Auteur Topic: Villa Tinto 03, Herrin ComTessa  (gelezen 28615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 03, Herrin ComTessa
« Gepost op: 10 januari 2014, 07:22:25 »
Om hoe laat is de avondshift nu weer?

Kzou heel graag die Comtessa es neuken die vandaag werkt in VT.
Haar ad op kinky: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm%20fetish/518932-Comtessa/

Ik kan wel maar ten vroegste om 19u daar toekomen...
Hopelijk staat die daar dan nog :/
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2014, 00:16:06 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2014, 10:02:58 »
Om hoe laat is de avondshift nu weer?

Kzou heel graag die Comtessa es neuken die vandaag werkt in VT.
Haar ad op kinky: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm%20fetish/518932-Comtessa/

Ik kan wel maar ten vroegste om 19u daar toekomen...
Hopelijk staat die daar dan nog :/

Avondshift begint 's avonds, vanaf een uur of acht.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2014, 11:44:30 »
Om hoe laat is de avondshift nu weer?

Kzou heel graag die Comtessa es neuken die vandaag werkt in VT.
Haar ad op kinky: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm%20fetish/518932-Comtessa/

Ik kan wel maar ten vroegste om 19u daar toekomen...
Hopelijk staat die daar dan nog :/


Als je haar nu gewoon eens opbelt op haar belgisch mobieltje, dan weet je tot hoe laat ze werkt.


Vanaf 19 uur vis je anders bij 80 percent van de meiden achter het net. En als je de laatste van de shift bent, op het nippertje, dan kunnen ze in de afwerkmodus gaan, dat is voor hen echt maar op de knop drukken en jij bent de pineut.


komt er nog bij dat ze in Villa Tinto de kamers poetsen (gebeurt door Afrikaanse vriendinnen) en dat gebeurt als ik het goed voorheb tussen 7 en 8, zowel 's avonds als 's morgens.


De sterren staan niet gunstig, maar één telefoontje en je weet het, wij kunnen alleen maar gissen. After all blijft het een vrouw....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2014, 17:51:17 »
Geen belgisch tel nr te vinden. Enkel duits en dan ng voicemail...hoe dan ook. Heb iets ingesproken.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2014, 18:06:28 »
Geen belgisch tel nr te vinden. Enkel duits en dan ng voicemail...hoe dan ook. Heb iets ingesproken.


Lijkt me duidelijk het telefoonnummer van haar Duitstalig vriendtje, die weet uiteraard precies hoe laat ze begint en stopt, want die zijn doorgaans erg punktlich.
In welke taal heb je ingesproken, want Vlaams of west-Vlaams daar zal niet op geantwoord worden. Meeste kans heb in de Duitse taal.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2014, 18:11:48 »



Je kan op de voicemal gerust inspreken: Bis welches Uhr fickt die Nutte heute? Hij kent ze beter dan jij, dus hij zal je dan waarschijnlijk ook de prijs doorgeven, bespaart je de tijd van het inleidend gesprek alvast.
Ik zal er nu naartoe spurten en het ze vragen, zal zeggen dat er eentje met zijn vroem vroem om 7 uur daar kan zijn....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2014, 18:36:41 »
Het gesprek:


sm: Big welches uhr arbeit du heute?
C: Warum wilst du das weisen?
sm: bla bla bla bla....
C: Ah, shon, ich bin hier heute bis 23 Uhr.


Ter info, ze zit vandaag op de plaats van de trans met de grootste en dikste ter wereld, dus op de werkplek van TS ERICA, Villa Tinto 3, als je van de VR komt, als je de trappekes oploopt de eerste links, en als je uit de SS komt, net voordat je de trapjes afloopt het raam rechts.


Voila, nog tijd genoeg om je balletjes te wassen, zelfs om je ballen en kont te scheren...


laat ons weten of jij haar gepakt hebt of andersom  :dance2 :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2014, 19:15:56 »
Wat zou ze eigenlijk met deze foto bedoelen?  :dance2
Gelukkig ziet warme "provlaai" bakker dit niet, of hij kreeg terstond een hartaanval
[attachimg=1]
Een zalige mix van genoten: dat is gevaarlijk, want verleden tijd  :mistress
vell attributen: Heeft ze iets om je vel af te stropen en je dan tussen de rode mieren te gooien?   :-\ :douchen
De belevenis is watt telt in ons spel: verborgen boodschap  dat ze elektriciteit door je ballen jaagt?




Ze ziet er trouwens wat 'magerder' uit dan op de meeste foto's, het babyvet is er af, die tieten heeft ze nog wel, maar ze staat zo 'rond' niet meer, dat viel me meteen op als ik oog in tiet stond met haar daarnet....  :blonde


De looks zijn meer zoals op onderstaande foto's...


[attachimg=2]


[attachimg=3]

ComTessa, ook wel "Ilsa, she wolf of the ss" genoemd  :whipbeer
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2014, 11:02:42 »
pff, jah ze was er wel, zelfs toen ik daar tegen 22u45 vertrok (jaah, lang rondgedwaald aldaar) maar ben er niet binnengeraakt want ik geraakte niet tot een overeenkomst over haar service.

Haar looks zijn wel toppie, zeker die joekels! my god!

Maar I WANT TO FUCK! en dat doet zij blijkbaar niet? :017:
Want blijkbaar houdt pure SM in dat je niet neukt, lees: penetratie op een normale manier...

Only SM zegt ze, en toen ik vroeg naar sex op normale manier, no normal manier (int Duits allemaal weliswaar)

Ik heb duidelijk geen kaas gegeven van SM, maar voor de mensen hier met ervaring, is dat normaal dat die SM meiden enkel en alleen via die speeltjes werken en dat normale sex niet mogelijk is?

Wel spijtig. Toen ik in de buurt van haar raam wachtte, zag ik veel mannen bij haar passeren die ook eerst die vraag stelden en allemaal gingen ze aan haar voorbij omwille van het gebrek aan normale sex.

Je verliest daar toch ook wel heel veel potentiele klanten door. Das duidelijk. Maar het moet zijn dat zij SM héééél graag doet zeker anders ben je niet zo strict in je dienstverlening, denk ik dan.

Wat krijg je zoal voorgeschoteld als je dan toch bij haar binnengaat? Mag jij eigenlijk zelf wel kiezen of beslist zij alles?
Ik wou allersinds geen geld  uitgeven om het dat risico te ondergaan: geen sex + pijn

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #9 Gepost op: 11 januari 2014, 12:50:07 »
Nou Adnoh,


Daar ben je niet vreemd in, want ik dacht dat SM maar een soort voorspel was. Echter ik begreep van sexmachine dat "gewoon pijpen of neuken" bij een SM meesteres niet kan. In SM gaat het ook niet om pijn, maar om macht, overheersing, overgave en vernedering en pijn kan een element zijn wat meestal niet ontbreekt, wel bij soft SM.


Goed dat is wat ik er van begrepen heb, maar voor mij persoonlijk is SM niet mijn ding. Ik kan me de spanning of fantasie wel voorstellen. Veel SM meesteressen rekenen ook stevige prijzen voor hun service en eerlijk ik denk dat ze gemakkelijk rond kunnen komen en door gewone service aan te bieden verliezen ze misschien het gezag of respect of de fantasie van hun klanten, aldus d. Is wat ik er van begrijp.


Stop mij met een bloedstollend mooie dame in een SM studio en de gedachten aan pijn van de hulpmiddelen daar zal leiden tot een permanente slappe Foots, SM het zit tussen je oren of niet.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 3, Herrin ComTessa
« Reactie #10 Gepost op: 12 januari 2014, 18:02:57 »
Ik werd hier effe niet goed.


Herrin, Mistress, Domina, Meesteres ......
Zoek op internet en ze zullen je geen van allen sexxx geven, de meesten gaan geeneens naakt.


Je hebt wel een soort soft-sm beleving bij sommige dames, en die dan ook sexxx aanbieden, al zijn dat in regel (en die regel wordt meestal aangehouden door de meeste meesteresjes)
Dat zijn volgens mij de meest interessanten, maar zoek dan NIET bij de meesteressen die zichzelf aanprijzen als meesteres.
We gaan ook niet hun rekening maken, een meesteres biedt meestal domweg geen 'geslachtsverkeer' aan, omdat het dan in spe geen meesteres meer is in haar ogen.
Dus als je een kinky dame wil die ook aan sexxx doet, moet je meer op zoek naar fetish kinky geklede meiden, die wel graag een beetje baas spelen, maar die enkel door hun kledij enige waan van een meesteres doen opwekken.


Een zeer groot misverstand is dat de meesteres bepaalt wat er gebeurt. Compleet fout en dat zullen alle meesteressen beamen, behalve de zotte dozen, die denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Er worden afspraken gemaakt en JIJ als klant bepaalt wat er wel dan niet gebeurt. Is dat niet het geval is het geen meesteres maar een gevaarlijke teef die zich niet aan de afspraken houdt.
Andere grote misvatting is dat er sprake MOET zijn van pijn. Wie zegt dat? Die heeft teveel naar dominafilms gekeken. SM heeft op zich NIKS met pijn te maken maar alles met plezier.
Uiteindelijk is het een spel tussen een meid en de klant, die betaalt.
En die klant heeft al dan niet bepaalde fetishen, en na de afspraken gemaakt te hebben, begint het spel. Er zal dan ook altijd en ten alle tijden een stopwoord afgesproken worden.
Als de klant dat stopwoord uitspreekt, dan stopt het ook degelijk.
Respect, veiligheid, .....


De meesten komen makkelijk rond hoor, vergis je niet, ze vragen al hogere prijzen dan de standaard fuck&suck. Ook gans normaal, ze hebben niet enkel een tweede bikini in de kleerkast hangen, maar een arsenaal aan fetish kledij en toebehoren, dat makkelijk in de duizenden euro oploopt. En het is commercie, ze zitten er om centen te verdienen.


Je betaalt dus meer dan bij een raamdame/clubdame, poepsimpel.


Ik ben nog steeds niet lekker, je leest toch duidelijk in haar service op kinky wat ze doet en niet doet, maar dat krijg je als je bloed uit je hersens naar lagere regionen trekt, dan kijk je enkel maar fotokes meer, ha ha (dat geldt trouwens ook voor mij) :lol


Waarom denk je dat ik schreef dat ik benieuwd was of jij haar zou neuken of andersom, ADNOH  :-\ :mistress
Je inschatting van geen sexxx en wel pijn is dus compleet fout, sm associeren met pijn is alleszins niet correct.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 03, Herrin ComTessa
« Reactie #11 Gepost op: 28 januari 2016, 02:41:33 »
Deze dame al geruime tijd niet meer gezien in het skw. Zonder tegenbericht gaat topic eerstdaags op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...