemel?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Dat wordt dan een Lage Ejaculatie Zone

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2814 Gepost op: 23 januari 2020, 14:19:52 »
Op dit open doel ga ik niet ingaan  :lol

Zolang ze onze (sperma )emissie  maar niet gaan reglementeren  ...
Dag mijnheer! Welkom in Antwerpen. Van welk jaar is uwe piemel?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Dat wordt dan een Lage Ejaculatie Zone
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2815 Gepost op: 23 januari 2020, 14:35:49 »
Op dit open doel ga ik niet ingaan  :lol

Zolang ze onze (sperma )emissie  maar niet gaan reglementeren  ...
Dag mijnheer! Welkom in Antwerpen. Van welk jaar is uwe piemel?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Dat wordt dan een Lage Ejaculatie Zone
Zal moeilijk te realiseren zijn, een lage ejaculatiezone. Als je nog maar probeert in te schatten hoeveel liter er bv per week zal geëjaculeerd worden in het SKW...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2816 Gepost op: 12 februari 2020, 18:13:34 »
Kent er iemand de zwarte dame met sexy kont die in de namiddag op VT51 postvat ?

Ik herinner me niet haar vroeger te hebben gezien, al lijkt ze toch redelijk goed aan de bak te komen.

Toen ik even bij haar informeerde naar haar naam en nationaliteit gaf ze zo'n belachelijk antwoord (naam : Hot Pussy, land van oorsprong : Venus) dat ik niet binnen gewipt ben.

Ben benieuwd of er leden zijn met goede ervaringen bij haar.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2817 Gepost op: 12 februari 2020, 18:40:50 »
Kent er iemand de zwarte dame met sexy kont die in de namiddag op VT51 postvat ?

Ik herinner me niet haar vroeger te hebben gezien, al lijkt ze toch redelijk goed aan de bak te komen.

Toen ik even bij haar informeerde naar haar naam en nationaliteit gaf ze zo'n belachelijk antwoord (naam : Hot Pussy, land van oorsprong : Venus) dat ik niet binnen gewipt ben.

Ben benieuwd of er leden zijn met goede ervaringen bij haar.
Dat is "Beauty" (ook al zo'n rare naam...), een latina die niet wil dat over haar geschreven wordt.
Ze staat er al enkele jaren (in de gecombineerde dag- en avond/nachtshift),  maar om de hoger vermelde reden, lees je nooit iets over haar...
Heb al wel gehoord dat ze een heel goeie service levert !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2818 Gepost op: 12 februari 2020, 19:59:02 »
Kent er iemand de zwarte dame met sexy kont die in de namiddag op VT51 postvat ?

Ik herinner me niet haar vroeger te hebben gezien, al lijkt ze toch redelijk goed aan de bak te komen.

Toen ik even bij haar informeerde naar haar naam en nationaliteit gaf ze zo'n belachelijk antwoord (naam : Hot Pussy, land van oorsprong : Venus) dat ik niet binnen gewipt ben.

Ben benieuwd of er leden zijn met goede ervaringen bij haar.

"Hot Pussy from Venus" ........ dat zou voor mij ook een serieuze afknapper zijn  ::)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2819 Gepost op: 13 februari 2020, 17:15:47 »
"Hot Pussy from Venus" ........ dat zou voor mij ook een serieuze afknapper zijn  ::)

Kent er iemand de zwarte dame met sexy kont die in de namiddag op VT51 postvat ?

Ik herinner me niet haar vroeger te hebben gezien, al lijkt ze toch redelijk goed aan de bak te komen.

Toen ik even bij haar informeerde naar haar naam en nationaliteit gaf ze zo'n belachelijk antwoord (naam : Hot Pussy, land van oorsprong : Venus) dat ik niet binnen gewipt ben.

Ben benieuwd of er leden zijn met goede ervaringen bij haar.
Dat is "Beauty" (ook al zo'n rare naam...), een latina die niet wil dat over haar geschreven wordt.
Ze staat er al enkele jaren (in de gecombineerde dag- en avond/nachtshift),  maar om de hoger vermelde reden, lees je nooit iets over haar...
Heb al wel gehoord dat ze een heel goeie service levert !
Hoezo, een afknapper ?
Venus is toch de godin van de liefde, en de vrouwen zouden toch van de gelijknamige planeet afkomstig zijn... :lol_hitting:
Hoe dan ook, deze dame wil blijkbaar gewoon "anoniem" blijven: ze heeft  ooit van een ander forum geëist dat men haar topic zou verwijderen, en tevens gedreigd dat ze gerechtelijke stappen zou ondernemen als nog over haar zou geschreven worden. De auteur van een lovende (!) recensie mocht de volgende keer zelfs niet meer binnen...  :17: :censored
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2020, 17:25:23 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...