Auteur Topic: Nelly (Bulgaars)  (gelezen 6309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Nelly (Bulgaars)
« Gepost op: 10 juni 2016, 16:49:48 »
Naam: Nelly
Nationaliteit: Bulgaars
Leeftijd   : 26-29 jaar
Taal   : Duits (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur   : Zwart   Haarlengte: Lang
Lengte   : 1.50 m - 1.55 m
Postuur   : Stevig
Tatoeage   : Ja   Lichaamsdeel   :   Arm, Been, Rug
Piercing   : Onbekend   Lichaamsdeel   :   
Cup-maat   : C   Siliconen   :   Nee
Kleur ogen: Bruin
Herhalingsgevaar: Geen
Prijs   : 100 euro
Tijdsduur   : 60 minuten
Service   :   NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
Extra info   :   Ex Antwerpen, schipperskwartier

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Nelly (Bulgaars)
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2016, 16:50:54 »
Nelly was me, bij mijn vorige bezoek aan Six Sense ook al opgevallen. Kwam toen iets te opdringerig op schoot zitten/liggen, dus haar de wacht maar aangezegd.

Nelly, stevige dame, big butt , big belly, met bruine huid, lang zwart haar, slappe (denk) c-cup, bruine ogen, aarsgewei en nog een paar plakplaatjes, leeftijd bovenste deel van de 20. Heeft voorheen in het Antwerpse schipperskwartier gewerkt, en spreekt matig Nederlands.

Gisteravond nieuwe poging, zittend aan de bar kwam ze met haar “big Butt” twerken, om mij te verleiden tot een kamergang. Spel even mee gespeeld, niet veel later verdween haar hand onder handdoek, voor een eerste kennismaking zullen we maar zeggen. Het vrije stijl tongworstelen lag ook in haar ideeën, maar even geen gebruik van gemaakt.

Bij de theke een kamer met raam uitgezocht. Op de kamer ontdoet Nelly zich van haar schoenen en kledij. En dan blijft er niet veel lengte over. Een dame uit de klasse “even breed als hoog” gaf act de préséance.
Op het bed het, het vrije tongworstelen nieuwe Roemeense stijl beoefend, had liever de vertrouwde oude stijl, welke met meer gevoel en beleid ging. Het orale gebeuren ging met teveel handwerk en met weinig fantasie.
Voor de start van de copulatie, deed de dame mij ongevraagd een onzedig en ongepast voorstel, waarvan ik dus geen gebruik gemaakt heb. Maar goed, ze kwam on top en begon te rijden ,wat een verademing in vergelijking met haar andere diensten. Na een periode gewisseld. en in missie het afgemaakt, met als resultaat het zaad op haar buik. Keurig binnen het uur klaar dacht ik nog.

Bij het verlaten van de kamer blijkt dat ze een klokje met Roemeense tijd heeft, en wil mij 30 minuten extra in rekening brengen. Maar even gezegd dat we dat de theke gaan bespreken, de theke noteert dus geen tijd, doet alleen sleutelbeheer. Wordt door verwezen naar de beveiliging, welke party kiest voor de klant. Zag haar meteen door gaan naar haar vriendinnen/collega’s, wat een paarboze blikken uit het groepje opleverde.

Herhalingsgevaar mede door het incident na afloop: geen
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Nelly (Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2016, 23:25:35 »
Naam: Nelly
Nationaliteit: Roemeens Bulgaars
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nelly (Roemeens => Bulgaars)
« Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2016, 00:26:12 »
Naam: Nelly
Nationaliteit: Roemeens Bulgaars

Aangepast!

Gr,
Sjeuf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke